Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Path of Exile (HnS) RPG. #2


reampage

Öne çıkan mesajlar

Yok ben de Rain of Arrows kullanan Ranger başladım, ciddi desync oluyor ama daha ölmedim, Brutus u yeni geçtim. Brutus u orada duvar var, onun etrafında kite abi, trap at önüne mebzul miktarda, skill atmak için durduğunda açıyı ayarlayıp bir Rain of Arrows, koş koş koş. Ama o fight ta da ciddi desync oluyor, hiç alakasız yerden hook yiyebiliyorsun. Ama ölmedim yani bilemiyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam'in dediğini ben de yaşadım yalnız. Boşa skill sallama vurma efekti gittikten sonra ölmesi filan. Gerçekten latency ile alakası yok gibi geldi bana da, pingler 50-60 civarı...

Onun dışında oyunu çok sevdim ben. Gerçekten aradığım D2 havasını aldım, benim için yeterli:)..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sparkcaster said:

o kadar boş eleştiriyorsun ki sam, akıl almıyor gerçekten. tek sorunu desync olan f2p son 10 senenin en iyi hack and slashi oyun.

Aslında boş eleştirmiyor.

Bir kere kimse öleceğini bilerek ölmez, adama portal aç denmiş ama adam öleceğini bilse zaten alır önlemini. Bunun dışında, haritayı kaybetmenin tek yolu ölmek değil, zira bütün haritalarda wp yok ve olan wpler de haritanın girişinde değil. Mesela act 2'de Dread Thicket diye hiçbir görevi olmayan, waypointsiz bi harita var. Ben şimdi Wetlands'den buraya girdim sırf contenti keşfetmek uğruna ve şayet ki 8-15 dakika arasında bu haritadan Wetlands'e geri dönemedim, ana queste geri dönmüş olduğumda Wetlands resetlenmiş olacak.

Bunun için yeterince fazla zaman harcandığı hissedildiği anda Wetlands'e koşarak ya da şehire portal scroll harcayıp oradan waypointle geri dönerek haritayı fresh tutmak gerekiyor. Gereksiz, zevksiz bir challenge bence. Wetlands'de portal olmasa 5 dakkada bir geri koşacaz.

Aynı şekilde act 3'de Slums'dan 3 tane haritaya geçiş var, e ben 1 tanesini bitirdikten sonra diğerlerine gitmek istediğimde bambaşka bir Slums çıkıyor önüme.

Haritayı tekrar oynamak isteyen adam oyundan çıkar tekrar girer zaten, ama şu 8-15 dakkada bir reset olayı hoş değil gerçekten.

Oyunu seviyorum ama böyle de bir eleştirim var.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

O biraz benim de canımı sıktı açıkçası, WP olmayan yerler ve bazen WP'nin uzakta olması sıkıntı gerçekten. Şu vurduğun zaman hissedememe olayı var işte en büyük sıkıntı o sanki.

Ama onun dışında oyun bence iyi. D2 kadar tatmin etti beni. Hayır mesela bir tane bile chest'i açmadan duramıyorum oyunda, ama chestler de hakikaten değiyor açmak için. D3'te tamamen vakit kaybıydı mesela ki sinir oluyordum. Hani belki çok basit birşey ama benim hoşuma gitti, scroll of wisdom bile atsa değerli alıyorsun.

Rare'lardan beyaz düşmesi var evet, ama diren randomness çakmış adamlar. Açıkçası hiç işe yaramayacak saçma sapan rare'lardansa az öz rare'ı tercih ederim ki oyun bu konuda suffix affix leriyle gerçekten doyurucu. Çok çok iyi hatta bence.

Daha uzun yazarız ama ben çok tuttum oyunu. Build tree vs de başta komplike gelsede nod'ları dikkatli takip edince güzel geliyor..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ya şeyi anlamıyorum, siz H&S oyunlarını bir an önce quest leri bitireyim diye mi oynuyorsunuz? Ne sakıncası var arkanızdaki haritanın respawn olmasının, daha fazla xp alıyorsunuz, her ilerleyen haritada monster level 1 arttığı ve her harita level vermediğinden gerekli de zaten rahat kalabilmek için.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya xp filan istemiyorum, oyunu bitirip scion açacağım. dişimi sıkıyorum. önündeyim lvl olarak gittiğim mekanların. +4 benden ileri mekanı da tokatlıyorum zaten bana değemeden. peşimden giden aynı maymunları tekrar tekrar öldürmek bayık. keyifli bir skill de bulamadım halen.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

quixef said:

Ya şeyi anlamıyorum, siz H&S oyunlarını bir an önce quest leri bitireyim diye mi oynuyorsunuz? Ne sakıncası var arkanızdaki haritanın respawn olmasının, daha fazla xp alıyorsunuz, her ilerleyen haritada monster level 1 arttığı ve her harita level vermediğinden gerekli de zaten rahat kalabilmek için.

Her haritayı 1 kere ama tamamen açarak quest harita levellarının oldukça ilerisine ulaştım zaten. Act 3'e level 31 olarak geldim, noticeboard'da level 24 grupları vardı. Mesela benim her haritayı tamamen açmak kendi kararım ve bu sebepten dolayı yüksek levellı oluşum bana bir başarı hissi yaşatıyor fakat oyunun beni kendi sunduğu challengelara yeterli olmaya zorlamasının bir manası yok, bu başarı hissini ortadan kaldıran birşey çünkü "ben sana bu sınavları hazırladım ama onlara göğüs gerebilecek seviyeye gelmeni de garantiledim" demek benim seçimimi ortadan kaldıran birşey, "o zaman tembellik etmeyip daha sınayıcı content hazırlasaydın" da derim ben buna cevap olarak. Oyuncuyu aştığı contenti tekrar aşmaya mecbur bırakmak başarısız bir düşünce bence. Başka bir zorluk seviyesinde, daha yüksek ödüllü bir şekilde olsa anlarım ama bire bir aynısına mecbur bırakmak yanlış.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

o haritaya istiyorsam, istediğim zaman dönmeliyim. sunucuya aman yük binmesin diye sıfırdan açmayayım.

cangıl/bataklık haritası 2178631782 lvl verse dakikada gene oynamak istemem kaldı ki, hızlı hızlı geçmeye çalışıyorum. adamlar d2'nin en kötü act'ini getirip koymuşlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...