Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Battlefield V (WWII)


Xenocide

Öne çıkan mesajlar

ya mesela şu upgrade menüsü, silah seçme menüsüne gelmek için oyundan çıkmanın gerekmesi olayını nihayetinde değiştirecekler, "WE LISTENED" falan diyecekler hatta. ama asıl şunu sormak gerek. HANGİ GERİZEKALI BEYİNSİZ MORON SALAK IQ'SUZ YETERSİZ AYRAN KAFALI BUNUN BÖYLE OLMASI GEREKTİĞİNİ SÖYLEDİ VE NEDEN?


üzücü kısmı da bunu hiçbi zaman öğrenemeyecek olmamız.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi diger oyunlari anthem zaten, onu oynayan olmicak.
sirketin focusu en az 9 ay bf V.
(release'de en az 8 harita gelicek)
1 harita gorup, "haritalar kare ve ufak" falan bile dediniz.


duzgun maplerle bu oyun oynanabilir:
ozellikle anti-cheat konusunda 1 numara pubg, sonra bf serisi (fairfight + punkbuster)
bu bile oynamak icin neden benim icin.

+ olarak gozle gozukmeyen, UI ve background optimizasyon baya iyi.

herkes her oyunda yeni engine falan bekliyor; isler boyle yurumuyor.

sirketler 20$b+ vs olduktan sonra buyumeleri satin alma ile gerceklesiyor, bunu goremeyecek kadar kor olamazsiniz. business uzun suredir her sektorde boyle (*M&A - mergerlarla) isliyor.

her sene yeni oyun beklemeyin, creative takimlar/design calisiyor ayni engine ustune koyuyorlar. kimse 0'dan engine yaratip, bug-trace'le ugrasmak tabii ki istemez, hali hazirda oyunu en iyi satan.

su andaki hype mobile gaming, buyumeler de hep satin alma ile.
kimse EA'den atilim yapicak oyun beklemiyor, buyout bekliyoruz ki yeni sirketlerin kadrolarini replace etsinler ve olabilitesi olan sirketlerin gelecegini karartsinlar.

kapitalizm, adapt or die.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Goering said:

duzgun maplerle bu oyun oynanabilir:
ozellikle anti-cheat konusunda 1 numara pubg
kapitalizm, adapt or die.


AAA bir oyun "oynanabilir" oldu diye niye sevinelim veya alalım ki baya saçma değil mi?

anti-cheta konusunda pubg'nin 1 numara olduğunu söylemek baya komik, zira shroud bile 50k kişiye stream yaparken cheaterın arabaya binip havada uçtukları yayından sonra banlandı. pubg cheat konusunda iyi falan değil. hiçbir oyun değil, ama pubg daha iyi kesinlikle değil.

kapitalizm adapt or die da baya sığ. gelip gelip övmene gerek yok abi oyunu veya illa insanların alması için son gazı vermene gerek yok.

https://store.steampowered.com/app/674020/World_War_3/

WW3 geliyor işte, Modern Warfare arayan birçok kişiye BF3 hissayatını verecek güzel yaparlarsa.

Ayrıca CD Projekt Red gibi firmalar olduğu sürece kimsenin "adapt"lemesine gerek yok.

Yani sektörü veya genel olarak 2018 global marka ve pazarını tartışmaya gerek yok, yoksa haklısın evet öyle de, bu sebeple tutup "oynanabilir abi 50 dolara değer" demek komik işte :D

ki bfV'in baya kötü olduğu sadece bu forumda konuşulmuyor. preorderlar yerlerde diye (gerçi beğenmiyorsanız almayın savunması da vardı hıyarın) 12 yıldır çalışan adam çıktı gitti şirketten istifa ettirdiler.

kötü işte, EA standartlarına bile göre kötü :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Goering said:

abi diger oyunlari anthem zaten, onu oynayan olmicak.
sirketin focusu en az 9 ay bf V.
(release'de en az 8 harita gelicek)
1 harita gorup, "haritalar kare ve ufak" falan bile dediniz.


duzgun maplerle bu oyun oynanabilir:
ozellikle anti-cheat konusunda 1 numara pubg, sonra bf serisi (fairfight + punkbuster)
bu bile oynamak icin neden benim icin.

+ olarak gozle gozukmeyen, UI ve background optimizasyon baya iyi.

herkes her oyunda yeni engine falan bekliyor; isler boyle yurumuyor.

sirketler 20$b+ vs olduktan sonra buyumeleri satin alma ile gerceklesiyor, bunu goremeyecek kadar kor olamazsiniz. business uzun suredir her sektorde boyle (*M&A - mergerlarla) isliyor.

her sene yeni oyun beklemeyin, creative takimlar/design calisiyor ayni engine ustune koyuyorlar. kimse 0'dan engine yaratip, bug-trace'le ugrasmak tabii ki istemez, hali hazirda oyunu en iyi satan.

su andaki hype mobile gaming, buyumeler de hep satin alma ile.
kimse EA'den atilim yapicak oyun beklemiyor, buyout bekliyoruz ki yeni sirketlerin kadrolarini replace etsinler ve olabilitesi olan sirketlerin gelecegini karartsinlar.

kapitalizm, adapt or die.



Kim yeni engine dedi abi şurada? Bi önceki oyunu re-skinleyip vermişsiniz demek yeni engine talep etmek demek değil. "kimse 0'dan engine yaratip, bug-trace'le ugrasmak tabii ki istemez" diyorsun da, adam aynı engine'i AYNI OYUNU alıp sadece skini değiştirerek trilyon tane yeni bug üretmeyi başarmış. Yeni engine yapsaydı emin ol daha az bug olurdu.


1 harita görüp haritalar ufak bile demedik. 2 harita gördük ve bu open beta'nın olayı angryjoe'nun da dediği gibi, birbirimizi kandırmayalım "oyun üç aşağı beş yukarı budur, buyrun beğenin ve satın alın"dır. gerçekten bir beta değil, o yüzden senin bahsettiğin 8 haritanın içinde daha büyük olan var mıdır, illa ki vardır ama 3 aşağı 5 yukarı bu işte gameplay. büyük de olsa küçük de olsa her zaman o "küçük" hissini alacaksın, çünkü adamların yaratmaya çalıştığı şey bir miktar büyütülmüş CoD. Oyunun içine işlenmiş bir vehicle warfare yok. Ana savaş piyadelerde dönüyor. Tanklar, uçaklar savaşın direk içinde değiller. Tanklar frag için varlar, uçaklar zaten kendi aralarında kapışıyor, orada ayrı bi dünya var yani. Oyunun gidişatını etkileyen şeyler değiller yani artık pek.

Düzgün maplerle bu oyun oynanabilir mi? Elbette oynanabilir. çıktıktan 3-4 ay sonra da biraz daha polishlerler, 1-2 feedbacki düzeltirler, WE LISTENED çakarlar, iyi kötü oynanır bi hale gelir. Ama beklediğimiz bu değil. Neden bunu oynayayım abi, gider full dlc'li bf1 oynarım, bedava da yapmışın zaten dlc'leri. mis gibi polishli polishli oyun.

adapt or die diye diye sömürtmeye ne meraklısınız kendinizi. aman adapt ol, böyle bok gibi oyunlar yapmaya devam etsinler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bence en oynanabilir FPS su an bu gibi.
tarkov icin kesin party gerekiyor ve community biraz cirkin.
BFV'de find-a-party fln random gorev yapan squad 5dk icinde toparlanabiliyor su an destinyLFG gibi...

BF icin hardcore mode oynicaz zaten, onu bekliyoruz.

COD'a da bakalim.

cod 1-2'den beri competitive bir oyun olmadi cod.

competitive fps sadece CS su an, uzucu olan o.

avaturk, oynasana/sanane'nin iyi zamanlari FPS'nin en parlak zamanlari TR icin coktan gecti.

2006




1999'da QW'i klavye ile oynayarak ilk FPS'mi oynadim.
raksnet, aidata.
herkes kendi skin'ini yapiyordu ve DM'de kullaniyordu.

burdan cok iyi fps'ciler taniyorum, gercekten yaslarinda prof. gaming olsa is yaparlardi: mesh, lath, silp ilk sayacaklarim COD1-2 gameplaylerinden.

fifa, cs:go, dota, LOL falan ancak TR'de.

edit:
bir de sandbox fps herkes sevmiyor quake, pubg vs.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şöyle ki, Battlefield serisi hiçbir zaman competitive FPS olmadı.

CoD2'yi sanırım comp olarak 5 yıl falan oynadım. Hiçbir zaman CS:GO'ya alışamadım.

Battlefield'ın olayı competitive bir shooter deneyimi sunmak değil(di). Her zaman bir combat & vehicle warfare sunmaktı, HATTA Call of Duty World at War'da bile Battlefield'a benzemeyi deneyip tank falan koymuşlardı (o kısım hariç sevdiğim en son cod oyunu oldu).

Şu an Battlefield CoD'a yamıyor, Xeno'nun tam da dediği gibi araçların hiçbir etkisi yok atmosfere. Uçaklar zaten birbiri ile it dalaşı yapmak için varlar gibi bir şey.

O yüzden oynanabilecek en iyi comp FPS konumuna sokmamak lazım BFV'i, çünkü aslen bu oyun öyle bir şey değildi. Şu anda da değil, karma saçma bir şey.

Ya çok büyük fırsat vardı ellerinde, acayip bir atmosfer sunabilirlerdi. Ama genel olarak zaten community'nin beklentisi inanılmaz WW2 havası veren bi BF oyunu olmasıydı abi, competitive bir shooter değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bence de COD comp degil ama zamaninda baska FPS yoktu, o yuzden para odullu oynandi. ben de 3. olmustu cod2 1v1 tourn.

COD 1-2 ciktiginda turunde tekti, zaten o tarz fps singleplayer veya MoH veya modlarla satilan veya enemy territory tarzi yine BF cakmasi -class sistemli oyunlar- devamini getirdi ama bir standart olusturamadi.

BF; half-life / TF / quake / UT gibi 'sandbox' -belki de comp.- oyunlardan daha cok tuttu, o yuzden COD1-2-3-4-5 BO 1-2 fln cikti

realism bekliyordu reddit, 4chan de.
para eden sey aksiyon, fast-revival.

her class'in revive edebilmesi buna yonelik degisiklikler.

UT / quake tarzi skill-based oyun yapmaz zaten kimse.

comp. biraz o demek, ve o tarz oyun cikmiyor.

edit:
sihir vs. zamanlari 1999 vs adeksten once lan party tarzi evinde quake oynatan elemanlar vardi, nerden nereye
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"competitive" tanımında hata var abi o zaman. yanlış şeylere competitive diyor olabiliriz fps türünde.

benim competitive fps'den anladığım, fixed bir team sizea sahip (genellikle 5), s&d tadında bir modda, belirli bir round süresince bir haritada oynadığın oyunlar. cod2 comptu o yüzden, esl'in gelişmesindeki en büyük etken. cs de competitive bir oyun, cod serisi de. ha bana göre saçma salak perkler vs içine ediyor competitive mantığının, bu yüzden cod mw geldiğinde maçlar perkler kapalı halde yapılıyordu buralarda, ama konsolda çoluk çocuk seviyor diye öyle oynanıyor.

benim comptan kastım bu, bu yüzden comp değil bf. en basitinden 64vs64, 32v32, 16vs16 competitive değil yani, 16 arkadaş bulup maça mı gireceksin, takım mı kuracaksın

hatta şu an bakarsan E SPORTS denilen şeyde var olabilmesi için bir oyunun "competitive" olması gerek. battlefield kadar büyük sizelı takıma sahip bir oyun competitive olamaz bu yüzden, beklememek de lazım.

ha bf1, bf4 te ypatıkları gibi infantry combata çevirip competitive yaparsın da o bf olmuyor işte.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet "comp" dedigin gibi Search&Destroy su an tamamen FPS icin.
QuakeCON bagimsiz ztn.

perk, class benefit bence de comp. play'i olduren asil sey.

ayni seyleri soyluyoruz, ben muhalefet olmaya calismiyorum ama farkli bir sey anlatiyorum.

edit:
ztn 5+
iletisim imkansiz, o yuzden gercekci degil.
geyigine FIFA proteam oynarsin, herkes 1 oyuncu maks o.
ztn wow tarzi 40 kisi party leaderli combat beklemiyoruz:

-Deno- said:

Aynen benim link patlamış OP'deki, dursun da haftada bir izlemeye devam edelim.

http://www.youtube.com/watch?v=Fh_KmFBjxzU
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yabgu said:

abi her şeyi kabul ediyorum ama kurmalı tüfeklerin göğüs kafesi ve üstünden vurunca tek atmamasını kabul etmiyorum.

benim mermi doldurma sürem otomatik silaha nazaran uzun, sıkıp tekrar tüfeği kurmam lazım o arada 10 kere ölürsün STG44'lü adama.

ben 10 atışta 5'ini kafadan diğer 5'ini boyun gerdan gibi yerlerden vuruyorsam ve düşman ölmeyip beni otomatikle tarıyorsa burada haksızlık var demektir.


su ozeti zaten sikintinin, ama bu kismi fixlenir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

paradoksalkedi said:

anti-cheta konusunda pubg'nin 1 numara olduğunu söylemek baya komik, zira shroud bile 50k kişiye stream yaparken cheaterın arabaya binip havada uçtukları yayından sonra banlandı. pubg cheat konusunda iyi falan değil. hiçbir oyun değil, ama pubg daha iyi kesinlikle değil.


https://www.unknowncheats.me/forum/2163942-post1553.html

private hacklerin engellenmesi imkansiz gibi bir sey, aylik banliyorlar.

bf1 1 hafta temp-ban veriyordu, su an bfV cheaterlar perma-ban yiyiyor.

+
pubg ornegin sadece bir instance.
pubg/bf (cs:go) su an en iyi ant-cheat'e sahip oyunlar.
sen daha iyi anti-cheat'li oyun oneremezsin.
anti-cheat icin zaten hype ve para kazandiriyor olmasi gerekiyor oyunun yoksa kimse ugrasmaz.

HWBAN, IPBAN hepsi asiliyor zaten 2000'den beri.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

pubg'den sonra cs:go'yu örnek göstermen en iyi anti-cheat olarak ikinci büyük fail.

yahu o kadar engelleyemediler ki cheatingi, adamlar "prime account" diye bir şey çıkarmak zorunda kaldı. ve sen örnek olarak cs:go'yu veriyorsun. ya oyununculara vodlar gidiyor sürekli oradan bildiğin oyuncular izlyerek hile veya değil gibi feedback veriyorlar.

ya böyle saçma sistemlere sahip bir oyunun hile oranı ne kadar az olabilir? valve beceremediğinden falan değil ama dediğim gibi hilenin az olduğu bir oyun olamaz oynayan sayısı büyükse eğer. ama pubg ve cs:go da sektördeki "en az hileciye sahip oyun" olarak gösterilecek oyunlar değil yapma etme lol.

Neyse dice başka publisher altına geçene kadar bf almam sanırım
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

paradoksalkedi said:

"competitive" tanımında hata var abi o zaman. yanlış şeylere competitive diyor olabiliriz fps türünde.

benim competitive fps'den anladığım, fixed bir team sizea sahip (genellikle 5), s&d tadında bir modda, belirli bir round süresince bir haritada oynadığın oyunlar. cod2 comptu o yüzden, esl'in gelişmesindeki en büyük etken. cs de competitive bir oyun, cod serisi de. ha bana göre saçma salak perkler vs içine ediyor competitive mantığının, bu yüzden cod mw geldiğinde maçlar perkler kapalı halde yapılıyordu buralarda, ama konsolda çoluk çocuk seviyor diye öyle oynanıyor.

benim comptan kastım bu, bu yüzden comp değil bf. en basitinden 64vs64, 32v32, 16vs16 competitive değil yani, 16 arkadaş bulup maça mı gireceksin, takım mı kuracaksın

hatta şu an bakarsan E SPORTS denilen şeyde var olabilmesi için bir oyunun "competitive" olması gerek. battlefield kadar büyük sizelı takıma sahip bir oyun competitive olamaz bu yüzden, beklememek de lazım.

ha bf1, bf4 te ypatıkları gibi infantry combata çevirip competitive yaparsın da o bf olmuyor işte.



tam katılamıyorum şu dediğine. BF1942 döneminde bf42tr platformunda 1942 ligi döndürürdük. Baya taktik savaşları dönerdi. 32v32 değildi maçlarımız, 14v14 falandı sanırım yanlış hatırlamıyorsam, ama kim hangi classı alacak, hangi görevi yapacak, hangi araçları kullanacak ve o araçlar nerelere gidecek, hangi pointte ne olursa hangi araç nereye destek verecek falan baya bunlara çalışırdık maçtan önce. Çünkü 1942 maplerinde point control'ü o kadar önemliydi ki, kritik bi noktayı ele geçirdiğinde, düşmanın oraya gelmesi zaman alıyordu. elinde araç yoksa işi baya zordu. o yüzden duruma göre bölgeye tank götürmek gerçekten bi anlam ifade ediyordu. Kharkov haritasında ortadaki noktayı ağır tank tutuyor diye giremediğimiz ve uçakla destek istediğimiz oluyordu mesela. Ama o sırada air superiority düşmanın elindeyse kozlar direk onların tarafında oluyor. Şu an onun pek bi önemi yok. senin bayrağından ortadaki bayrağa en kötü ihtimalle 30 saniyede gidiyosun zaten. orada bi infantry fight döner, o inf. fightı kim kazanırsa bayrağı o alır. orayı tank tutuyomuş bilmemne meh. tank varsa en fazla 30 saniye fazladan tutar elinde. 2 squad seri seri spawn olup tankın üzerine koşar, telef olur tank. zaten harita tasarımı tankın pozisyon almasına da müsade etmiyor pek. o kadar piyade ağırlıklı tasarım ki, piyadenin kendini farkettirmeden tnt'leri yerleştirmesi çok muhtemel.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ya eyvallah ama lokal ölçekte veya EA nin zorlaması ile çok çok küçük bir kitleden oluşur bu takım ve lig. 14 bile çok büyük sayı espor oyunlarına kıyasla çünkü. Şu anda dota2 katowice vs turnuvaları gibi olamaz yani sayıdan dolayı. Yoksa çok çok zevkli olacağına inanıyorum ama işte en basitinden bir lig sistemi içerisinde online a bile dahil edilemez. Edilse de ne kadar izlenecek oynanacak, yoksa her oyunun esporunu kasıyorlar, gw2 için bile arenanet sürekli turnuva düzenliyordu sdf
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Xenocide said:

senin bayrağından ortadaki bayrağa en kötü ihtimalle 30 saniyede gidiyosun zaten. orada bi infantry fight döner, o inf. fightı kim kazanırsa bayrağı o alır. orayı tank tutuyomuş bilmemne meh. tank varsa en fazla 30 saniye fazladan tutar elinde. 2 squad seri seri spawn olup tankın üzerine koşar, telef olur tank. zaten harita tasarımı tankın pozisyon almasına da müsade etmiyor pek. o kadar piyade ağırlıklı tasarım ki, piyadenin kendini farkettirmeden tnt'leri yerleştirmesi çok muhtemel.


abi zaten kanalda/sehiricinde savasiyorsun, tank her yerden panzerfaust yiyebilir? baska mapler daha genis alanda dediginiz gibi olabilir, bu betatest bf'nin en sikintisiz gecen beta testi oldu.
serverlar teklemedi.
(norvec haritasini demiyorum tabii ki)

respawn time her zaman degisir zaten ona cok takiliyorsunuz.

//
tankin tek taktiksel avantaji kanal haritasinda c/b fln barikat kurulan yerleri yikabilmesi bence :D

bir de ne kadar oynadiniz bilmiyorum ama, arkada karavan gibi anti-tank cannon fln alinabiliyor
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dün assault'u 10. seviyeye getirdim bu sınıftaki her silahın gideri var. Her silahı denedim ama stg44 varken diğerleri ile oynamanın mantığı yok eğer amaç frag yapıp puan toplamak ise.

stg44 efsane op, hele tek mermi sıkma modu + medium scope taktığınız zaman recon sınıfını oyundan silin atın.
3 class yeter yani. o derece.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

recon sınıfının %50si spotlamak artık, sen ne kadar harita kenarında pusmak olarak anlıyorsan da. güzel bir yere geçip spotlarsan acayip faydalı oluyor takıma. senin tüfek başka spotçuyu veya yatan makinalıyı vurmak için. awp ile kutu arkasından çömelik zıplayıp havada hs atmak istiyorsun herhalde paşam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

paradoksalkedi said:

ki bfV'in baya kötü olduğu sadece bu forumda konuşulmuyor. preorderlar yerlerde diye (gerçi beğenmiyorsanız almayın savunması da vardı hıyarın) 12 yıldır çalışan adam çıktı gitti şirketten istifa ettirdiler.

kötü işte, EA standartlarına bile göre kötü :D



tam aksine gunumuzde gordukce mutlu oldugumuz hareketler bunlar.

begenmiyosniz almayin sizin gibilere ihtiyacimiz yok diyen designeri koymaiyip napican
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

paradoksalkedi said:

ki bfV'in baya kötü olduğu sadece bu forumda konuşulmuyor. preorderlar yerlerde diye (gerçi beğenmiyorsanız almayın savunması da vardı hıyarın) 12 yıldır çalışan adam çıktı gitti şirketten istifa ettirdiler.

kötü işte, EA standartlarına bile göre kötü :D


tam aksine gunumuzde gordukce mutlu oldugumuz hareketler bunlar.

begenmiyosniz almayin sizin gibilere ihtiyacimiz yok diyen designeri koymaiyip napican


Tamam onu diyorum oyun o kadar kötü ki, sjw in dibine inip karşı savunma olarak beğenmiyorsanız almayın bile deme noktasına geldiler. O kadar leş insanlarla dolu bir firma işte.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...