fede Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 şu new drop rate tablosunun eskisi nerde?
fede Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 bi de gem fiyatları düşerken craft fiyatlarını ellememeleri tam bir şey olduklarının göstergesi
Masquerade Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 fede said: şu new drop rate tablosunun eskisi nerde? eskisinin oranlarini yazmamislar ama act 1'den maksimum ilvl61, act2'den ilvl62, act3-4'den ise ilvl63 dustugunu yazmislar. inferno lootu her actden dusecek iste artik. tier tier ayirma olayi bitti. act4'de vazo kirmaktansa butcher run yapmasini istiyoruz insanlarin demisler. (gunaydin blizz)
Bone Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 bazı şeylerin değişçeğini bilmek güzel http://us.battle.net/d3/en/blog/6262208/Patch_103_Design_Preview-6_6_2012 http://us.battle.net/d3/en/blog/6018173/Game_Design_Update-5_28_2012 gerçi esas şu mesele var tabii: "I think Im paying enough for my mistakes has it is, I don't want to do ridiculous amount of farming only to get enough money for my repairs, its boring as hell !"
bingildak Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Şu an benim bildiğim kimse atk speed gelebilen bir slot'a atk speed koymadan geçmiyor. Çünkü ne koyarsanız koyun, dps comparision da yaklaşamıyor. Benim inanılmaz ringlerim vardı, 100 int, 14% atk speed veren blue ringler ile değiştirmek durumunda kaldım. 2 ringde 5k dps kazandım. Asıl nerf'ün amacı sanırım kite'ı zorlaştırmak. Atk speed düşük olursa wd direk sıçıyor kite yaparken. projective ve bossların abilitylerini avoid etmek çok zorlaşıyor.
Luriel Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Patch notelar çok başarılı genel olarak güzel olacak gibi.
bingildak Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Inferno değişiklikleri sadece benim oyuna devam etmem için yeterli. Bu arada "Ignores Durability Loss" artık tercih sebebidir. Ben şu an 7k repair veriyorum her seferinde. Saçma sapan heal ve repair'in yediği para... Doğrusu şimdi ki inferno için öyle, full otomatik motora bağlandığımız için.
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Sam said: e tamam işte, hiç artmaması lazım senin anlattığın senaryoda da. madem temiz değil, kim niye coop oynasın daha zorlaşacaksa? yeterince zor değil mi ki inf? elitlerin cc full duration yediğini iddia ediyorsan esas hiç konuşmayalım zaten. offf sam. tamam anladım ben sen siyosunki, tek karakter 4 karakterdewn daha fazla cc atıyo, tek absına olduğu için elit packler 1er 1er geliyo teke tek atıyo oyuncuyla.
Sam Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 yok ben diyorum ki oyunun mevcut pc başına dmg arttırma sistemi coop'u değil soloyu teşvik ediyor ve yanlış bir sistem. bu kadar.
aente Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 zor demek oyun zor demek mi, gear toplamak zor demek mi ona karar verelim, oyun zor falan değil çünkü. bir şeyleri kesmen geara bakıyor skille değil.
mono Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 aente said: bir şeyleri kesmen geara bakıyor skille değil.
Saeros Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 abi şu adamın tüm editlenmiş fotoğraflarına gülüyorum ya
aente Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 gülen yüzüne kurban fdsf. tek elimde traş makinasıyla traş olurken mousea clickleyerek boss kestiğim bir oyun. zaten hardcore mode dışında hard bir yeri yok fsadds.
Redeagle Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Hardcore'un en hard kısmının ah'den dilenci gibi para toplamak için zorunlu kıldıkları online sistemi nedeniyle oluşan lag spikedan ölmek olduğunu da düşünürsek =D
aente Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 fdhsjfk, evet kungen'in monk'da lagde yattı geçen yine, 4. charını mı ne kasıyordu dün hc için, warrior'a dönmüş yine.
Laurelin Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 hala kungeni filan takip eden farmi failium tayfasini http://i12.photobucket.com/albums/a247/Ridefort/lichkingkill.jpg http://i45.tinypic.com/2rh7cjd.gif expansion title ve konusu belli olmus bu arada http://metagearsolid.org/wp-content/uploads/2012/05/blog_diablo3_greed.jpg
Masquerade Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 mono said: aente said: bir şeyleri kesmen geara bakıyor skille değil. diablo 2'de de geara bağlıydı herşey. sorun o değil. sorun o gearı oyunun doğasına uygun farmlamaya pek imkan vermemesi. şu patch gelene kadar levelling yaparım sadece artık. vazo kırmaktan daha zevkli.
kfg Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 said: Repair costs at 60 are almost not noticable, and due to this they see a lot of people simply "graveyard zerging" enemies. graveyard zerging ne ?
ahmedinejad Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 ölüp tekrar koşuyorsun ölene kadar biraz daha vurmak için.
Masquerade Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 öl kalk kaldığı yerden devam et moblara. öldüğü zaman insanlar birşey kaybetmediği için ölmeyi dert etmiyor demişler işte.
Harir Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 aynen ya ben çok yapıyorum onu sdfd
kfg Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 ohooo benim hell'de yapmam gerektigi oluyor onu bazi packlerde ehueh, inferno'ya hic yetemeyecem...
Absolut Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2012 Bazi elite packlerin baska turlu kesilme ihtimali yokki.
Öne çıkan mesajlar