Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mount&Blade II: Bannerlord


progamer

Öne çıkan mesajlar

Sam said:

cey engine'le yapsalar 3fps oynarız. ekranda 3-4 adamdan fazlasını barındırmayan oyunlarla kıyaslamamak lazım.

"azıcık orijinal birşeyler yapsınlar tekrar."

adamlar TÜR YARATTI. sektördeki en büyük şirketlerin bile yapamamış olduğu birşey bu. total war gibi 20 yıl daha yapsalar gene bayatlamaz.


Tür yaratmasına kimse birşey demiyor ama o vakitlerini o dandik enginelerine harcamak yerine hazır motor kullanarak yapabilirlerdi.

Ayrıca Cry Engine ve Unreal ile MMO yapıyorlar ne 3'ü ne 5'i iyimisiniz siz ahali?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

deliverancela combat noktasında kıyaslıyorsanız bannerlord çok anlamsız kalır. bannerlordun scope inanılmaz geniş. deliverance kıç kadar scope a sahip bir proje. combat olarak her türlü bannerlord u ezer geçer ki m&b animasyonları xunn'un dediği gibi çok kötü. hani nasıl bu kadar kötü olabiliyor ben anlamıyorum. kütük gibi. ama oyun olarak deliverance m&b önünde diz çöker ve tövbe eder.


Grafik derdim yok hiç, ama animasyonların tırtlıgı combatı sinir yapıyor baya, nasıl swing geldigini anlamıyorsun falan, rezalet.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Fena değil aslında ya, gayet güzel bence swing animasyonları falan. Archeryde sorun var bitek.
Vuruş hissi olarak collisiona kassalar aslında biraz. Warbandde mesela collision sadece torsoda ve bacaklarda var. Kollarda ve kılıçta/kalkanda falan yok. First person oynarken her şey içe içe giriyor bu yüzden, bunu çözsünler önce. Kafa kol falan da kopsa chivalrydeki gibi tadından yenmez.

Gerçi zaten 200v200 savaşlar olacaksa yine grafik falan önemli değil. Stabil olsun yeter. Eyecandy olacak diye kasım kasım kastırmasın. Ama collision şart her şeyden önce :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Animasyonları çok sıkıntılı, azıcık yüksek seviyeli adamlarla dövüştügün zaman o fake mekanikleri kanser ediyor, çünkü swing yönleri arasında transition instant ve diyelim sagdan vurucak gibi yaptın, instant soldan saga geçtin, o geçiş animasyonu kanserli, üstüne thrust'a geçersen elin ayagın görünmüyor.

En sevmedigim laubaliliktir o fake spam, "HA! O KADAR HIZLI SPAMLİYORUM Kİ GÖREMİYORSUN!"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Xenus said:

ooo fake yiyip gardını indirenler bir bir ortaya çıkıyor :P

unreal ile yapılmış mmo var, tera işte. bir ortamda 30 kişiyi geçince fps 10'a düşüyor lol. cryengine gene iyi archeage'de sorun yaşanmamıştı mass pvplerde



mevzu bu, adam gibi hitscan yapmıyan mmolarla collision/direction check yapan oyun motoru birmiş gibi karşılaştırıyosunuz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...