Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mount&Blade II: Bannerlord


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
herşeyi düzgün çalışan ve aynı türde daha iyisi hala yapılamamış bir oyunun grafik ve arabirim olarak geliştirilmiş olanı bile benim için yeterli, beklentiler farklıysa bilemem ama kötü birşey hala görmüyorum şahsen.
Mesaj tarihi:
Sam said:

herşeyi düzgün çalışan ve aynı türde daha iyisi hala yapılamamış bir oyunun grafik ve arabirim olarak geliştirilmiş olanı bile benim için yeterli, beklentiler farklıysa bilemem ama kötü birşey hala görmüyorum şahsen.

6 sene geliştirilen oyunda farklılıklar beklemek normal bence.
Mesaj tarihi:
Bana kombat, kılıç savurma teknikleri çok az gelişmiş göründü. Ama önemli olan yapay zeka ve oyun içi ekonomi, diplomasi vs. Belki oyun iyidir ama bence tanıtım zayıf kalmış.
Mesaj tarihi:
Sam said:

herşeyi düzgün çalışan ve aynı türde daha iyisi hala yapılamamış bir oyunun grafik ve arabirim olarak geliştirilmiş olanı bile benim için yeterli, beklentiler farklıysa bilemem ama kötü birşey hala görmüyorum şahsen.



haklısın.


oyun 1.5 senede çıksaydı böyle derdim. ama 6 sene sonra 1'in aynısını görünce eee? diyoruz doğal olarak.

ha yine alıcaz, yine köpek gibi oynucaz ayrı konu. ama tam ıslak meşelik şu video yani.
Mesaj tarihi:
Gokcen combat physics'te farklılıklar var diyodu, o videoya bakarak anlayabileceğimiz şeyler değil. Oynamadan anlayamazsınız iç mekaniklerini.

Mesela şey ekleseler devrim olur, atla duvara çarptın, iki kere herhani bir yon tusuna basınca dash gibi hızlı ayaklansa at, o trafikte sıkışmış hissi azalır, akışı artar vs. Zor tabi yapması bilmiyorum bir gün öyle birşey yapabilirler mi.

Onun haricinde shield kullanan düdüklere bi nerf lazım, aşırı safe shield. Hitbox'ı çok büyük görseline kıyasla, vuruldugun zaman staminanın yerle bir falan olması lazım ki herhangi bir mantıgı olsun twohanded kullanmanın, directional block yapan adamdan daha iyi rahat ve daha iyi blocklayıp oklardan da korunacaksan bi negatif etken lazım. Mesela çok daha yavaş kosucam damage'ı çok daha düşük çıkarıcak shieldsız onehanded sword kullanan adamdan.

gibi gibi. Bunları oyun çıkmadan görmemiz zor tabi.
Mesaj tarihi:
Dev: "I'm afraid we don't know the release date ourselves, we'll release it when it's ready" "it's difficult to say the percentage but we had a great period for getting ready for gamescom and we 've finished a lot of the early game stuff, so we need to do the same for the mid game, and late game, and multiplayer"

Stream Host Guy: "So it's going to take awhile?"

Dev: "Yeah it's going to take a little bit"
Mesaj tarihi:
@xunn

abi bu bahsettiklerin hep rakamsal şeyler. şurdaki sayıyı şuna çevirir, buradaki değeri buna çevirir dediğin olur. benim beklentim hem görsel hem his olarak çok daha gelişmiş bi oyun görmekti. ne bilim mesela 3rd person camera chase bile hala aynı ya. ensesine takılmış gopro çubuğu gibi takip ediyor. animasyonlarda resmen HİÇ fark yok. o shield fight neydi öyle ya, 2018'de göstermeye utanırsın lan onu.

dediğin özellikler mod olarak bile eklenir bence warband'e falan ki şu video grafiklerdeki ilerlemeler haricinde modlanmış warband gibi duruyor.
Mesaj tarihi:
Silphatos said:

mid game, and late game, and multiplayer" vasdf ne yaptı la bunlar 6 yılda


o bile değil, daha early game bitmek üzere demişler. millet bitti de son rötuşları yapılıyor sanıyor asfsd.

kara para falan aklamıyorsa bunlar gel de kafayı yeme.
Mesaj tarihi:
Abi ben bannerlord'dan high end görsellik beklentisini anlamıyorum ya. Olm 200-200 meydan savaşı yaptıgın oyunda nasıl bir görsellik beklentisi var pek bilmiyorum ama fena görünmüyor yani. Polishlenecek bir ton şey vardır eminim de, "kötü" değil yani.

ha fps düşük desen akan sular durur.
Mesaj tarihi:
Ha böyle super animasyonlu brawler istiyosan for honor'a alalım seni sercan. Hani anca max 4v4 ortamında olur öyle çılgın grafik animasyon.

Total war'da köküne kadar zoomlayıp "abi bu grafikler yani bilemiyorum" demek gibi oluyor biraz.
Mesaj tarihi:
abi frostbite 2 RTX GRAFİK OMG olsun demiyorum elbette. ama biraz daha akıcı animasyonlar olmasın mı yani 6 senedir oyun yapıyor adamlar? 3 yaşındaki çocukların kılıç kalkan oynaması gibi hala savurma animasyonları. yürüme - koşma desen ayrı facia. toplu savaşta hala boş boş hedefe koşuyor AI. önündeki adam sırayla doğrarken arkadan kurbanlık koyun gibi doğranma sırasına giriyorlar falan.

2018'de insan biraz daha fazlasını bekliyor doğal olarak. Indie development da diyemeyiz artık o kadar. Cüce kendi söyledi hala warband'den ekmek yiyoruz diye. çatır çutur para kazanıyolar işte.
Mesaj tarihi:
xunn said:

Onun haricinde shield kullanan düdüklere bi nerf lazım, aşırı safe shield. Hitbox'ı çok büyük görseline kıyasla, vuruldugun zaman staminanın yerle bir falan olması lazım ki herhangi bir mantıgı olsun twohanded kullanmanın, directional block yapan adamdan daha iyi rahat ve daha iyi blocklayıp oklardan da korunacaksan bi negatif etken lazım. Mesela çok daha yavaş kosucam damage'ı çok daha düşük çıkarıcak shieldsız onehanded sword kullanan adamdan.


abi tüfekli oyunlardaki "yaaaabi aslında ak47'nin daha şey olması lazım, gerçekte tam burdaki gibi değilmiş bi kere görmüştüm. m4a1'in de biraz daha az şey yapması lazım polis kuzenime sordum" muhabbetine girmek istemiyorum da kalkan (+yanına mızrak) zaten çağında op'tu baya. (hitbox: görünen vs oyunun hesapladığı konusuna bişey demiyorum çünkü mobilden izledim, çok inceleyemedim.)

tabi "bağae bilader gerçeğinden, oyun oynuyoz burda" argümanına bişey demem, başım üstüne ama yine de paylaşmak istedim :)
×
×
  • Yeni Oluştur...