Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Jedi Guardian / Sith Juggernaut Genel Başlığı


Kaede

Öne çıkan mesajlar

buda benden olsun

Talent Ağacı:

Immortal ve Tanking: Classımızın tanking ağırlıklı talentidir. Low lvl tanking için buraya puan vermeniz fazla birşey değiştirmemekle beraber high lvla kadar da doğru düzgün threat yaratabileceğiniz bir skill yok zaten. 16lvl olunca bir Taunt geliyor ama genel olarak tankingi dps yaparak yapiyorsunuz. Illa low lvlda tanking yapacam diyorsanız eğer fighta önce başlamanızı tavsiye ederim. Aoe tanking için tek seçeneğizde Smash. Low lvlda öyle aman aman bir tank itemide yok. Endurance ve STR li itemleri tercih ediniz, imperial agent ve bhların shieldi için kullandığı BTden de düşen bir offhand var ona ninjalayabilirsiniz mesela güzel stat veriyor.

Rage ve DPS: DPS talent ağacımız. Hatta birazda PvP ağırlı geldi bana. Payback bu treedeki güzel bir özellik gibi duruyor ama bu %10 hp doldurmayı sadece CC yediğiniz zaman kullanabiliyorsunuz. CC den çıkmak için Unleash kullandığınız zaman devreye giriyor. Genel olarak bu treeye verdiğimiz puanlar çeşitli abilitlerimizin dpsini ve critini arttırıyor, özellikelde force skillerin fakat low lvlda çokta force skillimiz yok.

Vengeance ve DPS: Low lvl dps için en kullanışlı tree olarak göze çarpıyor. Frenzy mod olan Shii-cho formunu uplaması ve en iyi aoe dpsimiz smashi uplaması bile bize low lvl tanking ve dps için bir avantaj sağlarken classın en önemli statı stryide yine bu treenin henüz başında arttırabiliyoruz.

Genel olarak Juggernaut; Tanking ve DPS için benden 5 üzerinden 5 alabilecek bir class. Juggernaut ile DPS yapmak WoW DK ve AOC DT'yi andırıyor. Son 5 yılımı bu tarz classlarla oynarak geçirmiş biri olarak söyleyebilirim ki Juggernaut'un dpsi hakkında SWTOR oynadığımız süre boyunca birbirinden alakasız, dengesiz ve tutarsız yorumlar duyacağız. Bunun nedeni bu classı hakkını vererek oynayabilenler birtek gerçekten dps yapabilecekler, veremeyenler yapamayacaklar. DPS'ini övdüğüm Juggernaut ile Raidlerde DPS de tepelerde olmak, Warzonelarda en çok kill yapmak ise NŞA'da kesinlikle hayal olarak gözüküyor.

Endlevel'da çok şeyin değişeceğini düşünmüyorum. Olması gereken ve olacak olan dark side'in en iyi tank'ı juggernaut olacaktır. DPS içinse iyi oyuncular hakkını vererek oynalarsa gayet avarajın üstünde bir dpsde çıkartabilirler. PvP'de ise hakkında forumlara Nerfleyin diye konu açılacağını şimdiden hissettiren bir class.

Class hakkındaki düşüncelerinizi, bilgilerinizi bu başlık altında yazarsanız Juggernautlar arası paylaşımıda tek yerde toplamış oluruz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet sevgili şövalye kardeşlerim bizim de başlığımız olsun

dps guardian oynuyorum betada. female guardian açıyım releasede oynamıyacağım birşey olsun hem spoil etmem, hemde oynanışı hızlandırır diyordum lakin baya sevdim, releasei görebilirim

bayağı bayağı arms warrior çakması oluyorsunuz. stancelerinden second windine kadar herşey var

şu chargedan baya şikayetçiyim yanlız. aradaki deadzoneu warriorunkine göre bayağı büyük gibi geldi bana. alışmak zor oluyor pvpde
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

pvp için oynıyacaksan biraz bekle bence
şu andaki hali war release kadar kötü olmasa da hala düzeltilmesi gereken majör problemleri var

ama wow classlarını warda oynayabilmek gibi bir güzelliğin oluyor

yani bglerde ödüllendirilmek killing blowa baktığı kadar guardladığın damagea, verdiğin damage kadar yaptığın healinge de bakıyor, bu da teamplayi baya encouragelıyor

güzel yani en azından beleş ayını hakeder oyun. ondan sonra o çok methedilen mythic pvp tayfası ne kadar düzeltir oyunu, bakar karar veririz
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

başlığı değiştirdim, formata uygun olsun.

ben de guardian açtım, vigilance gidiyorum. tank için de, dps için de buildım hazır.

dps build'ını şu şekilde düşünüyorum şimdilik;

http://db.darthhater.com/skill_calc/jedi_knight/guardian/#::fef7e2f5ef22e3fef2e12fe

spoiler olmasın diye betada level 19'dan ileriye gitmeyi düşünmüyorum, hatta o bile fazla olabilir.

animasyonlar beklediğimden daha çeşitli. özellikle master strike çok hoş olmuş.

offhand yerine shield generator alabiliyoruz, tank olmasak bile kullanabiliyor olmamız yine bir avantaj.

str + endurance gidiyorum, force based yerine lightsaber based bir oynanış tarzına sahip olurum her sw oyununda olduğu gibi.

yukarıda koyduğum dps buildını da biraz açayım, neyi niye verdim diye:

Vigiliance

Single Saber Mastery: Shi-Cho ve Shien formlarına %6 permanent damage artışı. Vigilance'da ağırlıklı olarak Shien formu kullanılacağı için olmazsa olmazımız.

Improved Sundering Strike: %100 ihtimalle Sundering Strike'ın tek bir vuruşunda 2 stack koyma talent'ı. Combat'a başlarken ilk kullandığım ability oluyor haliyle.

Accuracy: Force ve LS based saldırıların %3 accuracy'sini arttırıyor. Çok büyük bir avantaj olmasa da, bu tier'deki en gerekli iki talenttan bir tanesi.

Perservance: %6 Strength artışı. Nuff said.

Burning Blade: 12 saniyelik DoT. Plasma Brand ve diğer birkaç yetenek ile birleşince çoh iyi çoh da güzel olacaktır.

Shien Form: Vigilance gidip almayanı dövüyorlarmış.

Unremitting: Force Leap kullandıktan sonra %20 damage reduction ve cc'ye karşı korunma sağlıyor. 2 saniyelik de olsa çoğu combat'a Leap ile başladığımız için gerekli.

Narrowed Focus: Shien Form'da iken damage alınca Focus yaratmamıza olanak tanıyor. Çok önemli bir yetenek değil aslında, PvP'de iş görebilir.

Vigilance: Overhead Slash'in cooldownını 6 saniye, Blade Storm'unkini 3 saniye azaltıyor. Gene gerekli bir talent.

Effluence: Force Sweep'in focus kullanmamasını sağlıyor. Bas babam bas.

Force Rush: Overhead Slash ve Plasma Brand kullandıktan sonra, Blade Storm ve Dispatch yeteneklerinin %60 damageını arttırıyor. DoT'ları dizdikten sonra süper damage yapılabilir, Blade Storm'un cd'sinin de az olmasını göz önüne alırsak. 9 saniye sürüyor.

Overhead Slash: Damage ability'si. KOTOR'daki default attack animasyonlarından birine isim koymuşlar işte eheh.

Burning Purpose: Overhead Slash'e DoT özelliği getiriyor.

Zen Strike: Overhead Slash ve Plasma Brand'in Master Strike ability'sinin cooldown'unu anında bitirmeye yarıyor. Burst için şart.

Commanding Awe: Permanent %4 damage reduction + Awe yeteneğinin cd'sini 15 saniye kısaltıyor.

Plasma Brand: En baba DoT'umuz.

Defence:

Victory Rush: Sundering Strike'ın Focus generate etmesini sağlıyor. Sundering Strike en önemli ability'lerimizden olduğu için fully upgrade etmiş oluyoruz böylece kendisini hemen hemen.

Focus:

Master Focus: Master Strike'ın 3 saniye, Force Stasis'in 10 saniye cooldownını düşürüyor. Lazımdır.

Insight: Force based saldırıların kritik vurma şansını %6 arttırıyor. Çok da lazım değil DPS JK için, ama kullanışlı olabilir.

Second Wind: Resolve yeteneğinin %10 heallamasını sağlıyor. İlaç gibi.

Visionary: Shi-Cho formundayken saldırıya uğrayınca Focus generate etmemizi sağlıyor. Shien takılacağız genelde, ama Shi-Cho kullanmamız gereken durumlar içinde lazım olacağı düşüncesiyle alabiliriz.

story'si güzel ilerliyor jedi knight'ın. doğal olarak ciddiyet faktörü biraz yüksek, bir smuggler kadar eğlenceli bir tip değiliz sonuçta. fakat kafamdaki lore'a uygun gidiyor.

crafting olarak en çok işimize yarayacak yetenekler, bana göre: artifice - archaelogy ve treasure hunting. synthweaving biraz dah JC'ler için bence.

bir arada combat rotasyonu için bir şeyler yazarım bu build için.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Tank seçip geri dönülememesi korkuttuğu için marauder açtım 14 olabildim. Dün pvp yapabildim.

Range classların menzili baya geniş olduğu için baya zorlandım açıkcası.

Skiller combolar vs ler ileride illaki alışılacaktır ama bana rage de sorun var gibi geldi. Atla smach çak sonra 1 e spamla rage kazan boşalt. Seri dps vermedim. Tabi benden kayaklı olabilir ama 2 lightsaber ile gezmek ayrı bir karızma :)

Talent tree için bişi diyemeyeceğim. Stance güçlendirmesi yaptım. Almadığımız zilyon tane skill olduğu için hangisine nasıl yönelebilirim kestiremedim.

Warrior için yazdım bunları. :D

Rage sizde nasıl ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kaede said:

pvp için oynıyacaksan biraz bekle bence
şu andaki hali war release kadar kötü olmasa da hala düzeltilmesi gereken majör problemleri var

ama wow classlarını warda oynayabilmek gibi bir güzelliğin oluyor

yani bglerde ödüllendirilmek killing blowa baktığı kadar guardladığın damagea, verdiğin damage kadar yaptığın healinge de bakıyor, bu da teamplayi baya encouragelıyor

güzel yani en azından beleş ayını hakeder oyun. ondan sonra o çok methedilen mythic pvp tayfası ne kadar düzeltir oyunu, bakar karar veririz


Ben çalışmaya devam edicem, MMO pvp'lerinin oturması çok uzun zaman alıyor zaten. Oturduğu gibi, competetive değeri oldugu gibi bana haber edin başlarım zaten.

Ondan önce sarmaz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Level 50 Juggernaut immortal pvp build oynayan bir adamın streamini izledim dün. Öncelik damage'ı fena değil ve tahmin edilebileceği gibi çok dayanıklı. Max levelda rage building için birkaç tane daha skill geliyor ve rage olayı rahatlıyor. Aynı oyuncu jugger dps spec'i için olumlu yorumlar yapmış. Level 50'ye ulaşmayıpta lvl 20'de class için kesin konuşan önyargı dolu yorumlara pek itibar etmemek gerekiyor ve böyle low lvl yorumları cok var, bence okuyup kafa karıştırmayın.

Bende betada sith juggernaut ile level 20'ye geldim, girdiğim warzonelarda talent eksiklikleri nedeniyle rage sıkıntısı olmadı değil ama yukarıda bahsettiğim stream'e ve yüksek levellarda alınabilecek talentlere baktıktan sonra pvp'de dayanıklılık, damage ve bu AC'nin faydalarının (Taunt mesela) keyif verecek bir düzeye geleceğini düşünüyorum.

Marauder vs Juggernaut konularından belki 200 tane açılmış swtor forumlarında. Bence seçim tamamen sizin sevdiğiniz noktalar üzerinden olmalı, yani aman %5 az damage yaparsam ne olacak diye korkarak, darth vader gibi heavy armor bir tip olmak isterken, dps meter kaygısı yüzünden normalde seçmem dediğiniz bir opsiyona yönelmemelisiniz. Sonuçta oyunun sunduğu her class oyuncuya keyif vermek için dizayn ediliyor, başarısızlıklar oluyor ama hedefte oyuncu memnuniyeti olmak zorunda, hele ki mmolarda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...