Ekmek Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Faq değil aslında bilinen herşey sadece. 2 sayfa önce yazdığım şey tekrar 3 kere sorulunca yeni topic açayım dedim okuyun işte. https://docs.google.com/document/d/16-KiQ-LGWEr0QjfihJ8AZ5itidYV4aXbmdXwAHfOjgQ/edit Öptüm. Yeni bişey geldikçe koyarım sıkılmazsam. Anket alakasız. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Flassh Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 patlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Hmm crafter class böyleyse fena değil. Gear için token sistemi olmaması da fena değil. Da gear ne kadar tier based olacak acaba. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 iyi olmuş bu. tek korktuğum konu no pve kısmı. o kadar da olması tedirgin etti beni. ne bileyim yarr farmlıyorduk, dragon raide giriyorduk pve oluyordu illaki template tamamlamak için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ekmek Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Benim de hoşuma gitmiyor pve mevzusu, devlerle irc den konuştum kendilerin emin görünüyorlar. Göreceğiz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xaenin Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Artiz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Selamisahin Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Sağdan soldan, npc'den gear düşmemesi falan hoş şeyler. Crafting'e dedikleri kadar önem verirlerse fena olmaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ekmek Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2013 crafting ve housing in contenti rvr kadar olcakmış en az. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GladricSpirit Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 There will be realm progression. No realm ranks(DaoC style) suna dikkat etmemiştim hic :( baya bi kotu hissettim ya bu sistem yerine getirecekleri nasıl birsey acaba.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 iyide nasıl level kasacağız? http://b.vimeocdn.com/ts/384/804/384804526_640.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 yalnız daoc'un hardcore eski oyuncu kitlesinin destekleriye yeni nesil için carebare dostu, kasmanın hızlı ve zahmetsiz olduğu, pvp nin yetenek istemediği renkli bir oyun yaparlarsa eppek bıçaanı kapar giderim amerikaya o kadar net söylüyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 no pve.. ehe Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
GladricSpirit Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 irc de konusuyorumda su anda cok erken tabiki kimse birsey bilmiyor ama konusan kisiler daoc sisteminin olmasından yana tabiki. kendi specini yaratmak icin birebirdi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenocide Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Mortis Online veya Azmodai offline vakası olmasın da şaka maka alliance, guild, websitesi falan herbişey hazırken "ABİ OYUN ÇOK KÖTÜ" diyip bir daha da haber alamamak. Paticik Exclusive. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masakari Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 mortis iyiyidi yaa open betada bayağı eğlenmiştik. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ekmek Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 GladricSpirit said: There will be realm progression. No realm ranks(DaoC style) suna dikkat etmemiştim hic :( baya bi kotu hissettim ya bu sistem yerine getirecekleri nasıl birsey acaba.. rr yok çünkü tek progression pvp den yapılıyor. onun dışında pvp abilityleri rankler falan var. sadece adı realm point değil oyundaki tek point olduğuı için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Fena gözükmüyor ya. ama 2015 abi, kim öle kim kala. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 aslında böle tadımlık pve ler konulsa atla deve değil ne bilem emsela title verir gm mavisi sünnet kuşağı verir felan yane tiem düşmöeside sart değil elencelik ne bilem ayda 1 aktive olur felan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 bi tek şeyi çözemedim abi loot yok pve yok item drop yok craftera itemların parasını nasıl oducez lan opucukle mi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 o muhabbet diğer başlığında uzun uzun döndü ya.. tek currency pvp'den kazanılan. bende onu tartıştım uzun uzun nasıl bir ticaret ortamı oluşacak diye. herkesin farklı fikirleri var ama neyin ne olduğu hala çok belirtsiz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 warhammer sistemi işte. RvRda kill ve objective based bir currency olur, onla gear alırsın. Güzel sistem. Gerçi warhammerda herkesin aynı itemı giymesi ve inanılmaz bir grind olarak sonuçlanmıştı ahah Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Warhammerın rvr sistemi birim zamanda daha fazla currency grindlayıp bi üst item tierına geçmek için, anlaşmalı olarak pvp objectiveleri birbirine teslim etmek suretiyle gerçekleşmiyor muydu? Baymıştı bi noktada. Mass pvp ve siegeden çok kalenin içinde merdiven tutup bossu kestirtmemece oynuyorduk işte. Itemlardaki tier sistemi ve ne kadar grind gerektirdiği önemli, o konuda da hiç bi bilgi yok haliyle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 o dediğin ilk bir ay filandı, hemen düzeltildi. keep teslim etmece benim oynadığım sürenin 28'de 1'inde gerçekleşti ama senin oynadığın sürenin %100'ünde gerçekleşmiştir herhalde. merdiven tutma olayı da gene değişmişti. ilk ay bitmeden bırakanlar tabii bilmez bunları heh. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ekmek Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 daocdaki item sistemi şöyle statlerin ressitlerin bonusların vs hardcapleri var statler için 400 resistler için 35 di sanırım bonuslar var işte casting speed casting damage yapmaya çalıştığın şey kendine bir gear templatei yaratıyorsun şuna benziyor: template LOKI Build Report Class: Mauler Level: 50 Dual Wield Item Utility: 905.8 Build Utility: 1010.8 Useable Utility: 1005.0 TOA Utility: 454.0 PvE Utility: 0.0 Statistic Strength: 101/100 Constitution: 101/100 Dexterity: 28/75 Quickness: 94/93 Intelligence: 0/75 Piety: 0/75 Charisma: 0/75 Empathy: 0/75 Hits: 407/400 Power: 0/25 Resistance Body: 25/26 Cold: 27/26+3 Heat: 25/26+3 Energy: 25/26 Matter: 20/26 Spirit: 25/26 Crush: 26/26+4 Thrust: 26/26 Slash: 25/26 Skill Aura Manipulation: 9/11 Fist Wraps: 11/11 Magnetism: 9/11 Mauler Staff: 11/11 Power Strikes: 9/11 Cap Increase Strength: 25/26 Constitution: 25/26 Quickness: 18/26 Hits: 225/200 TOA Bonus Armour Factor: 61/50 Style Damage: 10/10 Melee Damage: 12/10 Melee Combat Speed: 11/10 Fatigue: 9/25 Resist Pierce: 10/10 Chest (Astral Jerkin of Withering): Imbue: 19.0 ALL melee weapon skills: 3 Constitution: 21 Constitution (Cap Increase): 8 Strength (Cap Increase): 8 Quickness (Cap Increase): 8 Melee Damage: 4 Style Damage: 4 Melee Combat Speed: 4 Utility: 29.0 TOA Utility: 108.0 PvE Utility: 0.0 Arms (Dragonsworn Stitched (40 hits)): Imbue: 37.5/32 (Quality: 99) Strength: 28 Cold: 9% Hits: 36 Crush: 7% Hits: 40 Utility: 69.7 TOA Utility: 0.0 PvE Utility: 0.0 Head (Dragonsworn Stitched (15 con)): Imbue: 37.5/32 (Quality: 99) Hits: 76 Energy: 9% Thrust: 7% Quickness: 13 Constitution: 15 Utility: 69.7 TOA Utility: 0.0 PvE Utility: 0.0 Legs (Astral Torporific Leggings): Imbue: 26.5 Strength: 16 Quickness: 16 Hits: 40 ALL magic skills: 3 Strength (Cap Increase): 7 Constitution (Cap Increase): 7 Style Damage: 2 Melee Damage: 2 Melee Combat Speed: 2 Hits (Cap Increase): 40 Utility: 46.3 TOA Utility: 68.0 PvE Utility: 0.0 Hands (Dragonsworn Stitched (5 fatigue)): Imbue: 37.0/32 (Quality: 99) Quickness: 22 Heat: 11% Thrust: 7% Constitution: 10 Fatigue: 5 Utility: 57.3 TOA Utility: 10.0 PvE Utility: 0.0 Feet (Flamedancer's Boots): Imbue: 19.0 Constitution: 15 Hits: 40 Body: 5% Constitution (Cap Increase): 5 Quickness (Cap Increase): 5 Armour Factor: 10 Hits (Cap Increase): 40 Utility: 30.0 TOA Utility: 40.0 PvE Utility: 0.0 Right Hand (Lithic Hand Wrap): Imbue: 37.5/32 (Quality: 100) Spirit: 11% Energy: 9% Dexterity: 28 Armour Factor: 10 Melee Damage: 3 Utility: 58.7 TOA Utility: 25.0 PvE Utility: 0.0 Left Hand (Lithic Fist Wrap): Imbue: 37.0/32 (Quality: 100) Constitution: 22 Cold: 11% Quickness: 28 Armour Factor: 10 Melee Damage: 3 Utility: 55.3 TOA Utility: 25.0 PvE Utility: 0.0 Neck (Dragonseye Strand): Imbue: 29.5 ALL magic skills: 3 Constitution: 18 Hits: 30 Crush: 4% Thrust: 4% Slash: 4% Resist Pierce: 5 Hits (Cap Increase): 35 Utility: 58.5 TOA Utility: 33.8 PvE Utility: 0.0 Cloak (Shades of Mist): Imbue: 25.0 Stealth: 3 Parry: 3 Strength: 15 Quickness: 15 Fatigue: 4 Armour Factor: 10 Melee Combat Speed: 5 Utility: 50.0 TOA Utility: 43.0 PvE Utility: 0.0 Jewel (Atlantis Tablet): Imbue: 20.0 Acuity: 15 ALL magic skills: 3 Hits: 40 Armour Factor: 10 Resist Pierce: 5 Utility: 35.0 TOA Utility: 35.0 PvE Utility: 0.0 Belt (Soulbinder's Belt): Imbue: 46.0 Hits: 35 Cold: 7% Spirit: 7% Energy: 7% Matter: 7% Heat: 7% Body: 7% Hits (Cap Increase): 40 Utility: 92.8 TOA Utility: 10.0 PvE Utility: 0.0 Left Ring (Sililia's Ring): Imbue: 30.0 Crush: 7% Slash: 7% Body: 7% Matter: 7% Constitution (Cap Increase): 5 Quickness (Cap Increase): 5 Utility: 56.0 TOA Utility: 20.0 PvE Utility: 0.0 Right Ring (Rime Encrusted Ring): Imbue: 35.0 Crush: 4% Thrust: 4% Slash: 4% Hits: 35 Strength: 21 ALL melee weapon skills: 4 Style Damage: 2 Armour Factor: 5 Hits (Cap Increase): 35 Strength (Cap Increase): 5 Utility: 66.8 TOA Utility: 33.8 PvE Utility: 0.0 Left Wrist (Bracer of Arawn): Imbue: 33.5 Heat: 7% Spirit: 7% Slash: 6% Body: 6% Matter: 6% Armour Factor: 1 Utility: 64.0 TOA Utility: 1.0 PvE Utility: 0.0 Right Wrist (Dragonscale Bracer): Imbue: 35.0 ALL melee weapon skills: 4 Strength: 21 Hits: 35 Crush: 4% Thrust: 4% Slash: 4% Strength (Cap Increase): 5 Armour Factor: 5 Style Damage: 2 Hits (Cap Increase): 35 Utility: 66.8 TOA Utility: 33.8 PvE Utility: 0.0 Yani en iyi gear diye bişey yok, oyun tarzına göre bişeylerden kısıyorsun bişeyleri maxliyorsun falan. Çok rare itemlar vardı astronomik paralara giden, burada onları da craftlar yapacak işte. 100 quality armor dikmek zordu, onların üstüne daha fazla özellik koyabiliyorsun falan. Bunda da muhtemelen böyle bir sistem olacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kek Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 11, 2013 faq ı az bişi okudum. benim anladığım: yet another wow clone. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar