Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Overwatch


Cuce

Öne çıkan mesajlar

Mortis said:

hahah bi de yenildiği videoyu koymuş

olm baktım da oynayışına

adam karşında 50 hp den az duruyor bir dash yapıp kesmiyorsun adamı hala shuriken atmaya çalışıosun.


abi bazen dash'i saklamak gerekiyor, ben onu kaçmak için de kullanıyorum epey.

baştaki pharah'ı diyorsan fan ile alabilirim diye dash yapmadım, nitekim aldım da ^^

bastion sattı ya, reinhardt olmayan takımda payload iterken, hele de son push'a gelmişken inatla bırakmadı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

TLDR, bliz pls fix this.

* Tickrate'i dusuk tutmalarinin nedenini acik ve net sekilde Matchmaking'i hizlandirmak ve aktif oyun oynayabilecegin kisi sayisini arttirmak oldugunu soylemisler(%20 etkilenir demis). Mantikli ancak bazi acilardan game breaking oluyor eslestigin adamlarin baglantilarina gore. Bu yuzden agliyoruz ama agladigimizda bence kesinlikle bir cok faktor var, tickrate tek sebep olamaz.

* Netcode prediction'dan da bahsetmisler ki BF4'te Dice bu konuda o kadar sicmisti ki insanlar oyunu birakmisti. Belli ki bu konuda da sikintilar var ama bir BF4 problemi degil. FPS ve Bandwidth droplarin da bu prediction'i bozdugunu soylemisler. Bunlar sikinti.

* Adaptive interpolation delay kullanip, shooter olarak gordugumuz oyuncularin isinlanmasini engelliyorlar. Mesela CS'de yuksek pingli insanlarin isinlandigini goruyoruz arada ama ben OW'de hic rastlamadim bu da demek oluyor ki bu interpolation delay oldukce yuksek. Bu ne demek oluyor? Ping'im dusukse yine de delayi yiyorum cunku server based bir sey bu, client based degil. Bu da buyuk bir sorun.

* Netcode Prediction ve Adaptive Interpolation Delay ve Shooter Favor gibi seyler birlesince iste agliyoruz cunku oyunda cok mitigation skill var, blink, invul etc.

* OW'de hitbox sorunu da var. Tickrate,ping, packetloss ile birlesince de sacmalasiyor.

* BF4'te serverlarin tickrateleri arttirdiktan sonra, oynanabilecek server sayisinin hemen azaldigini gormus olanlar bunu bilir. Tickrate yukselince dusuk profil baglantilar affedilmeden oyundan atiliyor. Bu baglamda sadece belirli regionlara bagli kaliosun

* Ayni zamanda yuksek Tickrate'li bir oyun oynayan varsa CS'deki custom serverlar veya BF4'teki serverlar vs farki bilir. Okuz gibi hissediyorsun.

ozetle bir cok sikinti var suan. bunu inkar edip "latency" yuzunden oluyor bunlar deal with it demek bana cok da guzel bir aciklama olarak gelmiyor.

Source:
https://www.youtube.com/watch?v=vTH2ZPgYujQ
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kimse çıkıp 20 kalmasının herhangi bir artısını söyleyemez zaten, "YOK LATENCY O" bir argüman bile değil. Bi bokluk var işte. CS'den on kat hızlı oyunu oynarken çok daha fazla farkediyorsun zaten.

2016'da ilk defa 20 ticklik oyun görüyorum. Ik bık "şu ability'nin önceligi var öyle kompanse ediyolar" falan çok saçma sapan argümanlar. Bi ton karakterin "öncelik" alan ability'si var, bunlar clash oluyor sürekli. Hayır en basitinden düz ateş etmek 20 tick abi dünyanın en saçma şeyi. Sonra neden Blackwidow, McSkill OP, hitscan çünkü. Ya oyunda hiç hitscan hero olmayacak yada erkek gibi dayayacaksın 128 tick'i bak kimse aglıyor mu "YA BEN ÖNCE SIKMIŞTIM" diye. Hiç private serverda CS atmamış insanların savunmaları zaten bunlar.

Eskiden "INSAN GÖZÜ 50 FPS'İN ÜZERİNİ ALGILAYAMAZ", "30 FPS ZATEN DAHA SİNEMATİK" diye aglayanlarla aynı familia.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
BF4'te serverlarin tickrateleri arttirdiktan sonra, oynanabilecek server sayisinin hemen azaldigini gormus olanlar bunu bilir. Tickrate yukselince dusuk profil baglantilar affedilmeden oyundan atiliyor. Bu baglamda sadece belirli regionlara bagli kaliosun



Bu ne demek anlamadım, düşük profil bağlantı yüksek pingli mi demek?

Yüksek tickrate olunca sunucu pingi yüksek olanları atıyor mu? İlk defa böyle bir şey duyuyorum.

Belirli region'lara bağlı kalmak olumsuz bir şey mi? Gidip de Avrupa'dan bağlanıp ABD'de oynamayı falan mı kastediyorsun?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bandwidth'in yuksek tick rate'i kaldirmiyorsa server seni kabul etmiyor ve atiyor(OW'de bu yok saniyorum ama genelde dedicated server sistemlerinde latency manager ayarlariyla yuksek pingli oyuncular atilir cunku oyunu kirmaya baslarsin).

Tickrate'in artmasi demek server'in bir saniye icerisinde kontrol ettigi hareket sayisi artiyor. Refresh rate'i artiyor diyelim iste ozetle. Bu refresh rate'i saglayamayan baglantin varsa server seni atiyor cunku senden dogru bilgiyi alamiyor, oyunun tick rate'ini dusurmesi gerekiyor cunku.

Bandwidth'ten bahsediyorum ping degil. Ping-Latencey yani delay suren. Bandwidth'de senin saniyede iletebildigin bilgi, data.

Yani sen TR'nin yurtdisi cikislarinda iyi ping aldigin ve kolayca veri iletebildigin serverlarda oynamak zorunda kaliyorsun. Ben TR'den baglanip UK serverlari yerine DE,NL,RU serverlarindan oynamak zorunda olmandan bahsediyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

direkt gamebreaker ya. adam bütün oyun boyunca bunu yaparak benimle kedinin fareyle oynadığı gibi oynadı. hook attığımda bile direkt modeli içime girdiği için ölmedi. 1x hızda göz yakalayamıyor 0.25x'e düşürdüğünde hızı görüyorsun gerçekten ne olduğunu.

https://gfycat.com/AgitatedCharmingArcticduck


https://gfycat.com/UnripeMeekFrilledlizard


abi attigim video da 9:40'tan izle. Adamlar normalda favor the shooter seklinde ilerlerken yani bir bakimda "peekers advantage" oyundayken, special skill kullanimlarinda shooter'a penalty veriyorlar. Burada da acikca bu gozukuyor iste.

Video:https://forum.paticik.com/read.php?40,7827362,8425556,page=224#msg-8425410
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...