Sam Mesaj tarihi: Ocak 5, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 5, 2012 mesela ufo: enemy unknown? iyice karıştırdım artık isimleri heh
Silphatos Mesaj tarihi: Ocak 5, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 5, 2012 o tamamen pc versiyonuyla aynı veya çok benzer çıktıysa helal ama anca ps satışı da 50 kopya falan olmuştur. artık öyle riskli şeyler zor.
emanet Mesaj tarihi: Ocak 5, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 5, 2012 off dumb down edicekler civ 5 gibi, yazıklar olsun sana firaxis.
Komutan Mesaj tarihi: Ocak 6, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2012 Sam said: firaxis dışında turn-based strateji yapan amerikan şirketi yok ki lol Aslinda var. Mesela cok yakinda Fallen Enchantress'i cikaracak olan Stardock var, Cryptic Comet, HPS Simulations, 2-by-3-games gibi bazi sirketler var. Fakat bunlarin cogu ya independent, ya da independent sayilacak kadar kucuk dagitimci sirketlerle calisiyorlar. Hatta eminim su yukarida saydiklarimin adini bu forumlardaki hemen hemen hic kimse duymamistir bile. AAA sinifi turn-based yapan bir tek Firaxis var.
Norak Mesaj tarihi: Ocak 6, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2012 dumbed down olmadan, asıl oyunlardaki gibi 3 piksellik uzaylının köşeden çıkınca bizi gerdiği, her kullandığımız merminin değerli olduğu bir oyun yapabilirlerse süper olur tabi ama bakalım bir gameplay görmek lazım herşeyden önce. denizin dibinde uzaylı vurucaz diye gözümüz bozulmuştu zamanında sfsd http://i4.photobucket.com/albums/y143/Uberbucket/TFTD%20Lets%20Play/05%20The%20First%20Month/11FourthAquatoid.png
Sam Mesaj tarihi: Ocak 6, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 6, 2012 Komutan said: Aslinda var. Mesela cok yakinda Fallen Enchantress'i cikaracak olan Stardock var, Cryptic Comet, HPS Simulations, 2-by-3-games gibi bazi sirketler var. Fakat bunlarin cogu ya independent, ya da independent sayilacak kadar kucuk dagitimci sirketlerle calisiyorlar. Hatta eminim su yukarida saydiklarimin adini bu forumlardaki hemen hemen hic kimse duymamistir bile. AAA sinifi turn-based yapan bir tek Firaxis var. sorun şu ki bunlar ufak kalan, büyüyemeyen şirketler. stardock güzel birşeyler yaptı ama işte böyle ancak 'meraklısına' tarzı bir alıcı kitlesi var. haliyle büyük yatırımcı para vermiyor bunlara, büyük prodüksiyon değerleri de, reklam da olmuyor, oyun siteleri de çoğunu incelemiyor bile çok spesifik tür has site değilse. ruslar ve doğu avrupa'da ise ciddi yatırım var, büyük dağıtıcıları devamlı destekliyor bu türlerde iş yapan şirketleri. steam'deki filan en belli başlı tbs oyunları hep 1c company filan. aslında tbs diyerek de hata ettim çünkü burada sözkonusu olan turn-based tactics, tam near-extinction'da tür. tbs daha panda gibi, sağda solda var biraz heh.
Marty Mesaj tarihi: Ocak 6, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2012 bunu oynamadım da, x-com:apocalypse i gerilim içinde oynamıştım. kaç kere sinirlenip silip sonra tekrar yükledim ama hiç bitirememiştim. güzel yapsınlar da bunu bitireyim bari
LethE Mesaj tarihi: Ocak 6, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2012 hacı seni geriyosa o sirenler.. vıcık vıcık sesler.. adamının resistlediği her brainsucker için YÜRÜ BEA aslan diyosan. zaten xcom apoc işini yapmış , sen fazla korkmuşun.. multisi olsa şu an bile oynanırdı bence.
maxigenous Mesaj tarihi: Ocak 7, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 7, 2012 xcom pack vardı aldım. apocalypse e başladım allahım ne çok olay oluyor be. kanser oldum 5 göreve gittim sağlıklı adam kalmadı hepsi yaralı..
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Ocak 7, 2012 Genel Yönetici Mesaj tarihi: Ocak 7, 2012 Komutan said: Sam said: firaxis dışında turn-based strateji yapan amerikan şirketi yok ki lol Aslinda var. Mesela cok yakinda Fallen Enchantress'i cikaracak olan Stardock var, Cryptic Comet, HPS Simulations, 2-by-3-games gibi bazi sirketler var. Fakat bunlarin cogu ya independent, ya da independent sayilacak kadar kucuk dagitimci sirketlerle calisiyorlar. Hatta eminim su yukarida saydiklarimin adini bu forumlardaki hemen hemen hic kimse duymamistir bile. AAA sinifi turn-based yapan bir tek Firaxis var. Sırf Firaxis yok AAA yapan.New World Computing var, Paradox'dan çıkıyor, The Creative Assembly sayılabilir. Japonların yanında başarısız tabii, bir tane Fire Emblem denki oyun yok buralarda, ya da Disgaea.
Sam Mesaj tarihi: Ocak 7, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 7, 2012 new world computing kapanalı yıllar oldu. :) paradox isveç, creative assembly de avustralya ki ingiltere potasına katılabilir belki oranın oyunları.
Komutan Mesaj tarihi: Ocak 7, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 7, 2012 Creative Assembly'nin asil merkezi Ingiltere. Avustralya ekibi Total War serisinden bir tek Medieval 2'yi yapti sanirim.
Redeagle Mesaj tarihi: Ocak 7, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 7, 2012 En son oynadığım base kur, adamlarına bak, göreve git tarzı oyunu psp'de Metal Gear Solid serisinden bişiydi. Her ne kadar görevler strateji üzerine değil stealth aksiyon olsa da konsolda istenirse basele, adamlarla, görevlerle ayrı ayrı ilgilenilebilecek oyunlar kotarılabiliyor. Kaldı ki güzel turn based strateji oyunları da konsollarda var. Bu nedenlerle x-com'un konsollara gelmesi hevesimi kırmadı. Fakat oyunun yeni moda olan herşeyi gerizekalıların bile anlayacağı düzeyde basitleştirilmesi olayına takılmaması lazım =/
sharky Mesaj tarihi: Ocak 7, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 7, 2012 Süper haber. Gelsin de alalim oynayalim :)
HellHound Mesaj tarihi: Ocak 9, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 9, 2012 http://kotaku.com/5874369/x+com-enemy-unknown-will-re+imagine-classic-x+com-first-screens-prove-it
mascio Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Bone said: amerika derken avrupa ve amerika'yı toptan kastediyordum. what?
Sam Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 said: Is this going to be dumbed down for the "wider console audience"? Firaxis is undeniably streamlining aspects of the game and removing no small amount of micromanagement, but from what I've seen I wouldn't call it "dumbing down" the game so much as getting rid of tedium and uninteresting mechanics. Soldiers still die permanently, fog of war and line of sight are hugely important in combat, and you absolutely can lose the game if you screw up too badly. ehh, civ5'e yaptıklarından sonra bayağı işkillendirdi bu. :/ http://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured/2kgames/xcom/enemyunknown/reveal/DeepWoods1280.jpg hex olmasın nolur of, çok kötü olur bu oyuna... http://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured/2kgames/xcom/enemyunknown/reveal/MissionCtrl1280.jpg öte yandan grafikler gayet güzel gözüküyor bir tbs ve x-com için, pörtlek pörtlek piksellerden bugünlere. teeeey teeey.. bir de gameplay ilerleyebilse basitleşme yerine..
Gallant Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Ilk SS deki ellerinde silah olan, gozluklu tipler kim?
Sam Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 onlar herhalde kılık değiştirmiş alyen olsa gerek. düşman oldukları kesin.
Gallant Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Onlar aliensa, O gozlukle takimla elbise nedir yahu? Cok kil kuyruk duruyor elemanlar. Konsol icin basitlestirme konusu da sevkimi kirdi acikcasi.
Bone Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 screenshotlardan sonra benim de şevkim kırıldı. çizgi film grafikleri yakışmıyor xcom'a.
Sam Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 işte kılık değiştirmiş dedim ya, indoktrine edilmiş insanlar, virüs girmiş insanlar, vs vs bir milyon şey olabilir. eski oyunlarda da birbirinden ucubik tonla şey vardı, o kadar takılmamak lazım. o kadar çizgi-film değil ya grafikler, bir yeni pirates veya civ'ler gibi değil yani. firaxis'in elinden çıkan en ciddi görsellik olmuş muhtemelen. ilk x-com'da da tipler asla bir syndicate gibi grimdark değildi zaten, hatırlarsınız tiplerini ve orantısız silahlarını filan.
lord_gorthaur Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 in game video çıksın birde o zaman daha iyi anlaşılır.
LethE Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2012 cult of sirius misali melez/gönüllü lerdir gibi geliyo.
Öne çıkan mesajlar