bingildak Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Isometric içinde çok fazla library var ya. Büyük ihtimal unity çalışacaktır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sardalya Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 bingildak said: 3rd person altından kalkamazsın zaten evet, vanilla 3d proje acmak kolay da olsa elle tutulur bir sey yapmak cok zor, go for iso Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Hocam sen ne ara sigortacılıktan oyun programcılığına geçtin ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BabacumMostors Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 ya ben şunu bi açıklığa getireyim, izo da olsa 3rd de olsa ben modellerin hepsini 3D yapacağım ondan kaçıım yok eheh keza Unıty3D ile yapıyorum sadece yazı tura atmak yerine oyuncu kitlei nasıl bir rpg bekliyor onu öğrenmek istedim yoksa ben kamerayı ana karakterin omzunun üstüne koyarsam 3rd olacak yok kameranın açısını ayarlarsam isometric olacak ha şu var tabii 3rd person kameranın görüntülediği alan daha fazla olacağından daha fazla kaynak sömürecek keza log horizonda kullanılan sistemi kullanarak kaynak kullanımını etkin hale getirme şansım yok henüz ama gördüm ki genel oyuncu beklentisi isometric, aynı zamanda kaynak kullanımı konusunda hem mobil hem pc için daha uygun benim için görece daha kolay yoksa TPS FPS yapmak atla deve değil ben iso iso takılayım da biraz mekanikler de ortaya çıksın sizdenn test eyenizi de isterim eheh hatta bir adım daha gidip network tarafına da girmek istiyorum ama bakalım önce bi cuvv cuvv dçvüştürelim de ana karakteri sonrası gelir teşekkürler ^_^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BabacumMostors Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 bu arad tek başıma indie indie takılacam işte story ve questing tarafından oyuncuyu yakalamaya çalışacam, deneysel yani he portföy mortföy olsun bana Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kartan Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 XLegolas said: tabi ki iso cikar paticikte sfsd +1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
eldar Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 said: ama gördüm ki genel oyuncu beklentisi isometric, aynı zamanda kaynak kullanımı konusunda hem mobil hem pc için daha uygun benim için görece daha kolay yoksa TPS FPS yapmak atla deve değil TPS FPS derken 3rd person, 1st person dediğini varsayıyorum. Böyle yorumlaman çok şaşırttı beni çünkü bence tek başına 3rd person oyun değil demo bile yapılamaz günümüzde. 2 boyutlu 10 saatlik rpg yapacağım, 3 boyutlu basit strateji yapacağım desen, haa adam yetenekliyse yapar derdim ama tarif ettiğin şekilde bir oyunun tek kişi tarafından yapılabileceğine inanmıyorum. Hem mobil, hem pc demişsin iyice ilginç geldi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Olayın yetenekle alakası yok aslında. Yetenek başka konularda öne çıkıyor da. Solo game dev olmak hem hayvan gibi skill set gerektiyor hem de deneyim. Yoksa hobi olarak kursalarsın işte. İndie solo oyun çıkarıp da başarılı olmuş projeler ve anlatımları falan var. O kadar fazla iş yükü var ki zamanı bükemediğin sürece yıllarını vermeden ortaya elle tutulur bir şey çıkartmak çok zor hele ki rpg aman aman. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BabacumMostors Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 iyi de ben yapmakta oldugum oyunla ilgili fazla teknik detaya girmedim, sadece tekık başıma ındıe yapacağımı soyledim ki bunun bir fikir vermesi gerekiyor skyrim/starcraft/vs ayarında bir oyun yapmayı planladığımı düşünen varsa bi kendinize gelin pls hanı böyle bir iddiam da olamdı ama gel gelelim FPS TPS yapmak atla deve değil sadece ortaya çıkan nihai ürün AAA olmaz. basit, eğlenceli ve muhtemelen oynanış süresi de kısa olur ha ama alt yapısı kurulduktan sonra daha geniş nir ekiple mevcut kodların üzerinden yürüyüp daha büyük projelere geçilebilir yeter ki alt yapıyı oluşturacak kısım anlaşılır ve gelişime açık olsun şu yazmakta oldupum oyunun görselleri bile low poly 3D olacak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BabacumMostors Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2017 hah bıngıldak yazmış işte ben oldukça basit ama "bitmiş" bir proje yapmaya odaklandım daha sonra buradaki deneyimim ve kütüpanemi kullanarak biraz daha büyük bir projeye girişebilirim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BabacumMostors Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 3, 2017 axedice said: Ha tabi underrail gibi pixxellated bi olaya da girebilir ama o herif dahi bildiğin. İldodan o kadar yaratıcılık beklemiyoruz asd abi oyunun game play videolarini oturdum izledim de "dahilik" kismi nerde? mekanikleri, nesne oyuncu iliskisi, artworku. kurgusu bana cok olagan geldi de ben neyi gormuyorum? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2017 Rimworld u yapan elemanın kitabını oku bu arada. Çok fazla oh shit, he is right anı yaşayacaksın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jaan Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2017 Tek başına yaptığın için tavsiyem isometric ol ması. Low poly modellerle en mantıklısı kamerayı uzakta tutmak oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2017 BabacumMostors said: mekanikleri , kurgusu Bu ikisi götürüyor olayı. ÇOK fazla detay var, hepsi iyi yedirilmiş ve sırıtmıyor. Motoru baştan aşağı yazmış zaten hazır motor da kullanmıyor. Youtubedan izleyerek anlayabileceğin gibi bi olayı yok zaten, hevesliysen oynaman lazım. Hep yazıyorum bi underrail bide AoD son senelerde çıkan direk en iyi rpgler, bunların üstüne tasarım yapabilen çıkmadı daha. İki oyun da senin aklındaki türden uzak görünebilir ama madem rpg yapacaksın fikir vermesi açısından ikisini de oynaman faydalı olur bence. Ha sen undertale gibi oyun yapacaksan boşver o zaman asd Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kojiroh Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2017 bingildak said: Rimworld u yapan elemanın kitabını oku bu arada. Çok fazla oh shit, he is right anı yaşayacaksın. Kitap adı piliz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black-ice Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2017 oh shit he's right anı niye yaşıyor abi hasiktir lan doğru diyo elemanço anı yaşar yaşasa Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2017 Cuce said: 3rd person cok daha masraflı isometric yap aynısını diyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2017 totemic said: 3rd person diyenleri dışarı alabilir miyiz lütfen? ne o çocuk gibi ciuv ciuv civu.. mask of the betrayer, kotor 2, bloodlines oynamayanları görüyoruz bu topicte Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar