Jump to content
Zegna

Benim eventler saglam olur, bilirsiniz.

Öne çıkan mesajlar

§ 28 Haz 2012, 21:41
bkz : dogum gunu partisi

Herneyse efendim konuya girelim hemen, soyle guzel bir paticik organizasyonu yapmayı dusunuyorum, en kalabalık olanından.

tarihi gunu gelecek olan herkesle ortak kararlaştırırız.


ha ne yapalım derseniz,

cok saglam bir paintball macın ardından, istek olursa atv ler ile dag tas toz icinde gezmece, ardından size ellerime mangal yapacagım ve karnınızı doyuracagım.icki de ayarlarız, tum bunlar icin cok şukela fiyatlar alacagım.

(azmo gelirse doyuramam, cons picide gelmesin)

şimdi isteselerde istemeselerde ankaradan gelecek olan patileri bi acıklıyayım. gelmezlerse banhammer ltd şti ile tanısacaklar :D

absolut
senko
kharon
pascal nouman
wastyrx
bonec
copry

aklıma gelmedi daha yazacagım. paticik uyesı olmayan arkadaslarınızı fılan da cagırabilirsiniz, cunku aklımdaki kan govdeyi goturecek kadar kalabalık 20 vs 20 gibi bir, attack defence ya da capture the flag oyunu var.

onun dısında istanbuldan gelmek isteyen olursa hbr filan versin kalacak yer dusunelim.

şu da oynayacagımız saha.

http://www.youtube.com/watch?v=Ks3gZgsx_Vk&feature=player_embedded


imamizer said:

O zaman şuradaki anketi dolduralım en çok katılım hangi tarih onu belirleyelim. Hem sayımızda aşağı yukarı belli olsun ki zegna'da ona göre event ayarlasın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Haz 2012, 21:54
temmuz 21

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Haz 2012, 21:55
cafeyi actınızmı geldinmi ankaraya fistan?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Haz 2012, 21:55
temmuz 21 veya sonrasında olursa gelebilirim bnde

bu arada video ile ilgili başlık vardı galiba, öyle bişi hatırlıorum da neyle çekilmişti bu? ardrone mu?
yoksa bu işleri yapan bi firmaya mı çektirilmişti?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Haz 2012, 21:57
Zegna said:

cafeyi actınızmı geldinmi ankaraya fistan?

acildi.tunali hilmi de, beer station'ın hemen ilersinde abay kunanbay sokakta.cafe del mundo.
ben esk'deyim ama geliyorum arada.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Haz 2012, 21:57
21 temmuz süper olur uyar bana da

Plan da sağlam bu arada, da akşam ne yapılıcak ? Ya da bişey yapılıcak mı?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Haz 2012, 21:58
ardrone olması lazım evet. bu işlere meraklı birisi cekmişti diye hatırlıyorum :)

21 temmuz filan diyorsunuzda, boyle tarih isteyip gelmezseniz ayıp olur ha.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Haz 2012, 21:59
Sözüm söz benim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Haz 2012, 21:59
tr'ye 13'ünde dönüyorum, 15'inde düğün var bi arkadaşın vs.

21'inden önce olmuo o yüzden.

ardrone2 almayı düşünüorm gelmeden, getirip çekim yapabilirim ben de (:D söz vermiyim gerçi, alırmıyım bilmiorm hala

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Haz 2012, 22:03
Vay arkadaş ya.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Haz 2012, 22:03
bi dakka event ankarada mı olacak ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Haz 2012, 22:04
0ne geliyo mu sdfsd

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Haz 2012, 22:05
Lan antalyadayım vallahi çok uzak ya.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Haz 2012, 22:05
sen varsın aga benim fake, sen gitsen yeter. sfsdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Haz 2012, 22:26
paintball a kalabalık yaratmak için gelebilirim.

ama bir dakika; çömezler gelebiliyor mu?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Haz 2012, 22:31
Ankara mı? :(

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Haz 2012, 22:37
21 temmuz benim doğumgünüm yav

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2012, 00:35
davet herkese acık arkadaslar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2012, 00:49
rakı var mı?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2012, 01:32
ayıptır 2 bisi alında gidin :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2012, 03:13
izmirde olsa gelemezdim :(

cunku degilim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2012, 04:08
Zaten yanımda bir büyüğümü getiririm, bu arada Zegna senin Silva Mithandir olma şansın var mı uodan?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2012, 04:21
koskoca adminin işi gücü yok silva olucak di mi?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 29 Haz 2012, 04:57
Benim etleri kargoya verirsiniz bi zahmet iyi pişmiş ossun

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...