Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Elder Scrolls V: Skyrim


Sam

Öne çıkan mesajlar

said:
If you discard a weapon on the ground to free up inventory space, you might find that a nearby character approaches you. If they like you, they might offer the sword back to you in case you dropped it by accident; if they're neutral toward you, they might ask if they can have it; and if they dislike you, they might simply nab the weapon and take off


+

bethesda

=

I HAVE BROUGHT YOUR XXXX BACK DEAR SIR, PLEASE ONT LOSE IT NEXT TIME

OOOPS YOU HAVE DROPPED SOMETHING BE CAREFUL NEXT TIME

DEAR SIr, IM AFRAID YOU HAVE DROPPED SOMETHING

x20000000000000000000

cikicak olan modlari simdiden goruyorum

"Turn off annoying npc item spam mod" "NPC's wont bother you for items all the time" filan

ahahahahah
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

örümcek, goblün, iskelet, zombie.. bunlar her rpg oyunun kadrolu elemanıdır. :) harbi lan, araknofobik falan değilim de bi oyun yapsınlar da içinde örümcek falan olmasın. :) verecekler uzun saplı süpürgeyi kalıyor mu o örümcekler bakalım :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 5 hafta sonra ...
The Elder Scrolls V: Skyrim'in yönetmeni olan Todd Howard, oyunun multiplayer modunun düzenli olarak ele alındığını, ama her seferinde bu düşüncelerini rafa kaldırdıklarını söyledi.

Multiplayer modlarını istediklerini ve bunun da çok eğlenceli olacağını düşündüklerini söyleyen Howard, geliştirici ekibin en iyi tek kişilik deneyimi sunmak için çalıştığını ve bu nedenle kalplerinin bunun için attığını söyledi. O nedenle multiplayer her zaman askıya alınıyormuş.

Oyunculardan gelen en büyük iki isteğin Ejderha'lar ve multiplayer olduğunu belirten yönetmen, bunlardan birisi olan Ejderha'ları oyuna koyduklarını söyledi. Multiplayer ise başka bahara kalmış.


http://img.bolumsonucanavari.com/images/cache/screenshot_23814_700x600.jpg
http://img.bolumsonucanavari.com/images/cache/screenshot_23812_700x600.jpg
http://img.bolumsonucanavari.com/images/cache/screenshot_23813_700x600.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Masquerade said:

The Elder Scrolls V: Skyrim'in yönetmeni olan Todd Howard, oyunun multiplayer modunun düzenli olarak ele alındığını, ama her seferinde bu düşüncelerini rafa kaldırdıklarını söyledi.

Multiplayer modlarını istediklerini ve bunun da çok eğlenceli olacağını düşündüklerini söyleyen Howard, geliştirici ekibin en iyi tek kişilik deneyimi sunmak için çalıştığını ve bu nedenle kalplerinin bunun için attığını söyledi. O nedenle multiplayer her zaman askıya alınıyormuş.

Oyunculardan gelen en büyük iki isteğin Ejderha'lar ve multiplayer olduğunu belirten yönetmen, bunlardan birisi olan Ejderha'ları oyuna koyduklarını söyledi. Multiplayer ise başka bahara kalmış.


http://img.bolumsonucanavari.com/images/cache/screenshot_23814_700x600.jpg
http://img.bolumsonucanavari.com/images/cache/screenshot_23812_700x600.jpg
http://img.bolumsonucanavari.com/images/cache/screenshot_23813_700x600.jpg


abi alt tarafı co-op oynamak istiyoruz ya 2 kişi. 2 KİŞİ LAN YAPIN ŞUNU ARTIK
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
“Every skill affects your levelling. Every time I get a skill raise there’s a level bar that moves. The higher the skill the more it pushes you to levelling, so you want to use your higher skills.”

On character creation: “The only option you are given is what you look like” and your race. Each race has certain powers, so this decision is not purely cosmetic. There are 10 races in all. “After that it’s all what you play. we want to minimise the initial decision point when you start the game.”

“There’s no level cap. there’s no mathematical level cap, But it’s however it works out, we don’t set it… Levelling is faster. if oblivion was a level 25 game this is level 50. we wanted to get it faster going because there are so many perks.”

“The levelling system is very much like Fallout 3.

An example of perks, for the bow and arrow: “one to zoom in, one that also slows down time when you zoom in. Perks also have ranks; maybe there’s two levels of the zoom.” Other perks on-show included being able to bypass armour with maces, and causing heavy bleeding with one-handed weapons.

The main thing is like Fallout 3, [enemies have] states of alert and danger, but they don’t jump in and out of them right away. the Eye [an changeable on-screen icon] shows you they are moving from one state to another, and your sneak skill affects how fast that happens. “

“There are three main stats: magicka, health, stamina. In Oblivion you have 8 attributes and 21 skills. Now it’s 18 skills and 3 attributes.

Perks “come from levelling up character rather than skills. Pick a perk when you level. It’s like a standard skill tree but they have requirements, not just the one below it. You see a perk you like and say I’m going to start using my sword more because I want that perk.”

On dynamic world levelling: “the gameplay changes as you get higher level [because of the perks. Rather than just doing more damage… it’s dramatic… mixing and matching really is different.”

http://www.rockpapershotgun.com/images/11/apr/skyrim/sky6.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ss'ler şahane, makine yenilesem mi diye düşündürttü gene ama başka da oyun yok değecek şu anda. şogun da beklediğimden rahat çalıştı herşey max empire'ın aksine her nasılsa.

yalnız şu attribute azaltma işi filan hoşuma gitmedi. sadeleştirelim derken basitleştirmediler diye umuyorum. :/
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 hafta sonra ...
Bir norveç oyun sitesinin Toddla yaptığı röportajın çevirisini koymuşlar beth forumlarına.

Birinci Bölüm
İkinci Bölüm

Bi kaç bethesda incisi var yine

said:
Is there a set number of dragons in the game?

- No, there is an unlimited number of dragons.


said:
- You have mentioned that the dialogue system is simplified, and that players learn much of the backstory by passive calls. Can you say more about this?

- One thing we've noticed is that a few people will lose something, then we will arrange it so often that you have a dialogue choices that are like "would you like to hear my life story?". Sometimes they give you the background story of such a cave, and when we feel it is better to present it as a normal conversation that you can only listen to.


Todd uçmuş yine

said:
- Why did it take five games before we got to see dragons?

- Everyone asks us about - multiplayer and dragons. For one thing, we think that it is a bit cliché. We have never seen a game dealing with dragons as Jurassic Park handles dinosaurs. We wanted to do it properly.


Hiç mi Baldur's Gate oynamadın be adam?

Umarım New Vegas'tan sonra obsidiandan bişeyler öğrenmişlerdir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...