Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Motor sevdalıları için v3.1


inyormaynd

Öne çıkan mesajlar

abi çok ciddi rakamlar ya

suzuki zam yapmış

SuperSport 2017 Yeni GSX 250R ABS (Siyah renk) 21.950 TL 20.450 TL Bayilerimizde !
SuperSport 2017 Yeni GSX 250R ABS (MotoGP Renk) 21.950 TL 20.950 TL Bayilerimizde !
SuperSport 2017 Yeni GSX-R1000 ABS 87.500 TL - Bayilerimizde !
Dual Purpose 2017 Yeni V-Strom 650XT ABS 50.950 TL - Bayilerimizde !
Dual Purpose 2017 Yeni V-Strom 650 ABS 46.950 TL - Bayilerimizde !
Street 2017 SV650 ABS 36.950 TL - Bayilerimizde !
Scooter 2017 Burgman 200 ABS 18.450 TL - Bayilerimizde !
Scooter 2016 Address 110 7.299 TL - Bayilerimizde !
Street 2016 GSX-S 1000 ABS 59.950 TL - Bayilerimizde !
Street 2016 Inazuma F 18.950 TL - Bayilerimizde !
Street 2016 Inazuma 17.450 TL - Bayilerimizde !
Dual Purpose 2017 Yeni V-Strom 1000 ABS 65.950 TL - Ağustos 2017
Dual Purpose 2017 Yeni V-Strom 250 ABS Açıklanacak - Eylül 2017
SuperSport 2017 Yeni GSX-R 125 ABS Açıklanacak - Eylül 2017
Street 2017 Yeni GSX-S 125 ABS Açıklanacak - Eylül 2017
SuperSport 2018 Yeni Hayabusa ABS Açıklanacak - 2018
SuperSport 2018 Yeni GSX-R 750 ABS Açıklanacak - 2018
SuperSport 2018 Yeni GSX-R 600 ABS Açıklanacak - 2018
Scooter 2018 Yeni Burgman 400 ABS Açıklanacak - 2018
Scooter 2018 Burgman 650 ABS Açıklanacak - 2018


250 cc motor 21.000 tl

(tu)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şunu şuraya bırakayım, taze geldi, yorumları merak ettim.

Aziz Yıldırım vs. motorcu

https://www.youtube.com/watch?v=RbIRPrUqxQU



Aynı anda Fenerbahçe'li ve motosikletçi olarak yorumum, Aziz bir nebze haklı veya motorcu daha haksızken, kendisinin küfürleri ve korumalarının orantısız müdahalesi sonucu adli suç sayılabilecek seviyede haksız duruma düştüğü.

Video çok şaibeli bir yerde başlıyor, motorcu kendi de ak kaşık değilken en haklı görüneceği şekilde kesmiş gibi duruyor. Sağa ayrım var ve araç sağa epey meyilli gidiyor, motorcu çok yakınındayken kırıp bir tehlike yaratmış da değil. Tahminimce "bundan önce geçerim ben" diye gazlayıp, geçemeyince çirkefleşmiş.

Sonra motorcunun sol şeride (sinyalsiz) çıkıp 60-70 km/h gibi bir hızdayken laf dalaşına girmesi ve "sinyal versene lan, sinyal vereceksin, ne işe yarıyo bu, sinyal vermeyi öğreneceksin" gibi trafik polisçilik ile kabadayılık arası gidip gelmesini izliyoruz. Karşısında kendinden daha kabadayı birini görünce 0.3 saniyede "abi" moduna girmesi de ülkeyi güzel özetliyor.

Sonrasında saniyelerce süren küfürler ve adamı neredeyse dövecek olan, özgürlüğünden yoksun bırakma diyebileceğimiz bir koruma şovu var ki bence bu haklıyken haksız duruma düşmek. Hadi Aziz tahrik sonucu sinirlendi desek bile korumaların böyle polis bile yapsa kızacağımız şekilde müdahalesinin açıklaması yok bence.

TLDR: Ana yolda sol şeritte yol kesip küfür eden ve korumalarına neredeyse adamı dövdüren Aziz daha haksız ama kafasına her kamera takan apaçinin vigilante'cilik oynamasından da gına geldi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2001 den beri ilk defa fistan a katılıyorum fasdsad

çok sinir bozucular abi. şu kameraları kaldırsalar da rahatlasak. kamera takan motovlogcu, youtuber milletin gözünde zaten. prim yapacak diye ota boka korna çalıp kavga çıkarıyorlar.

grup gezilerini bıraktıydım şu kameralı dallamalar yüzünden.

artık motor yok tabi daha güzel hayat.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kamera takmak gayet iyi, eleştirenler de langır lungur araba kullanan tipler, hatalı olduklarını bildiklerinden laf ediyorlar genelde.
Bi kere önüme kıran bi adama napıyon birader dedim, adamı daha önce nasıl rezil ettilerse artık, kaskımdaki interkomu kamera zannedip lan kameraya çekip durmayın laan diye bagırmaya başlammıştı.

Videoya gelirsek, azizin aracı çok daha tehlikeli bir hareket yapmıyo gibi. Sinyal vermemiş olsa bile bi tehlike oluşmadıysa gidip de kavga etmek aptallık. Bir de o hızda adamla dialoga girip 100 kat fazla tehlike yaratmak daha da aptallık.
Ha adamın korumalarının yaptığı da düpedüz şehir eşkiyalığı.
Kalitesiz insanlar birbiriyle tartışmaya girmiş.

Motorcunun yaptığı en doğru şey kamera ile gezmek. Kim haklı kim haksız görülüyor işte.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
Ben de ilk motor olarak CRF 250 L aldım. O zamanlar Rally yoktu. Rally ile CRF arasındaki en belirgin, önemli fark deposunun büyük olması. CRF'te 7.7 LT depo varken, CRF rally 10.1 lt. Bu da az bence.

CRF'yi senin de dediğin gibi, tam 1 yıl kullanıp Yamaha XT660Z Tenere aldım.

Tenereyi sadece şehir içi kullandım. Tenereyi seçme sebebim, Sele yüksekliği, Deposunun hayvan gibi büyük olması (24 lt).

Artıları:

- Büyük depo. (24 lt) İnsan deponun yerini unutuyor. 400 KM tek depo ile gidiyosun.

- Şekli. Ön konsolu böyle yüksek. değişik bir havası var.

http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20C/Yamaha%20XT660%20Tenere%2008%20%205.jpg

- Egzos sesi. Gazı kesince egzos çok tatlı bi şekilde patlamalar yapıyor pata pata diye.

- Bol aksesuar olması. Neredeyse her şeyi bulabiliyorsun.

- Stock lastiklerinin kullanabilir lastikler olması. Sıfır alırsan üzerinde gelen lastikler iyi. Metzeler Tourance ile geliyor ABS'sizi. Abslisi scorpionmuş galiba.

- Sele yükseliği. 199 boyundayım. Diğer motorlar ufak geliyor. 175 altındaysan sele yüksekliği üzebilir tabi. (absli XT660ZA versiyonu 3cm daha kısa)

- Uzun bakım aralığı. rodaj bakımı sonrası (1000 km) 10000km'de bir bakımı var.

- Top speed 195 km/s. Ben en fazla 160'a çıktım. Bence yeterli. 160'a rahat çıkıyor hızlıca.

- Benzin tüketimi hakkında bir şey diyemiyorum. km'de 25 krş yakıyor, bence az. Çok da şey etmiyorum ne yakıyor diye açıkçası.

- Motor bi şekilde kendi yolunu buluyor gibi. Dönüşü, manevrası falan baya iyi. CRF'ten sonra çok güven verdi bana.

Eksileri:

- Motor tek silindir olduğundan dolayı bi titreşim var. her devir aralığı farklı telden çalıyor. Bu beni rahatsiz etmiyor, o ayrı.

- sol ayağa egzostan sıcak gelebiliyor. Çok problem değil ama.


aşağıya bi youtuberin incelemsini koyayım. Güzel anlatmış.

https://www.youtube.com/watch?v=dp87IRwvpGk
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ShadowFax said:

Ben de ilk motor olarak CRF 250 L aldım. O zamanlar Rally yoktu. Rally ile CRF arasındaki en belirgin, önemli fark deposunun büyük olması. CRF'te 7.7 LT depo varken, CRF rally 10.1 lt. Bu da az bence.

CRF'yi senin de dediğin gibi, tam 1 yıl kullanıp Yamaha XT660Z Tenere aldım.

....


Oww çok makbule geçti. Titreşim konusuna alışkınım. Motoru şehir içi ve asıl amaç olarak doğa kamplarında kullanacağım. Daha önce KLX sürmüştüm bayağı beğenmiştim o makineyi de ama bugün tenere'ye oturunca anladım ki yıllar boyunca iş görür, taş gibi alet. 180cm boyla ayaklarımın yarısı değiyordu. ABS'li cuk olur gibi. Aslında çok para vermek istemediğimden XT660R bakıyorum, ama temizini bulmak çok mümkün değil, temizide tenere parasına yakın 2. elde. ABS konusu çok gerekli mi ondan emin olamadım. Bugüne kadar ABS'li bir motoru ABS'yi devreye sokacak kadar kullanmadım. Tenere için önerir misin? 2.Elde dikkat et diyeceğin püf noktalar var mı?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1. vitesi geçtim de :) abs ye mahal vermeyecek kadar güçlüydü ducati scrambler'ın frenleri, dozajlama falan nefisti. şimdi bu makinanın özellikle ön amortisörü uzun ve ön freni sıkarken kapanması naked makinelere göre biraz daha zaman alıyordur. dozajlama nasıl kolay mı? abs bana göre de her zaman lazım ama abs'li tenerelerin arazi performansı daha düşükmüş(ön amortisör kursu kısa imiş) bir de akü deponun altındaymış, uzun yolda sıkıntı yaratabilir. Olur da alırsam çine kadar gitmek istiyorum bu makine ile. titreşim mastırımı izh planet 3'de yaptım :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ninlempis said:

ShadowFax said:

Ben de ilk motor olarak CRF 250 L aldım. O zamanlar Rally yoktu. Rally ile CRF arasındaki en belirgin, önemli fark deposunun büyük olması. CRF'te 7.7 LT depo varken, CRF rally 10.1 lt. Bu da az bence.

CRF'yi senin de dediğin gibi, tam 1 yıl kullanıp Yamaha XT660Z Tenere aldım.

....


Oww çok makbule geçti. Titreşim konusuna alışkınım. Motoru şehir içi ve asıl amaç olarak doğa kamplarında kullanacağım. Daha önce KLX sürmüştüm bayağı beğenmiştim o makineyi de ama bugün tenere'ye oturunca anladım ki yıllar boyunca iş görür, taş gibi alet. 180cm boyla ayaklarımın yarısı değiyordu. ABS'li cuk olur gibi. Aslında çok para vermek istemediğimden XT660R bakıyorum, ama temizini bulmak çok mümkün değil, temizide tenere parasına yakın 2. elde. ABS konusu çok gerekli mi ondan emin olamadım. Bugüne kadar ABS'li bir motoru ABS'yi devreye sokacak kadar kullanmadım. Tenere için önerir misin? 2.Elde dikkat et diyeceğin püf noktalar var mı?


Hiç absli motor kullanmadım. Fakat absli tenerenin dezavantajları var.

Abs switch ile on off olmuyor. Trick yapman gerekiyor. Orta sehpaya alıp bişiler yapıyosun galiba tam emin değilim.

Bir de akünün yerine abs beyni, aküyü de depo altına koymuşlar. Aküye bi şey olursa depoyu sökmek gerekiyor.

Yeto said:

abs'li bir motorun abs'sini devreye sokacak kadar kullanmadıysan 1. vitesi geçmedin herhalde diye düşünüyorum.

abs'siz alma sakın. eğer titreşim senin için sıkıntı değilse ve çirkin olsun fark etmez diyorsan tenere senin ilacın.


Neden? Motorda yeniyse abs daha tehlikeli değil mi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...