Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mount&Blade II: Bannerlord


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
buda kötü o da kötü, o kadar zor şeyler değil, ama oyunu oynamayı işkenceye çeviriyor.

karakter tip yaratımı, inventory, karekter gelişimi, ünün yayılması, dünya ile etkileşimi falan bunlar önemli şeyler denildiği gibi
Mesaj tarihi:
bu daha kullanışlı. mouse over yapmadan item adı görülüyor ve bir ekrana sığan item sayısı daha fazla. tipi de daha güzel.

yalnız surat yaratma muhabbetini değiştirmemişler daha, hala aynı tipler sdfsd.
Mesaj tarihi:
arcane said:

çoğu insana m&b'in ilk bakışta en büyük eksiği grafikler gibi geliyor olabilir. ancak asıl yetoluğu karakter sistemi ve RPG mekaniklerindeydi. ikinci oyunda en fazla bunlara abanmaları lazım. onlara dair bir blog post pliz.


ilk oyunlar sand box tadındaydı senaryo felan yoktu
onada azcık urassınlar single adına en azından
durmadan aynı kaleleri koyleri alıp durmayalım
Mesaj tarihi:
sırf hikaye olsun diye konmuş diyaloglarla, quest serileriyle hiç uğraşamam. bu oyunun questleri ekstra başarısızdı zaten. gerek yok. RPG'nin karakter sistemini alsınlar yeterli. şu oyunda hikaye kaynak harcanması gerekilen son yer.
  • 3 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
http://www.taleworlds.com/Images/Blog/twdd_04_aserai_siege_2.jpg
http://www.taleworlds.com/Images/Blog/twdd_04_aserai_siege_1.jpg

http://www.taleworlds.com/en/Games/Bannerlord/Blog/5
  • 8 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
progamer said:

http://www.taleworlds.com/Images/Blog/twdd_04_aserai_siege_2.jpg


Rome Total War'un zoomlanmış hali gibi duruyor
şu adamların kürklü zırhlarına texture yapmak çok mu zor? forumdaki modderlar rahat rahat daha iyisini yapardı.

saçlar, sakallar vesaire de hala aynı modelleri kullanıyor gibi görünüyor. 0.751'den beri oynuyorum şu oyunu, allah bilir kaç yıl oluyor, hala aynı şeyler. yayın haklarını paradox'a verip aynı bok püsurla 5 tane daha farklı oyun çıkardılar, 5 tanesi daha da yolda. azıcık orijinal birşeyler yapsınlar tekrar.
Mesaj tarihi:
cey engine'le yapsalar 3fps oynarız. ekranda 3-4 adamdan fazlasını barındırmayan oyunlarla kıyaslamamak lazım.

"azıcık orijinal birşeyler yapsınlar tekrar."

adamlar TÜR YARATTI. sektördeki en büyük şirketlerin bile yapamamış olduğu birşey bu. total war gibi 20 yıl daha yapsalar gene bayatlamaz.
Mesaj tarihi:
lazerbulbul said:

şu oyunu niye unreal ya da cryengine'le falan yapmıyolar diye düşündüm. sonra ülkedeki kalifiye eleman sıkıntısı aklıma geldi.


Her motor her özelliği kaldırmaz, daha iyi motor her zaman daha iyi grafikler anlamına gelmiyor. Örneğin şu alttaki oyunu Cryengine'le FarCry grafikleriyle yapamazsın:

http://www.youtube.com/watch?v=tJKLHjHjxBc
Mesaj tarihi:
Bilgisayar 150-150 savaşları kaldıracaksa bu encinlerle yapılsın, da görüntüye falan takılan bizden değildir, m&b ula bu en güzel görüntülü 5 saat gameplay sunan oyunlarla dolu şu piyasada
Mesaj tarihi:
lazerbulbul said:

şu oyunu niye unreal ya da cryengine'le falan yapmıyolar diye düşündüm. sonra ülkedeki kalifiye eleman sıkıntısı aklıma geldi.


Kendi oyun motoronu yazan adam hazır kullanmadı diye laf yiyor. Herkes herşeyin uzmanı bu ülkede.
Mesaj tarihi:
aynen mb çok görsel kasması gerekmiyor. warband oldukça iyidi. ki bence multi ağırlık vermeliler. ne kadar kalabalık multi o kadar keyifli. silah çeşidi, birkaç farklı oyun modu ve siege içine bazı yaratıcı stratejik ögeler yerleştirsinler yeter.

50v50 siege keyfini çoğu oyun sunmuyor. ayrıca warband'deki archer hissi yüzyılın goygoyu skyrim'de yok sdfs
Mesaj tarihi:
lazerbulbul said:

şu oyunu niye unreal ya da cryengine'le falan yapmıyolar diye düşündüm. sonra ülkedeki kalifiye eleman sıkıntısı aklıma geldi.

Kalifiye eleman demişsin ancak bahsettiğin konu hakkında en ufak bilgin yok. Oyun motorunu geç senin de buraya yazamaman lazım o halde.

İki kişi sıfırdan başlıyor, büyüyorlar. Ortaya çok güzel ürün çıkıyor ancak millet yine söyleniyor.
Mesaj tarihi:
ben cryengine falan istemiyorum ya, M&B'in motorunun hastasıyım hatta bu kadar modüler ve işlevsel çok az oyun motoru gördüm.

yaptıkları özensiz şeyler var sadece onlar rahatsız ediyor.
Mesaj tarihi:
bu grafik konusunda TaleWorlds'den bir yetkili ''istersek grafik kalitesini yükseltebiliriz. bu imkansız bir şey değil. ama bu seferde oyunu çalıştıracak pc sayısı azalır, bizim şirket politikamız mümkün olduğunca çok pc'de çalışabilecek bir oyun yapmak'' demişti vaktiyle.
Mesaj tarihi:
makinesi iyi olan da zaten battle limiter ile sınırları kaldırıyor, büyük orduların tümü savaşa girebiliyor. daha anlamlı her gameplay hem atmosfer olarak lara croft gibi dalgalanan saçlar yerine.
×
×
  • Yeni Oluştur...