Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Elder Scrolls Online


Masquerade

Öne çıkan mesajlar

mono said:

Beta level cap grind edersen lvl17, ana hikayeyi izlersen lvl 10 imis..Yari healer shield-sword bir karakter ile sonuna geldim dun olayin.

abi..combat feci, yani animasyon101 dersine girmemis her kim tasarladi ise..Swtor ilk ciktiginda onda da combat baya tasizdi, ama en azindan ses efekti falan vardi, onun derdi delay idi.

TESO nun derdi genel dunyada ki haraketlerin hizi ile animasyon hizinin uyumu baya alakasiz. Herkes pire gibi kosturuyor, ama ziplama ve combat sanki baska gezegende, yercekimsiz, hayalet ortam gibi ehuhe.

Bir noktaya kadar bunu duzeltirler patchlerler (Casting bar yok, heal cast ediyorum, kac saniye cast ettigimi tooltip den ogreniyorum). Kanuni demis, target ekseni karakterle ayni, biri daha demis karakter solda...kisaca maymun oluyorsun melee'de, ama duzenlenir onlar (6ay da falan herhalde heueh)

Fakat, duzeltemeyecekleri birsey var, oyunun motorundan kaynakli, collision (carpma, carpisma, kilici vurdun mu oturtma) etkisi..bu yok oyunda, hayalet gibi geciyor salladigin hersey. 5man dungeonda resmen bu yuzden wipe yedik hepimiz 3 kere..cunku boss'a vuruyormuyuz boss bana vurabiliyormu anlamiyorsun..

Rezil olmamak icin bu oyunun FFXIV fiyati ile cikmasi gerekiyor, AAA fiyati SOYGUN resmen..yani seveni sevmeyeni var ama GW2 bunun yaninda tanri gibi kaciyor, FFXIV'da aynen, baya ileride buna gore..

Atmosfer, muzikler, artwork, aydinlatma tatli gayet, yeni mekanlarin hep kendine has havasi var, dungeon'lar ortam olarak baya detayli..(TES oyunlari gibi, sandik, masa, scroll, sise vs dolu ortalik). Birde random gelen questler eglenceli..o kadar. baska pozitif diyebilecegim birsey yok. Ha birde optimizasyon fena degil, ama o kadar yani.

Bu motor ile kolay gelsin. Ha birde, 5man dungeon disinda MMO oldugunu anlamadim halen..5man yaparkende, diger elemanlar npc den cok farkli degildi acikcasi.

Bugunde girip archer/sneak yada full caster deneyecegim, ama melee mekanikleri gordugum en kotu falan..

Oyun Open World mmo kilifi altinda Single Player Themepark, haliyle kisiliksiz bir durum cikmis ortaya.

TESO Lore'un icine ettikleri kisimlara girmiyim zaten, seveni varsa monitore kafa atar duyarsa.

TL;DR: lol no.

Edit: Birde yalan soyluyorlar..hangi skilli kullanirsan TES serisi gibi o artiyor vauuuvv falan diye..yok oyle birsey, oyun KAFASINA gore skill arttiriyor..hoplayip zipliyorum healing abiltysi level aliyor falan..gerizekali bir random roll mu atiyor arkada bilmiyorum. Heavy armor var ustumde, kafasina gore light armor falan artiyor...hadi patchlenmeyecek bisi degil bu, ama o kadar delik desik ki oyun, kac ay alir patchlenmesi tahmin edemiyorum dsfsdf.


bir mmo daha patladi hadi hayirlisi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aslında çıksaydı güzel bişi, olabilirdi ya. gerçekten güzel bir dünyası olan tüm, tes dünyasını kapsayan bir online oyun gerçekten güzel olabilirdi. isterdim yani.

fakat zaten söylenecek birşey kalmadığı gibi, ben zaten söyleyecek pek birşeye bakmadan çıktım 1 saatin sonunda. storyline da pek açmadı niyeyse. dayanamadım. bastım quiti. cs go açtım. onu oynadım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Genel Yönetici
GW gibi olsaydi aslinda her sekilde alirdim bunu ben, Mac'de calisan tek yeni nesil AAA MMO GW2 su anda yani. Bir kere para ver, sonra gorev paketlerine para ver. Aylik odeme cok yanlis bir karar olmus, potansiyel oyuncu sayisini da %20'ye-30'a dusurur.

Herkes ayni seyi soyluyor, firma neden bunu goremiyor demistim ki hesabini yaptim. Cok kabaca yapilmis duz hesap ama iyi kotu ise yariyor.

Bir yilda 1000 kisi oyunu aldi diyelim, aylik uyelik yok. Yil boyunca ortalama 600 kisi on-off oynadi. Bir yilda kazanilacak para 60000.

Bir yilda aylik uyelik varken 400 kisi aldi diyelim, yil sonuna kadar ortalama 200 tanesi her ay odedi, ayni oranda on-off oynadilar. Bazilari 5. ayda aldi, bazilari bastan beri odedi, bazilari 3 ay odedi. Toplam gelir 60000.

Cok daha az oyuncuyla ayni sales revenue var ama oynayan oyuncu cok daha az oldugu icin expense'ler cok daha az.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Developer'ları tehdit eden mafya benzeri bir oluşum var mutlaka ve iyi mmo yapılmasını engelliyorlar.

"Bütçe olarak 200m $ ayırmışsınız, bunun büyük bölümünü gameplay'e harcayamazsınız. Seslendirme falan olsun oyunda yoksa projenizi iptal ediyoruz." gibi bir şeyler canlandırıyorum ben artık kafamda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi wow her türlü var olacak. wow killer diye bir konsept yok artık.

blizzard ne zaman isterse o zaman sona erdirir wow olayını. özellikle swtor sonrasında da artık wow'u base alarak oyun yapan firma kaldığını sanmıyorum. yapılıyor bir mmo, tutarsa tutuyor, tutmazsa patlıyor gidiyor işte. zaten artık büyük çaplı proje de pek kalmadı mmo dünyasında. elder scrolls tanındık bilindik bir isim diye kasıyolar işte.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...