bingildak Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 http://www.abiyamo.com/wp-content/uploads/2013/09/apply-cold-water-to-the-burned-area.jpg TB fena giydirmiş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 iceninin bazı spearmanleri fırlatıyo mızrak bu arada, e haklı adam. haftada bir minik minik patch cıkartıp duruyolar, ama yani komik. bi hafta içinde cözebilinicek görüleblicek sorunları betada görmediklerini düşünmemizimi bekliyolar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 ozii_x said: Sorieno said: ozii_x said: Savasta butun birimleri bir hedefe saldirtiyorum ama o hedef olunce mal mal bakiyorlar neden acaba birde ne hangi unite karsi avanrajli Eskiden hold ground vardı, şimdi default oldu o. Yani advance yok, öldürüp duruyorsun. Sonra yeni komut bekliyor saldırı için. Sacma olmuss. 20 birimlik orduyu da microlamak zor be. Ordu dengesi nasil olmali peki. Okcular cop gibi geliyor bana balistalar dusmani ustune cekmek icin iyi. Ama mizrakli veya kilicli adamlarin artisi nedir sadece bu değil, eskiden hold groudn unitelerin, dağılıp mümkün olduğunca saldırmalarınıda sağlıyodu, bu opsiyon kalkmsı tümüyle su anda, disiplinli diye itşe öle küp küp bekliyo unitler, önde adamlar geberiryo yanda hoplitelar bekliyo. istesende saldrıtamıyosun yanı. cok ciddi bir geri adım defansive stance toggle eksikliği Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 şehir savaşlarında falan ufak alanda topak topak oluyor birimler bu yüzden, hepsi birbirine giriyor kim savaşıyor kim savaşmıyor belli değil Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorieno Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 O unit collisiondan kaynaklanıyor. Collide edemeseler birbirlerine girmezler. Stance'le alakalı değil bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 stancele alakalı. aynı mtoru kullanıyo empire ve sgohun. defensive acıksa üniteler sectiğin diktortgenı koruayrak savasımaya calısıyo, defansive kapalıysa uniteler saldırdıkları unitere abanarak yayıalrak savasıyo. agresif durumlarda kapatıyosunki defansive2ı daha gızlı bicesin rakibini, ama rome'da formation attack diye bi nane koymuslar, acıp kapatamıyosun, bazı unitelerde var bazılarında yok. hoplitelarla saldırınca okculara bile girsen yayılıp maksimum adamla saldırın öldürün işte hepsini diyemiyosun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 elle yaysan olmuomu manuel? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 fark etmiyoki, acısı bıraz kaymıws olsa veya rakip harekt etse yien kenarda kalan unitler savasmıyo. combatın ortasında değiştirirsende, arkadalarını donup tıngır mıngır yenı pozisyonlarına gidiyo adamlar falan. hayır zaten mevcut bır ozelliği cıkarmalarının anlamı yok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Law said: Pikeman ile spearman arasındaki fark ne ? Hangisini nerede kullanmak daha mantıklı ? kullanımı için tavsiye vermekten ziyade, custumda dene kendi oyun stiline göre, kendin karar ver, zaten infosunda gerekli açıklayıcı yazılar var ne olduğuna dair, pike phalaksları savunmada kullan diyeceğim, yetersiz olacak, saldırı yaparsın diyeceğim, kumanda stilin nasıldır bilemeyeceğim, ama gerek hoplite tarzı olsun, gerek pike phalaks lar olsun her yola giden ortalama üstü adamlar... misal, ben hat tutarım kanatlardan filan arkaya sarkarım dersen pike lar iyi iş yapar, yok full atak yaparım, göğüs göğüse esnek mücadele yaparım dağınık olur dersen spear ve diğer melee ler iyi iş yapar, atları her ağır biyade aşağı yukarı öldürüyor, o kadar sıkıntı olmuyor eskisi gibi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 pikelar su anda her türlü dayakvı ünite. ağır ates altına kalmadılarsa slinger ve jjavellinlerden dkolay kolay durduramıyo ai Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 işte mesele de o, hep ağır ateş altında kalıyorsun mısırdaydım adam, full okçu yapmış, Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Rome ile oynarken arkada 3-4 tane balista oluyor, önde en güçlü kılıçlı piyade o an ne üretebiliyorsam hastati, princibes veya preatorian (triari hiç üretmedim), general atlı oluyor, 3 veya 4 tanede atlı yine en iyi ne üretebiliyorsam o an. Saldırıda balista ile dövüp sonra piyade ile hat şeklinde ilerleyip, kanatları atlılar ile tutmaya çalışıyorum, durum müsait ise düşmanın balistalarına charge ettiriyorum veya menzilli ünitelerine, sonra arkadan yakın birim ünitelerine. Temkinli oynadığım için savaşa girmeden önce zaten savaşı kazanmış oluyorum, sayı üstünlüğünü muhakkak bende olacak şeklinde orduları düzenleyip bir anda adamın 3-4 şehrini alıyorum. Olurda karşı tarafda beni elverişsiz bir poziyonda yakalarsa duruma göre kaçıyorum vs. Olağan taktikler işte. Romeda doğru düzgün pikeman veya spearman yok, ana güç kılıçlı piyadeler. Köpekler birde çok ekili geldi bana sanki menzilli birimlere karşı atlılardan daha efektif gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 romada atlıların olayı durup savaşmaktan ziyade charge edip geri çekilmek, durup savaşınca adam kaybı oluyor, zaten genelde ilk chargeda korkup kaçıyor karşı ranged birimler. bide şehir işgalinde falan ben diğer şehir kapılarının yakınına koyuyorum, kaçanları kesiyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 İç savaşı bittikden sonra bana imparatoluk ve cumhuriyet diye iki seçenek sundu, imparatorluk olunca bayağı bir penaltı geldiğini okudum biryerlde bende cumhuriyete devam dedim. Siz ne yaptınız ? ve iki seçimin avantaj ve dezavantajlarını bilen varmı ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 -Republic: -10% recruitment costs, +2 recruitment capacity (for every province) -Empire: -10% upkeep, -25% corruption empire foreva Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 zaten roma piyadesi en iyi şey, gerçekte olduğu gibi, atlar kolay ölüyor, ai kütlesel at hücümüda yapmadığı için, 1 e 3 olarak, kelt asil atlarını bile öldüre biliyorsun ayrıca piyade general daha iyi, daha fazla dayanıyor ve çok iyi dövüşüyor 1 birim eksik oluyorsun roma generali ile ben sparta ile oynarken misal pike kullanmadım, çünkü durmadan slingir milingir kovaladığın için cephe falan kalmıyor, balistan bile olsa adam menzile girip bekliyor ya beliyecen 6-7 birim bütün ordunu eritecek yada saldıracaksın bu durumda da en iyi barbarlar hem geniş birimler ile yayılar ilerliyorsun, hemde hızlı koşup iyi charge ediyorlar... oyunda benim gözlemim ai nin güçlü süvarisi ve piyedisi varsa, ortaya yarma ve kanattan yüklenme yapıyor, ortaya 3 pike, 3 sağa hoplit, 3 sola hoplit veya ağır piyade, sağa ve sola 2 veya 1 peltas türü dövüş kabiliyeti olan bir birim, onların sağına ve soluna biraz geriye 2 hafif veya ağır süvari, bence her totalwar oyunu için ideal bir düzen ama burada bir sorun oluyor, adam 6-7 gibi çok güçlü bir slingir ile ateş edip beklediği için sen saldırmak zorunda kalıyorsun, hoplitler koşuyor, ve savaşa biliyor ama pike lar geri kalıyor, bütün düzen dağılıyor, atları daha geri çıkarmak istiyorsun çünkü menzillilerin çok yakınında düşman piyadesi duruyor, peltaslar keza, yanlardan saldırı için çok beklemesi ve dolaşması gerekiyor, bu durumda bence pike ve peltas gereksiz yer kaplıyor çünkü, düşmanın üzerine yürüken 6 ağır piyade gereksiz kalıyor. soruna gelirsek, romada aslında en iyi spear ünite olabilecek galadyetörler var, ama dediğim gibi oyun seni extra spear beslemeye itecek bir neden sağlamıyor, ilk charge karşıladıktan sonra normal ağır piyadede saf içinde atlıları eritebiliyor, veya ilk saldırı iyi ve kalabalık olduktan sonra spearlar da kar etmiyor misal, arveni ile oynarken, 6 asil at, 6 yeminli olarak tek ordu ile gidiyordum, atlar önden önlerine ne çıkarsa ezip geçiyorlar şunuda ekliyim, eski alışkanlık olarak, dün 6 Praetorian Cavalry ile 6 Socii Equites Extraordinarii, paralı hindistan savaş filine saldırdım, fil yarım dk kadar tuttu adamları Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 sapancıları nerfleseler iyi olacak, hiç gerçekçi değil armorlulara bu kadar hasar vermeleri Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 ben gladyatorleri (mızraklı olan değil) duvarlı şehirlere ilk girip kapıyı/kuleyi ele geçirirken bide eğer arkadan destek ordusu geliyorsa adama giant ballistaları korurken kullanıyorum, zaten çabuk yoruluyor bunlar o yüzden kısa mesafe birlikleri daha çok. ha gerekli bile değil onun yerine koy lejyonu gitsin ama maksat fantazi xD şu ana kadar slingerlarla hiç sorunum olmadı benim, atış yapacak kadar lejyonerlerin yakınına gidemiyorlar bile, atlıları yollayınca dağılıp gidiyorlar zaten :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 bu aralar fena single bi oyuna sarasım var. şimdi oturup seri oynamanın bi anlamı var mı? direk bununla yardırayım mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 atı salamıyorsun ki, adamlar piyadeye yakın geziyor, düşman piyedesini oradan uzaklaştırmak lazım önce... slingirin verdiği asar yerinde de, etkili menzlilleri ve ateş etme şartları gözden geçirilmeli, iberya sapancısı ateşlı taş atıyor, adamlar uçuşlarda resmen... okçuya long rage demişler bakıyorsun 110 menzili var, ciritçiler 80, sapan 125 menzili var, nasıl bir uzun menzil bu? acaba etkili menzil diye bir şey mi var Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 imamizer said: bu aralar fena single bi oyuna sarasım var. şimdi oturup seri oynamanın bi anlamı var mı? direk bununla yardırayım mı? serilik bir durum yok Assasin Creed değil Total War, her oyun kendi içinde bir derya deniz ve eski oyunlan alakası yok, her biri bağımsız bir tarih devirini konu ediyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 serinin öne çıkan en bi güzelleri hangileri? yada hangisi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nordhen Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 sapancıların pek bir olayı yok ya, sürekli atış altında tutabilirlerse kayıp verdirebiliyorlar zaten. arkada sapancı tutuyorsa hafif süvariyle sapancıları koruyanları baitleyip, ki ai her zaman yaldır yaldır spearları yolluyor bunların üstüne, 2 ek süvariyle şok saldırı yapıp bütün sapancıları alabiliyorsun. ön saflardaki sapancılar zaten ekmek oluyor piyadelere, arada kaynıyorlar gördüğüm kadarıyla. pikeların hakkaten pek bir olayı yok, en azından ai böyle range basmakta kararlı oldukça. adamların tek işi şarj karşılayıp, safları tutmak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Norak said: -Republic: -10% recruitment costs, +2 recruitment capacity (for every province) -Empire: -10% upkeep, -25% corruption empire foreva Ben cumhuriyeti seçtim, halen empire barına tıklayınca iç savaş tehdidi var diyor. Seçim yapacaklar dikkatli olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2013 imamizer said: serinin öne çıkan en bi güzelleri hangileri? yada hangisi? sen nasıl bir şey istersin, ilk çağ, orta çağ, aydınlanma çağı, japonya ?? seç birini, ilk çağda 2 oyun, orta çağda 2 oyun, aydınlanma çağında 2 oyun, japonyada iki oyun ve ek paketler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar