Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Battlefield V (WWII)


Xenocide

Öne çıkan mesajlar

ben gayet beğendim ya trailerı. adamlar hem gameplay vermiş hem de cinematic. ne güzel işte.

hatta en başında da tek çekim yapmışlar hareketli kamera ile. orası da çok güzel olmuş

bi sonunda dıdın dıdı dın dıdın dındıdı dın yapmadı diye mi sertleşemediniz?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

CoD trailerı gibi olduğu için. BF = massive scale savaş. Dolayısı ile o massive scale olmasını sondaki 10 saniye ile veremedi BF1 trailerı acayip güzel vermişti onu mesela.

CoD gibi karakter tabanlı hikaye oyunu yapmıyorsun ki veya 5v5, niye bir squad gözünden tek mekanda geçen trailer yapıyorsun? baya saçma. birçok mapi tease eden, tiger sürdüğün, b17 kullandığın bi trailer net 3 kat preorder yaptırırdı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

paradoksalkedi said:

CoD trailerı gibi olduğu için. BF = massive scale savaş. Dolayısı ile o massive scale olmasını sondaki 10 saniye ile veremedi BF1 trailerı acayip güzel vermişti onu mesela.

CoD gibi karakter tabanlı hikaye oyunu yapmıyorsun ki veya 5v5, niye bir squad gözünden tek mekanda geçen trailer yapıyorsun? baya saçma. birçok mapi tease eden, tiger sürdüğün, b17 kullandığın bi trailer net 3 kat preorder yaptırırdı.


ne kadar doğru aman yarabbi yiğidim.

şöyle bf109'dan bırakılan bomba, aşağıdaki tankı ıskalasa, sonra tankın içine girsek, tank topu ateş etse, karşıdaki piyadeyi vursa, onun yanındaki piyade gelse tanka roket sallasa, roket tam patlayacakken denizden gelen top mermisiyle tank zban diye patlasa, geminin kaptanı selam çakarken gemide patlama çıksa çünkü meğersem denizaltı torpido sallamış.

sonra en sonda da aha şunun sonu çalsa;

https://youtu.be/Tb8PQXPOkCc?t=126

3 kere preorder vermiştim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya hadi bf3, bf2'den sonra geldiği için muazzam sıçrama olmuştu (bad company 2'yi saymıyorum, daha small scale olduğundan)

şimdi bfV'te aynı etkiyi yaratmasını bekleyemem tabii ki de, bu kadar da sönük olması, hayal kırıklığı. gameplay videoları beklicem pre-order için. çekici bi şey olması lazım. bf1 re-skin olmasın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

öyle zaten single player ve multiplayer trailerları ayrı ayrı oluyor genelde.
multiplayer trailerı önemli daha çok; uçak, helikopter vs görmek için.

ama bu kötü baya alakasız. youtube'daki olumsuz yorumları da siliyolarmış galiba, yakışmadı.
hadi kadını koydun, o kol ne abi. ww2 bu değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tsk de olanlar mg3,
https://www.wikiwand.com/tr/Rheinmetall_MG3


II. Dünya Savaşı'nda kullanılan MG 42'nin geliştirilmesiyle yapılmıştır. 1950'lilerin sonlarında Alman Ordusu hizmetine kabul edilmiştir. Standart ayağı ile kullanıldığında hafif makineli, sehpaya monteli olarak kullanıldığında ise ağır makineli rolünde kullanılabilir. 122 cm uzunluğunda, azami menzili 4000m, tesirli menzili 1200 m'dir. Merminin namludan çıkış hızı 820m/sn'dir.



pk lara bixi deniyor galiba, gerçi büyük uçaksavarlara da bixi diyorlar galiba
https://www.wikiwand.com/en/PK_machine_gun
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

PK lara bixi deniyordu. Oyundagörünen mg42 bizim ordu haleb var modernize edilmiş versiyonları mg3 diye geçiyordu isimleri karayılan da diyorlardı uzun dönemler. Ama en güzel tugay karargah bölüğü olduğumuz için tören kıtası bizim bölktendi ve M1 garandları vardı tören ekibinin yakından inceleme şansım olmuştu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Jackfrags ve AngryJoe revealdan 1 gün önce 3 saatlik bir basın tanıtımı olduğunu ve oyunun çok iyi göründüğünü söylediler. Çok büyük değişiklikler varmış.

https://i.imgurp.com/oJUAMMU.jpg

https://i.redd.it/m5tp9nvx9oz01.jpg



said:
Summary of a lot of the details.

EA/DICE really shown have shown and discussed all these things on stream and in video form. THIS is the important info people want to know about.

• No Season Pass

• Launch locations are France, Africa and Rotterdam and North Africa desert

• Coop Mode called Combined Arms

• Single player War Stories return

• Fortifications are things like sand bags, trenches, tank stoppers. Only supports can build offensively defense fortifications such as machine guns, field cannons and are much faster at building everything.

• Predetermined areas to build such as at flags, can rebuild destroyed buildings

• Attrition system - health bar is in stages, only regen up to closet stage not to 100 anymore

• Physical interactions - every action in the game requires a player interact for things like medkits, spotting, ammo, ledge grabbing (example: healing requires walking over to a health pack, character animation to pick it up, then start healing)

• No more HUD/map spotting, spotting is based on movement/changes around you

• Attrition system - much less ammo on spawn, out of ammo after a few fights, but more ways to resupply ammo in the battlefield from packs, crates, or grabbing small amounts of ammo off of bodies (all requires physical interactions)

• Revive system has a full on animation, takes a few seconds to complete, no more revive trains, takes time to complete

• Ragdolls are server side, can now drag a downed player's body elsewhere

• Any class can do a squad revive, takes longer than a medic revive, does not give full health points

• Can call for help when down such as in the trailer

• Ragdolls (player bodies) effect the environment, push down grass etc.

• Gunplay completely changed

• No more visual recoil

• Each gun has a unique recoil pattern that can be learned and mastered

• Bipods easier to use and setup

• Bullet penetration through thin wood, sheet metal, walls

• Movement change, can now dive froward, backward, left and right similar to R6 Siege prone system

• Diving has a delay to prevent dolphin diving

• Crouch sprinting is in the game

• Can burst out of widows and commando roll, no destroying windows first

• Can catch, throwback or shoot grenades

• Less grenades because less ammo

• Can tow items in the game with vehicles such as previously stationary anti-air guns, teammate can use an anti-air gun while you tow it with a vehicle

• For example, can drive a tiger tank towing a field cannon behind it or a truck towing ammo crate to resupply teammates on the front line

• Destruction explodes inwards or outwards based on where the destruction happens. Throw a grenade inside of the building? The explosion sends things outside of it. Outside of it? Breaks inwards.

• Tank driving into a building slowly destroys a building, walls slowly crack/fall, not instant

• Heavily focused on squad play, instant placed in squad when joining a game

• New squad spawning system, squad deploy system that shows what squad mates are doing in third person in real time before the tactical map screen, so spawning on squad is kicker than spawning on tactical map screen

• Since squad spawning/deploying is faster than tactical map, squad wipes are serious

• Squads accumulate points that can be spent on "squad call-ins", only squad leader can spend them in

• Squad Call-ins are V1 or JB2 rockets as seen in the trailer, supply drops with ammo/health, a smoke barrage, heavy weapon pickups (not hero kits), squad only vehicles such as Churchill crocodile flamethrower tank or the Sturm tiger

• Elite classes are gone

• Behemoths are gone

• Large, non-fatal explosions can knock a player over

• Four classes are back: assault, medic, scout, support

• Create a solider, add them to a company of soldiers, then can customize things like gender, face look, face paint, outfit, accessories, etc. and assign them a class archtype

• Class archetypes highly customizable

• Can be an assault that specializes in anti-tank or anti-infantry only, or a mix of both, etc.

• Highly specialized archetypes called exotics such as a recon paratrooper, stealthy short-range behind enemy lines person who uses a suppressed SMG and silent gadgets like pistols and garrotes comes with silent footsteps and throwing knives

• Can change and add specialization trees such as agility, flak armor, suppressive resistance

• The more you play a class more you get more specializations/archtypes within said class


https://www.youtube.com/watch?v=xegBXGaFrOU
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...