Sam Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 rain of arrows. kendi delay'i var onun farkındayım ama düz arrow filan atınca da hemen ölmüyor, bir gecikme var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Saeros Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 bende de oluyor aynı gecikme Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 belki de level arttıkca spamladığın için fark edilmiyor olabilir, bilemedim. projectile bazlı sadece spectral throw oynadım, onda yoktu mesela. fireball'da falan da hissetmedim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Yok ben de Rain of Arrows kullanan Ranger başladım, ciddi desync oluyor ama daha ölmedim, Brutus u yeni geçtim. Brutus u orada duvar var, onun etrafında kite abi, trap at önüne mebzul miktarda, skill atmak için durduğunda açıyı ayarlayıp bir Rain of Arrows, koş koş koş. Ama o fight ta da ciddi desync oluyor, hiç alakasız yerden hook yiyebiliyorsun. Ama ölmedim yani bilemiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 dmg gecikmeli geldiği için kaçmakta geç kaldım, öldüğün zaman aslında ölü değilsin diye gösteriyor oyun. dert ölmek ya da geri koşmak değil map açmak. diablo2'nin ahlaksızlığını.. pardon, act3'ünü almışlar. kurtulamadık o eziyetten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 skiller arası korkunç animasyon delayi var, akıcılık sıfır bunu aylar önce söyledim ben Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 quill rain ile ne buildi yapıyolar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 strafe filan yok mu bu oyunda ya? rain of arrows ve lightning arrow endgame build demişler de dümdüz ve keyifsiz. whirlwind filan var mı bari? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sotto Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Sam'in dediğini ben de yaşadım yalnız. Boşa skill sallama vurma efekti gittikten sonra ölmesi filan. Gerçekten latency ile alakası yok gibi geldi bana da, pingler 50-60 civarı... Onun dışında oyunu çok sevdim ben. Gerçekten aradığım D2 havasını aldım, benim için yeterli:).. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nigger_of_the_sand Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Sparkcaster said: o kadar boş eleştiriyorsun ki sam, akıl almıyor gerçekten. tek sorunu desync olan f2p son 10 senenin en iyi hack and slashi oyun. Aslında boş eleştirmiyor. Bir kere kimse öleceğini bilerek ölmez, adama portal aç denmiş ama adam öleceğini bilse zaten alır önlemini. Bunun dışında, haritayı kaybetmenin tek yolu ölmek değil, zira bütün haritalarda wp yok ve olan wpler de haritanın girişinde değil. Mesela act 2'de Dread Thicket diye hiçbir görevi olmayan, waypointsiz bi harita var. Ben şimdi Wetlands'den buraya girdim sırf contenti keşfetmek uğruna ve şayet ki 8-15 dakika arasında bu haritadan Wetlands'e geri dönemedim, ana queste geri dönmüş olduğumda Wetlands resetlenmiş olacak. Bunun için yeterince fazla zaman harcandığı hissedildiği anda Wetlands'e koşarak ya da şehire portal scroll harcayıp oradan waypointle geri dönerek haritayı fresh tutmak gerekiyor. Gereksiz, zevksiz bir challenge bence. Wetlands'de portal olmasa 5 dakkada bir geri koşacaz. Aynı şekilde act 3'de Slums'dan 3 tane haritaya geçiş var, e ben 1 tanesini bitirdikten sonra diğerlerine gitmek istediğimde bambaşka bir Slums çıkıyor önüme. Haritayı tekrar oynamak isteyen adam oyundan çıkar tekrar girer zaten, ama şu 8-15 dakkada bir reset olayı hoş değil gerçekten. Oyunu seviyorum ama böyle de bir eleştirim var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sotto Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 O biraz benim de canımı sıktı açıkçası, WP olmayan yerler ve bazen WP'nin uzakta olması sıkıntı gerçekten. Şu vurduğun zaman hissedememe olayı var işte en büyük sıkıntı o sanki. Ama onun dışında oyun bence iyi. D2 kadar tatmin etti beni. Hayır mesela bir tane bile chest'i açmadan duramıyorum oyunda, ama chestler de hakikaten değiyor açmak için. D3'te tamamen vakit kaybıydı mesela ki sinir oluyordum. Hani belki çok basit birşey ama benim hoşuma gitti, scroll of wisdom bile atsa değerli alıyorsun. Rare'lardan beyaz düşmesi var evet, ama diren randomness çakmış adamlar. Açıkçası hiç işe yaramayacak saçma sapan rare'lardansa az öz rare'ı tercih ederim ki oyun bu konuda suffix affix leriyle gerçekten doyurucu. Çok çok iyi hatta bence. Daha uzun yazarız ama ben çok tuttum oyunu. Build tree vs de başta komplike gelsede nod'ları dikkatli takip edince güzel geliyor.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 bandit leader arıyorum haritanın her köşesini aça aça, çok keyifli. bulduğumda öbür harita resetlenmiş olacak, gidiş yolunu tekrar bulacağım. efsane challenge! skillbook vermese skipleyeceğim direkt. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Ya şeyi anlamıyorum, siz H&S oyunlarını bir an önce quest leri bitireyim diye mi oynuyorsunuz? Ne sakıncası var arkanızdaki haritanın respawn olmasının, daha fazla xp alıyorsunuz, her ilerleyen haritada monster level 1 arttığı ve her harita level vermediğinden gerekli de zaten rahat kalabilmek için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 ya xp filan istemiyorum, oyunu bitirip scion açacağım. dişimi sıkıyorum. önündeyim lvl olarak gittiğim mekanların. +4 benden ileri mekanı da tokatlıyorum zaten bana değemeden. peşimden giden aynı maymunları tekrar tekrar öldürmek bayık. keyifli bir skill de bulamadım halen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 benden sam'e gelsin :) http://www.youtube.com/watch?v=iAMcTHVpMJc Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nigger_of_the_sand Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 quixef said: Ya şeyi anlamıyorum, siz H&S oyunlarını bir an önce quest leri bitireyim diye mi oynuyorsunuz? Ne sakıncası var arkanızdaki haritanın respawn olmasının, daha fazla xp alıyorsunuz, her ilerleyen haritada monster level 1 arttığı ve her harita level vermediğinden gerekli de zaten rahat kalabilmek için. Her haritayı 1 kere ama tamamen açarak quest harita levellarının oldukça ilerisine ulaştım zaten. Act 3'e level 31 olarak geldim, noticeboard'da level 24 grupları vardı. Mesela benim her haritayı tamamen açmak kendi kararım ve bu sebepten dolayı yüksek levellı oluşum bana bir başarı hissi yaşatıyor fakat oyunun beni kendi sunduğu challengelara yeterli olmaya zorlamasının bir manası yok, bu başarı hissini ortadan kaldıran birşey çünkü "ben sana bu sınavları hazırladım ama onlara göğüs gerebilecek seviyeye gelmeni de garantiledim" demek benim seçimimi ortadan kaldıran birşey, "o zaman tembellik etmeyip daha sınayıcı content hazırlasaydın" da derim ben buna cevap olarak. Oyuncuyu aştığı contenti tekrar aşmaya mecbur bırakmak başarısız bir düşünce bence. Başka bir zorluk seviyesinde, daha yüksek ödüllü bir şekilde olsa anlarım ama bire bir aynısına mecbur bırakmak yanlış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Hack & Slash böyle bir şey yalnız, yaptığın şeyin aynısını tekrar yap, fakat daha iyi yap. Item düşsün, xp al, daha hızlı kes. Mantık bu, o haritayı temizledim artık oraya geri dönmemeliyim demek çok saçma H&S için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 o haritaya istiyorsam, istediğim zaman dönmeliyim. sunucuya aman yük binmesin diye sıfırdan açmayayım. cangıl/bataklık haritası 2178631782 lvl verse dakikada gene oynamak istemem kaldı ki, hızlı hızlı geçmeye çalışıyorum. adamlar d2'nin en kötü act'ini getirip koymuşlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 sunucuya yük olmasın mevzu nereden çıktı bu arada? kaynak nedir? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 oyuncuya kabızlık olsun diye mi 15dk mevzusu? var mı bir açıklama nedenine dair? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Anelor Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 lan oyun çok güzel ha Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 closed betada community'den öyle feedback topladılar öyle yaptılar abi, sunucu munucu element uydurmayın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Aynı haritaları tekrar tekrar oynamak isteyenler reset süresinin uzun olmasını istemezler, bu nedenle 15 dakika konmuş olabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
knox Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 heh sende onu yedin yani lol Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 10, 2013 community ciddi ciddi "15dk'de bir haritalar resetlensin" mi demiş? ne akla hizmet peki? ne işe yarıyor? harita resetlemek isteyen relog yapar, 15sn'lik iş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar