Nekro Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2020 Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2020 poe deadfire i oynadim divinity den sonra çok kötü geldi baya sıkılıp bıraktım. Div acayip eglenceli karakter etkilesimleri writing i vs.
progamer Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2020 Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2020 deadfire oynadım 40-50 saat yeni. Bitmedi hala ama baydı hafiften. Setting çok hoşuma gidiyor, Fantasy Carribean Pirates tam bana hitap etti ama hikayeler meh biraz.
Deathblade Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2020 Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2020 Ben de bunu alacağım coop yapmak için ama ilk oyuna indirim gelmemiş o yüzden 1+2 paketi saçma bir fiyatta.
Cokomantis Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2020 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2020 ilk oyun da güzeldi ama gerek yok bence, ikinciyi basın geçin
Cokomantis Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2020 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2020 (düzenlendi) ya da alın larian'ıma para gitsin <3 Mayıs 18, 2020 Cokomantis tarafından düzenlendi
dreagloth Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2020 Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2020 Biz iki kere 4 kişi coop bitirdik, çok zevkli oluyor, ama barter’ı alacak kişiyi çok iyi seçin
Cokomantis Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2020 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2020 (düzenlendi) tirany de iyi ya aynen. ikinciyi oynamadım ama apillars 1'den daha iyi bence. pathfinder da iyi, ona da bak oynamadıysan oski. gerçi indirimde mi bilmiyorum. Mayıs 19, 2020 Cokomantis tarafından düzenlendi
Elan_Morin Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2020 Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2020 Tyranny iyiydi ama sanki tam bitmemiş gibiydi, acil devam oyunu lazım. Div2 içeriği daha zengin, tyranny'nin de hikayede yaptığın seçimler vb. yönünden beğenmiştim.
Oski Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2020 Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2020 burdan cevap beklerken tyranny sale'den cikmis lol divinity 2 gogo o zaman
df Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2020 Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2020 ben de aldım tr fiyatı baya iyiymiş. ilkini coop başlamıştım ama arkadaşla denk gelemeyip yarım kalmıştı. bunu solo başlayıp bitireyim bari.
Selamisahin Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2020 Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2020 DoS2>DoS>Tyranny>Pathfinder>Pillars1-2
Raze Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2020 Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2020 o sıralamanın sonuna da ....>>>>>>>Torment tides of bilmemne
axedice Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2020 Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2020 Üstteki sıralamaya katılmıyorum, divinity2 hala oynamadım ama Pathfinder diğer tüm oyunların fersah fersah ötesinde, direk BG2 spiritual successor ı zaten. Bu dönemin en iyi mainstream RPGsi diyebiliriz. DoS de kesinlikle Tyranny'nin, hatta Pillars serisinin bile üstüne çıkamaz. Tamam mekanikler ve combatlar iyi ama hikayesi o kadar bayat ki ilk çıktığında niye oyunu yarıda bıraktığımı çok net hatırladım. EE ile de düzeltememişler hiç, Sven'in kesinlikle daha iyi yazarlar alması lazım. Bide DoS2'de DoS gibi yine puzzle spam var mı böyle gereksiz? Ona göre hiç başlamayayım
Nekro Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2020 Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2020 Abi pathfinder turn based bile degildi ciktiginda. mod getirmisler sonradan ama oyun bu sekilde dizayn edilmedigi icin olmamis bence. Rts mi oynuyoruz hangi akıl turn based yapmiyorlar anlamadim. dos2 de de puzzle var bir kac yerde bayabilir anlarım da hikayesinin bayat olmasına katılmam. Her karakterin farklı bir gecmisi var oyun boyunca yavas yavas ogreniyorsun ve muthis eglenceli. Acayip renkli olmus oyun cok canlı. Towndaki random npc lerle interactionlari bile ayrı keyifli. Combat mekanigi kıyaslayınca pathfinder nazi teknolojisi gibi kaliyor.
axedice Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2020 Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2020 Pathfinder direk Real Time with Pause zaten, Turn Based modunu baz almadım. Eskiden net TBciydim ama RT da gayet iyi oyunlar yapılıyor, önemli olan sistemin sağlam olması ve combatların keyif vermesi ki bence D&D'nin en iyi versyonu olan 3.5 tabanlı pathfinderı kullanıyor zaten oyun, gayet doyurucu bi karakter yelpazesi ve gelişimi vardı. TB yapmama nedenleri bütün büyük D&D crpglerinin ve devamında Pillarsın RTwP olması ve piyasada TB oyunun tutmayacağı düşüncesiydi ama hem TB modun gördüğü ilgi, hem de Divinity'nin TB'le konsol pazarına girmesi önyargıları biraz kırdı. Wrath of the Righteous'da TB ekliyorlar ama oyunun temeli RTwP olur yine. Hikaye bayat derken DoS1'den bahsediyorum, ikinciyi oynamadım hala. 2de hikaye ve diyaloglar bi nebze iyileşmiş sanırım ama DoS1 o kadar kötü ki neredeyse RPG klasmanından çıkıp badhesda oyunları gibi walking simulator olacak. Combat mekaniği olarak pathfinderı her zaman tercih ederim çünkü içinde D&D var.
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2020 Genel Yönetici Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2020 Baldur's Gate 3 hakkında duyuru filan oldu mu? RTwP o da sanırım ama reaction gibi anlık cevap şeylerini nasıl yapacaklar çok merak ediyorum. Buna gelince, almayı düşünüyorum ben de, oynamadım ama Switch'e çıkmış. İş-ev arası giderken oynamalık duruyor TB olduğu için.
axedice Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2020 Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2020 Gerge mağarayı falan da geçtim oksijen rezervuarlarında yaşayıp anaerobik solunum falan mı yapıyorsun aga? Ne demek baldur hakkında duyuru oldu mu? TB olacak. Hani orası çok önemli değil ama gameplay falan direk BG3 değil de DoS3 gibi görünüyor baya yaptık muhabbetini.
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2020 Genel Yönetici Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2020 Yok, combat sistemi hakkında detaylı duyuru demek istemiştim Reaction gibi şeylerden hiç bahsetmediler. Dövüş mü duracak, reactionlar önceden mi hazırlanacak, ne olacak gibi? Nasıl Shield açacağız yani. Her adam vurduğunda soracak mı oyun? Her actiondan sonra reaction sormak tempoyu çok yavaşlatır.
Cokomantis Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2020 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2020 reaction'larla ilgili reddit ama'de anlatmışlardı bişeyler, bi bakayım link'lerim birazdan. bu arada dos2'nin sviç versiyonunu steam ile simultane oynayabiliyosun, steam cloud save'i falan okuyup yazabiliyor switch'te.
Cokomantis Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2020 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2020 @GERGE https://www.reddit.com/r/baldursgate/comments/fhq9cq/compiled_baldurs_gate_ama_20200313/ Spoiler Reactions are a really important part of D&D 5e. A lot of classes have features that revolve around them, there are a ton of really important spells that are reactions (shield, counterspell, absorb elements, etc.). Are you making changes to the 5e reaction rules, and if so, how are you implementing these crucial features/spells? Swen: While it’s not going to be in EA immediately, the features and mechanics that allow a character to perform an action as a reaction will trigger automatically. The players will be able to control which reactions they want to enable in anticipation of enemy actions. E.g. a wizard would disable their Attack of Opportunity but enable their Shield spell, which will be cast automatically whenever the wizard is targeted by an attack or Magic Missile spell. Adam: In BG3 players will be able to pre-emptively select which reactions will trigger automatically when their conditions are triggered. E.g. a Wizard would disable their Attack of Opportunity and enable their Shield spell. Along those same lines, you have touted emulating the degree of player freedom offered in table top D&D, but there are a few core battle mechanics that have not been shown off. Will grappling be a battle mechanic? Can you ready an action such as an attack or spell? Will Extra Attack work the same way it does in 5e? Can you set spells (especially cantrips) to auto-cast every turn? Will ammunition and spell component mechanics be present? Swen: We don’t have grappling, but we have shoving. Extra attack will work like in 5e (though a bit less limiting). You currently can’t actively ready an action, but you can select which one of your reactions can trigger during the enemy turn. We’re not doing auto-casting. Ammunition is there for things that are special ammo. Spell components are only present on spells that require expensive materials as a balancing tool. Specific reactions are part of class balancing in 5th editions, are you planning to implement reactions like Counterspell and Uncanny Dodge? If not, what you planning to do with those? NickP: The features and mechanics that allow a character to perform an action as a reaction will trigger automatically. The players will be able to control which reactions they want to enable in anticipation of enemy actions. E.g. a wizard would disable their Attack of Opportunity but enable their Shield spell, which will be cast automatically whenever the wizard is targeted by an attack or Magic Missile spell.
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2020 Genel Yönetici Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2020 Sağol. Çok kötü olmuş ya. Zaten slotları ekonomik kullanmak çok önemli, bu kafayla eğer reaction ayarlayıp zindana girersen ilk dövüşte Shield ve Counter Spell ile 1 ve 3 slotlarını otomatik bitirirsin. Daha iyi bir çözüm gerek. Dövüş'te kullanabileceğin bir reaction olduğunda "3-4 saniyelik reaction kullanmak ister misin?" barı gelse filan daha iyi olmaz mı? Grapple da yokmuş zaten =(
Cokomantis Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2020 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2020 encounter'lar arası ayarlanıyordur heralde reaction'lar? tabletop'ta nasıl ki, rest'le mi ayarlıyosun?
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2020 Genel Yönetici Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2020 Ayarlamıyorsun. Kullanmak istediğinde ben reaction kullanıyorum diye araya giriyorsun.
axedice Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2020 Mesaj tarihi: Mayıs 20, 2020 Tabletopta istersen reaction ı cast etmezsin böylelikle spell slotun boşa gitmez ama burda anlattığı gibi otomatik olursa takır takır bitiyor slotlar.
Öne çıkan mesajlar