Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Twelve Minutes


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:

sahane bir oyun olmus. hikayesini pek tutmadim. fakat kurgulayisi harika. farkli gidisatlar ve sonlar harika. gorsel olarak cok iyi. top down kamera hep kuskuyla baktigim bir uygulama. arada bir cuk oturdugu oyunlar cikiyor, bu da onlardan biri. facial animationlardan yirtinca aktor performanslarini limitlememesi avantaj olmus. seslendirmeler james mcavoy, daisy ridley, willem dafoe. 

kusurlari yok degil. insanlar hakli olarak puan kirmis. guzel deneyim ama. kojima niye tutmus anlasilir. buradan deneyimle eleman benzer bir oyun daha patlatirsa sahane olur.

Mesaj tarihi:

oyunun endingleri birbirinden çok farklı sanırım. anahtarla ilgili hiç bir şey bilmiyorum.

ilginç bir senaryo için tüyo:

Spoiler

eve girin, hiç bi şey yapmayın bırakın oyunu kendi kendisine oynasın ?

 

Mesaj tarihi:

Oyunun birkaç sonunu gördükten sonra kafama takılan sorular ve ilginç gelen bazı ayrıntılar:

Spoiler

Adam geçmişi neden unutmuş?

Döngünün bir açıklaması yok.

8 sene önce baba adamın kızını hamile bıraktığını söylüyor. Ama 8 sene sonra böyle bir şey yok, kız yeni hamile kalmış.

Baba da Willem Dafoe tarafından seslendiriliyor.

Bütün bunlar birleştirildiğinde 12 dakika içinde yaşadıklarımız, bir rüya veya halüsinasyon gibi bir şey olmalı. Ama bildiğim kadarıyla böyle bir açıklama yapılan bir son yok.

 

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

Aslında ilk dediğimin bir açıklaması var.

Spoiler

Baba hipnoz ediyor.

Ama bu diğer söylediklerime bir açıklama getirmiyor.

Düşününce aklıma bazı başka ayrıntılar daha geldi.

Spoiler

Polisi yaralayıp konuşursak bize aynen baba gibi "you are a monster" diyor.

Babanın ölümünü ilk hatırlamamızın haricindeki geriye dönüşlerde baba silahla değil kafasını çarparak ölüyor.

Raftan düşen kitapla kadının okuduğu kitap aynı.

Evdeki resimler değişiyor.

 

Komutan tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi:
3 saat önce, Komutan dedi ki:

Oyunun birkaç sonunu gördükten sonra kafama takılan sorular ve ilginç gelen bazı ayrıntılar:

  Gizli içeriği göster

Adam geçmişi neden unutmuş?

Döngünün bir açıklaması yok.

8 sene önce baba adamın kızını hamile bıraktığını söylüyor. Ama 8 sene sonra böyle bir şey yok, kız yeni hamile kalmış.

Baba da Willem Dafoe tarafından seslendiriliyor.

Bütün bunlar birleştirildiğinde 12 dakika içinde yaşadıklarımız, bir rüya veya halüsinasyon gibi bir şey olmalı. Ama bildiğim kadarıyla böyle bir açıklama yapılan bir son yok.

 

Spoiler

babanın hipnoz yaptığı sonla bitirdim ben, tamam bu true ending ise eleman unuttu diyelim ama bu sefer baba ölmüyorki ahusdfg
ayrıca baba ve polis aynı insan değil belli ki ama neden ikisini de defoe seslendiriyor, aynı ise kendinin ölümünü mü görmüş oluyor polis. baba identityi bırakıp copa mı geçiyor acaba kendini de hipnoz edip, bunun kanser kızı da acaba çiftin ilk çocuğu mu ama 8 yaşından büyük olduğu belli ve karı da mı bilmiyor, biliyorsa onu da mı hipnoz.

kısaca bu ne biçim senaryo lan leş gibi ama oynanışı ve konsepti beğendim ben de, seslendirmeler de zaten hollywood tier. sadece defoe sanki diğer ikisine göre baştan savma yapmış ya da bana öyle geldi bilmiyorum. son looplarda gameplayde baydı son noktaya kadar tıkla tıkla aynı şeyleri yap vs

senaryo baya boktan ama, hele plot hole takıntılıları oynayamaz hiç. ben sallamam plothole falan ama beni bile sinir etti. daha pro işini bilen bi yazar ve aynı konsept ile efsane yeni oyunlar yapılabilir

Mesaj tarihi:

izlediğim bi review'da diyaloglar birbirinden kopuk diyordu. oynamış olanlar için şöyle bi örnek vereyim.

Spoiler

"babanı öldürdün mü?" diyorsun davar gibi, kadın da "ya bsg mal mısın" diye shut down'lıyordu direkt. sonra aynı diyalogda "baban nasıl öldü?" diyorsun, böyle üzgün üzgün anlatıyordu kalp krizi de bilmemne diye, deminki hiç yaşanmamış gibi.

(başka bu tarz garipliklerden bahsediyor muydu ya da habire oluyor yea diye qq'luyor muydu yoksa "unique olay ya" mı diyordu onu hatırlamıyorum.)

orda dev'lerin bunu kestirip ya kombinasyonu düşünüp ona göre yazması, ya da oyuncunun istediği sırayla sormasını engellemesi gerekiyor. ya da böyle şeyler oluyor =/

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

Spider-Man'de Spider-Man'in bütün konuşmaları havada gitme ve gitmeme halleri için iki defa seslendirilmişti. Bunda da benzer bir şey yapabilirlerdi.

Komutan tarafından düzenlendi
  • Genel Yönetici
Mesaj tarihi:

İsteseler yapabilirlerdi yani, o kadar zor değil. Ama o zaman kaydedilecek diyalog 3'e filan katlanırdı. Seslendirenler saati epey pahalı olan adamlar. Bütçe sorun olurdu yani.

Ben oynarken öyle garipliklerle pek karşılaşmadım, ama öyle olacağını bildiğimden konuşmalarda dikkat ettim yani.

Mesaj tarihi:

ben refund ettim, güzel bir yola çıkmışlar ama close enough deyip bırakmışlar gibi. çok hevesle oturmuştum başına ama hem çokomantisin dediği hem de plotun zevzekliğinden sinire kestim sdf.

Mesaj tarihi:

ben eğlendim aslında o saçmalıklarda ya. kız help me help me diye bağırırken masada pasta yeme zevki baya keyifli.

hikaye aynen kopuk, tüm bağlantılar düzgün yapılmamış, game pass'da bedava olmasaydı almazdım. 1-2 saatte genel hikayeyi öğrenebildiğiniz bir oyun. fakat konsept güzel işlenmiş 10 dk içerisinde olayları güzel yaymışlar.

steam'de de aynı mı bilmiyorum da xbox'da achievements kısmındaki açıklamalar bir nevi tüyo veriyormuş bitişler için.

Mesaj tarihi:
Spoiler

hatunu uyuttum, adamı bayılttım sonra bağladım. sonra ayağına sıktım konuşturdum. yardım da çağırmıştım 3-5 dk sonra gelir diye bekledim. başa sardı tabii.

 

nese sonra baktım yeşilçam gibi siz kardeşsinize bağladı öeh diyip bıraktım.

 

Mesaj tarihi:

aa ben bunu izlediydim lan birkaç yıl önce şimdi hatırladım

António had premiered the game at the 2015 PAX East event
ARQ is a 2016 American-Canadian science fiction action film directed by Tony Elliott.

1 yılla kurtardı hadi iyi

 

×
×
  • Yeni Oluştur...