Skoko Mesaj tarihi: Ocak 19, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 19, 2012 bu adamlar dragon age yapmışlardı zamanında hayat işte.. garip.
Xenus Mesaj tarihi: Ocak 19, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 19, 2012 Neverwinter Nights, KOTOR I-II, Mass Effect, Dragon Age, Jade Empire hepsi çok başarılıydı. Benim için ayrı bi yere sahip oyunlar. (diğer 2'leri daha oynamadım) Story bunlara göre biraz lame kalıyor ama MMO işte daha önce story mi gördük ki? En azından seri patch geliyor şuanda ilgisizlik göremedim. Bence sıkıntı aşırı seri exp fazlalığıydı, sanırım onada gizli nerf gelmiş emin değilim. Completionist gidersen kafadan 6-7 lvl overlevel oluyorsun. Herkes quest objecte rush yapıp, questi bitiriyor bu oyunda. Exp düşük tutulsa kesip gitmek zorunlu tutlabilirdi vs. Moblar objecte tıklarken interrupt bile etmiyor. Tabi millet early access bitmeden, 50 oldu. Progress biraz yavaş olsaydı, Bioware oyunu adam edecek zamanı olurdu. Hater dalgaları çok erken başladı. Şimdi elleri kolları birbirine dolanıyor. Bu arada Sith Happens dev guildi mi o? 8-)
Quel-Thul Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 http://www.gamebreakers.co/wp-content/uploads/2011/06/logo_bioware_dragon1.jpg neydi ne oldu
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Viktor said: said: “I need this.” blablala http://www.heroengine.com/2011/11/heroengine-meets-starwars/ lol We took an early version of our game to the legendary 2005 E3 show. keşke şunu da koysaydın, mevzunun geçtiği zamanı lol.
Laurelin Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 eee ne farketti zamani koyunca? zaten biliyoruzki adamlarin oyunun yapimina ne zaman basladigini
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 2005 yılında idea fabrik diyorki engine tam değildi, kodun birçok parçası eksikti, optimize değildi. sene oldu 2012, herifler herhalde engine'lerini halen o şekilde yorumlamıyordur, gerekli düzeltmeleri yapmışlardır. ha çok iyi bir engine mi? bence de değil. ama adamlarında dediği gibi süreci hızlandırıyor. bioware'in bence de en büyük hatalarından biri de bu enginele yola başlaması. Daha önce geniş çaplı kullanılmamış veya en azından daha küçük boyutlu studyo'larca denenmemiş bir engine'i alıp swtor gibi büyük bir proje de kullanınca, ister istemez büyük risk oluyor.
Laurelin Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 adamlar 2005 de engine in o halini satin aliyor, biz gelistiririz diyor 2005deki hero engine prototipi uzerine yapiyorlar oyunu, satin aldiktan sonra hicbri alakalri kalmiyor adamlarla, engine a yapilan yeni guncellemeleri filan almiyorlar, sadece kaynak kodu aliyorlar problemde bu zaten alpha asamasinda olan bi oyun motorunu "biz bunu adam ederiz" diye alip hicbi halt yapamamalari, hero engine in guncel evrsiyonu swtor un kullandigi versiyondan kat kat ustun, bide ustune multi thread destegi getiriyor adamlar, bu guncellemelerin hicbiri swtor da olmiycak lol
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 o konu hakkında bir fikrim yok ama herhalde bioware öküz değilse, upstream'dan senkronizasyon yapmıştır en azından diye düşünüyorum. şu zaten başlı başına bir fail; http://www.heroengine.com/spotlight/ engine'in spotlight sayfası, elle tutulur tek oyun swtor. bioware nasıl böyle bir seçim yaptı aklım almıyor diyecem ama alıyor, EA'in bariz bu oyunu 3-5 sene içerisinde bitireceksin muhabbetinden dolayı. Kendi engine'leri üzerinde çalışacak zaman olmadığı bariz.
Laurelin Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 adamlar bioware bizle satin alimdan sonra irtibata bile gecmedi diyor ehueheu bariz sifirdan mmo icin oyun motoru yazicak vakit yok, gidelim ucuza hazir bi kaynak kodu alip kendimiz modifiye edelim diye alelacele alinmis bir kararla baslamislar ise, bu adamlarin motoru gormusler ilgide az o donem hero engine'a ucuz fiyatida direk kapmislar daha sonrada buyuk ihtimal "bu heriflerden en cacik olucak, ben koskoca biowareim" kafasi ile irtibat filan kurmamislardir, bioware in kendi motorunu hep kendi yapan ve bunu lisansliyan bir isletme oldugunuda dusunursek cokta ucuk degil bu kafada olmalari
ses Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 bari mass effect'in motorunu kurcalayıp yapsalardı bişiler. onda karakter animasyonlarıdır kaplamalardır şudur budur güzel bence
Mighty_THoR Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 motorun adam olmadığının en büyük göstergesi, universal cd hadisesi, açık açık bu sorunun düzeltilme şansının olmadığını söylüyorlar. Bu mmo tarihinin en büyük bug'ı hala motoru geliştirmişlerdir vs demek abes
Densiz Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 universal cd nedir? global cooldown? sorunuda yazabilirsen sevinirim.
RRa Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 motor ustası çok var buralarda... http://www.youtube.com/watch?v=6yE0M96FEaI
Norak Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 düzeltemedikçe buglardan temizlenmemiş yeni içerik basıcaklar muhtemelen adamlar toplarız umuduyla, şu videoda kanıtı bunun ama 5 yılda hazırlanan içeriği 20 günde bitiren bir kitle var karşılarında sdfd bide oyun çıkalı 1 ay oldu ama biowarein careers kısmında tık yok, herşey 1 ay öncekiyle aynı.
GokTuRK Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 buglar düzeltilmedikçe bioware zinhar bağışlnama talebinde bile bulunmayacak dslfkjsdfklsd
Masquerade Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 dungeonda bosslar var. kimisi melee, kimisi range dps kolaylık sağlıyor. her bossda öne çıkan iş yapan class farklılaşıyor. çok başarılı bulduğum bir biowre yaklaşımı oldu bu. hangi mmoda gördük?
Sylian Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Açıkcası engini sürekli bu adamlardan güncellememeleri daha iyi. Çünkü bu hero engine'in güncellenmiş hali de ayrı bir fail ki, yeni oyunlardan birinin betasını oynadım hakikaten leş.
imamizer Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 vaktinde hero engine'ı kurcalama şansım olmuştu. hatta üzerinde bi proje yapacaktık onun için araştırıyorduk. bırak aa yi indie olarak vasat bi oyun için bile yetersiz bulmuştuk. motorun yapabildikleri az değil, kötü sayılmaz ama üzerinde proje geliştirmek zahmetliydi. sadece lisans kısmında cömert davranıyorlardı. proje için çalışır base proje üzerinde oyunu geliştiriyorsun. offline yada , ağda geliştirip serverda test edeyim diye uğraşmıyorsun. en büyük avantajı bu motorun. client-server iletişimi için minimum seviyee kafa patlatarak mmo yapma aracı. uo için sphere server'a benzetmiştim. tam anlamıyla deneyimsiz, düşük bütçeli, ufak firmalar için ideal motor. bir de kodlama için kendine özgü bi script dili vardı, ismini hatırlamıyorum şimdi ama galiba generic hero bilmem ne diye kendilerinin isim verdiği bir script diliydi. oturup onunla uğraşmaya değer görmedik. hala inanamıyorum adamların bu motorla swtor yaptığına. bi kaç kere kontrol ettim benim kullandığım motor gerçekten bu muydu diye.
mardox Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 imamizer hakkaten bu kadar kötü bir sistem üzerine kurdularsa oyunu blizzard kotick'e şükretmemiz lazım :)
Oski Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 biz bile ülke olarak yerli otomobil yapıyoruz, daha düzgün bir motor mu yapamamış yani elin kanadalıları?
Absolut Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 20, 2012 Şu SWTORu Blizzard yapsa ne güzel olurdu be.
Öne çıkan mesajlar