Xenus Mesaj tarihi: Temmuz 17, 2019 Mesaj tarihi: Temmuz 17, 2019 Alıntı PC is now Ubisoft’s most profitable platform https://www.pcgamesn.com/ubisoft-pc-sales-2019 Alıntı PS5: Patent Filings Detail Sony's Plan to Make a Breakthrough VR Headset https://www.inverse.com/article/57715-ps5-psvr-2-headset-sony-playstation-5 Alıntı Researchers Find a Promising Treatment for Video Game Addiction https://www.vice.com/en_us/article/mb8y8v/researchers-find-a-promising-treatment-for-video-game-addiction
Xenus Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2019 Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2019 lootbox mevzusunda rayting üzerinden devletlerden regulasyonlar beklemenin sonucu iyi olmaz. adamlar bi girişirse bu tarz oyun contentlerini muh gambling, think of the çildırın diye yasaklayabilirler. ne olursa olsun monetization oyun rayting'ini etkilememeli bence. get woke go broke
goldbären Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2019 Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2019 ahah. toplumdaki adaletsizlikleri çözmek yerine "sims sayesinde toplumdan dışlanmadan bacanağımı küsküleyebiliyorum" diye reklam edilmek kötü cidden.
Darksun Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2019 Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2019 (düzenlendi) haha EA bunları alıp duman etmemişmiydi :) Infrogrames miş. Geçen gün starlord oynadım :p Temmuz 22, 2019 Darksun tarafından düzenlendi
Xenus Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2019 Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2019 weeb gamer adamın hali başka oluyor
Cokomantis Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2019 Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2019 booooriing! bu kadar sağduyuyu nabcaz abi, tikim titir gibi firmi titmiyin. oldu paşam, betesda fanboylarıyla dalga da geçmiyek istersen?
Xenus Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2019 Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2019 Alıntı Team Fortress 2 update introduces a bug with drop rates of high value ($20-$5000) items where they are now guaranteed drops. valve faillemiş yine.
Xenus Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2019 Mesaj tarihi: Temmuz 29, 2019 rested xp'nin nasıl geldiğini bilmiyordum.
razzRaziel Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2019 Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2019 freeman'ı yaşlandırsınlar asıl, gerçi onu 30 milyon yıllık fosil gibi amber içinde paylaşmak lazım.
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2019 Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2019 On 29.07.2019 at 05:36, Xenus dedi ki: rested xp'nin nasıl geldiğini bilmiyordum. aslında şurada işlenen konu bayağı önemli. hep dediğim gibi, oyuncuyu aptal yerine koyup onun yerine nasıl oynayacağını belirlemek beyinsiz tasarım. xcom2'de de bu hata yapıldı. uninteresting nedir ya, sana ne sen misin benim keyfimin kahyası? ille herşeyi fast-paced yapacaklar. istersem 100 turn'de bitiririm sana ne oluyor birader, oyunu alırken tam ücreti vermedim mi? işte esas olarak bu yüzden hala almadım xcom2'yi.
Cokomantis Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2019 Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2019 xcom2'nin hatası işte game designer'ın kafasındaki oynayış tarzını "7 turn'de bitir or else" diye zorunlu kılması. onun yerine bi önceki oyunun ek pakedinde yaptıkları gibi mob'lardan düşen extra item'ların 2-3 turn'de yok olması tarzı bişeyden devam etselerdi tatava olmayacaktı. ya da doom'da melee kill'den gelen hp/ammo düşmesi gibi işte. incentive punishment'tan iyidir her zaman.
razzRaziel Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2019 Mesaj tarihi: Temmuz 30, 2019 hep oldum olası time trial yarış oyunlarından nefret etmişimdir ben de. böle demo gibi hissettiriyo, sanki denemek için vermişler de, istediğimi yapamıyormuşum gibi. yine cezalandırırsın da her oyuncunun bu noktada keyif alacağının garantisi olması lazım.
Rewendor Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2019 Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2019 Ben de X-Com 2'yi bu sebepten beğenmedim. Tamam risk almak falan da bi oyun tarzı, ama ben oturup düşünüp strateji plan kurup güvenle oynamaktan, sürekli micro-management yapmaktan hoşlanıyorum. Öyle ki Stellaris'i bile sürekli durdurarak turn based gibi oynuyorum. Benim X-Com'da kendime koyduğum challenge'lar mesela görevi x turda bitirmekten ziyade hiç damage almadan bitirmek, cesetleri patlatmadan salvage edilebilir halde bırakmak (grenade falan kullanmamak) gibi oluyor. Bir karakterim 2 damage aldı diye 3 tur öncesine load yaptığımı bilirim. Opsiyon sunmak, ya da hızlı oyuna ödül vermek dendiği gibi çok daha iyi bir yöntem.
Gallant Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2019 Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2019 "7 turn de bitir" diye achievement koyarsin isteyen 7 turn de bitirir, isteyen 100 turn de bitirir. Yada @Cokomantis in dedigi gibi ilk oyunun expansiondaki gibi extra itemlerin belli bir turn de yok olmasini koyarsin. XCOM 2 de belli gorevlerde turn sayisi zorunlulugu ile, turn sayisi olmayan gorevde unlimited spawnla seni fast paced e zorluyordu. Herhalde designer "XCOM is on the run, it has to be fast-paced" kafasiyla tasarladi oyunu. Combat ta RNG ye dayali olunca, baslarim boyle ise tepkisine neden oluyordu. Invisible Inc yaklasimini begenmistim ben. Her 5-6 turn de bir yeni security measure ekliyordu; yeni kameralar aktif oluyor, guardlarin route u degisiyordu, falan filan.
Xenus Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2019 Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2019 (düzenlendi) http://archive.fo/7ZbHl pati'den gelicek 10 clickle zengin olmasınlar diye arşivledim. iyi yapmış mıyım? @Sam bi türk scamlemiş galiba yine milleti dsdf. korkulur ya bizim milletten ahaha http://platinumparagon.info/internet-gaming-disorder/ güzel makaleymiş. https://www.pcgamer.com/wolfenstein-youngblood-update-kills-the-unlimited-coins-cheat/ solo cheat'ingi patchlemek topkek Temmuz 31, 2019 Xenus tarafından düzenlendi
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2019 Mesaj tarihi: Temmuz 31, 2019 çok iyi yapmışsın, helal. komünümüzden tek akçe bile girmesin ceplerine. youngblood online coop ya, sp oyun değil.
Gallant Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2019 Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2019 @Xenus yok ya eleman hintli, game developerlari (turk ve rus iki elemani) + staff i kaziklamis.
Xenus Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2019 Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2019 (düzenlendi) https://www.pcgamer.com/ninja-mixer-exclusive/ mixer ne la? https://www.pcgamesn.com/grand-theft-auto-v/gta-5-player-count gta online rekor kırmış. böyle olacağı belliydi. Ağustos 1, 2019 Xenus tarafından düzenlendi
Öne çıkan mesajlar