Jump to content

Merhaba patiler. Yeni sisteme hosgeldiniz. Hemen BURAYI okuyun.

 

Xenus

Warframe (sci fi - ninja co-op shooter)

Öne çıkan mesajlar

A new futuristic and free TPS game which combines Evolution Engine (Remarkably similar to CryEngine 3, I must say) and gun-wielding Ninjas complete with their own special abilities and customizable katanas.
http://www.youtube.com/watch?v=y431HlKQ_zg
http://www.youtube.com/watch?v=X9GwNTfwOaU

Warframe Closed Beta Key Giveaway

http://www.mmobomb.com/giveaway/warframe-beta-keys

Dark sector'ün yapımcılarından.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
http://www.mmorpg.com/giveaways.cfm?offer=406&val=1&uh=FF0E6249312DC2447478277DC9D36E7F

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
steame gelmiş f2p oynayabiliyorsun. bende zınk diye donuyor arada oyun. neden anlamadım. 1-2 map oynadım, baya sıkıcıydı ama ilerde zorlaşırsa coop olarak eğlenceli olabilir.

herşeyi parayla satmaları baya kötü tabii. silahlar bile 10 dolar falan markette. saçma sapan bir şey.

deneyecekler eklesin beraber coop takılalım. "bingildak"

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
steam oyunda 7000 kişi var diyor. Geceye doğru indirip bi göz atayım :p. Yada twitch den bakayım daha temiz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
CUCVUCUVCUVUCUUCUCUVUCUCVUVCUVCUV CUV CUV CUVCUCVUCUVCUVUCUUCUCUVUCUCVUVCUVCUV CUV CUV CUVCUCVUCUVCUVUCUUCUCUVUCUCVUVCUVCUV CUV CUV CUVCUCVUCUVCUVUCUUCUCUVUCUCVUVCUVCUV CUV CUV CUVCUCVUCUVCUVUCUUCUCUVUCUCVUVCUVCUV CUV CUV CUVCUCVUCUVCUVUCUUCUCUVUCUCVUVCUVCUV CUV CUV CUVCUCVUCUVCUVUCUUCUCUVUCUCVUVCUVCUV CUV CUV CUVCUCVUCUVCUVUCUUCUCUVUCUCVUVCUVCUV CUV CUV CUVCUCVUCUVCUVUCUUCUCUVUCUCVUVCUVCUV CUV CUV CUVCUCVUCUVCUVUCUUCUCUVUCUCVUVCUVCUV CUV CUV CUVCUCVUCUVCUVUCUUCUCUVUCUCVUVCUVCUV CUV CUV CUVCUCVUCUVCUVUCUUCUCUVUCUCVUVCUVCUV CUV CUV CUVCUCVUCUVCUVUCUUCUCUVUCUCVUVCUVCUV CUV CUV CUVCUCVUCUVCUVUCUUCUCUVUCUCVUVCUVCUV CUV CUV CUVCUCVUCUVCUVUCUUCUCUVUCUCVUVCUVCUV CUV CUV CUVCUCVUCUVCUVUCUUCUCUVUCUCVUVCUVCUV CUV CUV CUVCUCVUCUVCUVUCUUCUCUVUCUCVUVCUVCUV CUV CUV CUVCUCVUCUVCUVUCUUCUCUVUCUCVUVCUVCUV CUV CUV CUVCUCVUCUVCUVUCUUCUCUVUCUCVUVCUVCUV CUV CUV CUVCUCVUCUVCUVUCUUCUCUVUCUCVUVCUVCUV CUV CUV CUV


Başım ağırdı...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
silah seslerini kısın, müziği kapatın abi direk. şaka gibi :P. bir ikide menülerle alakalı bug var.
oyun zorlaşırsa, oynanabilrilik rahatlarsa güzel olabilü. Gerçi co-op işlerinde yeniyim ama..

steam kullandım ama oyun ayrı çalıştı, menülere ulaşamadım. chati göremedim. P:

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
benim oynadıkca ilgimi çekmeye başladı ya, 2. dizilimde ortalara fln geldim baya zorlaştı mapler. fena değil şu an. uprage, fusion, craft'a giriştim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
kafa ağrıtıyor ya direk. Kaos ortamı istemediğim için planetside2 ye pek girmiyordum ama şu oyunu oynayınca başım daha çok ağrıdı :D

1000 adamın aynı yerde kapıştığı bir oyun bile daha az kafa ağrıtıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
abi çok yavaş level alınıyor. para da yavaş kazanılıyor.
oyunu sevdim fakat bu p2w'in allahını yapmışlar bu ne lan

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
hala oynayan varmı? ekleyin luditte, 3-5 kişi olsa çok rahatlıcak oyun hep doğu bloktan adam var ne türkçe ne ingilizce konuşuluyor pingde çoşuyor

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
alıp, char açıp, 1 defa bile oynamadığım oyunlardan, çok ergen geldi nedense sırf training'i oynadıktan sonra soğudum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
haritaları bilince cok zevkli oluyo aslında, iyi takımla ki genel seviyesi iyi oyunun. kaptırıp gidiyosun, tam anlamıyla "run" oluyo

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum eklemek için lütfen giriş yapın

Giriş yaptıktan sonra yorum ekleyebilirsiniz



Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...