fenris Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 Cuce said: kotu demiyorum ama klasik obsidian traileri degil iste. evet, trailerda bi bizde para var havası var.
scorch Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 ahah bu herifler "aha gerizekalılar fallout böyle bişey olması gerekiyordu" diye tokat atarcasına yapmışlar traileri bence.
Sparkcaster Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 fallout değil de borderlands havası var which is nice. ben hypelandım. ama keşke coop yolu da açık olsaydı.
BonePART Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 Celtics said: post-apocalyptic oyun geliyor sonunda düzgün bi tane. 8 sene olmuştu. https://en.vikiansiklopedi.org/wiki/Wasteland_2 4 sene diyelim
axedice Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 Bu oyunun parası microsofttan değil pritave division aka take2dan geliyor. Passengerın lisansını falan çoktaan ödemişlerdir. Ha bide setting post apoc değil, frontier western scifi. Firefly meeets borderlands meets bioshock gibimsi. Terraform sıçızladığı için alien monster artıkları var, cataclysmden değil.
BonePART Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 axedice said: Ha bide setting post apoc değil, frontier western scifi. Firefly meeets borderlands meets bioshock gibimsi. Terraform sıçızladığı için alien monster artıkları var, cataclysmden değil. özetle mütehait işi tam yapmamış. geçici kabullerde punch listte eksik kalmış. kesin kabul yapılsın diye ekip yolluyolar. yoksa hakedişi alamıcaklarmış.
progamer Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 http://www.youtube.com/watch?v=J3cRpYGVPsU
Sam Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 trailer fena değil de çok birşey anlaşılmıyor gameplay namına henüz. ben yazarken gameplay gelmiş, ona bakayım. axedice said: Ooo art directionı çok beğendim, borderlands / wildstarvari. ahah şundan büyük hakaret olamaz bir oyuna ya, endişelendirdin ama neyse ki o denli kötü değiller, biraz daha az daha generic olsaymış keşke ama wildlands tier değil en azından.
Esh Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 BonePART said: Celtics said: post-apocalyptic oyun geliyor sonunda düzgün bi tane. 8 sene olmuştu. https://en.vikiansiklopedi.org/wiki/Wasteland_2 4 sene diyelim 3 de geliyo 19da ya
Sam Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 - can you f them? - i asked them and they laughed at me - hahahah lmao iyi görünüyor ya, mass effect andromeda meets fallout 4 gibi gameplay aşağı yukarı. sevindirdi nihayet böyle bir oyun yapmaları.
Norak Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 borderlandsdan ziyade nomansskyin rpg vs eklenmis hali gibi geldi ortamlar falan gerci betadir bu ama combat biraz yavas geldi companionlar ustundede mass effect gibi bir kontrol yok herhal
progamer Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 said: Obsidian's The Outer Worlds blends Firefly and Fallout into a bold, open-ended sci-fi RPG https://www.pcgamer.com/obsidians-the-outer-worlds-blends-firefly-and-fallout-into-a-bold-open-ended-sci-fi-rpg/ said: Your protagonist isn't voiced There's a special class of "science weapons" that will have special, ridiculous effects, like a shrink ray As in the creators' past games, you can play as a "dumb" character with stupid dialogue options. Your companions react appropriately there's never just a single path through a mission, but always the golden trifecta: fighting, talking, and sneaking Your ship will serve as a home base for you and your companions, much like Mass Effect's Normandy. You'll be able to chat with them and pick up companion quests, as they all have their own reasons for tagging along with you hunger-suppressing toothpaste the developers came up with a "time dilation" mechanic akin to Fallout's VATS There's a degree of level scaling on enemies, but within limits A different article mentioned a S.P.E.C.I.A.L like system with a different acronym
Norak Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 meanwhile.. https://img.fireden.net/v/thumb/1511/08/1511085543716s.jpg
Redeagle Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 Vuruş hissi açısından borderlansi hissettirdi. Çok iyi olmayabilir. Ama shrink gun vs. diyolar belki eğlenceli öğeler eklerler. Onun dışında diyalog seçeneği olarak yes no bye görmememiz bile yeter.
Sam Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 https://www.youtube.com/watch?v=FvNysXb7540 kendimizi sadece aynalarda mı görebileceğiz ehueh
Cokomantis Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 gameplay'e daha bakmadım ama trailer akmış. tim şefırdı, todd howard'dı, tim cain'di hangisini seviyordum, hangisi kickstarter kampanyalarına achievement gelsin diye bi quest yazıp gidiyordu falan takibini kaçırdım biraz. oyun/proje de büyük, bok olabilecek çok şey var, batlamaz umarım. o yüzden tam gaza gelemedim ama hype'ı açıyorum. pisssm
MaxDamage Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 Mesaj tarihi: Aralık 7, 2018 Norak said: meanwhile.. https://img.fireden.net/v/thumb/1511/08/1511085543716s.jpg Todd lutfen dur, 5 tane skyrim aldim.
Norak Mesaj tarihi: Aralık 8, 2018 Mesaj tarihi: Aralık 8, 2018 Kaede said: Dişi karakterler neden çirkin gercekci olmus iste, nasa bir mankenlik ajansi degil zaten :P https://i.pinimg.com/originals/8b/58/20/8b58206202f515041fc572a3e850402c.jpg
pattisliborek Mesaj tarihi: Aralık 8, 2018 Mesaj tarihi: Aralık 8, 2018 Redeagle said: Vuruş hissi açısından borderlansi hissettirdi. Çok iyi olmayabilir. Ama shrink gun vs. diyolar belki eğlenceli öğeler eklerler. Onun dışında diyalog seçeneği olarak yes no bye görmememiz bile yeter. sarcasm'ı unuttun sdhgf.
Sam Mesaj tarihi: Aralık 10, 2018 Mesaj tarihi: Aralık 10, 2018 https://www.gamespot.com/articles/why-the-outer-worlds-is-a-dream-project-for-fallou/1100-6463779/ said: Cain: We always like to joke, "Let's just make the games we like, and hopefully people will play them." Boyarsky: ... We really don't want people to be saying, "Wow, this is a great RPG, you know the combat is just okay, but the RPG stuff is great." (tu)
axedice Mesaj tarihi: Aralık 10, 2018 Mesaj tarihi: Aralık 10, 2018 Şu gameplay vidyosunu koymuş muyduk? https://www.youtube.com/watch?v=J3cRpYGVPsU Dandini duruyor combat lel. Ama /care yani, öncelikler listesinde son sırada. Tonla preview var ama pcgamerınki iyi gibi. https://www.pcgamer.com/obsidians-the-outer-worlds-blends-firefly-and-fallout-into-a-bold-open-ended-sci-fi-rpg/ Okuduğum previewlardan önemli başlıklar : - Tüm questler için the golden trifecta: fighting, talking, sneaking çözümleri mevcut. Ama full pasifist olmayabilir demişler, bi kaç robot öldürmek gerekiyormuş. Beklediğimiz quest reactivity bu işte (tu) - Bu arada leadership skilleriyle companionları boostlayıp onların skillsetine göre oynama gibi 4. bi seçenekten de bahsediyorlar. Atıyorum bi missiona bluffçı diğerine stealthçi karakter alıp daha hybrid ve companion based bi gameplay de mümkünmüş. - Yanına 2 npc alabiliyorsun, dialoglarda senin skillin yetmediğinde de olaya müdahil olabiliyorlar intimidate mintimidate. Tabii ki klasik kendi ajendaları var beğenmezlerse terk ediyorlar vs. Da asıl olay ROMANCE YOK. Oh beaaa sonunda (tu) (tu) - Tamamen free roaming değil, bölge bölge landing padlerle iniyorsun, indiğin nokta open world. Gezegenler arası gidişi falan da düşününce karadan ulaşım falan mantıksız olacaktı ama en azından gemiyle gidişlerde overland travel, ne bileyim padler yerine istediğin alana inebilme falan olsa hoş olurdu. İlk act sonunda gemiyi alınca çoğu bölge ulaşılabilir olacakmış o da bişey. - Hikaye basitçe en uzak koloniye giden settler gemilerinden birindesin ama FTL travel sorunu yüzünden diğerlerinden 70 yıl geç varıyorsun, NŞAda hibernationdan artık kalkamayacak durumda olman lazım ama şu gördüğümüz çılgın bilimadamı tip seni hayata döndürüyor ve hibernationdaki diğer settlerlara yardım etmeni istiyor. Tabii ki işler bu kadar basit değil (kessin bi deneyin parçası marçası komple teorisi çıkacak altından). Daha ilk görevden bu emmet browna ihanet edip başkentten ev araba falan alabiliyorsun corporate hizmetkarı olarak (tu) - Bu arada vats benzeri tactical time dilutiona girebilmeni de bu 70 yıl süren cryosleep e bağlıyorlar. Settingde AI yok gibi görünse de kendi gemi bilgisayarın VIdan çok AI gibi davranıyor illa araştırılacak side mysteryler var. - Aptal (İDİYOT) dialog seçenekleri var fallout ve arcanumdaki gibi. Second playthrough için düşünülebilir =P - Aynı şekilde kahramandan antikahramana, ordan da psikopata geniş bi seçenek yelpazesi var dialoglarda. Özellikle bu geniş paleti yakalayabilmek için ana karaktere seslendirme eklememişler (tu) Açılış hikayesi güzel, yardımsever npcye ihanet edip oyunun ilk şehrinde ev araba vs. ile corporate yalakası olarak başlayabilme opsiyonu daha da güzel.
Öne çıkan mesajlar