Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Torment: Tides of Numenera


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
arcane said:

agdali anlatimin ayarini kacirmis olabilirler ama inspect ettigin camur bile camur degil sanki oyunda. settingin olayi o gibi geldi bana newbiesi olarak.


İşte overwhelm oluyosun abi o biraz fazla yogun başladı. Çok kesin konuşmak istemiyorum daha yeni başladım çünkü. Ama bi pacing sorunu vardı daha bastan.

Normalde bu kadar delip deşmem ama Torment oyunu olunca bi yükleniyoruz tabi.
Mesaj tarihi:
hikayesi güzel mi peki gençler oynayan arkadaşlar zaten combatından vs de n çok bişey beklemiom da ps:t gibi oyunu bitirdikten sonra hayatı sorgulamama neden olacak mı ona göre alacam.
Mesaj tarihi:
xunn said:

Fakir fakir konusma al geç, begenmezsen bile bu adamlar sonra daha iyisini yapar tatava yapma.


bu adamlar daha iyisini yapamaz bence

kadroya torment 2 boy büyük gelmiş
Mesaj tarihi:
Şimdiye kadar oynadığım kısmını genel olarak beğendim.

Bana en zayıf gelen yanı effort sistemi. Masaüstünde nasıl işliyor bilmiyorum am bu oyundaki hali oyunu fazla kolaylaştırıyor. Oyun ilerledikçe poollar artıyor, edge'di, retry'dı derken herhangi bir işi becerememek neredeyse mümkün değil. Bir de zaten mantıklı bir sistem değil. Çünkü bu sisteme göre, çok zeki bir adamla düşük zekalı bir adamın zor bir matematik problemini çözme ihtimallari aynı; fakat zeki olan adam yatmadan önce daha çok problem çözebilir.

Ama oyunun geri kalanından memnunum.
Mesaj tarihi:
bunca sene dağıtıcı mağıtıcıya boşuna sinkaflı laflar etmişi demek ki sorun bu adamlar daymış

bethesda iyi yapmış hakları şunların elinden almakla, balduruda alsınlarda bi bg3 oynayalım :)
Mesaj tarihi:
Komutan said:

Şimdiye kadar oynadığım kısmını genel olarak beğendim.

Bana en zayıf gelen yanı effort sistemi. Masaüstünde nasıl işliyor bilmiyorum am bu oyundaki hali oyunu fazla kolaylaştırıyor. Oyun ilerledikçe poollar artıyor, edge'di, retry'dı derken herhangi bir işi becerememek neredeyse mümkün değil. Bir de zaten mantıklı bir sistem değil. Çünkü bu sisteme göre, çok zeki bir adamla düşük zekalı bir adamın zor bir matematik problemini çözme ihtimallari aynı; fakat zeki olan adam yatmadan önce daha çok problem çözebilir.

Ama oyunun geri kalanından memnunum.


yalnız faillediğin zaman daha iyi outcome olan durumlar varmış ki oyunun en başında gördüm ben de
ilk şehre girdiğinizde sol yukarıdaki taş yığını mesela
Mesaj tarihi:
Feamer hep mi yanlış hep mi hatalı, hani fargo dışında fallouttan adam yok inxileda nerdeyse ki fargo da zerre developmentta çalışmadı yapımcıydı sadece. Diğer taraftan baldurs gate zaten bethesdanın fakiri ayarında beamdog diye bi firmada ve SJW fanservice oyunlar kasıyorlar. Al bak yenilerini beğenirsin kesin.

Ben fazla oynayamadım işten güçten ama görebildiğim kadarıyla betadaki gibi bütünlük hissi eksik oyunda çünkü çok fazla ayrı yazarla çalışıp editöryal bi bütünlük elde edememişler. Bi sürü farklı insanın torment vizyonunu numenera dünyasına yedirmeye çalışınca da çorbamsı olmuş narrative. Yine de çıta planescape olmasaydı bu kadar eleştiri almazdı oyun, özellikle şu primordianın yazarının sidequestleri falan iyiydi baya.

Bunların üstüne bide inxileın artık standarda binen development sorunları var, kickstarterdan açık çek almalarına ve publisher baskısı olmamasına rağmen troika gibi eksik oyun çıkarıp üstüne iletişim de kuramayınca insanlar kızıyor. WL2 gibi bunun da directors cut ı çıktığında tonla atılan content eklenir daha bi ele gelir oyun.
Mesaj tarihi:
mavralı olsun dedim yazı, sonunu da fallout Bethesda geyiği ile taş atayım dedim...

ana fikir olarak demek istediğim, başından beri savunduğum kickstarter gibi bir iş modelinin piyasa baskısı olmadan özgün ve düzgün oyunların yapılmasına ön ayak olacak olması fikrimi her seferinde haksız çıkarmaları...

demek ki, yayıncı falanda o kadar sorun değil, bazı mantelitelerin de değişmesi lazım.
Mesaj tarihi:
Feamer said:

bunca sene dağıtıcı mağıtıcıya boşuna sinkaflı laflar etmişi demek ki sorun bu adamlar daymış

bethesda iyi yapmış hakları şunların elinden almakla, balduruda alsınlarda bi bg3 oynayalım :)


bilgisayar oyunlarina ayri bir efsanevi paragraflar arsivi threadi lazim. simdi oburune koysan context kaybolacak.
Mesaj tarihi:
axedice said:

Feamer hep mi yanlış hep mi hatalı, hani fargo dışında fallouttan adam yok inxileda nerdeyse ki fargo da zerre developmentta çalışmadı yapımcıydı sadece. Diğer taraftan baldurs gate zaten bethesdanın fakiri ayarında beamdog diye bi firmada ve SJW fanservice oyunlar kasıyorlar. Al bak yenilerini beğenirsin kesin.

Ben fazla oynayamadım işten güçten ama görebildiğim kadarıyla betadaki gibi bütünlük hissi eksik oyunda çünkü çok fazla ayrı yazarla çalışıp editöryal bi bütünlük elde edememişler. Bi sürü farklı insanın torment vizyonunu numenera dünyasına yedirmeye çalışınca da çorbamsı olmuş narrative. Yine de çıta planescape olmasaydı bu kadar eleştiri almazdı oyun, özellikle şu primordianın yazarının sidequestleri falan iyiydi baya.

Bunların üstüne bide inxileın artık standarda binen development sorunları var, kickstarterdan açık çek almalarına ve publisher baskısı olmamasına rağmen troika gibi eksik oyun çıkarıp üstüne iletişim de kuramayınca insanlar kızıyor. WL2 gibi bunun da directors cut ı çıktığında tonla atılan content eklenir daha bi ele gelir oyun.


Abi art'ı çok kötü oyunun. Ben iyi bir çizer değilim tamam mı, on kat iyi yaparım o portreleri cover artları, şaka yapmıyorum baya, baya kötüler. Sanırım fotodan morphlamıslar falan bide, efsane kötü.

Dünyanın parası verildi çıksın diye, bir tane düzgün concept artist bulamamış olamazlar.
×
×
  • Yeni Oluştur...