Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Outer Worlds


Komutan

Öne çıkan mesajlar

Bu oyunun parası microsofttan değil pritave division aka take2dan geliyor. Passengerın lisansını falan çoktaan ödemişlerdir.

Ha bide setting post apoc değil, frontier western scifi. Firefly meeets borderlands meets bioshock gibimsi. Terraform sıçızladığı için alien monster artıkları var, cataclysmden değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:

Ha bide setting post apoc değil, frontier western scifi. Firefly meeets borderlands meets bioshock gibimsi. Terraform sıçızladığı için alien monster artıkları var, cataclysmden değil.


özetle mütehait işi tam yapmamış. geçici kabullerde punch listte eksik kalmış. kesin kabul yapılsın diye ekip yolluyolar. yoksa hakedişi alamıcaklarmış.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

trailer fena değil de çok birşey anlaşılmıyor gameplay namına henüz.

ben yazarken gameplay gelmiş, ona bakayım.
axedice said:

Ooo art directionı çok beğendim, borderlands / wildstarvari.

ahah şundan büyük hakaret olamaz bir oyuna ya, endişelendirdin ama neyse ki o denli kötü değiller, biraz daha az daha generic olsaymış keşke ama wildlands tier değil en azından.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Obsidian's The Outer Worlds blends Firefly and Fallout into a bold, open-ended sci-fi RPG


https://www.pcgamer.com/obsidians-the-outer-worlds-blends-firefly-and-fallout-into-a-bold-open-ended-sci-fi-rpg/

said:

Your protagonist isn't voiced

There's a special class of "science weapons" that will have special, ridiculous effects, like a shrink ray

As in the creators' past games, you can play as a "dumb" character with stupid dialogue options. Your companions react appropriately

there's never just a single path through a mission, but always the golden trifecta: fighting, talking, and sneaking

Your ship will serve as a home base for you and your companions, much like Mass Effect's Normandy. You'll be able to chat with them and pick up companion quests, as they all have their own reasons for tagging along with you

hunger-suppressing toothpaste

the developers came up with a "time dilation" mechanic akin to Fallout's VATS

There's a degree of level scaling on enemies, but within limits

A different article mentioned a S.P.E.C.I.A.L like system with a different acronym

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

gameplay'e daha bakmadım ama trailer akmış. tim şefırdı, todd howard'dı, tim cain'di hangisini seviyordum, hangisi kickstarter kampanyalarına achievement gelsin diye bi quest yazıp gidiyordu falan takibini kaçırdım biraz. oyun/proje de büyük, bok olabilecek çok şey var, batlamaz umarım. o yüzden tam gaza gelemedim ama hype'ı açıyorum. pisssm
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

https://www.gamespot.com/articles/why-the-outer-worlds-is-a-dream-project-for-fallou/1100-6463779/
said:
Cain: We always like to joke, "Let's just make the games we like, and hopefully people will play them."

Boyarsky: ... We really don't want people to be saying, "Wow, this is a great RPG, you know the combat is just okay, but the RPG stuff is great."

(tu)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şu gameplay vidyosunu koymuş muyduk?

https://www.youtube.com/watch?v=J3cRpYGVPsU


Dandini duruyor combat lel. Ama /care yani, öncelikler listesinde son sırada.

Tonla preview var ama pcgamerınki iyi gibi. https://www.pcgamer.com/obsidians-the-outer-worlds-blends-firefly-and-fallout-into-a-bold-open-ended-sci-fi-rpg/

Okuduğum previewlardan önemli başlıklar :

- Tüm questler için the golden trifecta: fighting, talking, sneaking çözümleri mevcut. Ama full pasifist olmayabilir demişler, bi kaç robot öldürmek gerekiyormuş. Beklediğimiz quest reactivity bu işte (tu)

- Bu arada leadership skilleriyle companionları boostlayıp onların skillsetine göre oynama gibi 4. bi seçenekten de bahsediyorlar. Atıyorum bi missiona bluffçı diğerine stealthçi karakter alıp daha hybrid ve companion based bi gameplay de mümkünmüş.

- Yanına 2 npc alabiliyorsun, dialoglarda senin skillin yetmediğinde de olaya müdahil olabiliyorlar intimidate mintimidate. Tabii ki klasik kendi ajendaları var beğenmezlerse terk ediyorlar vs. Da asıl olay ROMANCE YOK. Oh beaaa sonunda (tu) (tu)

- Tamamen free roaming değil, bölge bölge landing padlerle iniyorsun, indiğin nokta open world. Gezegenler arası gidişi falan da düşününce karadan ulaşım falan mantıksız olacaktı ama en azından gemiyle gidişlerde overland travel, ne bileyim padler yerine istediğin alana inebilme falan olsa hoş olurdu. İlk act sonunda gemiyi alınca çoğu bölge ulaşılabilir olacakmış o da bişey.

- Hikaye basitçe en uzak koloniye giden settler gemilerinden birindesin ama FTL travel sorunu yüzünden diğerlerinden 70 yıl geç varıyorsun, NŞAda hibernationdan artık kalkamayacak durumda olman lazım ama şu gördüğümüz çılgın bilimadamı tip seni hayata döndürüyor ve hibernationdaki diğer settlerlara yardım etmeni istiyor. Tabii ki işler bu kadar basit değil (kessin bi deneyin parçası marçası komple teorisi çıkacak altından). Daha ilk görevden bu emmet browna ihanet edip başkentten ev araba falan alabiliyorsun corporate hizmetkarı olarak (tu)

- Bu arada vats benzeri tactical time dilutiona girebilmeni de bu 70 yıl süren cryosleep e bağlıyorlar. Settingde AI yok gibi görünse de kendi gemi bilgisayarın VIdan çok AI gibi davranıyor illa araştırılacak side mysteryler var.

- Aptal (İDİYOT) dialog seçenekleri var fallout ve arcanumdaki gibi. Second playthrough için düşünülebilir =P

- Aynı şekilde kahramandan antikahramana, ordan da psikopata geniş bi seçenek yelpazesi var dialoglarda. Özellikle bu geniş paleti yakalayabilmek için ana karaktere seslendirme eklememişler (tu)



Açılış hikayesi güzel, yardımsever npcye ihanet edip oyunun ilk şehrinde ev araba vs. ile corporate yalakası olarak başlayabilme opsiyonu daha da güzel.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...