Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Overwatch


Cuce

Öne çıkan mesajlar

En iyisi şey, herkes ölüyo, adamlar itiyo, o sırada Mortis ölüm sessizliginde. Sonra böyle bi "Pfff, öfff" falan diye iç geçiriyor. Biri "Abi ne yapalım?" diye soruyo. Hah sordun ya onu sıçtın, Mortis "ABİ BÖYLE OLMAZ, O HEROLARLA SÜREKLİ OYNARSAK PASO DEVAM BÖYLE, DEGİSTİRİN ABİ, TEK TEK GİTMEYİN"

dfgd
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dünyanın en carebear ve sj kasan oyunu olmuş. gameplay güzel ama sırf bu yüzden 60 euro vermicem blizzard batacak.

oyun oynamayı beceremeyenlere ultisi aimlock olan karakterler vermişler
skorbord yok adam öldüremeyenler üzülmesin diye
feminstleri üzmemek için şişman kız, lezbiyen falan koymuşlar

heroların konseptte 9 yaşa veya my little pony izleyenlere hitap ediyor

yazık hakkaten tamda güzel oluyormuş.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

mortits dediğin bastion'ın sabitliği handicapiyle doğru abi. işin aslı bastion gerçekten sabit değil. hiçbir cd veya penalty olmadan o imba stationary deeps'ı taşıyabiliyor. arkasına ganke girdiğinde sens hızıyla dönüp 1 snde öldürebiliyor. op olan tarafı o zaten. counterlanmıyor değil, counterlanıyor ama counterlamak için normalde 1 efor harcıyorsan ona 5 efor harcamak zorunda kalıyorsun eğer team play iyiyse karşı tarafta. bastion dışında hiçbir heroda böyle bir durum yok, bastionda olması içinde gerek yok. zaten boşa konuşuyoruz, her türlü nerflenecek bastion. deeps'ı nerflemezler ama mobilitysini nerfleyecekler. 360 derece dönmez, burst başlamadan önce 1 sn ısınma koyarlar, stationary'e girip çıkmayı yavaşlatırlar falan. heroyu kötü yapmazlar yani, absurd avantajlarını (solo avantajlarını) ortadan kaldırırlar. team play varsa yine akar.



%100 konuşamam ama bence nerflenmeyecek. Beta'dayken shieldi vardı shieldını aldılar zaten nerflendi.

Baya forumda da bastion nerflensin diyen adam var. Ama bunu çoğu savunan insan yeni başlayan adamlar. Şöyle diim high-level ve turnuva oyunlarında çok spesifik bölümler dışında Bastion alınmıyor bile hiç.

Biraz daha oynayın gerek yokmuş diyeceksiniz siz de, threat olarak gelmeyecek size bastion.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

xunn said:

Lazım olan şey kesinlikle nerf değil redesign. En bayık hero şu an. Olaysız. Aksiyonu yok dünyanın en upbeat oyununda. Artillery falan kafası olsa böyle tutturmaya calıssa bile daha iyi olur. Aim n shoot fazla basit bu tempoda bi oyun için.


ona katılıyorum o yüzden ben çok nadir bastion alıyorum. Baktım böle ulan karşıdaki adamlar kötü ama bizim takım da kötü bari bastion alayım da bir şekilde tutarız dediim oyunlarda alıyorum. Ama bastionın da olayı bu abi işte, basit, newbie friendly. O yüzden oyunda basit, orta , zor herolar var. HOTS da da var böle çok basit, oynaması daha basic herolar var pek picklemediğin. Burda da var. Şu an 21 tane olduğu için tabi her yeni başlayan tarafından bir şekilde alınıyor ve daha göze batıyor. Ama dediğim gibi high-level oyunlarda bastion görmüyorsun bile. görsen de dağılıyor.

Bu level muhabbeti varya, ben Beta'da maks 60 lara falna geldim sanırım. Ama bazı bearber oynadığım adamlardan dolayı 100 üstü hatta 200 level adamlarla oynadım. O 2-3 ay içerisinde Bastion çok OP, nerf lazım konuşmasını şu an ilk defa sizle yapıyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyun çıktıktan sonra nasıl olur bilmem de beta sırasındaki yorumlarım şöyle olacak.

olumlu:

+ aksiyon hızı çok iyi. konsol bebelerine uysun diye kaplumbağa hızında giden oyunlardan olmamış.
+ karakter tasarımları çok güzel, bir singleplayer rpg kısmı şart.
+ TF2 ile çok kıyaslanacak belki ama classlar çok daha eğlenceli olmuş bunda. taş-kağıt-makas mutlak ayrıma sahip değil, olay classı nasıl kullandığına bakıyor.
+ TF2'de random critical gibi şeyler çok can sıkıcı oluyordu. bunda olmaması güzel. rasgele ölme olayı yok.
+ şu oyunun micropurchase f2p olmadığına şaşırıyorum halen, böyle devam ederse cidden çok güzel.


olumsuz:

- maçlar çok kısa sürüyor. tek görev olunca her maç 10-15 dk'da bitebiliyor.
- karşı takım ezici iyi oynayan kişilerse, 5 dk'da bile bitebiliyor.
- bazı maplerde sıkıntı var, tek noktadan giriş olduğundan, ve dar uzun bir yerse, korumak biraz fazla kolay.
- öldüğün zaman aksiyonun olduğu yere kadar bir dakika koşturmak sıkıcı oluyor, hele maçların kısa sürdüğünü düşünürsek.
- animasyonlar güzel olsa da götürüsü var, herkes birbirine girdiği sırada fazla curcuna oluyor ve ne olduğu anlaşılmıyor.
- communication açısından oyun çok zayıf. bazı önemli şeyleri atlamışlar. oyuncuların da konuşup iletişim kurduğunu görmedim daha.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bone said:

oyun çıktıktan sonra nasıl olur bilmem de beta sırasındaki yorumlarım şöyle olacak.

olumlu:

+ aksiyon hızı çok iyi. konsol bebelerine uysun diye kaplumbağa hızında giden oyunlardan olmamış.
+ karakter tasarımları çok güzel, bir singleplayer rpg kısmı şart.
+ TF2 ile çok kıyaslanacak belki ama classlar çok daha eğlenceli olmuş bunda. taş-kağıt-makas mutlak ayrıma sahip değil, olay classı nasıl kullandığına bakıyor.
+ TF2'de random critical gibi şeyler çok can sıkıcı oluyordu. bunda olmaması güzel. rasgele ölme olayı yok.
+ şu oyunun micropurchase f2p olmadığına şaşırıyorum halen, böyle devam ederse cidden çok güzel.


olumsuz:

- maçlar çok kısa sürüyor. tek görev olunca her maç 10-15 dk'da bitebiliyor.
- karşı takım ezici iyi oynayan kişilerse, 5 dk'da bile bitebiliyor.
- bazı maplerde sıkıntı var, tek noktadan giriş olduğundan, ve dar uzun bir yerse, korumak biraz fazla kolay.
- öldüğün zaman aksiyonun olduğu yere kadar bir dakika koşturmak sıkıcı oluyor, hele maçların kısa sürdüğünü düşünürsek.
- animasyonlar güzel olsa da götürüsü var, herkes birbirine girdiği sırada fazla curcuna oluyor ve ne olduğu anlaşılmıyor.
- communication açısından oyun çok zayıf. bazı önemli şeyleri atlamışlar. oyuncuların da konuşup iletişim kurduğunu görmedim daha.


olumsuz yazdığın şeylerin bazıları olumlu.

maçların 10-15dk kısa süreli olması iyi. hem focus max seviyede kalır, hem de öyle girip 1-2 oyun atayım cıkayım kafasında olabilirsin. 50dk-70dk süren dota macları bayıyor bir yerden sonra mesela.

öldüğün zaman uzakta doğmak da olumlu bişey. taktiksel olarak değerlendirmesi gereken bişey takımların, ayrıca mal gibi rush atıp vurabildiğim kadar vurayım 5 saniye sonra yine vururum diye kamikaze gibi takılmayı engeller.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyunların kısa olması garip, böle tadı damağında kalıyor ve oyunlar kısa olduğu için bi yerden sonra loopa giriosun, tekrar aynı haritayı dönüosun falan.

ama bir yandan da uzun olmaması gerek mesela bir pointi savunacaksın 5 dakika var. o 5 dakika hayvan gibi uzun geliyor, oha naapıcaz 5 dakika nasıl tutucaz diosun. Oysa ki 5 dakika lan oyun ahha . Onu 10 dakka yapsalar erirsin yani tutma imkanın yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...