Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Cyberpunk 2077


Desqpio

Öne çıkan mesajlar

Pewpew said:

tekrar izledim mermiler dönüyor

fire rate içinde düşük acc ile yarım/tam sarjor bosaltma feati vardı police de geliyodu onu almıslardır
araç sonradan indiriyor kendi birimlerini ondan sonra ateş etmeyi kesiyorlar


yok abi adamın ayakları silahının namlusu falan var orda cocuklar ates ediyoken.

bide ne kadar hızlı ates edersen et, iki merminin arasında 1 metre mesafe olmaz yanı, tek namludan ates ediyosun sonucta.

barut kullanıyosan recoil olucak abi, newton ne demiş "etme bulma dünyası bu"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

enerji yoktan varedilemez gene aynı şekilde ama tam otomatik silahlar kendileri ateş ediyor, fucking magnets! :p orada da nihayetinde bir püf noktası var barutun gücünü yönlendirmeye dayanan.

ya sonuçta o patlama gücünün doğurduğu geri tepmeyi elbette silahı teptirmeyecek şekilde kanalize ve(ya) absorbe etmekle alakalı olay, son yıllarda silahları bu bakımdan geliştiriyorlar devamlı. kaldı ki videodaki polislerin tamamen organik olmamaları da gene akla yatkın bir ihtimal. o kadar takılmaya neden görmüyorum şahsen.

iki mermi arasındaki mesafe rof ile ilgili de yani orayı film icabı sayabiliriz matrix hesabı. ha süpermen kumaşından elbise filan onlara bişi demiyorum. :p
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
“Both the city and game world will be vast,” said Badowski. “We don’t want to make a game where, for instance, you close off a street because a quest needs to play out there. Ours will be an open world, you’ll feel the vastness of what surrounds you, you’ll feel that you’re there and you can go forth and explore. That’s the feeling I had when playing GTA or even older games like Nomad Soul. I’m sure I wasn’t alone. Personally, I dislike playing through a mission, turning left and not seeing a thing, or worse, seeing some car blocking my way. That’s done for game purposes, but we want to find another way for Cyberpunk 2077.”

said:
“This reflects an actual trend in firearms development,” said Badowski. “The Colt 1911 was designed and introduced in 1911, but it’s still used as the standard issue weapon by many military formations around the world. Of course, it has been modified, it’s made of superior materials, but the basic design, the mechanics, are the same as they were a century ago. Why wouldn’t there be a Militech Crusher in 2077? Of course, it would be more powerful, made of superior materials, have an improved targeting system, etc., but carrying one would also be a stylistic statement, not unlike Ocelot wielding a Colt Model 1873 in MGS. Make no mistake, we’ll also have energy-based weapons and other treats most often associated with the Japanese cyberpunk style, but we won’t forget the fundamentals.”

http://gigazine.jp/img/2008/06/20/mateba/mateba01.jpg
japonlar yaptı zaten o dediklerinizi ama olsun, doğru yoldasınız. (tu)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

japonlar yaptı zaten derken neyi kastettin anlamadım.
ghost in the shell'i kastediyorsan, cyberpunk 2013 oyunu ghost in the shell mangasından önce çıkmış.
ghost in the shell serisi 2020-2030 zaman dilimini işlerken (cyberpunk 2020 gibi), yeni yapılan oyun 2077 yılında geçicek, yani ghost in the shell serisinde gördüğümüzden çok daha ileri bir teknolojide yer almış olacak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • tarihinde GERGE tarafından bu konu kilitlendi
  • tarihinde GERGE tarafından bu konu kilidi kaldırıldı
×
×
  • Yeni Oluştur...