Jump to content

Laraken

=o=
  • Mesaj sayısı

    10.940
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Laraken hakkında

  • Rütbe
    Laraken

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. Laraken

    E-spor takımları

    ben de bilmiyodum anca uçakla gidiliyormuş zaten sdfds.
  2. Laraken

    E-spor takımları

    sırf bira da olurdu ama çok uzağım olm artık, kurtköyden bile uzak düşün.
  3. Laraken

    E-spor takımları

    bilmiyorum çünkü : / bunlar hep karidessizlikten oldu.
  4. Laraken

    Bugün Ne Seyrettiniz?

    GÜZELMİŞ EYV.
  5. Laraken

    Selam ahali, yardiminiz lazim.

    fsdf pis ettik konuyu.
  6. Laraken

    Selam ahali, yardiminiz lazim.

    pis mi?
  7. Laraken

    vücut geliştirme #5

    tiski?
  8. Laraken

    vücut geliştirme #5

    teşekkürler bilgiler için hafızlar. kas kaybetmiyorsam 1700-1800 kalori ile başlayayım bakalım şimdiki program bitince. yurt dışında yaşıyorum, basmati, tatlı patates falan bulabiliyorum, sıkıntı yok besine ulaşmada sdfd. neyse bakalım deneyip görücez artık.
  9. Laraken

    vücut geliştirme #5

    pandemi döneminde ben de evde başladım spora, dumbell only workoutlardan gidiyorum bakalım hala. 4 ay oldu başlayalı, workout bench falan da aldım. şimdiki program bitsin bi yağ yakma işine giricem ama göbekte simit var onu eritmem lazım. haftada 3 gün 20-30 dakika arası hiit ve ~1700 kalori diyet nasıl olur? kas kaybetmek de istemiyorum o kadar uğraştık sdf. bu dediğim iyi mi ya da daha iyi bi tavsiyeniz var mı?
  10. Laraken

    Yeni kuracağım Oyun ağırlıklı

    sfsdf daha ne gidecek olm patlat patlat mısırları.
  11. Laraken

    Train to Busan (2016)

    zombi filmi olm bu. zombiler insan yerken biz de pizza yiyip eğleniyoruz, daha fazla bir şey beklememek lazım. efsane dedilerse zombiler çok güzel yiyor insanları diyedir o, heyecanlanmayın hemen sdf.
  12. Laraken

    Raised by Wolves (2020) - HBO

    dsfsdfd aynen.
  13. Laraken

    Raised by Wolves (2020) - HBO

    gelsin gelsin naayz.
  14. Laraken

    İstanbul vs London

    akirafes marstan bildirdi.
  15. Laraken

    mühendislik/mimarlık ve oda ilişkisi

    yenisini açamıyorsun barın, eskisi duruyor zaten.
×
×
  • Yeni Oluştur...