Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Aralık 22, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 22, 2013 Ne zaman çıkar ki bu? Grafik, ses ve intro video falan da koyarlar umarım bu sefer, baya paraları olmuştur heralde artık. Olmadı erken erişim kickstarter falan açsınlar sesçi, vidyocu tutsunlar bu sefer. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Aralık 23, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2013 grafiğe o kadar gerek yok, karaktere falan abanmaları lazım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nigger_of_the_sand Mesaj tarihi: Aralık 23, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2013 Roqq said: http://www.taleworlds.com/en/Games/Bannerlord/Blog/4 http://www.taleworlds.com/Images/Blog/twdd_03_inventory.jpg yaa eski inventory ekranı daha iyiydi ya bu ne abi browser oyunu inventorysi gibi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Aralık 23, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2013 buda kötü o da kötü, o kadar zor şeyler değil, ama oyunu oynamayı işkenceye çeviriyor. karakter tip yaratımı, inventory, karekter gelişimi, ünün yayılması, dünya ile etkileşimi falan bunlar önemli şeyler denildiği gibi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Aralık 23, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2013 bu daha kullanışlı. mouse over yapmadan item adı görülüyor ve bir ekrana sığan item sayısı daha fazla. tipi de daha güzel. yalnız surat yaratma muhabbetini değiştirmemişler daha, hala aynı tipler sdfsd. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Flassh Mesaj tarihi: Aralık 23, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2013 şöyle tüm ekranı kaplayan arayüzten nefret ediyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Aralık 23, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2013 arcane said: çoğu insana m&b'in ilk bakışta en büyük eksiği grafikler gibi geliyor olabilir. ancak asıl yetoluğu karakter sistemi ve RPG mekaniklerindeydi. ikinci oyunda en fazla bunlara abanmaları lazım. onlara dair bir blog post pliz. ilk oyunlar sand box tadındaydı senaryo felan yoktu onada azcık urassınlar single adına en azından durmadan aynı kaleleri koyleri alıp durmayalım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Aralık 23, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2013 sırf hikaye olsun diye konmuş diyaloglarla, quest serileriyle hiç uğraşamam. bu oyunun questleri ekstra başarısızdı zaten. gerek yok. RPG'nin karakter sistemini alsınlar yeterli. şu oyunda hikaye kaynak harcanması gerekilen son yer. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Aralık 23, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2013 görev dediğin, kara murat ne görevi alıyorsa öyle görevler olacak zaten başka bir şeyler yapmalarına gerek yok ama biraz ince işlenmiş olsa güzel olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
progamer Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 11, 2014 http://www.taleworlds.com/Images/Blog/twdd_04_aserai_siege_2.jpg http://www.taleworlds.com/Images/Blog/twdd_04_aserai_siege_1.jpg http://www.taleworlds.com/en/Games/Bannerlord/Blog/5 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
gleoddyn Mesaj tarihi: Ocak 12, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2014 şu oyun çıksın da has erkekleri tekrardan er meydanında görelim. Yaşar Usta olarak 2h-axe'ımı bilemeye başladım bile. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrLevie Mesaj tarihi: Ocak 12, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2014 Suna commander ozelligi gelse ne sukela olur yahu, siege sirasinda falan slorps Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Eylül 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2014 https://www.taleworlds.com/en/Games/Bannerlord/Media sitesinde 10 tane SS var hala, hiç mi haber yok bundan yahu? 5-10 seneye çıkar heralde Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bliksem Mesaj tarihi: Eylül 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2014 progamer said: http://www.taleworlds.com/Images/Blog/twdd_04_aserai_siege_2.jpg Rome Total War'un zoomlanmış hali gibi duruyor şu adamların kürklü zırhlarına texture yapmak çok mu zor? forumdaki modderlar rahat rahat daha iyisini yapardı. saçlar, sakallar vesaire de hala aynı modelleri kullanıyor gibi görünüyor. 0.751'den beri oynuyorum şu oyunu, allah bilir kaç yıl oluyor, hala aynı şeyler. yayın haklarını paradox'a verip aynı bok püsurla 5 tane daha farklı oyun çıkardılar, 5 tanesi daha da yolda. azıcık orijinal birşeyler yapsınlar tekrar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Eylül 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2014 o sorun değil eğer oynanış üzerinde gelişmeler varsa misal adamların içinden geçip vurmasınlar yığınların arasında, dövüştüğün adamı bil... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
lazerbulbul Mesaj tarihi: Eylül 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2014 şu oyunu niye unreal ya da cryengine'le falan yapmıyolar diye düşündüm. sonra ülkedeki kalifiye eleman sıkıntısı aklıma geldi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2014 cey engine'le yapsalar 3fps oynarız. ekranda 3-4 adamdan fazlasını barındırmayan oyunlarla kıyaslamamak lazım. "azıcık orijinal birşeyler yapsınlar tekrar." adamlar TÜR YARATTI. sektördeki en büyük şirketlerin bile yapamamış olduğu birşey bu. total war gibi 20 yıl daha yapsalar gene bayatlamaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Warhero Mesaj tarihi: Eylül 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2014 lazerbulbul said: şu oyunu niye unreal ya da cryengine'le falan yapmıyolar diye düşündüm. sonra ülkedeki kalifiye eleman sıkıntısı aklıma geldi. Her motor her özelliği kaldırmaz, daha iyi motor her zaman daha iyi grafikler anlamına gelmiyor. Örneğin şu alttaki oyunu Cryengine'le FarCry grafikleriyle yapamazsın: http://www.youtube.com/watch?v=tJKLHjHjxBc Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
calimero Mesaj tarihi: Eylül 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2014 Bilgisayar 150-150 savaşları kaldıracaksa bu encinlerle yapılsın, da görüntüye falan takılan bizden değildir, m&b ula bu en güzel görüntülü 5 saat gameplay sunan oyunlarla dolu şu piyasada Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nosfe Mesaj tarihi: Eylül 17, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2014 lazerbulbul said: şu oyunu niye unreal ya da cryengine'le falan yapmıyolar diye düşündüm. sonra ülkedeki kalifiye eleman sıkıntısı aklıma geldi. Kendi oyun motoronu yazan adam hazır kullanmadı diye laf yiyor. Herkes herşeyin uzmanı bu ülkede. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Red Mesaj tarihi: Eylül 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2014 aynen mb çok görsel kasması gerekmiyor. warband oldukça iyidi. ki bence multi ağırlık vermeliler. ne kadar kalabalık multi o kadar keyifli. silah çeşidi, birkaç farklı oyun modu ve siege içine bazı yaratıcı stratejik ögeler yerleştirsinler yeter. 50v50 siege keyfini çoğu oyun sunmuyor. ayrıca warband'deki archer hissi yüzyılın goygoyu skyrim'de yok sdfs Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gluskap Mesaj tarihi: Eylül 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2014 lazerbulbul said: şu oyunu niye unreal ya da cryengine'le falan yapmıyolar diye düşündüm. sonra ülkedeki kalifiye eleman sıkıntısı aklıma geldi. Kalifiye eleman demişsin ancak bahsettiğin konu hakkında en ufak bilgin yok. Oyun motorunu geç senin de buraya yazamaman lazım o halde. İki kişi sıfırdan başlıyor, büyüyorlar. Ortaya çok güzel ürün çıkıyor ancak millet yine söyleniyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bliksem Mesaj tarihi: Eylül 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2014 ben cryengine falan istemiyorum ya, M&B'in motorunun hastasıyım hatta bu kadar modüler ve işlevsel çok az oyun motoru gördüm. yaptıkları özensiz şeyler var sadece onlar rahatsız ediyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Istari Mesaj tarihi: Eylül 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2014 bu grafik konusunda TaleWorlds'den bir yetkili ''istersek grafik kalitesini yükseltebiliriz. bu imkansız bir şey değil. ama bu seferde oyunu çalıştıracak pc sayısı azalır, bizim şirket politikamız mümkün olduğunca çok pc'de çalışabilecek bir oyun yapmak'' demişti vaktiyle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2014 makinesi iyi olan da zaten battle limiter ile sınırları kaldırıyor, büyük orduların tümü savaşa girebiliyor. daha anlamlı her gameplay hem atmosfer olarak lara croft gibi dalgalanan saçlar yerine. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar