Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mount&Blade II: Bannerlord


progamer

Öne çıkan mesajlar

arcane said:

çoğu insana m&b'in ilk bakışta en büyük eksiği grafikler gibi geliyor olabilir. ancak asıl yetoluğu karakter sistemi ve RPG mekaniklerindeydi. ikinci oyunda en fazla bunlara abanmaları lazım. onlara dair bir blog post pliz.


ilk oyunlar sand box tadındaydı senaryo felan yoktu
onada azcık urassınlar single adına en azından
durmadan aynı kaleleri koyleri alıp durmayalım
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
  • 8 ay sonra ...
progamer said:

http://www.taleworlds.com/Images/Blog/twdd_04_aserai_siege_2.jpg


Rome Total War'un zoomlanmış hali gibi duruyor
şu adamların kürklü zırhlarına texture yapmak çok mu zor? forumdaki modderlar rahat rahat daha iyisini yapardı.

saçlar, sakallar vesaire de hala aynı modelleri kullanıyor gibi görünüyor. 0.751'den beri oynuyorum şu oyunu, allah bilir kaç yıl oluyor, hala aynı şeyler. yayın haklarını paradox'a verip aynı bok püsurla 5 tane daha farklı oyun çıkardılar, 5 tanesi daha da yolda. azıcık orijinal birşeyler yapsınlar tekrar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

cey engine'le yapsalar 3fps oynarız. ekranda 3-4 adamdan fazlasını barındırmayan oyunlarla kıyaslamamak lazım.

"azıcık orijinal birşeyler yapsınlar tekrar."

adamlar TÜR YARATTI. sektördeki en büyük şirketlerin bile yapamamış olduğu birşey bu. total war gibi 20 yıl daha yapsalar gene bayatlamaz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

lazerbulbul said:

şu oyunu niye unreal ya da cryengine'le falan yapmıyolar diye düşündüm. sonra ülkedeki kalifiye eleman sıkıntısı aklıma geldi.


Her motor her özelliği kaldırmaz, daha iyi motor her zaman daha iyi grafikler anlamına gelmiyor. Örneğin şu alttaki oyunu Cryengine'le FarCry grafikleriyle yapamazsın:

http://www.youtube.com/watch?v=tJKLHjHjxBc
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aynen mb çok görsel kasması gerekmiyor. warband oldukça iyidi. ki bence multi ağırlık vermeliler. ne kadar kalabalık multi o kadar keyifli. silah çeşidi, birkaç farklı oyun modu ve siege içine bazı yaratıcı stratejik ögeler yerleştirsinler yeter.

50v50 siege keyfini çoğu oyun sunmuyor. ayrıca warband'deki archer hissi yüzyılın goygoyu skyrim'de yok sdfs
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

lazerbulbul said:

şu oyunu niye unreal ya da cryengine'le falan yapmıyolar diye düşündüm. sonra ülkedeki kalifiye eleman sıkıntısı aklıma geldi.

Kalifiye eleman demişsin ancak bahsettiğin konu hakkında en ufak bilgin yok. Oyun motorunu geç senin de buraya yazamaman lazım o halde.

İki kişi sıfırdan başlıyor, büyüyorlar. Ortaya çok güzel ürün çıkıyor ancak millet yine söyleniyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu grafik konusunda TaleWorlds'den bir yetkili ''istersek grafik kalitesini yükseltebiliriz. bu imkansız bir şey değil. ama bu seferde oyunu çalıştıracak pc sayısı azalır, bizim şirket politikamız mümkün olduğunca çok pc'de çalışabilecek bir oyun yapmak'' demişti vaktiyle.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...