Jump to content
Skies

İzmir'de güvenilir bilgisayar tamircisi?

Öne çıkan mesajlar

§ 16 May 2019, 15:40

Selamlar, özellikleri pek de fena olmayan bilgisayarımdan çok düşük performans alıyorum. İzmir çevresinde bilgisayar tamircisi tavsiyesi olan var mıdır?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 16:14

sorunu yaz istersen yardımcı olunur elbet buradan, son çare tamirciye götür.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 16:27

Ek:

 

PC Specs:

i5-6600 CPU @3,30 GHz 3.31 GHz

8x2 Kingston Ram

250 GB SSD

1 TB HDD

NVIDIA GeForce GTX 970

 

Aynı anda birkaç sekme açık tuttuğumda kasma yapıyor, netflix + maksimum on sekmeden bahsediyorum. Ram maksimum %30'da fakat netflix'in player'ı kasıyor. Aynı şekilde oynadığım bir iki çok fazla özellik istemeyen oyun var, (Hearthstone gibi, arada yeğenim League of Legends oynuyor onda da aynı sorun mevcut.)

 

Not: SSD'mde 80 gb kadar boş yer mevcut.

 

Şimdiden teşekkürler.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 17:13

2019 yilinda bilgisayar tamircisi varsa bile hala, son baktigi islemci pentium 166 mmx falandir heralde.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 18:49

işlemci bottleneck yapar sanki?

bi de software kaynaklı bi sıkıntı bu, formatla çözülür herhalde.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 16 May 2019, 18:59

driver sorunu gibi gözüküyo, format atıp temiz kurulum yapabilirsen ve sorun devam ederse  donanım sorunu vardır, bios güncellemeside yap yapmadıysan anakartına.

sorun ramdemi diye test etmek için önce tek rami çıkar, teki takılıyken aç dene pc kasıyormu hala, kasıyor ise çıkardığını tak, takılı olanı çıkar birde öyle dene, slotları da değiştir bak.

windowsun kurulu olduğu diski temizlemeyi dene şunu indirip ;

https://www.ccleaner.com/

şunuda indir işlemci kullanımına bak tarayıcıda sekmeleri açarken, sıcaklıkları gözetle abartı bir durum varsa gel yaz buraya


https://www.hwinfo.com/download/

pcdeki sorunu keşfetmek için tonla yapılacak şey var, en basiti format tabi. format atmak istemiyorsan biraz uğraştırır, ama halledilir.


 

GONDARCENGIZ tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 May 2019, 18:52

getir ben bakayım abi bilgisayarcı mı kaldı artık

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 May 2019, 18:55

ramleri bi camasir suyuna yatir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 May 2019, 20:52

şemiklerde eski mahallede var benim bi bilgisayarcı. geçen gittim gpu'yu falan temizlettim. cillop gibi oldu. oldschool bilgisayarcılar hala yaşıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 17 May 2019, 20:55

alsancakta da benim tanıdığım bi bilgisayarcı var

arada bi veriyoruz temizlesin format atsın diye ama kesin bi sorun çıkarıyor ağzına sıçıp veriyor tavsiye etmem asdg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 May 2019, 20:43

valla başlık keyfimi azcık yerine getirdi ama üsttekilerin bir çoğunu yaptım.

pc'ye format atıldı, ccleaner'dan haberdarım, bilgisayar aşırı yüklenmiyor(ısısına ve yüklemesine baktım) saçma bir şekilde anlık frame skipler oluyor. ramleri de çıkardım taktım bir iki defa ama tek tek denemedim. biraz da ürküyorum yalan yok.

bios güncellemesi nasıl yapılır bilmiyorum ona bakayım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 May 2019, 20:45

kasanın içi temiz mi? fanları falan temizle.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 May 2019, 20:47
Az önce, Xenus dedi ki:

kasanın içi temiz mi? fanları falan temizle.

Söylediğim gibi ısınmıyor, fakat format atılırken temizlendi herhangi bir düzelme olmadı.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 May 2019, 21:03

psu zayıf olmasın ? ya da işlemci kastırıyordur eski kalmış baya, belki de ramlerde sıkıntı var

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 May 2019, 21:04

işte tavsiyeye göre değişiklik yapacağım ben de, sorun çözüldüğü sürece itirazım yok.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 May 2019, 16:42

@Black-ice

adı ne dükkanın.

 

6600 netflixde kasacak hale geldiyse her 3 senede çöpe atalım bilgisayarları.

olay günlüğünde hata uyarı vs çıkıyor mu? kasma yaptığı sırada cpu kullanımı ne durumda.

monitör gpu ya bağlı değil mi?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 May 2019, 16:56

@LethE yaw forumda ekran kartı satan biri vardı, güler yüzlü dürüst bir satıcıydı alsana ondan 😛

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 May 2019, 17:27

tahtaya vur o hallere düşmeyek gene.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 May 2019, 18:38
1 saat önce, LethE dedi ki:

@Black-ice

adı ne dükkanın.

websitesini atayım direk kardeşim.

https://spot-bilgisayar.business.site/

dağınık raflar, açıkta dolanan kartlar ve en önemlisi masada içi dolu kültablası. hepsi var abi.

Black-ice tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 May 2019, 18:40

lambri kaplamali; lukens ayakli masali usta odasi?

Esh tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Haz 2019, 07:45
On 24.05.2019 at 19:42, LethE dedi ki:

@Black-ice

adı ne dükkanın.

 

6600 netflixde kasacak hale geldiyse her 3 senede çöpe atalım bilgisayarları.

olay günlüğünde hata uyarı vs çıkıyor mu? kasma yaptığı sırada cpu kullanımı ne durumda.

monitör gpu ya bağlı değil mi?

 

Sıfır hata, sadece yüklemeyi bırakıyor ve son frame'de donuyor. bir geri alınca eğer netflix o anlık açık sekmedeyse buluyor yolunu. CPU %30'un üstüne çıkmıyor, monitörün GPU'ya bağlı olup olmadığını bilmiyorum HDMI kablosu ile bağlı bilgisayara.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 07 Haz 2019, 14:20

Specleri tekrar yazayım, yanlış bir şey söylemişsem düzelmiş olsun:

Operating System

Windows 10 Professional ‎(X64)‎ 1709

System install date: 12/3/2017

Processor

Intel Core i5 6600 clocked at 3.30 GHz

Processor frequency measure (core0): 800.19 MHz
Number of cores: 4 physical, 4 logical
Processor socket: Socket 1151 LGA
CPU Temperature (core 0): 31 °C

Motherboard

MSI Z170A GAMING M3 (MS-7978) 2.0

Serial number (motherboard): FB16783452
SKU Number: Default string
Bios version: A.00
Date: 8/3/2015

Chipset

Northbridge : Intel Skylake

Revision ID: 07

Southbridge : Intel Z170

Revision ID: 31

Memory

16 GB total memory type DDR4 to 1.07 GHz

Memory timing: 14.0 clocks-14 clocks-14 clocks-35 clocks-2 TT

Memory chip Kingston of 8 GB

Maximum frequency: 1.07 GHz
Max bandwidth: DDR4-2134

Memory chip Kingston of 8 GB

Maximum frequency: 1.07 GHz
Max bandwidth: DDR4-2134

Graphics card

NVIDIA GeForce GTX 970

DirectX version installed: 11.0
Core clock: 135 MHz
Memory clock: 324 MHz

Harddrive

SSD OCZ-TRION100 of 223.57 GB SATA III

Firmware: SAFM11.2
SATA version: SATA Rev 2.6
Serial number: X5EB610KKMCX

Harddrive WD Elements 25A2 USB Device of 931.48 GB

Harddrive ST1000LM024HN-M101MBB of 931.51 GB SATA II

Firmware: 2AR10001
SATA version: SATA Rev 2.6
Serial number: S2U5J9DCB90639

Network

Qualcomm Atheros Killer E2400 Gigabit Ethernet Controller

Adapter type: ethernet

Software Loopback Interface 1

Adapter type: Loopback

Multimedia cards

Intel Corporation 100 Series/C230 Series Chipset Family HD Audio Controller

NVIDIA Corporation GM204 High Definition Audio Controller

Keyboard

HID Klavye Aygıtı

Logitech, Inc. Keyboard K120 (USB Keyboard)

Logitech, Inc. G502 Proteus Spectrum Optical Mouse (Gaming Mouse G502)

Standart PS/2 Klavye

Mouse

Logitech, Inc. G502 Proteus Spectrum Optical Mouse (Gaming Mouse G502)

Microsoft PS/2 Fare

HID uyumlu fare

Screen(s)

S27E310

Manufacturer: Samsung
Maximum resolution: 1920 x 1080
Screen size: 27.2" (60 cm x 34 cm)
Manufacture date: 9/30/2015
Aspect ratio: 16:9
Video input type: Digital Signal

USB peripheral

Logitech, Inc. G502 Proteus Spectrum Optical Mouse (Gaming Mouse G502)

Supported USB version: 2.0

Logitech, Inc. Keyboard K120 (USB Keyboard)

Supported USB version: 1.10

Logitech, Inc. Webcam C310

Supported USB version: 2.0

Western Digital Technologies, Inc. Elements 25A2 (Elements 25A2)

Supported USB version: 3.0

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...