Jump to content
Tim

Japonya'da yasam

Öne çıkan mesajlar

§ 21 Kas 2017, 16:32
Ahali selam,

Ara ara aklima takiliyor "soyle 1-2 seneligine Japonya'ya tasinsak da yasasak nasil olur acaba" diye de, Japonya'yi anca animelerden biliyorum. Onun da ne kadar tutarli oldugu muallakta.

Soyle 3 aydan fazla kalmis, yasam nasil deneyimlemis kimse var midir? Anlatabilir mi neler gordu neler yapti? Is icin uzun sureli gitmis birileri olursa daha da guzel olur hatta.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2017, 16:38
kesinlikle bu ablayı tavsiye ederim

https://www.youtube.com/watch?v=OsDZKCvpYL4

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2017, 16:40
Ben yaşamak için değil, kendi keyfim için 6 aydır Japonca öğreniyorum. Yaşayan varsa daha iyi yorum yapacaktır ancak öğrendikçe meraklanıp araştırıyorum, Japon milletinde yabancı düşmanlığı yüksek denebilir.
Geçen yüzyıldaki yoğun ırkçılık silinmiş değil. Ada ülkesi olmanın da etkisiyle yabancılara önyargılılar. Polis dahi yabancıya farklı davranabiliyormuş. Japonca konuşan yabancılara kıl olanlar çıkıyormuş.

Öte yandan geçen biriyle konuşuyordum, kardeşi yazılımcıymış 40'ından sonra gitmiş Japonya'ya, memnunmuş. Osaka'ya gitmiş, orası daha bir kozmopolitmiş.

Tabii ki her genelleme yanlıştır nihayetinde, kendin deneyene kadar bilemezsin ama Japonya'dan daha rahat gidilebilecek yerler vardır sanıyorum. Dili de ayrı bir sıkıntı. Kore de ilginç bir seçenek olabilir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2017, 16:44
japonya'ya gideceksen hep böyle kırda dağda bayırda yaşaman lazımmış gibi geliyor bana. trenlere tavuk gibi sıkıştırılma görüntüleri şehirlerin kalabalıkları falan hoş değil pek. taşrada da japon çomarları olabilir ırkçı tabi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2017, 16:48
çin için konusıym.
ben en büyük sıkıntıyı alfabelerinde cekmiştim, belli bi süre sonra gözüm alısır falan diyodum 8 ay sonra hala alışveriş yaparken; hangisi şampuan bunların derken.. vpn/google live text translate le kutuların üzerinde telefon gezdiren birini canlandır.. sdfgsdg

yemek konusunda sıkıntı cekmezsin, iş için gidiceksen ingilizce illaki bi yere kadar yardımcı olcak ama, banka kartı cıkartırken ne biliym telefon hattı falan filan bunlar için tanıdık dil bilen birisinin olması buyuk avantaj

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2017, 16:49
Tim said:

Ahali selam,

Ara ara aklima takiliyor "soyle 1-2 seneligine Japonya'ya tasinsak da yasasak nasil olur acaba" diye de, Japonya'yi anca animelerden biliyorum. Onun da ne kadar tutarli oldugu muallakta.

Soyle 3 aydan fazla kalmis, yasam nasil deneyimlemis kimse var midir? Anlatabilir mi neler gordu neler yapti? Is icin uzun sureli gitmis birileri olursa daha da guzel olur hatta.


gidin gezin 2 hafta hevesinizi alin sonra buraya gelin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2017, 16:55
al bu fetocu iyi anlatiyor

https://www.youtube.com/watch?v=IUHwD1zwPLw

bu vidyosunu random sectim de kanaldan bulabilirsin daha.

kulturu cok hosuma gitse de bence calisilmaya asla gidilmeyecek bir ulke.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2017, 16:56
https://www.reddit.com/r/japanlife/

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2017, 16:56
gitmeden japon kadınlarının çektiği eziyeti de oku

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2017, 17:00
Abi ayni dunya uzerinde olup bu kadar farkli bi kultur olmasi cok cazip geliyor japonyanin. Tim'in merakini anliyorum o yuzden.

Hayat nasil bilmiyorum ama, istedigin kadar uzun sure kal, eger japon degilsen hic kiramayacagin bir bariyer var diyorlar kulturel olarak. Yani istedigin kadar entegre ol, bazi yonleri hep kapali kaliyor sana.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2017, 18:31
metroya binerken dikkat edin olmeyin:

https://www.youtube.com/watch?v=b0A9-oUoMug

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2017, 19:33
[video]https://www.youtube.com/watch?v=XPp6RrEGc5k?feature=oembed" width="459">

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2017, 19:35
sardalya said:

al bu fetocu iyi anlatiyor

https://www.youtube.com/watch?v=IUHwD1zwPLw

bu vidyosunu random sectim de kanaldan bulabilirsin daha.

kulturu cok hosuma gitse de bence calisilmaya asla gidilmeyecek bir ulke.


kanal ne güzelmiş ya açtım izliyorum japonyaya gidesim geldi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2017, 19:49
Tim said:

Ahali selam,

Ara ara aklima takiliyor "soyle 1-2 seneligine Japonya'ya tasinsak da yasasak nasil olur acaba" diye de, Japonya'yi anca animelerden biliyorum. Onun da ne kadar tutarli oldugu muallakta.

Soyle 3 aydan fazla kalmis, yasam nasil deneyimlemis kimse var midir? Anlatabilir mi neler gordu neler yapti? Is icin uzun sureli gitmis birileri olursa daha da guzel olur hatta.


en azindan bi n1/n2 seviyesinde dil lazim sanirim, expat ortamlari avrupa gibi degil diye duydum -en azindan gitmeye calisan arkadaslar dil sinavlarina kasiyorlar hala.-

ps bu is icin okuyabilecegin en detayli blog yazisi, yazilimci oldugun icin ozellikle:

http://www.kalzumeus.com/2014/11/07/doing-business-in-japan/

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Kas 2017, 21:15
Japon çalışma kültürü baya les
Ingiltereden sonra adapte olmak zor olabilir
Sacma sapan orf adetleri var

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Kas 2017, 04:58
Lancelion said:

Tim said:

Ahali selam,

Ara ara aklima takiliyor "soyle 1-2 seneligine Japonya'ya tasinsak da yasasak nasil olur acaba" diye de, Japonya'yi anca animelerden biliyorum. Onun da ne kadar tutarli oldugu muallakta.

Soyle 3 aydan fazla kalmis, yasam nasil deneyimlemis kimse var midir? Anlatabilir mi neler gordu neler yapti? Is icin uzun sureli gitmis birileri olursa daha da guzel olur hatta.


en azindan bi n1/n2 seviyesinde dil lazim sanirim, expat ortamlari avrupa gibi degil diye duydum -en azindan gitmeye calisan arkadaslar dil sinavlarina kasiyorlar hala.-

ps bu is icin okuyabilecegin en detayli blog yazisi, yazilimci oldugun icin ozellikle:

http://www.kalzumeus.com/2014/11/07/doing-business-in-japan/


Permanent worker'larin hayatini okudum, cigerim soldu. Haftada 5 gun cok, 4 gun calisalim diye geziyorum ben, adamlar haftasonu da calisiyo. Gitmiyorum vazgectim :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Kas 2017, 06:40
Lyv said:

Tim said:

Ahali selam,

Ara ara aklima takiliyor "soyle 1-2 seneligine Japonya'ya tasinsak da yasasak nasil olur acaba" diye de, Japonya'yi anca animelerden biliyorum. Onun da ne kadar tutarli oldugu muallakta.

Soyle 3 aydan fazla kalmis, yasam nasil deneyimlemis kimse var midir? Anlatabilir mi neler gordu neler yapti? Is icin uzun sureli gitmis birileri olursa daha da guzel olur hatta.


gidin gezin 2 hafta hevesinizi alin sonra buraya gelin.


<3

Gelcez gibi gorunuyo da oraya gelip yerlesmek bi 5 sene surebilir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Kas 2017, 07:12
-Gerçekten çok çalışıyorlar, öyle böyle değil, sabah akşam haftasonu resmi tatil dinlemeden çalışıyorlar.

-Kalabalık. Her yer çok kalabalık. İstanbul'da yaşayan bir insan olarak bana bile çok kalabalık geldi. Her yer insan.

-Kültürleri bana hiç hitap etmiyor. Çok çalışkan olmalarına rağmen bir çok alanda Pratik zeka kullanmadan iş yapıyorlar, gerçi bu kısım dünyanın bir çok yerinde böyle zaten.

-Yemek konusu meeeh. Japon mutfağını burada ayda 2-3 kere yesen güzel gelebiliyor ama her gün japon mutfağı bayıyor. Başka seçenek çok fazla yok etrafta.

-Kalabalık.

-Genel olarak insanların toplum içinde yaşam konusunda davranışları düzgün.

//1+1 toplam 2 hafta bulundum, gözlemlerim bunlar. Senin istediğin değil tabi de ayrı bir göz olsun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Kas 2017, 07:29
Kızlar teklif ediyor mu?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Kas 2017, 07:31
Kizlar paso yere bakio

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Kas 2017, 08:05

:(

[hr]

:(

[hr]

:(

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Kas 2017, 08:09
Tim said:

Permanent worker'larin hayatini okudum, cigerim soldu. Haftada 5 gun cok, 4 gun calisalim diye geziyorum ben, adamlar haftasonu da calisiyo. Gitmiyorum vazgectim :)


E yane olm ne bekledin sdgf ya simdi de uzak dogu falan tutturdun. Abi ahmedi yayiyim söööle 4 gun calisiyim diyosan kuzey avrupaya gel, isvec tamamdir yani. Cözumu uzak doguda arama sdf

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Kas 2017, 08:50
korax geçen anlattı
beni de heveslendirdi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Kas 2017, 13:33
o birazda yazın tadını da alabileceği tatlı anime ortamı arayışında. bence otur oturduğun yerde. sonra ben gelince 3-5 tanıdık adam olsun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...