Sam Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2023 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2023 (düzenlendi) starfield ile gelmeyecekmiş fsr 3, muazzam bir pr fail oldu gerçekten de inanılmaz. https://videocardz.com/newz/amd-fidelityfx-super-resolution-3-fsr3-is-coming-soon-to-forspoken-and-immortals-of-aveum https://wccftech.com/amd-fsr-3-technology-forspoken-immortals-of-aveum-works-all-gpus-consoles/ kimsenin sallamadığı forspoken vs ile başlamak gerçekten bir facia. amd sürücülerinin dx11 ve dx12'li bütün oyunlara frame generation uygulayabileceği iddiası ilginç ama. bunu düzgün yapabilirlerse amd feature setinde ciddi bir avantaj yakalamış olur. ama motion vectore bakmadan sadece interpolation yapıyor galiba, şurada tim daha detaylı anlatmış, 9:00: ancak öte yandan input lag azaltan anti-lag+ özelliği dlss 3'ün nvidia reflex istemesi gibi olmayacakmış, sadece amd kartlarda olacakmış. input lag'den şimdiden şikayetçi olanlar hiç tercih etmez herhalde. Ağustos 25, 2023 Sam tarafından düzenlendi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2023 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2023 (düzenlendi) Bu DLSS ve FG mevzuları bana çok saçma geliyor. 2800 dolarlık ekran kartı alıyorsun ve oyunları 4K Ultra en son ayarda beceremiyor. Düzgün oynatabilmek için daha efektif ekran kartları çıkarmak yerine DLSS dayıyorlar önüne, onu açmak zorunda kalıyorsun. normal şekilde 20 fps oynadığın oyunu DLSS Quality ile 40 fps, DLSS Quality + FG ile 60 fps oynayabiliyorsun, anca. hile gibi bir şey geliyor, kullanmayı sevmiyorum. şu Ray Tracing ve Path Tracing'e DLSS dışında bir çözüm getirsinler. o kadar para veriyorsan native ayarlarda performans alamıyorum demek tuhaf geliyor. Ağustos 25, 2023 Bone tarafından düzenlendi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
PrudenT Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2023 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2023 (düzenlendi) abi o yönden ilerlemek daha zor olduğu için diğer yönden ilerliyor adamlar, bunun limitine dayanınca da başka bir çözüm arar. çıktı düzgün olduğu sürece bizim için ne fark eder? kartı da adamlar yapıyor, rt core'larını da, üzerindeki yapay zekayı da. ürünün bir parçası artık ve büyük bir hızla gelişiyor işte. Ağustos 25, 2023 PrudenT tarafından düzenlendi 1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2023 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2023 bone çözüm bu, başka çözüm yok. bu paradigm shift geliyor dedim geçen yıl ve yaşandı. ve zaten ray tracing ve path tracing için de denoiser yerini alabildiğini yukarıda dlss 3.5 ile anlattık. bunlar normalde zaten 10, belki 20 yıl daha görmeyeceğimiz şeylerdi. şu an 4090 bile ışınları bir kereden fazla sektirmeye çalışınca altında kalıyor. burada pixar vs'nin bir kare için belki saatler harcadığı işlemlerden bahsediyoruz, onların çok daha hafifletilmiş hali zaten. pul kadar işlemciye "hadi al bunu kaba kuvvetle çöz" diyerek olacak işler değil. akıllıca çalışılacak artık. "çekirdek eklemesinler ghz arttırsınlar" demek gibi birşey. şimdi en düzgün, en efektif nasıl yapılır onun yarışı var ve bunun sonuçlarını görüyoruz çoktan. gpu işi başladığından bu yana en hızlı feature set gelişimi şu son 2 yılda oldu. ultra denen şey de yerinde durmuyor, ufak stüdyolar bile zart diye aaa'larla yarışan oyunlar basıyorlar. pahalılık kısmından bağımsız birşey gpu gücünün ekrana en iyi sonucu yansıtabilmesi için verimli kullanılması. en baştan beri yapılıyor bu. kullanılan dokular sıkıştırılıyor, modeller tessellation'la detaylarılıyor, bump mapping'le derinlik veriliyor, vrs ile birbirine yakın renkler aynı sayılıyor vs. senin hile dediğin şeyler yapılmasa bugün 10 tane 4090'ı da yanyana bağlasan aynı sonucu alamazsın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
df Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2023 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2023 Hatrı sayılır bir glitch ve lag olmadan yapabildikleri her şey olumlu bence. 1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2023 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2023 1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 19, 2023 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2023 dlss 3.5 ile gelişen raytracing'i biraz daha göstermişler sanırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kizillelma Mesaj tarihi: Eylül 19, 2023 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2023 1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 19, 2023 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2023 (düzenlendi) karoly hoca yeni gelişmeler dahil özetlemiş güzel. Eylül 19, 2023 Sam tarafından düzenlendi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Saeros Mesaj tarihi: Eylül 19, 2023 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2023 video'yu izleyemedim, adam ya hayatımda dinlediğim en kötü konuşmacılardan biri ya da AI 2 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Eylül 20, 2023 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 20, 2023 Sam, 25.08.2023 20:07 tarihinde dedi ki: starfield ile gelmeyecekmiş fsr 3, muazzam bir pr fail oldu gerçekten de inanılmaz. Şu işin oyunun desteğine kalması esas fail. Ekran kartının kendi kendine yapabilmesi lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 20, 2023 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 20, 2023 rendering pipeline’da dahil olması gerekiyor, ui filan da ayarlanıyor vs yani dışarıdan integer scaling gibi gpu sürücüsünün kendi başına yapabileceği birşey değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Eylül 20, 2023 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 20, 2023 AMD desteklenmeyen oyunlarda da yapıcaz diyor zaten? Ki bayağı integer scaling gibi birşey, çok iyi örnek vermişsin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 20, 2023 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 20, 2023 o dediğin desteklemeyen oyunlar için olacak ama motion vector, temporal bilgi olmadığı için birşeye benzemeyecek büyük ihtimalle. aşırı miktarda ghosting ve artifact olur, kimse kullanmaz muhtemelen. fsr2 bile saints row'da mecburen kullandım ama acayip ghosting var yani 60fps bulabilsem açmazdım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kizillelma Mesaj tarihi: Eylül 23, 2023 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 23, 2023 1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 29, 2023 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2023 (düzenlendi) fsr3 forspoken ile yayınlanmış bugün. demoda kullanılabiliyormuş sanırım denemek isteyen varsa. test eden büyük kanallar olacaktır, çıkınca paylaşırız. ilk değerlendirmeler bayağı olumlu gördüğüm. sürücüden devreye sokulan fluid motion bench'leri: starfield hariç performans düşmüş olarak gösteriyor ama afterburner galiba görmüyormuş doğru rakamı bununla henüz. Ekim 1, 2023 Sam tarafından düzenlendi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 1, 2023 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2023 HUB da tam tersine reddit ile inatlaşmak için testlerden kaldırdı, kendileri kaybedecek. Onların testlerine bakmayı bıraktım kaldırdıklarından beri. En son cp77 benchlerinde 2-3fps rakamlarını kıyaslıyorlardı final thoughts’da ağızlarından upscaling rakamı paylaşırken. teknolojik trendleri çok iyi takip ediyor DF alex. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 2, 2023 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2023 daniel hoca hergün yeni video çıkardı neredeyse helal olsun lol. framegen kalitesinde dlss'e kıyasla pek sorun yok diyor, gözle denemek lazım tabii. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Ekim 2, 2023 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2023 Forsaken ile denedim, olmuş. Fark etmedim açık olduğunu. Ama zaten 60FPS alıyordum açık olmadan da, o açıdan da fark etmedim. Dur ama, watt sınırlayıp öyle deneyeyim bir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 4, 2023 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2023 (düzenlendi) özeti düşük fps’ten başlarken, özellikle düşük çözünürlüklerde daha agresif dlss + reflex daha mantıklı görünüyor fsr + framegen yerine tahmin ettiğim gibi. dlss, reflex ve fluid motion beraber kullanılabilseydi işte o zaman büyük olay olurdu. oynadığım oyunlarda desteklendiğinde bir denerim ama yine de. keşke nvidia da 2000 ve 3000’ler için devreye soksa. ikisini aynı anda açabilmek çok enteresan, şu kadar bile çalışabilmesi iyi gene kullanışlı olmasa da. Ekim 5, 2023 Sam tarafından düzenlendi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 6, 2023 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 6, 2023 (düzenlendi) @aktiftablet2:18'de flowchart var engine ile etkileşimini gösteren. sürücüden uyguladığı zamanlarda devredışı bırakıyor hızlı fare hareketlerinde, o da en gerekli olduğu an hani maalesef. optical flow'u takip edemediklerinde güvenmiyorlar herhalde görüntüdeki hızlı değişimleri takip edebileceğine herhalde. framegen için kalitede iyi başlamaları çok olumlu ama fsr kullanmaya mecbur bırakması olumsuz, kaliteyi de olumsuz etkiliyor maalesef. Ekim 6, 2023 Sam tarafından düzenlendi 1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ekim 14, 2023 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2023 tahmin ettiğim sıkıntılar maalesef, oyun desteği önemli. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kizillelma Mesaj tarihi: Kasım 4, 2023 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2023 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 7, 2023 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2023 upscaling'in neden kalıcı olduğunu güzel anlatmış daniel-san, biraz uzun gerçi ama argümanlar mantıklı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Kasım 8, 2023 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 8, 2023 (düzenlendi) gelistiriciler icin dertsiz tasasiz implementasyon saglanir, oyunlarin 90%'i bunlarin bir tureviyle gelir, uygulamalar arasi ve versiyonlar arasi goze batan farkliliklar olmaz, kartlar arasi ozellik degil sadece performans farki olur, o zaman bunlarin bu kadar gundem olmasi hakli cikarilir. herhangi bir standart oturtamamis, cozum sunma asamasinda emekleme halinde teknolojilerin bu kadar dil yormasi bir yerde teknoloji medyasinin kendilerini pazarlamasi. laf lafi donduruyor. 4k native oynamanin ne yolu vardi mesela? 4k alti icin, native eristigin performansa ancak upscaling ile ulasacagin bir dunyaya gidiyoruz benim gordugum. ben buna cuzdan oldu derim. Kasım 8, 2023 arcane tarafından düzenlendi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar