Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Age Of Conan Hyborian Adventures

BeIlow

Öne çıkan mesajlar

said:
wow, warhammer online, everquest felan high fantasy diye geçiyor.
yani büyüler, ejderhalar, mucizeler havada uçuyor.
age of conan'a ise low fantasy diyorlardı yanlış hatırlamıyorsam.
yani high fantasy'nin tersine büyülerin, mistik olayların çok daha nadir olduğu ve olduğunda da daha önem taşıdığı diyarlar.

harika! bi araştırayım, karışturayım şu oyunu :=)
Sosyal ağlarda paylaş

• 2 hafta sonra ...
Also, check out these two screenshots from The Black Ring Citadel. Hopefully they will give you a small glimpse of the level of graphical quality found within the dungeon environments in the game, from the highly detailed textures to the detailed architecture and half-naked women.

Did we say half-naked women?

PS: One of the screenshots has been censored because unlike Age of Conan, this site is not rated mature!

Haha :)
Sosyal ağlarda paylaş

Oyun bunlar uzerine pazarlanmiyorum diger mmorpg ler gibi +8 fln degil bunlar direk +18 yani bilincli satici ve bilinci ebeveynlerin ortak calismasi ile 18 yasinin altindakilerinin oynamasi yasak aslinda..

Haa turkiyede ise yararmi bence yaramaz ama oyle cok bozuk bir community beklemiyorum cunku oyun dinamikleride buna pek fazla izin vermiyor..

Age of Conan icin yeni bir bolum istiyoruz...!!!
Sosyal ağlarda paylaş

• 2 hafta sonra ...
said:
Understandably, there's a bit of a scuffle. I start out with just a chunk of wooden planking in my hand, swinging it wildly at people's heads; at some point, a bladed weapon drops, and I switch over to that. I slash ahead of me, a nice clean swing - and chop his head right off, eliciting a gory spray of arterial blood and a nasty gurgling sound. Some of the blood sprays right onto the screen, oozing down it stickily before fading away.

"Oh yeah," grins the genial Swedish chap behind my chair. "You got a critical! That's really good. This isn't a game for kids, huh - pretty adult stuff."

He's not wrong - well, not wrong about the game not being suitable for kids, anyway. You can debate the meaning of "adult" all you like, but in the context of the Conan franchise, it's not likely to be a very enlightened debate.

Eurogamer "first impression" yazısının giriş kısmı.

*grin* :D

[ Mesaj 13 Temmuz 2007, Cuma - 23:48 tarihinde, Qui tarafından güncellenmiştir ]
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
  • Yeni Oluştur...