samaella Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2026 Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2026 antalya iyi bile direndi diyecem de, gs çok tırttı
Admin DynamicK Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2026 Admin Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2026 Icardinin olusu bile tr de 3 kisi karsisinda gol yaratiyor yoktan. Az kendine bakaydi keske.
Aceace Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2026 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 9, 2026 Adminler kupalarımızı alabilir miyiz? Yoksa seneye mi kupaları ekliyodunuz??? Ne bileyim hep kupalı oluyoduk ya malum Ayrıca yeni sezonun başlığını yine ben açacağım ona göre! 1
Aceace Mesaj tarihi: Haziran 7, 2026 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 7, 2026 Bu arada yeni sezonu bilerek açmıyorum. Malum dünya kupası var. Bizim takımda da sezon bitti biteli HİÇBİR ŞEY olmadı. Bir süre de olacak gibi değil. Bi de olmasın zaten. Sezon bittiğinde valla ben mental olarak yorulmuştum. Şu futbolsuzluk çok iyi geldi.
Aceace Mesaj tarihi: Haziran 25, 2026 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 25, 2026 Sezon biteli bir ay oldu. Transfer yok, dedikodusu yok, zaten ön eleme oynamayacağız, hoca belli, takımın %70'i belli... Sakin, sessiz, stres yok.... Dünya Kupası başladığında tatildeydim. Elendiğimizde tatilden yeni dönmüştüm. Saatleri dandik diye izlememeye de karar verdim. Bu futbolsuzluk harika bir şey adamım.
Öne çıkan mesajlar