Sam Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Açık değil perkler, her biri bir level, ranklerini arttırmak da gene level puanı isteyecek. Kullanarak artan birşey yok. Skiller gene var ama perk olarak, 100 puan değil de 5 rank olacaklar görünen o ki. Efektif olarak çok dramatik değişmiyor aslında çünkü gene 20 puan filan alıyorduk skill puanı için build yapınca, burada da o levelda 20 puan alıp tek skille vermişiz gibi oluyor. Bir tek işte perklerle nasıl yarışacak skill perkler, onu da etkilerini detaylı görünce anlayacağız.
axedice Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Evet evet bi skille verdik mi 20 puan birden veriyorduk, o yüzden perk sisteminin gelmiş olması çok önemli değil. Hatta eskiye göre gelişme var, ne öyle eskiden bi sürü gereksiz skill vardı onları azalttı. Çok iyi oldu bence çok da güzel oldu, herkesin skill sistemine kimse karışamaz
BalisticGel Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 http://www.pcgamer.com/fallout-4-pip-boy-edition-is-100-sold-out-and-bethesda-cant-make-more/ LEL
axedice Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Ahahahah pete ya adamım, biliyor malını satmayı http://128.199.85.8/wp-content/uploads/2014/07/Peter-Hines.jpeg
Redeagle Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Fabrikaya gittik. Adamlar pipboy yapımı için gereken maddelerin dünya üzerinde tükendiğini ve gerekli teknolojiye bugünden itibaren sahip olmadıklarını söylediler.
Bone Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 feci hype var oyuna ama bok gibi olacak. evet yıllar önce Fallout 3'u savunmuştum ama bunda gördüğüm her şey canımı sıkıyor. sistem niye değişiyor, sanki çok biliyorlarmış gibi tüm SPECIAL sistemini değiştirmeye kalkıyorlar. D&D 4th edition gibi bişi olcak sanırım. dialog sistemi facia gözüküyor ki bir RPG oyununda en çok aradığım şey o. oyun dünyasının içindeymişiz gibi muhabbetler veya seçim-sonuç ilişkisi olmazsa düz shooter olur bu oyun. hatta Mass Effect yapmaya çalışıyorlar herhalde. sunulan her şey o yönde...
Kojiroh Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Nası yapılamaz lan, at yalanı resmen
axedice Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Başka hiç bir fabrika yapamıyormuş, kalıplar yanmış, mühendislerin elini kesmiş padişah =(((
bingildak Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 marketing 101 release'e 2 ay kala, "LIMITED EDITION - ONLY REMAINING PIP BOYS IN UNIVERSE" diye kakalarlar saftiriklere
Esh Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Simdiden ebay e dusmustur 2 kat fiyatla o haber sonrasi Preorderin preorderini satarlar ahaha Ama guzel ): xeske alabilseydim
Norak Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 ebaye daha ilk ciktigi gun dustu ortalama 250$ falandi sds limited olmasinin anlami olmaz ki blizzard gibi 4 milyon "limited" basaralarsa yapmislar bitmis iste zaten pek gerekli degil simdiden 3d printingle aynisini yapanlar var aletin 100$ civari. bide: Not only are perks no longer tied to skills, they are no longer tied to level. If you start out the game with a rating of 10 in one of your abilities, you can take any perk associated with it. For example, if you start out with a Luck rating of at least 9, you can take Grim Reaper's Sprint as your first perk. And since the Perk Chart will be available from the beginning..
axedice Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 İyi olmuş ya öbür türlü karmaşık olurdu. Tv başında geçmişim uzanmışım tak tak tak süper mutantları ghoulleri vuruyorum, bide üstüne yok o perk ne zaman geliyor yok karaktere ne alsam bunlara kafa mı yoracağım? Bide questler dialoglar falan da trailerlarda göründüğü gibi sade kafa yormayan cinstense demeyin keyfime
Cuce Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 levela abğlarlar sonra, yoksa millet ilk level da 30 tane perkü görürse korkar kapatır oyunu
Norak Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 aksine oncekilerden daha cok kafa yorman gerekebilir build icin :horace: cunku eskisi gibi herseyi full almak yerine burda 50 lvl cap varsa eger 70 perk agacindan en iyi ihtimalle 12-13 tanesi anca full olacak (bunun yarisi zaten skill/perkleri olcak kesin) gerisini alamayacaksin cunku cap ve special limiti sayesinde asda.
Esh Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Komple int-luck ile oyunu bitirebiliyosak eyvallah
axedice Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Mmm evet evet, neyse ki bethesda karakter yaratımını zorlaştırmak için skilleri kaldırma yoluna başvurmuş. http://vignette1.wikia.nocookie.net/fallout/images/c/c2/FB3_Psyker.jpg
BalisticGel Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Fallout'un 100lük skill sistemini savunan var mı hala?
BonePART Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Ben varım? Cillop gibi sistemdi bilgisayar varken önümde 10luk sistem niye zar atmıyorum hesap yapmıyorum. Hepsini o yapıyor.
Sparkcaster Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Norak said: aksine oncekilerden daha cok kafa yorman gerekebilir build icin :horace: cunku eskisi gibi herseyi full almak yerine burda 50 lvl cap varsa eger 70 perk agacindan en iyi ihtimalle 12-13 tanesi anca full olacak (bunun yarisi zaten skill/perkleri olcak kesin) gerisini alamayacaksin cunku cap ve special limiti sayesinde asda. bu adam dünyanın en iyi niyetli adamı
Kaede Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Her dlc 5 lvl ekleyip max lvlda gerekli her skilli fulleyen karakter yapilir Badhesta hedef kitlesinin kafasinin yorulmasina izin vermez
Norak Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 aylar surer o process zaten np, valla wasteland 2 kadar kolay olmasin oyun gerisi dert degil pek. quakeconda videonun sonunda tek fatman behemotha anca 1/8 dmg veriyor demisler, iste oncekiler gibi 1 shot crit olmasin hersey yeterki.
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 axedice said: Evet evet bi skille verdik mi 20 puan birden veriyorduk, o yüzden perk sisteminin gelmiş olması çok önemli değil. Hatta eskiye göre gelişme var, ne öyle eskiden bi sürü gereksiz skill vardı onları azalttı. Çok iyi oldu bence çok da güzel oldu, herkesin skill sistemine kimse karışamaz skill sayısı nv'den bir az demişler, gene var skill perk kılığında. evet fo1 & fo2'de çok fazla skill vardı gereksiz. wastedland2'de gördük zebilyar skill sayısının anlamsızlığını tekrar. toaster repair aman tanrım kesin almak lazım. axedice said: Mmm evet evet, neyse ki bethesda karakter yaratımını zorlaştırmak için skilleri kaldırma yoluna başvurmuş. skill'ler kalkmıyor. BonePART said: Ben varım? Cillop gibi sistemdi bilgisayar varken önümde 10luk sistem niye zar atmıyorum hesap yapmıyorum. Hepsini o yapıyor. abi zaten zar atma olayı bitti nv itibariyle, skill check var herşeyde. o check'ler de 25'te bir çoğu skill için, bazıları 10'da bir oluyordu. 4-5 rank'miş gibi kullanıyordun. eski orijinal special sistemini benden çok seven azdır zira en beğendiğim crpg sistemi halen, çok da keyif alarak char hazırlardım ama efektif olarak 100'lük puan sistemi yapıp buna check'leri 0'ları atarak yapmak anlamsız. roll yapılmıyorsa combat içinde ve dışında gene 100'lük veya 500'lük bir esprisi yok hani. bu yeni sistem ilk oyunlar kadar iyi olmayabilir (aşırı gereksiz skill vardı onlarda onu bir kenara koyuyorum) ama fo3 ve fonv'den iyi olacak görünen göre, special yeniden anlam kazanıyor. skill'ler de gitmiyor ama kondanse oluyor.
axedice Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Sam said: kondanse Pete Hines şu anda seninle gurur duydu (tu) said: Fallout4te skilleri kaldırmadık, perklerle kondanse ettik. Damıtıp damıtıp içiyoruz kafası bir harika http://image.jeuxvideo.com/images-sm/imd/p/Pete_Hines.jpg
kizillelma Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2015 Aral bu özel paketten getirebilecek mi ?
Öne çıkan mesajlar