Jump to content

Quel-Thul

=o=
  • Mesaj sayısı

    7.742
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

Quel-Thul hakkında

  • Rütbe
    Quel-Thul

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. Quel-Thul

    akıllı bileklik

    ayarları var nabzı hep ölç dersen daha çok şarj yiyor o yüzden opsiyonel ben uyku için aldım bakalım 3 tavsiye verdi şimdiden google fite veya android sleep'e baglamak icin notify & fitness for mi band indirin
  2. Quel-Thul

    Mesajları Ctrl+Enter'la Yollamak?

    lele
  3. Quel-Thul

    Bugün Ne Seyrettiniz?

    lighthouse biraz arthouse ve düşük bütçeli bi produksuyon, amacı da pek korkutmak olan bir film zaten degil kara mizaha bile kayıyor zaman zaman, oyunculuga kotu demen de talihsiz olmuş sdf begenmedim diyip gecsen ok da bunu begenen gitsin kumda oynasın falan diyince biraz senin bu konulardan anlamadıgın anlaşılıyor asıl 🙂
  4. Quel-Thul

    Bugün Ne Seyrettiniz?

    hereditary
  5. Quel-Thul

    Bugün Ne Seyrettiniz?

    knives out 007 döktürmüş çok eglendim
  6. Quel-Thul

    Yine, yeniden, yeni bir ILK ARABA konusu.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-otomatik-prelude-tamami-orijinal-motor-sifir-yuruyen-sifir-682431443/detay
  7. Quel-Thul

    GOTY 2019 (PC) Anketi

    jedi fallen order oyun mu ya goty alsın exploration koymuşlar oyuna tüm mapi dolaşıp kasa açıyosun robota skin geliyo, saber'a tutamac geliyo lol. oynanışa sıfır etkisi. fast travel yok, combat yavan, o hologram minimapte yol bulmak işkence blunder of the year ödülü alabilir ancak kotor binyılın en iyi oyunu falan o zaman
  8. Quel-Thul

    Phoenix Point

    mount yaptım default gelen adını unuttum bunun attıgı füzeleri nerden edinecez bi de murloc geliyo melee vuruyo dokungaclarıyla dmg yiyor koskoca tank gibi alet ya
  9. Quel-Thul

    Bugün Ne Seyrettiniz?

    rexx'de izledim kardiş snopyni de al git rarbgde görünce tekrar bi sonuna baktım sadece 🙈
  10. Quel-Thul

    Bugün Ne Seyrettiniz?

    doctor sleep 9/10 ewan reis cok iyi
  11. Quel-Thul

    Şöyle bir şarkı vardı neydi o?

    bi şarkı vardı böyle 3-4 kişilik bi ekip fantastik cgi bi ortamda dolanıyo balona biniyolar falan sonunda kızın biri uçuyo alnında göz var falan bişeyler imagine dragons falan diyesim geliyo da degil
  12. Quel-Thul

    Phoenix Point

    henüz yok rage burst cıkınca alırım, ama bacaklara çalışın uzaktan, devasa hitbox zaten ıskalamak cok zor, armoru indigi zaman ayı gibi dmg yiyor bacaktan bi de yaklaşamıyor ve uzaktan atabilecegi bi skill yok 😄 kafasını patlatıyorum hala mc devam ediyor ya bence intended degildir o da return fire da da bi gariplik var bazen 3 mermi sıkıyor bazen 1 mermi falan bi garip anlamadım bikaç patch, dlc ile xcomdan iyi olur bu oyun ama net
  13. Quel-Thul

    Phoenix Point

    oyun güzelmiş biraz polish bassınlar alırım sanırım uzun süre oynatır gibi first person nişan olayına bayıldım, ama coverdayken fpsye geçince yana adım atıp bakması gerekmiyor mu? tüm mapin destructible olması da çok hoş, epey üzerine koymuşlar xcom'un bu konularda ama acil polish lazım oyuna bi de 3 siren çıktı daha oyunun başlarında biyerde, allahım 3-4 kere denedim anca kestim, en iyi taktik bacaklarına sıka sıka vurkaç yapmak uzaktan birşey yapamıyorlar 😄 ilk denememde tüm squadı mcye aldılar oyun döngüye girdi sıra hiç gelmedi bana esc falan da çalışmıyor tek çare alt f4, betada falan boyle basit şeyleri nasıl yakalamamışlar hayret. bi de diplomacy ye girince 2 faction cıkıyor sadece 3. bu military terran olanlar neden yok anlamadım bi anu cıkıyor bi de s ile başlayan onların da görevleri zaten terranlara raid yapmak falan sürekli, terranları biyerde reject mi ettim istemeden acaba
  14. Quel-Thul

    Bugün Ne Oynadınız?

    bad north oynadım keyifli bayaa hs battlegrounds zaten günde 3-5 tane atıyorum düzenli
  15. Quel-Thul

    Topla v0.8 [10mayis12]

    speccy'de bug varmış 90 gösteriyor aslında 30 civarı, başka 2 programla test ettim. bios flash + chipseti update ettim, ram freq'ı 3000e çıkardım, bakalım düzelir umarım.
×
×
  • Yeni Oluştur...