Sam Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 batuhan said: Beyler rica edicem bi el atın bana bi build yapalım. Kafamda şöyle bişeyler var. Oyunun rpg özelliklerinden maksimum yararlanılcak şekilde (dialog vs.) ve savaşlarda da zorlanmayacağım Stat Skill perk kombinasyonları konusunda bi yol gösterin. Stealh ve sniper tarzı takılmak istemiyorum bodoslama dalarım. bodoslama ranged traits: - fast shot - skilled tags: - guns - repair - barter perks: educated (hemen alınacak) comprhension (gene hemen) toughness x2 black widow/ladykiller confirmed bachelor/cherchez la femme jury rigging finesse living anatomy stats: kullanmayı istediğin silahın istediğinden -1 str, 5 min derim ama ben weapon handling perk aldım sonra 1 per 9 end (implantlar için) 1 cha 9 int yüksek agi (reload hızı) yüksek luc (8-9 olsun derim mümkünse) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
batuhan Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 Eyw Sam gözümsün. Charisma 1 olunca dialoglarda sıkıntı çıkmaz dimi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 charisma çoooooooooook nadir conv check'lerde, her 20-30 check'ten biri filandır herhalde. survival, medicine, science check filan çok daha fazla. bir de speech elbette. hatta perception bile charisma kadar check'te kullanılıyor. intelligence filan da. yani skill check için dergi taşıyacaksın yanında kısa süreli bonus veren, dialoga başlamadan basacaksın. gene bazı kıyafetler var, 10 speech 10 barter veren set taşıyorum yanımda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 karizma direk 1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arkimod Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 Sam said: bu arada kendim deneyler yaptım ve wiki'de talk bölümünü karıştırdım da fast shot ve trigger discipline tam otomatik silahları (smg, gatling, minigun, lmg vb) etkilemiyormuş. sadece tek tek atan silahlarda çalışıyor. bilginize. e çok saçmaymış o zaman trigger disipline tam otomatik silahları etkilemiyosa neyle kullanacan trigger disiplin i sniper silahlarıylamı?hiç gerek yokki onlarada accuracy e kendilerinden long rage spreadı az ve dürbünü olan silaha trigger disipline almakda aptalca olur editto; said: This trait works best with fully-automatic, rapid fire weapons like the assault carbine, 10mm submachine gun, light machine gun and the CZ57 Avenger. [b]The increased accuracy in both V.A.T.S. and real-time enables these weapons to land more hits on target than without Trigger Discipline[/b]. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 gerçekte "trigger disipline" denilen şey keskin nişancıları alakadar eden bir şey değil mi?, tetiğe yumuşak basmak ile alakalı olmalı... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 Daha da uzağa daha kesin atış yapıyorsun işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 şu +1 agi veren perk başta direk obligatory Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 arkimod said: Sam said: bu arada kendim deneyler yaptım ve wiki'de talk bölümünü karıştırdım da fast shot ve trigger discipline tam otomatik silahları (smg, gatling, minigun, lmg vb) etkilemiyormuş. sadece tek tek atan silahlarda çalışıyor. bilginize. e çok saçmaymış o zaman trigger disipline tam otomatik silahları etkilemiyosa neyle kullanacan trigger disiplin i sniper silahlarıylamı?hiç gerek yokki onlarada accuracy e kendilerinden long rage spreadı az ve dürbünü olan silaha trigger disipline almakda aptalca olur editto; said: This trait works best with fully-automatic, rapid fire weapons like the assault carbine, 10mm submachine gun, light machine gun and the CZ57 Avenger. [b]The increased accuracy in both V.A.T.S. and real-time enables these weapons to land more hits on target than without Trigger Discipline[/b]. aynı sayfanın talk bölümünden: Does Not Affect Automatic Weapons Edit This does not appear to affect automatic weapons. I ran a timed test in the SINK, one with Trigger Discipline and one with Fast Shot, and in both cases an Assault Carbine (GRA) emptied X number of clips in the EXACT same amount of time. The DPS of the weapon under both perks also remained the same. I have only tested this on Xbox, and would be curious to hear further results. Either way the main article for this trait makes several claims pertaining to automatic weapons that may need to be altered. Aonaran 14:22, October 10, 2011 (UTC) It could also be a result of some DLC weapons not getting affected by the Trait. At least that seems to be the case for the Commando perk and some DLC weapons. --68.253.208.102 19:31, October 22, 2011 (UTC) I have tested this, to the best of my ability, on the PC with the laser RCW (which is not a DLC weapon) and my stop watch, and both magazines emptied in the same amount of time. I came here looking for confirmation. Seems Trigger discipline is looking even better for automatic weapons.--204.195.14.247 10:38, January 12, 2012 (UTC) This is also true for the Xbox 360. I tested it just last night with the 9mm submachine gun.an entire clip was gone in about 3.1-3.2 seconds with both fast shot and trigger discipline nor was the spread affected. Since they don't seem to affect automatics the benifits of this perk are set for every other weapon type (semi-auto, bolt action, lever action,etc.) in other words the long rage edge is still there along with the close range edge of rapid fire. This appears to work on all non-automatic GUNS and ENERGY WEAPONS based weapons. It is possible (probable) that it also affects VATS attacks with automatic guns/energy weapons. That in mind, it is important to remember it does not affect explosives, unarmed, or melee weapons. As someone who went to level 50 with fast shot (an awesome trait for gunning down incoming foes with short range weapon of choice), I have now switched to trigger discipline, and am not disappointed (though it plays out differently). If something is going to close to point blank, and you want to kill it very dead, late game, when you have tons of skills (assuming comprehension and extensive skill book hunting), your best bet is most likely to give it a cross to the schnoz with your metal glove of choice (pyro+saturnite fist, pushy, etc.), pummel it with something heavy, or hack at it with poisoned Gehenna(+pyro). For indiscriminate carnage on large numbers of incoming foes, explosives offers a selection of fairly rapid means of explosives deployment. If you love gunning enemies down with VATS head shots as they get to close range, trigger discipline is not for you. That said, if that is your preference, just pick fast shot and use Red_Glare for your long range VATS shots. To dispel any illusions: NEITHER TRAIT AFFECTS GUN SPREAD, only SWAY, VATS accuracy, attack speed, and AP per shot. This means it affects run and gun with a mangled arm, but will not make a riot shotgun have a tighter spread pattern. Trigger discipline is a VATS PERK! Do NOT take it for crouched, non-moving free aim of two handed weapons. You will rue the day you took it as the benefits are minimal and the price high. If you are not moving (or being moved by explosions), crouched, and using your scope/sights with 100 weapon skill and no damaged limbs, your sway will be negligible, and unlikely to be significantly affected by either trait. It is easy enough to snipe with Christine's COS silencer rifle or YCS/186 under these conditions, even with fast shot. The latter also suffers very little from trigger discipline as far as attack speed, since most of the time used is reload time anyway. There IS a very large difference in both AP per shot and chance to hit in VATS with the YCS/186. Assuming Sniper/Commando/etc., Trigger discipline will significantly increase the range at which you can take a free aim sniper shot then be able to lay in a bunch of 95% chance to hit shots, as well as significantly increase the distance at which you can start getting accurate VATS head shots. Fast Shot, on the other, will let you chain grim reaper's sprint FAR more effectively if you are close enough with perks to have a high chance to hit anyway. 50.71.99.254 06:29, July 11, 2012 (UTC) kısacası sayfayı güncellememişler bir yıl önce filan keşfedildiği halde. ben kendim kronometre tuttum avenger 120 mermiyi 4sn'de bitiriyor hem fast shot hem trigger discipline ile. sonra tekrar araştırmaya başladım ve bunu buldum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2012 Feamer said: gerçekte "trigger disipline" denilen şey keskin nişancıları alakadar eden bir şey değil mi?, tetiğe yumuşak basmak ile alakalı olmalı... daha ziyade full auto yerine kesik burst halinde ateş etmek için gerekli olan askerin disiplinini ifade ediyor ki ikonda m14 var. vietnam'da ilk kullanılmaya başladığında askerler can havliyle full auto şarjörü boşaltıp dımdızlak kalıyorlar. ciddi disiplin gerekiyor kesik burst ile ateş edip mermiyi bitirmemek için. hatta sonraki modellere 3 mermi burst ayarı ekliyorlar bu yüzden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 batuhan said: Eyw Sam gözümsün. Charisma 1 olunca dialoglarda sıkıntı çıkmaz dimi? bir de hardcore oynuyorsan ki oyna bence, pack rat perk'i. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 http://img109.imageshack.us/img109/4534/falloutn.png başarılı harita. (tu) implanx grx'i deyen var mı? chemist + day tripper + 2 grx ile her biri 22sn sürüyormuş, max payne gibi oynanır oyun öyleyse lol. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 4chandan direk imaj linki internete hoşgeldin sam Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 Bende diyorum niye açamadım :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 kaybolunca imgshack'a koyarım, modluk faydaları 101. meh implant grx'e tuş atanamıyor, tuş atayabilme modu yükledim o da çalışmıyor, load order bozuktur diyor onu düzenleyen program kurdum onunla da olmadı. hotkey'siz esprisi kaçıyor perkin bayağı meh. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BlackSheep Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 mid west bhos fallout tacticsteki dimi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 evet, canon kabul edildi hikayesinin ana kısımları. ileride tekrar görebiliriz yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BlackSheep Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 Bhosluktan çıkıp baya baya NCR kadar ayrı faction olmuş MidWest Bhos.Canon dimi bu harita Sam? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 harita canon olduğu söylenen olaylara göre yapılmış, kim yapmış bilmiyorum. fot'taki bos zaten yayılmacı ve militarist idi diğer izolasyonist ve ufak alanlarla yetinen bos chapter'larına göre. yerel halkı ve her çeşitten ırkı saflarına katıyordu hikaye ilerledikçe. diğer faction'ların hepsini rahat dağıtırlar kapışacak olsalar heh. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pronoit Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 2, 2012 fallout nv ile fallout 3 te çok içli dişli olunulduğu için bir esprisi kalmadi bos'un. tacticsin yeri çok ayrı yalnız. daha da öylesi yapilmaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2012 yav 5. dakkada karşıma böcek çıktı lanet olsun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2012 legendary bloatfly gör sen o halde heh. implant grx <3 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arkimod Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2012 ne saçma böcükdür ya o legendary bloatfly,elimizde çok pahalı high tech plazma injektör modületörü var naapalım bunla?haydi bloatfly ın kıçına takalım Amerika zamanında yanlış yapmış,highrisk operasyonlara deathclaw yollayacağına kıçına plasma silahı monte edilmiş yüzlerce bloatfly yollamalıymış Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 3, 2012 iyi oldu ya, med-x ve psycho kullanmıyordum uzundur doldu taştı dağ oldu. :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 4, 2012 bos un çoğu chapterı zaten sadece izlemek ve scout için kurulmuş seyler yada o bölgede ciddi bişi var onu tutmak için Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar