goldbären Mesaj tarihi: Eylül 5, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2018 yıkım falan daha iyi dediler, daha dandik geldi bana. topu oturtuyorsun binaya hiç bir şey olmuyor. tam kolonu vuracaksın ki sadece kolon yıkılsın falan. grafikler aynı veya daha iyi yer yer, motor aynı teknolojiler shaderlar falan aynı RTX olmadıktan sonra ne değişecek.
Xenocide Mesaj tarihi: Eylül 5, 2018 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 5, 2018 UI bile aynıydı ya değiştirmedilerse. ha işin komiği, BF1'in UI ciddi kötüydü. 1. dünya savaşındayız, baya minimalist apple kafası UI tasarlamış adamlar. Bir announcer var ki bütün immersionu silip süpürüyor. Sanki avm'de plaka anonsu yapıyor pezevenk. O oyunun çağıyla tamamen alakasız, kötü UI'ı da alıp aynen kopyalamışlar bi de utanmadan.
goldbären Mesaj tarihi: Eylül 5, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2018 paradoksalkedi said: el alamein gibi kocaman bir harita (sene itibariyle boş tabii de), alıyorsun hangardan uçağı, kapışıyorsun, arkadaşın atlıyor uçaktan iniyor bölgeye. uzağa indirip uçağu çölde tamir ediyorsun. motorla yanına geliyor, kaldırıp uçağı devam ediyorsun. abi bu mekanik biz gençken çocukken iyiydi de şimdi bu kadar sabırlı değilsindir sen de belki. çatışmaya varıp hetşat yemek için 3dk yol gittiğim günler hep gençlikteydi. yine benzer hinlikler yaptığımda bekledikçe gerilimi, pusu tutarsa keyfini artırıyor da, nadir yani.
paradoksalkedi Mesaj tarihi: Eylül 5, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2018 olabilir ama aslında battlefield'da zaten conquest de olsa rush da olsa bir map uzun sürüyor. bu sürede cepheye yürümek de araç beklemek de baymıyor pek beni. hani br oyunlarında vs sabrım yetmiyor da, atmosfer güzelse o ortamda yürümek de zevk veriyor aslında. ama mesela rotterdam çok bayık bir map gibi geldi bana, klasik kare map her şey iç içe. belki de ben uyum sağlayamadım yeni yönüne bf'nin.
DoGMeaT Mesaj tarihi: Eylül 5, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2018 mapler nası küçüldüğ yahu bf1'de koca koca haritalar var hatta en kucuk bf1 haritası el ameinden büüktür eleştirek eyvallah ama boş yapmayalım
DoGMeaT Mesaj tarihi: Eylül 5, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2018 Yabgu said: Diğer veryansınım ise spawn mevzusu, vuruluyorsun, en az 5-6 saniye yerdesin, o geçiyor ki bu da en hızlı hali, sonra squad'da doğmak için 7 sn kesin, yok noktada doğacaksan 3-4 de oradan özetle öldüğün zaman 10-15 sn yoksun. Buna ek olarak bir de mekanlarda pısan, siper alan adamları da tespit edeyim derken savaş alanında adam görmüyorsun. Conquest ruhu pert beyler. BF1'deki her an curcuna çatışma işi bitmiş. çok fazla yerde yatıyorsun ona ben de katılıyorum hele benim gibi yeteneksizsen habire kalk yerine yat simulasyonu oldu benim için oyun ama pusma olayı bf1'de de kötü havan kamyonu peşinde herkes
Giovanni Mesaj tarihi: Eylül 5, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 5, 2018 paradoksalkedi said: ya şunu neden yapmıyorlar anlamıyorum, 2002'de çıkmış bf1942. el alamein gibi kocaman bir harita (sene itibariyle boş tabii de), alıyorsun hangardan uçağı, kapışıyorsun, arkadaşın atlıyor uçaktan iniyor bölgeye. uzağa indirip uçağu çölde tamir ediyorsun. motorla yanına geliyor, kaldırıp uçağı devam ediyorsun. ya ne kadar güzel bir mekanik şu olay, gittikçe küçüldü mü mapler, interaction azaldı saçma sapan bir şey oldu oyun. bf3-4 tamam hadi modern savaş, öyle şeyler saçma jete biniyorsun da, bunlar 1. 2. dünya savaşı kardeşim ya. acayip sinirlendim, azıcık da olsa umudum vardı. meh. +43584759863798457
paradoksalkedi Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 DoGMeaT said: mapler nası küçüldüğ yahu bf1'de koca koca haritalar var hatta en kucuk bf1 haritası el ameinden büüktür eleştirek eyvallah ama boş yapmayalım Bir an acaba dedim bana mı öyle geliyordu çok eski olduğu için ama buyur boş yapayım : https://www.reddit.com/r/Battlefield/comments/4yhf6q/bf1map_scale_comparison_sinai_desert_vs_bandar/?utm_source=reddit-android https://m.imgur.com/gallery/ratkS
goldbären Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 anlamadım. en az o kadar veya daha geniş değil mi oyun alanı bf1'de ?
raider Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 Bütün equipment yok galiba şu an betada?
Goering Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 butun equipmentlar var. 3 tane class basina: ammo crate, medical, panzerfaust, spawn beacon class'larin uzmanliklari acik degil. NOOBLARA: -CTRL ve SHIFT'e ayni anda basarsaniz comelerek kosuyor karakter. sag/sol 30derecelik aciyla kosmaya devam ederseniz hizini kaybetmiyor, vurmak cok zor. strafe yaparsaniz karakter yavasliyor. - size ates edilince strafe yapmayin, saga sola kosun. - Kosarken iki kere comelirseniz yerde kayiyor. - her silahin ayri upgrade'i var, recoil vs. dusuruyor. - grafik ayarlarinda vertical sync acik default, onu kapatirsaniz mouse input lag azalir.
DoGMeaT Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 paradoksalkedi said: DoGMeaT said: mapler nası küçüldüğ yahu bf1'de koca koca haritalar var hatta en kucuk bf1 haritası el ameinden büüktür eleştirek eyvallah ama boş yapmayalım Bir an acaba dedim bana mı öyle geliyordu çok eski olduğu için ama buyur boş yapayım : https://www.reddit.com/r/Battlefield/comments/4yhf6q/bf1map_scale_comparison_sinai_desert_vs_bandar/?utm_source=reddit-android https://m.imgur.com/gallery/ratkS abim bak adam bf1-3 ve 42'den birer harita karşılaştırmış bantam-el amein-sinai bütün örneklerde en büyüğü bf1 haritaları nostalji çukuruna düşmüş olmayasın ? ki monto grappa-soisons-bblitz gibi sinai'den daha büyük haritalar da var bf1'de ben de hakiki bf1942 hastasıyım. bu forumda bile ilk postlarım bf1942 hakkında. ama bf3-4 fln beğenip bf1 beğenmemek haksızlık. aralarında bf1942'ye en benzeyen bf1 keza.
Red Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 Bf1 'den sonra çok bayat geldi. Beta olduğu için mi bilmiyorum ps4 grafikler bf1 'den kotu. Beta mapleri kicik oyun fazla hızlı geldi.
Xenocide Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 abi sorun şu ki, m2 olarak hesapladığında yeni haritalar büyük olabiliyor ama oyunun gerçekten oynandığı alan olarak düşündüğünde bir anda küçülüyor. çünkü capture pointler birbirlerine çok yakın. maksimum 30 saniyelik sprint ile bi sonraki flage gidebiliyorsun. Ha bu iyi bi şey de olabilir. Şimdi biz nostaljik adamlar olarak üf el alamein'de bi bayraktan diğerine gitmek beşyüzmilyon dakka sürüyodu üf ne büyük diyoruz da şu devirde de o sıkar tabi. doğruya doğru, 1942'de çok kere bulunduğum yerde araç olmadığı için suicide çekmişliğim var, bi sonraki pointe yürüyerek gitmek ölüm olduğu için. Hele 1942'de bir gazala map'i vardı aman yarabbi asdf her yer dağlık tepelik. yürüyerek imkansız. bf2'de de kubra dam vardı mesela. araç olmadan işkence. ama o barajda dönen tank-helikopter kapışmalarını da hiçbi şeye değişmem. bu bf serisindeki close combat işini başlatan harita BF2'deki Strike At Karkand sanırım. zaten BF3'e de getirdiler aynı haritayı. Sonra aynı formülü bütün haritalarda kullandılar.
DoGMeaT Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 grafikler konusunda bişi demiyecem ama animasyonlar bf1'e göre bariz kötü camdan atlarken fln karakter çok eğreti duruyor beta gerçi
goldbären Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 Goering said: NOOBLARA: -CTRL ve SHIFT'e ayni anda basarsaniz comelerek kosuyor karakter. ne gerek var ki, X zaten toggle crouch. X'e bas çömelik kal bütün harita... bu da kendini nooblardan üstün görenlere naçizane tavsiyemdir......... sdfs
Goering Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 toggle var ztn. crouch'la kosuldugunu bilen yok... 1-2 oyun oynamadan ogrenenilecek sey degil.
goldbären Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 ekle dövüşelim sevimli bi abiye benziyosun. origin id "kinetica" ultrawide squad kurarız. arada da trade tiyoları sorarım... ama beni beğenmezsen saygı duyarım... bfstats'e gidip nasıl bir vehicle whore olduğuma bakabilirsin önce.
Yabgu Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 abi her şeyi kabul ediyorum ama kurmalı tüfeklerin göğüs kafesi ve üstünden vurunca tek atmamasını kabul etmiyorum. benim mermi doldurma sürem otomatik silaha nazaran uzun, sıkıp tekrar tüfeği kurmam lazım o arada 10 kere ölürsün STG44'lü adama. ben 10 atışta 5'ini kafadan diğer 5'ini boyun gerdan gibi yerlerden vuruyorsam ve düşman ölmeyip beni otomatikle tarıyorsa burada haksızlık var demektir. ben illa tüfeği indirip pistol mü çekmek zorundayım? Ha bunu da yapıyorum yine fraglar iyi ama ne gereği var? göğüs altından vurunca "olmadı vuramadın adam gibi pistol çek kapış ya da topuk yahud öl" ok bunu kabul ederim. Ensesinin köküne adamın arkasından yaklaşıp sıktım 60 dmg yedi, bu hit dmg olayı nasıl tasarlanmış, nasıl bir algoritma dönüyor havsalam almadı. Goering, o dönemler geçti artık tek atma falan diyorsun da adaletli tahlil yapmıyorsun. Her recon sınıfı oynayan da her mermiyi HS atacak diye bir şey yok. Recon oynuyorsan yapacaksın başarılı ol sen de gibi bir şey diyebilirsin ama işte başarı-skill sadece HS olmamalı, bu tüfekleri kullanırken, bence, göğüs ve üstü herhangi bir yerden vuran oneshot ile ödüllendirilmeli. Valla ben Lebel Model 1886 ile BF1'de otomatiklerin arasında fink atıyorum gayet de akıyorum yani ama burada büyük hayal kırıklığına uğradım, bunu kaç kere yazdım bilmiyorum ama yine yazayım dedim :D
progamer Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 hiç 64 kişilikmiş gibi değil ya matchlar. O eski büyük savaş hissini hiç vermedi bana
Goering Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 Yabgu said: Goering, o dönemler geçti artık tek atma falan diyorsun da adaletli tahlil yapmıyorsun. Her recon sınıfı oynayan da her mermiyi HS atacak diye bir şey yok. Recon oynuyorsan yapacaksın başarılı ol sen de gibi bir şey diyebilirsin ama işte başarı-skill sadece HS olmamalı, bu tüfekleri kullanırken, bence, göğüs ve üstü herhangi bir yerden vuran oneshot ile ödüllendirilmeli. Valla ben Lebel Model 1886 ile BF1'de otomatiklerin arasında fink atıyorum gayet de akıyorum yani ama burada büyük hayal kırıklığına uğradım, bunu kaç kere yazdım bilmiyorum ama yine yazayım dedim :D evet BF1'de baya OP'di recon, bence cogu insan sikayet etti diye nerflediler. Recon alinca ben 1 kisi gorunce direk ates etmiyorum, genelde 2-3 kisi arkasinda oluyor :) bir plan falan yapmak gerekiyor, flankliyorum vs. su an recon sayi limiti de yok, belki balance olarak eklerler. ragdoll'lar guzel calisiyor aslinda ama hitbox baska muhabbet, bence de gogus ustu 70 dmg fln olmali en azindan. oyundan zevk almak adina en yuksek puanli 3/4 SQUAD'a giriyorum, hangi class eksikse onu aliyorum sonra da "awaiting orders" fln spamliyorum. bence BF'nin en guzel olayi fairfight+punkbuster, private hack alanlar disinda cheaterlar insta-ban yiyiyor. (release'de ancak) @goldbaren ekledim abi ben de arac konusunda cok yetoyum. bir seyler kaparim senden.
paradoksalkedi Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 progamer said: hiç 64 kişilikmiş gibi değil ya matchlar. O eski büyük savaş hissini hiç vermedi bana Sunu anlatmaya çalıştım ben. 1942 mapler km olarak aynı büyüklükte olsa bile pointler uzaktı baya. Ki tamam harita boştu ama bu daha fazla araç uçak jip tank vs kullanım şansı veriyordu. Şimdi Rotterdam baya cod oynuyormuş hissi verdi bana tank vs olmasa direkt öyle. Tepelerde reconlar, herkes pointten Pointe koşuyor. Bf4 ile kıyaslama sebebim ise şu, Bf4 savaş hissiyatını inanılmaz yaşatıyordu ki bunda rush modu etkisi büyük. Burada operation a girdim bomba falan kuruluyor ama o kadar boş bir hissiyat var ki bir yerden sonra sıktı beni. Defans yaparken o zorlanma hissi, atakta yaşadığın dur şu Pointe arkadan tankla saralım taktiği falan gereksiz kalmış gibi geldi. Bir kere oyunun getirdiği bir yenilik de yok, var olanı da götürmüş. Operation rush gibi bir mod bf1 ile gelen ama bf1 de ww1 olması sebebiyle mehdi benim için. Ww2 ise bu bekliyorum ki atakta dört bir cepheden tigerlar çıksın, defansta panzerschreckler patlasın bir koldan, tepeden b19 falan geçsin pat pat indirsin bombaları. Hiçbiri yok bunların. Bf1'de olmamasının sebebi tamam setting ama Ww2 buna müsait. Resmen bf1 dlcsi gibi oyun yapmayın etmeyin 2002'de 1942 gibi bir oyun yapılıyorsa 2018'de bunun successoru böyle mi olur? Oyun battlefielddan çok infantry war a dönüşmüş, Ww2 kardeşim bu, codww2 yaptı zaten infantry. İki üç tank koyarak bf olmuyor.
paradoksalkedi Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 Ya battle of Britain gibi bir map vardı mesela ne kadar unique güzel bir map. Atakta herkes dört bir koldan uçaklara atlıyor ve pointlere çıkarma yapılıyor. Orta full deniz, savunma ilk başta tamamen anti air toplar vs git gide geriye çekiliyor. Şu hissiyat yok işte. Baya ağladım.
DoGMeaT Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 bf1'saydıgın şeyler panzerfaust dışında var aslında hani ww1 diye tank yok uçak yok otomatik silah yok diye bişi yok herşey reskin c4 değil dinamit m1 abrams değil mark V var misal oyunda yoksa çatara patara aksyon dönüyor. şu an bile operasyona girsen eğlenirsin bence önyargıyla yaklaşıyorsun battle of britan gibi map gelmedi bi daha ama evet :(
DoGMeaT Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 Mesaj tarihi: Eylül 6, 2018 bf1'de heligoland efsanevi bf maplerinden ayrıca drednotlar birbirine sıkıyor hücumbotlar destroyerler zeplinler uçaklar fln tam cümbüş çok eğlenceli map ayrıca ben de hala alışamadım 5'e . biraz bayık geliyor. bf1 daha gaz bi oyun bence.
Öne çıkan mesajlar