Laurelin Mesaj tarihi: Şubat 28, 2011 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2011 said: If you discard a weapon on the ground to free up inventory space, you might find that a nearby character approaches you. If they like you, they might offer the sword back to you in case you dropped it by accident; if they're neutral toward you, they might ask if they can have it; and if they dislike you, they might simply nab the weapon and take off + bethesda = I HAVE BROUGHT YOUR XXXX BACK DEAR SIR, PLEASE ONT LOSE IT NEXT TIME OOOPS YOU HAVE DROPPED SOMETHING BE CAREFUL NEXT TIME DEAR SIr, IM AFRAID YOU HAVE DROPPED SOMETHING x20000000000000000000 cikicak olan modlari simdiden goruyorum "Turn off annoying npc item spam mod" "NPC's wont bother you for items all the time" filan ahahahahah
Xenocide Mesaj tarihi: Şubat 28, 2011 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2011 abi her ne kadar elder scrolls fanboi olsam da bunun böyle olacağından %90 eminim ahahah
Sylian Mesaj tarihi: Mart 1, 2011 Mesaj tarihi: Mart 1, 2011 Trailer'i sirf muzigi icin gunde 50 defa izlemeye basladim, kafayi yiyorum sanirim. Oblivion benim icin morrowind'den sonra tam bir fail'di bakalim bu nasil olacak ama tema muzigi mukemmel olmus evet.
Quiternoob Mesaj tarihi: Mart 1, 2011 Mesaj tarihi: Mart 1, 2011 öff bu oyunda da mı iğrenç iğrenç örümcekler var nasıl oynayacam şimdi ben bunu
Redeagle Mesaj tarihi: Mart 1, 2011 Mesaj tarihi: Mart 1, 2011 Oyun çıktıktan bir süre sonra mod yapanlardan bazıları insafa gelip rahatsız olanlar için örümcekleri kaldıran modlar yayınlayabiliyorlar.
Quiternoob Mesaj tarihi: Mart 1, 2011 Mesaj tarihi: Mart 1, 2011 Evet oblivion için de vardı ama modun aslında çalışmadığını kötü bir tecrübeyle öğrendim :) Araknofibiğim :(
Bone Mesaj tarihi: Mart 1, 2011 Mesaj tarihi: Mart 1, 2011 hayır örümcekten korkmayı anlarım da resminden de mi korkuyorsunuz...
Quiternoob Mesaj tarihi: Mart 1, 2011 Mesaj tarihi: Mart 1, 2011 resminden korkmuyorum ama bazı bilgisayar oyunlarındaki görüntüsünden korkuyorum
Luxor Mesaj tarihi: Mart 1, 2011 Mesaj tarihi: Mart 1, 2011 örümcek, goblün, iskelet, zombie.. bunlar her rpg oyunun kadrolu elemanıdır. :) harbi lan, araknofobik falan değilim de bi oyun yapsınlar da içinde örümcek falan olmasın. :) verecekler uzun saplı süpürgeyi kalıyor mu o örümcekler bakalım :D
Masquerade Mesaj tarihi: Nisan 1, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 1, 2011 The Elder Scrolls V: Skyrim'in yönetmeni olan Todd Howard, oyunun multiplayer modunun düzenli olarak ele alındığını, ama her seferinde bu düşüncelerini rafa kaldırdıklarını söyledi. Multiplayer modlarını istediklerini ve bunun da çok eğlenceli olacağını düşündüklerini söyleyen Howard, geliştirici ekibin en iyi tek kişilik deneyimi sunmak için çalıştığını ve bu nedenle kalplerinin bunun için attığını söyledi. O nedenle multiplayer her zaman askıya alınıyormuş. Oyunculardan gelen en büyük iki isteğin Ejderha'lar ve multiplayer olduğunu belirten yönetmen, bunlardan birisi olan Ejderha'ları oyuna koyduklarını söyledi. Multiplayer ise başka bahara kalmış. http://img.bolumsonucanavari.com/images/cache/screenshot_23814_700x600.jpg http://img.bolumsonucanavari.com/images/cache/screenshot_23812_700x600.jpg http://img.bolumsonucanavari.com/images/cache/screenshot_23813_700x600.jpg
bansheee Mesaj tarihi: Nisan 1, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 1, 2011 Quiternoob said: resminden korkmuyorum ama bazı bilgisayar oyunlarındaki görüntüsünden korkuyorum la örümceksiz RPG mi olur.
Xenocide Mesaj tarihi: Nisan 1, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 1, 2011 Masquerade said: The Elder Scrolls V: Skyrim'in yönetmeni olan Todd Howard, oyunun multiplayer modunun düzenli olarak ele alındığını, ama her seferinde bu düşüncelerini rafa kaldırdıklarını söyledi. Multiplayer modlarını istediklerini ve bunun da çok eğlenceli olacağını düşündüklerini söyleyen Howard, geliştirici ekibin en iyi tek kişilik deneyimi sunmak için çalıştığını ve bu nedenle kalplerinin bunun için attığını söyledi. O nedenle multiplayer her zaman askıya alınıyormuş. Oyunculardan gelen en büyük iki isteğin Ejderha'lar ve multiplayer olduğunu belirten yönetmen, bunlardan birisi olan Ejderha'ları oyuna koyduklarını söyledi. Multiplayer ise başka bahara kalmış. http://img.bolumsonucanavari.com/images/cache/screenshot_23814_700x600.jpg http://img.bolumsonucanavari.com/images/cache/screenshot_23812_700x600.jpg http://img.bolumsonucanavari.com/images/cache/screenshot_23813_700x600.jpg abi alt tarafı co-op oynamak istiyoruz ya 2 kişi. 2 KİŞİ LAN YAPIN ŞUNU ARTIK
Masquerade Mesaj tarihi: Nisan 19, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 19, 2011 http://www.merlininkazani.com/images/games/6601/galeri_23.jpg http://www.merlininkazani.com/images/games/6601/galeri_22.jpg http://www.merlininkazani.com/images/games/6601/galeri_25.jpg http://www.merlininkazani.com/images/games/6601/galeri_24.jpg
Norak Mesaj tarihi: Nisan 22, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 22, 2011 “Every skill affects your levelling. Every time I get a skill raise there’s a level bar that moves. The higher the skill the more it pushes you to levelling, so you want to use your higher skills.” On character creation: “The only option you are given is what you look like” and your race. Each race has certain powers, so this decision is not purely cosmetic. There are 10 races in all. “After that it’s all what you play. we want to minimise the initial decision point when you start the game.” “There’s no level cap. there’s no mathematical level cap, But it’s however it works out, we don’t set it… Levelling is faster. if oblivion was a level 25 game this is level 50. we wanted to get it faster going because there are so many perks.” “The levelling system is very much like Fallout 3. An example of perks, for the bow and arrow: “one to zoom in, one that also slows down time when you zoom in. Perks also have ranks; maybe there’s two levels of the zoom.” Other perks on-show included being able to bypass armour with maces, and causing heavy bleeding with one-handed weapons. The main thing is like Fallout 3, [enemies have] states of alert and danger, but they don’t jump in and out of them right away. the Eye [an changeable on-screen icon] shows you they are moving from one state to another, and your sneak skill affects how fast that happens. “ “There are three main stats: magicka, health, stamina. In Oblivion you have 8 attributes and 21 skills. Now it’s 18 skills and 3 attributes. Perks “come from levelling up character rather than skills. Pick a perk when you level. It’s like a standard skill tree but they have requirements, not just the one below it. You see a perk you like and say I’m going to start using my sword more because I want that perk.” On dynamic world levelling: “the gameplay changes as you get higher level [because of the perks. Rather than just doing more damage… it’s dramatic… mixing and matching really is different.” http://www.rockpapershotgun.com/images/11/apr/skyrim/sky6.jpg
Snake Mesaj tarihi: Nisan 22, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 22, 2011 gerçek rpg havasını bozmuşlar gibi anlaşılıyo.
Sam Mesaj tarihi: Nisan 23, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 23, 2011 ss'ler şahane, makine yenilesem mi diye düşündürttü gene ama başka da oyun yok değecek şu anda. şogun da beklediğimden rahat çalıştı herşey max empire'ın aksine her nasılsa. yalnız şu attribute azaltma işi filan hoşuma gitmedi. sadeleştirelim derken basitleştirmediler diye umuyorum. :/
pronoit Mesaj tarihi: Nisan 23, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 23, 2011 harkulade görüntüler. bunla bf3 yüzünden bu yaz bi pc aliciz artik
Sawer Mesaj tarihi: Nisan 23, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 23, 2011 Aynen ya bilgisayarı yenilemek şart oldu .. :( gidicek paracıklarım
arkimod Mesaj tarihi: Nisan 23, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 23, 2011 off görüntüler harika, umarım bissürü perk koduk deyip hepsini baştan savma bişeyler yapmazlar,tek korkum o
PrudenT Mesaj tarihi: Nisan 24, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 24, 2011 yaza artık 4890ı emekli edip yeni ufuklara yelken açayım bari. işlemci sağlam, rame belki ekleme yaparız hmm bagalım
MeSh Mesaj tarihi: Nisan 24, 2011 Mesaj tarihi: Nisan 24, 2011 abi resimlerini bile açamıyorum şu bilgisayarla.. akljsfha serverda sıkıntı vardır heralde.
axedice Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2011 Bir norveç oyun sitesinin Toddla yaptığı röportajın çevirisini koymuşlar beth forumlarına. Birinci Bölüm İkinci Bölüm Bi kaç bethesda incisi var yine said: Is there a set number of dragons in the game? - No, there is an unlimited number of dragons. said: - You have mentioned that the dialogue system is simplified, and that players learn much of the backstory by passive calls. Can you say more about this? - One thing we've noticed is that a few people will lose something, then we will arrange it so often that you have a dialogue choices that are like "would you like to hear my life story?". Sometimes they give you the background story of such a cave, and when we feel it is better to present it as a normal conversation that you can only listen to. Todd uçmuş yine said: - Why did it take five games before we got to see dragons? - Everyone asks us about - multiplayer and dragons. For one thing, we think that it is a bit cliché. We have never seen a game dealing with dragons as Jurassic Park handles dinosaurs. We wanted to do it properly. Hiç mi Baldur's Gate oynamadın be adam? Umarım New Vegas'tan sonra obsidiandan bişeyler öğrenmişlerdir.
LathspeLL Mesaj tarihi: Haziran 2, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2011 http://cache.gawkerassets.com/assets/images/9/2011/06/skyrimbuild.jpg
Sam Mesaj tarihi: Haziran 2, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 2, 2011 şuranın adres tarifi ne kadar güzel olur, emlak değerleri fırlamıştır. (tu)
hacibekirlokumu Mesaj tarihi: Haziran 6, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2011 e3te gösterilen gameplay'ı çok iyidi,gel 11 kasım gel.
Öne çıkan mesajlar