Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Overwatch


Cuce

Öne çıkan mesajlar

xunn said:

Bence wallhackde sorun yok da aim ve die die die baya absürd. Oyun wallhack'in sorun olması için fazla hızlı ve herkesin olacagı fırlayabilecegi yer az çok bariz ve sürekli biliniyor zaten.

Ben sıkıntım daha ziyade sana outplay olasılıgı vermeyen ultiler. Die die die ve i got you on my sights çok sıkıntılı.


abi die die die'ı abartmayın ya, adamların götündeysen die die die baya ölümcül, onda da takımın dikkatsiz olması lazım. zaten dikkatsizliğin competitive'de cezası ağırdır. uzak mesafeden dayday diye girersen zaten 1 tane bile kill alamıyorsun. 1 kişi en azından etrafı kolaçan edecek daima, reaper görüldüğü an rapor edilecek, çok kritik bir noktadan bile girse takımın ortasına, en fazla 1 kişiyi alabilir, sonra yatış.


mcgree'yi de çok oynamadım o yüzden yorum yapamıcam ama onun da ultisine çok ölmedim açıkçası hatta, yarıda patlattığım daha fazladır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi ultiler işte o yüzden çok keylifi, standart bir shooter oyununu bi anda aksiyona çeviriyor fantastik sahneler ortaya çıkarıyor. Ama competitive seviyesinde isen de çok rahat alt edebiliyorsun.

Bence o yüzden bişeyin nerflenmesi gerektiğini söylemeden önce nasıl alt edersin ona bakmak lazım. Benim buradaki herkesden daha fazla gameplayim vardır uzun süredir betadayım diye. Şu ana kadar bu hero çok imba dediğim tek hero Tracer ki onu da oynamak çok zor. Skilli herifin elinde resmen kabusa dönüşüyor . E ben alıyorum hiç de öle oynayamiorum. O zaman da diyorum ki bi zahmet oyun çok ii oynayan adamı da ödüllendirsin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi yok o kadar rahat indirilebilen birşey değil. Maptan map'e çok degisiyor indirilebilitesi. Baız maplerde kacınılmaz oluyor.

Ben hiç ölmüyorum abi, tracer oynadıgım için teamfightta ekmegim yok da milyon tane bastion ve reaper play of the game'i izlemişimdir, yarısı çok rahat önlenebilecekken diger yarısı baya kacınılmaz.

McCree'nin ultisi çok tadında abi. Çok stratejik kullanman lazım ve uyarısı var hayvan gibi GELİYO diye. Reaper bastıgı anda iniyosun kacınılmaz olarak. Çok 1v1 atarken benimle ölmemek için basan reaper oluyor oradan biliyorum reaction vaktin yok.

İlk defa reaper oynadıgımda play of the game aldım abi, ultra kolay.

Hayır ve reaper ultisinin senaryosunu hep tek basına atlıyormus gibi assumeluyorsunuz da, bunun zarya shield'ı var, luci ultisi shieldı var. Kaç kere öyle atladılar LALAAAAY diye. Çogu ulti tek basınayken irrelevant, ama baska seylerle birleştikleri zaman kontrol edilemez, counterlanamaz oluyorlar, o tadımı kacırıyor işte benim.

SC2'da böyle bir build oldugunu düşünebiliyor musun? Eger iki tane admın ultisi tutulmuşsa kaçınılmaz aldıgıno alanı? Tatsız overall.

Belki tamamen yanılıyorumdur, görmedigim yaklaşımlar vardır bunlar hep çok early gözlemler. Çok degisik şeylerin çıkması muhtemel bir oyun.

Ama kimse bana cıkıp bastion'ın ultisini savunamaz. Genji'yle reflect ettigin zaman sana birşey olmuyor, takım arkadasın ölüyor, ama bastion'a damage geri dönüyor. Yesinler ake.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yok abi her reaper aynı. Beni öldürmesiyle ilgili hiçbir sorunum yok, zaten beni öldürmesi gerek bir hero. Benim etim değil, ama takımımı kıyma edişini izliyorum, o çok bayık ve bakıyorum yapılabilecek hiçbirşey yok.

Direkt kaldırsınlar demiyorum, ama belki oneshot değil two shot atsa insanlara fight or flight secenegi verse anlatabiliyor muyum?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi çok melee range e girmesi gerekiyor one shotlaması için. Reaper direkt melee heroesu. Ne mid range ne uzak range damage vuruyor. E bi zahmet dibine girdiği zaman da adam öldürsün. Çünkü sürekli o anı kollamaya çalışıyorsun düzgün oynamak için. Ben level 20 seviyesinde ulti ile play of the game yapan reaperlardan bahsetmiyorum. Başlangıç seviyesinde oyunlar çok apayrı. Onları baz almayın.

Yani şöyle diim, geçen 6v6 maç yaptık ve ben baya insanlara çektirdim reaperla sürekli arkanıza sızıp öldürüodum takımı.

Dün beraber oynadığmız Lethilion la beraber geçenlerde yüksek seviyelerde bir oyuna girdim. Resmen o kadar moralim bozuldu ki . Alakasız yani ne adam vurabiliyorum. ne bişey kafayı yedim. Widowmakerın arkasına ışılandım dibine girip öldürecem bir sıktım herif o reflexkle direkt karşıya hook atıp kaçtı ve uzaktan koydu bana. Sonra başka bir adam karşıma reaper aldı, işkence çektirdi. Tamamen denied oldum. Hero değiştirmek zorunda kaldım.


Yani demek istediğim tamamen oynadığın insanların skilline bağlı olarak düşüncelerin değişiyor hero ile ilgili.

Tek başına oynadığın quick matchdaki insanlar pek benchmark değil. O yüzden ben kendi aramızda 6v6 yaptığımızda biraz da başkalarına karşı quick atalım diyorum. O zaman oyunda gelişiyorsun öğreniyorsun. Yoksa ben Reaper alır hepinizi doğrarım güzel güzel huehe
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mokoko said:

abi o soldier'ın ultisi tam bir saçmalık başka bişi değil. bide ulti doldurmak sürekli ateş edebilen soldier gibi herolarda çok kolay. uzaktan uzaktan sık millete peak peak peak yapıp. ulti dolunca ortaya atla herkesi vurma tuşuyla sighttaki herkesi öldür.


McCree ve Soldier'ın ultisinde bişi yok ki, sık kafasına ölsün o sırada :D
ha, dibinize kadar girmişse, 3-4 saniye kimse dokunmadıysa ve orda rahat rahat herkesi aldıysa da o grubun hatası.
hadi Reaper ultisi counterlamak daha zor, 2-3 kişinin tam arasına girdiği an bunu farkedip kaçana kadar ölmüş oluyorsun, ama o bile reaperı hep uzak mesafede tuttuğun sürece kolay.

esas tracer'ın ultisinin üstüne yok.
blink blink blink Q E blink
ordaki herkes öldü.

ama en eğlenceli ulti ne diye sorarsan, Zarya tabii ki.
hele takımda Dva veya Tracer varsa iyice coşuyor. tam çektiği an arasına dalıp ultiyi basıp kaçacaksın, mutlak toplu kıyım.
hatta başıma bir kere geldi, 3-4 kişi Zarya'nın ultisini yedik, saniye sekmeden Genji ultisini açtı, birkaç kılıç darbesiyle hepimizi doğradı.

Zaryaları seviniz, Zaryaları koruyunuz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

hiçbiri bastion ve soldier kadar saçma olamaz ya. objektif choke pointli bir oyunda bastion'ın aoe'sinin bu kadar geniş olmasının hiçbir anlamı yok. hani 50-100 falan vursa, takımın ağzına sıçsa bir şey demeyeceğim de. 250 dmg veriyor her atışta. tank dışında her şey tek gülle de alan etkili ölüyor. direkt press Q to win. adam her ultiyi bastığında mekanı terk eylemek gerekiyor, oyunda amaç mekan tutmak. birkaç tane ulti dışında hepsinin bir handicap'ı var, hepsi counterlanabiliyor.

mc ile meditate ediyorsun, o sırada oyuyorlar.

pharah ile havada asılı dururken keklik gibi indiriyorlar.

junkrat'ın wheel'ı yolda tek atışta sıfır damage'a düşürerek patlatabiliyorsun.

tracer'ın bombdan uzaklaşabiliyorsun.

d.va'nın bombasından uzaklaşabiliyorsun.

roadhog'ın ultisinden uzaklaşabiliyorsun.

blackwidow ultisi avantaj sağlıyor ama oyun zaten sneak üzerine kurulu değil, kimin nerede olduğu zaten aşağı yukarı biliniyor daimi olara.

genji vulnerable as fuck.

reaper vulnerable as fuck.

mei'de positioning yine, attığın yere girmezlerse hiçbir işe yaramıyor.

rein'ın ısklama şansı yüksek, birçok target'ı bir araya getirmezse efektif değil.

hanzo'nun 10 sn önceden sesi geliyor, kaçabiliyorsun.

falan falan.

bastion ve soldier sıkıntı sadece.


yazdığın her "counterlanabilen" ulti, yerinde kullanıldığında OP'in allahı oluyor.

mesela sen grup olarak yanyanasın, bir şekilde organize pushlamaya çalışıyorsun, gayet de iyi gidiyorsunuz aferin.
bi anda tam da arkandan pharah çıkıyor, tepe sıçrayıp üstünüzden ulti saydırmaya başlıyor. sen ilk ultiyi yedikten sonra "pharah nerede" diye düşünmeye fırsat kalmadan zaten takımca yatmış oluyorsunuz orada.
dönecen de, havaya nişan alacan da, o kadar mesafeye ateş edebilecek karakterin olacak da, ulti bitmeden havada avlayacan da...
ohooo, fazla ütopik dediğin.

reaper için de aynı şey geçerli. adamın arasına girdiğinde herkesi yatırıyor evet. ama tam arasına girmezsen, biraz mesafeden basarsan hiç bi anlamı yok. kimseye damage vermiyor ve insanlar seni farkedip dönüp çok rahatça öldürebiliyor.

tracerın ultisinden kaçabiliyorsun diyorsun da, tam dibine bomba koyduğunda nereye kaçıyorsun abi? çatışma ortasındasın, aranıza mayını yolluyor. sen ışığını farkettiğin an kafanı çeviremeden patlıyor bu. ya da turret veya bastionlara atıldığında nereye kaçacak bu turret? patlıyor haliyle.

dva'nın patlamasından kaçabiliyorsun da, buglı çalışıyor o da. bazen direk arkasından öldürmüyor, bazen duvar arkasından öldürüyor. acayip bişi.

saçma dediğin bastion ve soldierın ultisini açan birçok kişiyi öldürdüm. ben ulti açtığımda da birçok kere öldüm. bunlar açıldığında karakteri godmode hale sokan şeyler değil. akıllıca ve dikkatle kullanmak gerekiyor.
mesela bastion tank mode kullanması zevkli de, junkrat veya pharah gibi üstten damage verebilen bir karakterle çok rahat durdurulabiliyor.
soldierın ultisinde hp'si düşük karakterler kolay eriyorken, hp'si yüksek tanky karakterler rahat rahat karşılık verebiliyor.
saldırmak istediğin kişiye aim alman gerekiyor. ekranda olan herkese aynı anda ateş etmiyor. bi de tabii reload sıkıntısı var, ultini açsan da sınırsız mermi gelmediği için o reload sırasında birilerinin sana saldırıp öldürmesine açık oluyorsun.

yani dediğim gibi her ultinin kendine göre avantajı ve dezavantajı var.
en sıkıntısı yine tracerınki. ulti kullanmak için mesafeyi istediği gibi kapatabilmesinden kaynaklı o da.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bozuk plak gibi aynı şeyleri tekrar etmek istemiyorum ama teamplay üzerinden yazdım diye belirttim. quick play pug'da tabii ki bastion veya soldier ulti bastığında sorun değil. 5 kişi arasından geçer genji ile gebertirsin. rein ve mercy + 1 cc eşlik ederken kimse bastion ı öldüremez. yok öyle bir dünya yani. yapabileceğin şey healerı aradan çıkartmaya çalışmak, onu yaparken bastion team kill çekmiş olacak. soldier aynı şekilde. hiç riske girmeden takımın set ettiği güvenli perimeter içinde team kill çekebiliyorlar.

tracerın ultisinden benim birkaç kere kaçmışlığım var ama zaten tracer'ın ulti kullanma süreci başlı başına bir risk-gain durumu. aşırı riske giriyor ulti atmaya gelirken, bir hook bir tracer. net yani. yanında rein olsa da değişmiyor, mercy olsa da değişmiyor. aynı şekilde mei bir kere dondurursa da öldürür böyle gidiyor yani. tracer eğer takımın içine sızıp da ulti bırakabiliyorsa adam kazanmış demektir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

teamplay olsun olmasın, quickplay pug olsun olmasın ne farkeder. her şey için geçerli bu söylediğim. yerinde kullanılan her ulti OP oluyor oyunda.
senin iddian "counterlanamayan" ultiler olması.

reinhardt diyorsun mercy diyorsun cc diyorsun. o kadar kalabalıkta ultiyi kullanmanın pek bir anlamı kalmıyor ki. oturur geride sentry mode halinde takılır zaten.
soldier için de aynı şey geçerli. madem bu kadar geniş grup ile ilerliyorsun, ulti açacağına orda dps'ni köklersin rahat rahat kimse karışmadan :D
yani ne biliyim çok tuhaf önerilerin var.

tracerın ultisinde ne riski var. uzaktan görüyor 3-4 kişi yanyana. blink blink blink edip yanlarına gelip anında Q ve E'ye basıyor. sonra herkes yattara orda.
sıfır risk maximum gain.

bundan kaçabiliyorsan da ya mesafeden uzaksındır, ya da sen de tracer felan oynayıp blinklemişsindir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...