Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

SimCity (2013)


Mr_Hand

Öne çıkan mesajlar

Milletin acliktan agzi kokup, low level residentlerin %35 vergi verdigi, pislikten,hava kirliliginden , hastahane kuyrugunda beklerken, yeterli doktor olmadigi icin geberen , sadece mayor ve cevresindeki bir kac ev ve isyerinin tum hasilati goturdugu bir region da ,benimle birlikte oynamak isteyenleri bekliyorum sdfadas.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"“The servers are not handling any of the computation done to simulate the city you are playing. They are still acting as servers, doing some amount of computation to route messages of various types between both players and cities. As well, they’re doing cloud storage of save games, interfacing with Origin, and all of that. But for the game itself? No, they’re not doing anything. I have no idea why they’re claiming otherwise. It’s possible that Bradshaw misunderstood or was misinformed, but otherwise I’m clueless.”" said:





http://www.rockpapershotgun.com/2013/03/12/simcity-server-not-necessary/
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dark_Soul said:

Tropicodaki gibi , industry binaları şehrin bir ucuna,diğer ucunada yerleşim bölgeleri, tam ortaya commercial yapılar.Kanalizasyon , power plant cart curtu da yerleşim bölgelerinden uzağa almak işe yarıyor mu bunda da?


Hayır bunda karışık çünkü insanlar belli bir evde yaşayıp belli bir işte çalışmıyor. Fabrika dağıldı diyelim 10 işçi mi çıktı, hepsi en yakındaki boş eve gidiyor, o dolunca bir sonrakine,bir sonrakine... Böyle git geller oluyor, ona göre tasarlayacaksın.
Ayrıca yoğunluğuna bakmaksızın her zaman en kısa yolu seçiyolar.
Tam bir karınca çiftliği.


Bir de sanayiye gerek yok ticaret kendi kendini ikmal ediyor,y yani dükkanlar kendiliğinden doluyor. Ama sanayiyi tatmin etmek için ticarete ihtiyaç var :S. Sanayi sadece iş yaratmaya yarıyor. Öte yandan nüfusun sadece %10'u çalıştığı için pek iş yaratmana da gerek yok.

Bütün bunların sebebi glassbox engine dedikleri meret, nüfusun az olması, sanayiden ticarete mal akışı olmaması ve nihayetinde şehirlerin küçük olması. Çünkü bu sistem bunu kaldırmıyor (en azından şimdilik). E peki soruyorum bu adamlara, bu motoru zorla mı yaptırdıla size.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

knox said:

"“The servers are not handling any of the computation done to simulate the city you are playing. They are still acting as servers, doing some amount of computation to route messages of various types between both players and cities. As well, they’re doing cloud storage of save games, interfacing with Origin, and all of that. But for the game itself? No, they’re not doing anything. I have no idea why they’re claiming otherwise. It’s possible that Bradshaw misunderstood or was misinformed, but otherwise I’m clueless.”" said:





http://www.rockpapershotgun.com/2013/03/12/simcity-server-not-necessary/


hohohohooo
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

http://answers.ea.com/t5/Miscellaneous-Issues/Traffic-quot-AI-quot-This-is-why-services-and-traffic-are-broken/m-p/737060

Oha abi. Bildiğin sçmışlar. Şimdilik bu kadar tutmasının sebebi artık büyük çoğunluğun kolayca oynayabilmesi bariz şekilde. Simcity 4 sert bi öğrenme eğrisine sahipti, bu versiyon en başından beri basitleştirilmiş gibi geliyodu bana. Hakkaten öyleymiş. Hem de berbat şekilde.

Şehri büyütseler bile oyunun temeli sorunlu zaten, büyük alan olduğunda sorunlar daha beter ortaya çıkacak. Uzun bi süre daha büyük harita beklemeyin bundan. Belki MS misali "service pack" ile tüm simulasyon biraz adam edilir ve şehir büyütülür sdfsdf. (Ki o da DLC olur zaten bu kafayla, anca preorder yapanlar falan ucuza faydalanır)

Kesinlikle Simcity 4 gibi kaliteli bi simulasyon beklemeyin bundan.

Turizm sorunlu diyen arkadaşlar, Casinoyu falan şehir girişine yakın koyun bari :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

agent sistemi yeni oldugu icin problemli olma ihtimalini zaten hepimiz dusunmusuzdur. Yani ben dusunmustum. Duzeltilemiycek bisey oldugunu gosteren bisey gormedim. Server problemleri asıldıktan sonra heralde bunlara da sıra gelir diye umuyorum.


ama soyle bisey oldu suan bunu ogrenince herseyi buna gore tasarlayıp simdilik oyunu oynamaya devam edebiliriz. Tabiki kolay olmuycak ama bol streetcar lı yollar. daha cok trading e baglı ekonomik yapı gibi. iste 1 2 ay sonra iyi olur tabiki simcity 4 efsanesi olmaz ama iyi bi oyun olur gibi duruyo.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

screwy said:
...tabiki simcity 4 efsanesi olmaz ama iyi bi oyun olur gibi duruyo.



Oyun iyi gibi duruyo, çünkü çooook eğlenceli bi konsept. Sorunlu simulasyonla bile eğlendiriyo. Eskisinin bu kadar sene sonra oynanabilmesinin sebebi bu konseptin büyük ölçüde sorunsuz uygulanmış olması zaten. Eğer etkileşimleri çözecek kadar sabır gösterirsen, oyun çok zevkli oluyo.

Her şeyi geçtim, 10 sene önceki oyun şimdikiyle karşılaştırılabilecek kadar iyi olur mu ya şaka gibi :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yani oyunun efsaneligini seneyle olcemeyiz ki bu konseptte. teknolojinin ilerlemesinin simcity 4 uzerine eklenti olarak koyabilcegi seyleri hayal etmekte ben zorlanıyorum cunku inanılmaz iyi bi sekilde yedirilmisti hersey.

Bu oyun daha farklı ilcelerden il olusturma. Degisik bi konsept. ve guzel specilizationlar var falan.

Yani demem odur ki star wars:empire strikes back her zaman film tarihinin en efsane filmlerinden biri olucak, ama bu benim star wars 7 e gidip aslında 5 kadar efsane olmamıs ama keyifli olmus belki 8 i daha iyi yaparlar dememe engel degil.

Ha tabi zaten ben de sunu diyorum 60 dolar etmez bu oyun 30 eder 40 eder en fazla. Oyle olsaydı zaten 30 dolar verdim oyunu 50 saat oynadım aslında fena olmamıs diyebilirdik. f/p cok kotu suana kadar oyunda. verdigin paranın karsılıgını kesin vermiyor.

Hea ben tabiki glassbox in nasıl calıstıgını bilmiyorum tabiki ama videodaki problem ozellikle bi "ihtiyac aralıgı" olusturup o aralık kadar agent olusturulmasıyla cozulebilirmis gibi gozukuyor tabi bunu 3 farklı tip agentla ve 1000 farklı instanceta optimize calıstırabilecek dusunme tarzı da maxis teki kod yazarının isi. Ben en fazla evde oturup umabilirim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bradshaw said:

"Online connectivity as a creative game design decision was infused into the game's DNA since its inception and so we're fully committed to delivering against that experience first. A significant portion of the GlassBox Engine's calculations are performed on our servers and off of the player's PCs. It would take a significant amount of engineering work from our team to rewrite the game so that all of those functions are calculated locally without a significant performance hit to the player."

http://m.kotaku.com/5990165/my-simcity-city-thrived-offline-for-19-minutes

knox said:

"“The servers are not handling any of the computation done to simulate the city you are playing. They are still acting as servers, doing some amount of computation to route messages of various types between both players and cities. As well, they’re doing cloud storage of save games, interfacing with Origin, and all of that. But for the game itself? No, they’re not doing anything. I have no idea why they’re claiming otherwise. It’s possible that Bradshaw misunderstood or was misinformed, but otherwise I’m clueless.”" said:





http://www.rockpapershotgun.com/2013/03/12/simcity-server-not-necessary/


http://img.photobucket.com/albums/v616/axedice/zaa_zpsb8e891e5.png

hmm akşam eve gidince şu agent olayı için yeni bi ZAAA hazırlamam gerekecek, artık eski ZAA kesmez =/
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yok abi bu EA'ya göbekten bağlanan oyun stüdyolarının tek tek ayrılması lazım şerefsizlerden. hem hayvan gibi pahalı sat oyunu, hem müşterine hakaret sayılabilecek derecede yalan söyle, hem yaptığı oyun çok matahmış gibi kendine bağlamaya çalış, hem de çocuk azarlar gibi açıklama yap... Bu ne lan?!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...