Jump to content
Oce4n

annemin bulduğu kız ile tanışma?

Öne çıkan mesajlar

§ 09 Eyl 2019, 05:04

bu kızla tanıştırma olayı bana da oldu

kızla merabalaştık 2 dk konuştuk o kadar, o da instagram üzerinden

"oğlum eklesene şu kızı" diyip durdu 3 gün, ekledikten sonra sustu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Sep 2019, 05:14

Benim boyle tanistirilip, evlenip bayagi mutlu olan arkadaslarim var. Onyargili yaklasmayin evlenme niyetiniz varsa. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Sep 2019, 05:26

yani anne değil ama arkadaş dediydi işte 8 sene önce bak bir kız var okuldan tam senin kafadan bir tanıştıralım sizi diye, 5 yıllık evliyiz işte 6 hafta sonra miniş bile geliyor sdfd

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Sep 2019, 06:53

nasıl tanıştınız anlatsana az dinleyek

1*NDA1B65s4c5giHMy1bzBMQ.png 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Nov 2019, 19:14

arkadaşa da annesi kız bulmuştu. ikinci buluşmada kız bj yaptı diye çocuk görüşmedi bir daha

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Nov 2019, 19:16

alala numara salsın ben görüşürüm

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Nov 2019, 19:48

Ahahha

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Nov 2019, 20:12

kesin yaşanmıştır

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Nov 2019, 20:13

yaşanmıştır üzücü olan da o zaten

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Nov 2019, 21:41

benimki de tanıştırdı, 1 hafta instagramdan konuştuk, 2-3 kere buluştuk. 3 hafta sonra kız başkasıyla nişanlandı sdf.

Şimdi arkadaşların tavsiyesiyle tanıştığımız biri var, olağanüstü iyi gidiyor. Yani kötüleri de çıkıyor iyileri de. Şansınızı deneyin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Nov 2019, 22:48

3 haftada nasıl nisanlanıyorlar ya

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Nov 2019, 06:35
On 09.09.2019 at 00:58, Oce4n dedi ki:

update:

annem hala bana kız aramaya devam ediyor 😢

abi kadını 7 sene boyunca bu caresizliğe itecek ne yaptın lan asıl soru bence bu

hane 1 2 sene ugrasırda bıkıp napıyosan yap demesi lazım aslında

karadenizli mi annen?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Nov 2019, 12:16

Aile tanıştırması sıkıntı bence. Hem hemen beklentiye girilecek hem de diğer aile de tanıdıksa saçma bi baskı olacak. İş ciddiye binene kadar ailelerin bilmemesi her zaman daha iyidir. 

 

Tanıştırma işi olacaksa arkadaş tanıştırması bence güzel. Karakter uyumluluğunu görmüş oldukları için tanıştırıyolar o yüzden güzel gitme ihtimali yüksek. Yukarıdaki saçma beklenti ve baskı da yok. Temiz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Dec 2019, 10:18

30 yaşında ve bekar olunca benim de başıma geldi bu. tanıştık ettik, anlaştık da aslında. sonra whatsappten NABIYON GIZ yazdığımda anladım ki kız aslında zeki mürenmiş. "merhabalar Ozan, nasılsın? 🙂" diyince perdenin arkasında saklandım, ama ayaklarım göründü.

elu tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Dec 2019, 10:24

Aileler tanistirdiktan sonra geriye cekiliyorlar ve beklentiye girmiyorlarsa sikinti cikmaz. Genelde sorun aile esrafindan birilerinin surekli burunu sokup, durumu takip etme isteginden geliyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...