Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Foxhole WW Isometric MMO


mono

Öne çıkan mesajlar

600mb tekrar indiriosunuz

latest patch notes


Combat Prototype 0.0.0.7 Released!
July 21, 2016
|
Mark
Here are the release notes for 0.0.0.7. This update is now live! Download the new version here.

New Content
New Equipment: Binoculars
An optical instrument used for viewing distant objects.
New Weapon: Submachine Gun
A lightweight automatic weapon designed to provide rapid fire at medium range.
New Item: 9mm SMG
Standard ammunition for submachine guns

Gameplay Changes
Grenades can now be cooked and don't explode on contact as easily
Grenades can now damage thrower
Storage box items now spawn at a rate that scales with the number of players
Foxholes no longer block player movement (they can be stepped over)

Major Bug Fixes
Right clicking an item no longer crashes the client
Blood splatter FX no longer show up when firing at Campsites and Outposts
Tab can now be used to close the inventory screen after previously clicking on an item
Can no longer fire mortar multiple times per ammo by spamming the weapon under high latency network conditions
Fixed death camera so you can't freely view the world

Other Changes
Improved messaging from the server when failing to join a game
Improved FX for Heavy MG

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 yıl sonra ...
  • 3 hafta sonra ...
Yeni bakıyorum ben de, organize bi servera düşünce düzgün iş bölümü vb, oyun baya sarıyo. Herkesin kendi kafasına göre takıldığı serverların çok bi anlamı yok.

Tek sıkıntısı bi gün oturup uğraştığın serverda sen yokken savaş bitince sana bi geri bildirimi olmaması, şunu yaptın şunu ettin diye.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 ay sonra ...
  • 1 yıl sonra ...
  • 2 yıl sonra ...
  • 1 ay sonra ...

ben bunun steam yorumlarını okuyup hikayelere çok güldüm. sonra aldık, oyuna girdik arkadaşla. hakikaten ilk doğduğun tutorial bölgesinde bekleyen bir adam vardı, bizle konuştu, oyunu anlattı RP yaptı, bölgelere gönderdi, 2 saat ırgat gibi malzeme taşıttı falan. çok eğlendik ama bir daha girmedik niyeyse.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

çünkü community ile ilerleyen oyunlarda, ilk girdiğinde "ağbi çok iyi yea :dDd" olursun, 2. gün sıkılırsın 

 

gameplay mekanikleriyle sabitlenmeyen, playerların insiyatifine bırakılan işlerde sıkıntı kaçınılmaz. o supply chain işi ilk 3-4 runda "vay be" dedirtir de bi noktada yeter ulan dersin ve gg

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 yıl sonra ...

dün 1,5 saat kadar oynadım da köprü çıkışı bottleneck savunduk ama bu sefer de gördüğüm başka sorunlar var.

gazı resmen spamlediler. %90 filan gazdan oldu ölümlerim. maske lazım maske yok gibi neredeyse, cesetlerde aramaya başladım en sonunda. bulsan bu sefer filtresi lazım ama o spame yetişecek kadar filtre de yok. lakin olan az sayıda maske ve filtreyi organize klanlar filan kendileri istiyor ki haklılar greater good adına. lakin o noktada solo oyuncu olarak "destek değil köstek mi oluyorum ileride savunmada gidip ölerek" diyor insan, keyifsizliği bir yana. bayağı ultra keyifsiz çünkü gaz bombası spaminden kaçıp sonra bomba spaminden ölerek. zırhlılar gelince bunlara gene birşey yapılmıyor çünkü klancılara bırakmak lazım anti-tank vs herşeyi, onlar da az. herhangi bir araca binmeyi denemedim bile zaten, forumlarda kamyona bindi diye reportlanıp banlanan adamları okuduktan sonra. komünite bayağı bayağı "lojistikte hamallık kas, klana gir ya da oynama" yazmış steam'de bile.

solo oyuncu için factorio hamallığı dışında pek seçenek yok gibi sanki. 107dk olmuşken refundlasam mı dedim. öyle izometrik verdun gibi bir experience değil çünkü. ukrayna'ya gidip "sadece keleş ve bandaj verip bizi öyle topçu ateşine ve tanklara saldılar, ilk uçakla eve döneyim" diyen batılı lejyoner gibi bir deneyim oldu.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Küçük oyun yapımcıları için güçlü oyuncu topluluğu eroin etkisi yaratıyor. İlk başta oyunu onlara dayanarak bir yere getiriyorsun ama ayarı kaçırıp yakayı kaptırırsan, oyun bu defa sadece bu klanlara vs göre tasarlanmaya başlıyor. Holdfast diye bir oyun vardı zevkli, bu yüzden piç ettiler.

Ne olursa olsun ortalama oyuncuya göre tasarlanmalı oyunlar.

 

eldar tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...