Jump to content

BeIlow

=o=
  • Mesaj sayısı

    7.722
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

BeIlow hakkında

  • Rütbe
    BeIlow

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. BeIlow

    Sword Art Online :Integral Factor Mobile

    Dofusu uzun sure oynadim alakasizlar baya 2004 pc mmorpg tierinde bir oyun mobile icin baya iyi . Lineage ten filan baya basarili auto quest vs yok rpg kismini guzel basarmislar . He Black Desert Mobile da oynuyorum mesela oda baya iyi .
  2. Bayadir karsilastigim en basarilo mobile oyun. Mmorpg denilmez tam ama open world mmorpg ve co op tadinda. Mobile oyunlarinda olan enerji sacmaligi olmadan pc kalitesinde oynuyorsunuz . Class secimi yok Sao da oldugu gibi skillerinizi gelistirerek kendi karakterinizi yaratiyorsunuz. Craft , dungeon vs var icinde ve hikaye baya surukleyici . Animeden biraz degisik ilerliyor hikaye ama ana konu ayni . Kirito ve Asuna ile yan yana savasiyorsunuz, arada atlanilan floorlarin bosslarina giriyorsunuz ve yan hikayeyi ogreniyorsunuz baska bir oyuncu olarak . Benim baya hosuma gitti ozellikle yapilan hikaye degisiklikleri vs guzel ama bazi yerlerde tutarsizliklar var ama 0 dan sao dunyasinda ilerliyorsunuz . Oyunu androidte oynuyorum ben Turkiyede daha aktif degil google yazip apk sini bulup oyle indirdim ve basladim . Su da Floor 3 Boss fight videom [video]https://youtu.be/JM_9oMHhWVs?feature=oembed" width="459">
  3. BeIlow

    Evde Kokteyl Yapımı Youtube

    esmer kullanmayin . seker yerine migrosta meyve sekerleri var organik onlari kullanin. 1 e 1 olcu . bir bardak sekere 1 bardak sicak su
  4. BeIlow

    Evde Kokteyl Yapımı Youtube

    tesekkurler. Rode marka bir tane tavsiye ettiler onu alicam sanirim
  5. BeIlow

    Evde Kokteyl Yapımı Youtube

    Yeni video espresso martini . Konuklu bu sefer, telefonda bazi sorunlar yasadik ama eglendik baya. Onun disinda mikrofonumu almam lazim artik ses baya sorunlu oluyor. :( https://youtu.be/FN3tR_zJVB0
  6. BeIlow

    Evde Kokteyl Yapımı Youtube

    Elestiri icin tesekkurler. Elestirelerde dedigin her seyde haklisin farkindayim daha iyi olmasi icin ugrasiyorum. Fark etmedigim seyleride fark ettirdin dikkat edicem. Benim aklima gelmezdi saol.
  7. BeIlow

    Evde Kokteyl Yapımı Youtube

    reyou tesekkurler. Yazmayim dedimde yazayim sinirliyim bugun zaten biraz alttan alasim yok . Su forumda kimseye kotu soz soylemisligim , kirici bir sey yapmisligim veya uzerinden prim yapmaya calismisligim yoktur, bilen bilir ama burada bazi dal yarraklar var, hayatinda bir sik basaramamis ve bir seylerle ugrasmaya calisanlarin uzerinden prim yapmaya, hehehe gotum daha iyi yapar kafasinda yazmaya ki internet uzerinden 2 like alma amaciyla, insanlar var hala. Beyinleri bir sikin tek tassagi etmeyecek insanlar . Gidin kendinize is bulun . Bu sadece buraya yazilanlarla ilgili degil genel. Sikayet edin simdi kufur ettim ortaya. Duzgun elestiri yapan arkadaslar alinmasin opuyorum.
  8. BeIlow

    Evde Kokteyl Yapımı Youtube

    Tesekkurler arkadaslar. Mikrofon siparisi verdim geliyor. video yu ders olarak kullanabilirsin ama adresi vermen sartiyla. naneyi yeni koparttim bahceden valla her yerden daha taze ama egilmis sicaktan. Elmada beni uzdu ama dogal elma :(
  9. BeIlow

    Evde Kokteyl Yapımı Youtube

    Yeni video Mojito :) Yorumlarinizi esirgemezseniz sevinirim. [video]https://youtu.be/pdcPW25R2dU?feature=oembed" width="459">
  10. BeIlow

    Evde Kokteyl Yapımı Youtube

    Biraz daha istedigim formatta bir video yaptim buna yorum yaparsaniz sevinirim arkadaslar. Bu arada kokteyl benim buldugum bir kokteyldir. https://youtu.be/hwfj04TyILg
  11. BeIlow

    Evde Kokteyl Yapımı Youtube

    Kahveli var yapicam yakinda. Sponsor yalan etti kameraman uzadi diye birakti bende kendi imkanlarimla basladim. Baya amator basladim ama daha paylasmadigim videolar gittikce kaliteli olmaya basliyor. Margarita ve Aperol spritzi anlattim suradan bakabilirsiniz bi. Ucuncu video evde 2 farkli aciyla cektim daha guzel oldu. https://youtu.be/RNUh-iUbs2s
  12. BeIlow

    Legends of Aria (Shards Online)

    teşekkürler. Oyunu çalıştırabilirsem senin attığın adresten senin ref le alıcam . ne geliyorsa bizede haber edersin :D
  13. BeIlow

    Legends of Aria (Shards Online)

    key yok herhalde . biri bir account filan paylaşsın mac te deneyip geri vereyim bari.
  14. BeIlow

    Legends of Aria (Shards Online)

    key var mı ? mac the çalıştırabilecek miyim diye bakıp çalıştırabilirsem oyunu alıcam D:
  15. BeIlow

    Tavsiye : Boku no Hero Academia

    Off efsane bölümler yolda.
×
×
  • Yeni Oluştur...