Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Darkest Dungeon


Dragonutopia

Öne çıkan mesajlar

çözdüm oyunu sardı epey
3-4 lvl adamlarım var az miktarda. dungeon'larda 2.seviyelerde falanım. kaça kadar gidiyo bu dungeon'lar?
oyun caretaker goals tamamlanınca mı bitmiş oluyor? kaç hafta sürmesi lazım
week 24'de falanım. iyi mi gidiyorum vasat mı anlamadım haha

bu arada dlc'siz zevk alarak oynuyorum ya, bitirip vlc'yi alıp tekrar başlasam -enerji ve hevesim kalırsa- en mantıklısı değil mi?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yav, dlc için gereken drop zor düşüyormuş, önceden oynayıp bitirenler sıkılmış diye okuyorum. ve crimson curse yüzünden dlc sayfasındaki most helpful review'lar kırmızıya dönmüş çoğu.

bu crimson curse çok mu kötü? dlc'yi alsam mı diyordum ama bayağı bombalamışlar çok sık bulaşıyor ve zor geçiyor diye.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bence dlc'yi mutlaka almak lazim ama tabii ben oyunlarda biraz mazohistim B)-

yav said:

çözdüm oyunu sardı epey
3-4 lvl adamlarım var az miktarda. dungeon'larda 2.seviyelerde falanım. kaça kadar gidiyo bu dungeon'lar?
oyun caretaker goals tamamlanınca mı bitmiş oluyor? kaç hafta sürmesi lazım
week 24'de falanım. iyi mi gidiyorum vasat mı anlamadım haha


Adamların maksimum seviyeleri altı, dungeonların ise üç.

Caretaker goallerin hepsini yapman şart değil, sadece darkest dungeon'ı tamamlasan yeter.

Oyunu istediğin kadar uzun oynayabilirsin, hiçbir sakıncası yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

demin 8 pounder boss'a giderken shambler çıktı, iyi ki arcane uyarmış. dalsam mı dalmasam mı diye düşünürken daldım yolo deyip, veteran takım halletti apprentice shambler'ı neyse ki.

@komutan

of çok feciymiş, geçmiş olsun. :(

@yav
kurukafa sabitlenmiş demek, tedavi edilmediği sürece geçme ihtimali yok. ben öyle anladım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

narrator çok başarılı ama ya, direkt tüm zamanların en iyiler listesinde.
Cokomantis said:

yav said:

bazı quirk'lerin yanında kurukafa çıkıyo, sebebi ve etkisi nedir?


death's door'a gelince alıyorsun o quirk'leri. ölümden döndüm kleptoman oldum kafası.

bende deaths door, hatta 100 stres görmemişlerde bile var o kurukafa ama?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

davetiye kolay dusuyor.epic dungeon gercekten epic git git bitmiyor 3.akinimi yaptim (1.tamamiyle benim salaklığim yuzunden retraet digerleri ihtiyactan) daha barona ulasamadim.yeni binalar ve sirf crimson courtda islevsel trinketlerle baya kolaylasti oyun ama cokfazla grind olmus oyun onceleri boyle degildi.cure icin neyapilir ne edilir bilmiyorum valla ilerleyip gorecez
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Davetiyelerin düşme mekaniği şu şekilde işliyor:

http://steamcommunity.com/app/262060/discussions/0/1369506834138564507/

"After that quest, the first "infestation" of the Estate will begin. Courtyard pests will begin to slowly appear in other regions. When the infestation level reaches HIGH (around week 8-10), you will start to encounter monster groups that include the "Gatekeeper". The Gatekeeper, if killed before he can escape, will drop an Invitation.

Each invitation allows one entry into the Courtyard boss quest. Unlike other quests, you may take as many attempts to finish the Courtyard boss quests as you like, and your progress is saved. (The dungeons are Epic length!)

After the boss is vanquished, the infestation level will be reset for a time before starting to climb again, setting up for the next special quest."
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Darkest Dungeon
Increased max available Quests by 1: more choices!
First pass on tuning curio interaction delays, bark times, and other stuff to help speed up delays.
Shrieker steal event will now only happen after week 40 and will only happen once per campaign.
Jester’s Finale Skill Redesign (and Related)
Finale was too effective at one-shotting mobs without any real downside or lasting cost. Skill has been redesigned to preserve the intent as a powerful big mob finisher, which takes time and setup to achieve maximum power.
Finale
Battle limit of 1
Finale cannot crit
Finale accuracy increased greatly
Dramatically reduced base damage.
Finale leaves a 12 round DEF debuff, to represent exhaustion.
Other jester moves (“Dirk Stab”, “Inspiring Tune”, “Battle Ballad”) give a 7 round +20% stackable damage buff to Finale.
Solo
Accuracy increased
Battle Limit 2
Gives a 7 round +50% stackable damage buff to Finale.
NOTE: we want Finale to still feel awesome and vital, but it was wrecking the balance. We’ll be monitoring feedback on this redesign and will tune more if necessary to ensure it’s a valuable skill...but not toooooo valuable.
Puppet Theatre cost increased and damage bonus decreased
Reducing new Buff/Debuff Narration VO to be much more rare.
Fixed Monster attacks that could give incompatible quirks and crash the game.
Fixed Quirks being able to evolve while you are treating them.
Sped up several Cove Monsters Animations slightly (Now more they look more menacing!)
Fixed Equipping Trinkets out of the loot window.
Updated Man-at-Arms, Highwayman, and Vestals combat idle animations
Compressed some Tool-tip Strings (MaA Retribution)
Fixed from self heal skills not being able to trigger narration.
Standardized crit chances of heals.
Tooltip Formatting and UI fixes
Various string fixes

The Crimson Court
Fixed Achievements:
World End - now awarded for completing Bloodmoon.
An Unexpected Party
What Strange Bedfellows
Bloodcult
The Flesh is willing - Will now proc if you get your first Flagellant via Town Event and not Stagecoach
The Blood now stacks at 6
Bosses now award an Invite for the the subsequent boss (if you have already generated a boss quest this effect won’t appear until you start the next one.)
Removed Initial Heal amount on Restoration Pop Text (Should no longer show a 0)
Fixed Bloodmoon death limit
Fixed Crimson Court Set Trinket rarity(Should now also trigger the correct Shrieker fight when stolen)
Statue:
Shield is now stun immune
Increased HP/Prot slightly
Small increase to laser damage
Fixed the Courtyard appearing locked on the Quest Select screen..
Shortened infestation 2 and 3 top end variability
Fixed to curios breaking when in Boss rooms. (Chest in Countess room should now correctly give players the Green Key)
Viscount and Crocodilian can no longer critically heal (See, we do nice things sometimes)
Fix to hero initiatives being lost when Viscount feeds.
Fixed quirks/affliction curio interaction with the key chests. (Reynauld can no longer steal your CC quest keys, lol)
Added Subtitles for Crimson Court cinematics. (Only English for now, Localization on the way)

Workshop
Added “remove on battle complete” parameter to buffs.
Updated vestal combat idle; cleaned up combat idle cutouts (Will break skin mods)
Updated Highwayman combat idle; cleaned up combat idle cutouts (Will break skin mods)
Fixed for when a prisoner's hero class isn't found, to generate a new hero.
Ability to disable heal crits.
Added ability to generate random loot from quest curios.[/list
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...