xunn Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 Dark Souls da konsol oyunu. Her Ubisoft oyununda var ki bu sıkıntı. Sürekli Minimap takibi. Minimap bütün kötülüklerin anası abi.
Artariel Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 native ray tracing yapan donanımlar gelse de vr'da yeni bir boyuta geçsek
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 Feamer said: yanlış hatırlamıyorsam, hl2 nin başarılı yanı, hl1 i oynadığın makinede oyunu akıcı olarak oynaya bilmen ve grafiklerin hala güzel gözükmesiydi yanlış hatırlıyorsun, alakası yok.
serkanay Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 Artariel said: native ray tracing yapan donanımlar gelse de vr'da yeni bir boyuta geçsek O geldiğinde "80 yaşında oyun oynayan dede" diye videonu koyarlar youtube'a.
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 gercekten daha iyi bi grafik olabilir mi lan acaba
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 xunn cok hakli bu arada bide o poly olayinda blizz biraz fazla iyi sanirim, adamlarin buyun oyunlari oyle cunku bu sayedede dandini pc lerde calisabilio falan yani 2004 te cikan wowu 2006 da aldigim ekran kartsiz dandini macbook betterla rahat rahat oynuodm mesela
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 Suark said: gercekten daha iyi bi grafik olabilir mi lan acaba oluyo zaten paso var. normalde her oyunun her sahnesindeki o kadar güzel ısık partikül olması mümkünmü sence? bütün dünyanın güzel ambient lightta dolu olması diye bişi yok.
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 gerçekten daha iyi grafiklere Tron deniyor Suark
Black-ice Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 Bone said: Feamer said: yanlış hatırlamıyorsam, hl2 nin başarılı yanı, hl1 i oynadığın makinede oyunu akıcı olarak oynaya bilmen ve grafiklerin hala güzel gözükmesiydi yanlış hatırlıyorsun, alakası yok. 850 mb harddiskli IBM'imde 320x240 oynamıştım hl1'i. kurabilmek için windows hariç herşeyi silmem gerekmişti. pehey.
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 gercekten daha farkli demeyeyimde daha iyi mesela soyle dusun bi insan surati var bide fotografi var ve bakarak grafik olana gercek diyosun daha gercekci gorundugu icin var mi bole bisi
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 yani kandırabilirsin insanları, heleki bu konuya cok yakın olmıyan insanları. paso kandırıyoruz zaten filmlerde falan. dah genel olarak "gercek" baya tırt ve sıradan bişi. hani hiçbir güzel film "gercek" gözükmüyo zaten
xunn Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 Abi realism her zaman istenilen ve iyi sonuclar doguran birşey değil ya. Hani çizerler için de çok söylenir, oyunlar çok hızlı bir şekilde expressive art'a dönüştügü için mevzunun stylized olma durumu var. Asıl önemli olan yapılan oyunun creative ögelerinin kendi içlerinde consistent olması. Onların toplamıda oyunun estetigini belirliyor zaten. Hani kendi dünyası için çok daha gerçekçi ve "graphic" olabiliyor mevzu.
Borastus Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 Suark said: gercekten daha farkli demeyeyimde daha iyi mesela soyle dusun bi insan surati var bide fotografi var ve bakarak grafik olana gercek diyosun daha gercekci gorundugu icin var mi bole bisi şu epey var gerçekçi olması için o kadar çok detay incik boncuk ekleniyor ki normal foto yanında sönük kalıyor baya. http://www.creativebloq.com/illustration/examples-photorealism-10135012
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 hmm anladim o zaman artik tek eksigimiz koku seside yapiolar cunku.
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 Suark said: gercekten daha farkli demeyeyimde daha iyi mesela soyle dusun bi insan surati var bide fotografi var ve bakarak grafik olana gercek diyosun daha gercekci gorundugu icin var mi bole bisi neden olmasın? olabilir tabii... insan derisi hücrelerden oluşuyor. ancak deriye baktığımızda hücreleri tek tek göremiyoruz, bunların birleşimi bir örtü şeklinde kaplıyor üstümüzü. daha fazla kıl, daha fazla gözenek, daha fazla kırışıklık ekleyebilirsin. bu detayları fotoğrafta yeterince belirgin göstermek için, iyi bir makine, ayarları doğru yapacak bir fotoğrafçı, ve çekilen fotoğrafı minimum oranda compress edecek bir image formatı lazım. çekilebilecek standart bir insan yüzü fotoğrafından, çok daha "gerçekçi" durabilen bir grafiği oyuna yapmak mümkün. burdaki esas sıkıntı, ışıklandırma tekniklerinde bitiyor. normalde gerçek hayatta güneş ışınları ve odanın ışığı, her yerden yansayıp yüzümüze yansır. bunu bilgisayarda yapması zor. gittikçe daha iyiye gidiyor tabii de, yine de o "yapay" görüntüye sıkışıyor bir şekilde...
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2016 Suark said: xunn cok hakli bu arada bide o poly olayinda blizz biraz fazla iyi sanirim, adamlarin buyun oyunlari oyle cunku bu sayedede dandini pc lerde calisabilio falan yani 2004 te cikan wowu 2006 da aldigim ekran kartsiz dandini macbook betterla rahat rahat oynuodm mesela ayyy lmao nesi fazla iyi lol, en kötü büyük bütçeli grafikleri yapan şirket mütemadiyen sc1'den sonra. "stylized" geyiği işte ölçek gereği 8-shit yapamayıp da grafikleri dandik olarak kıstas ve kıyaslamadan geçirtebilmenin yegane yolu şu anda. toy story gibi yapıveriyorsun, kimse eleştirmiyor çünkü 'stylized'. d3 çıkınca gördük nasıl 6-7 yıllık grafiklerle, anigif background'larla çıktı oyun. gerçek anlamda değişik bir stil denemeye çalışan çok az oyun var. wow 2002 grafikli olduğu için normal yani oynanıyordu. ondan önce çıkıp da onu grafik olarak yokeden mmo'lar vardı.
Feamer Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2016 wow "stylized" geyiği bütün oyun tasarımlarının içine etti
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2016 valla sam, yetenekli biriysen polygon kasmadan çok ta güzel grafik yapabiliyorsun shaderınla textureınla. polygon olayı nooblar ıcın bıraz aslında. Mesele carttoon grafik veya stylized olayı degil ki, mesele az poligonla guzel seyler cıkarabilmekte, bu yüzden yüksek performans alıyorsun herhangi bir pc de.
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2016 güzel şeyler dediğin nedir yani, bilizort filansa grafik olarak güzel bir oyunlarını oynamadım dönemine göre sc1'den beri. wc3 belki biraz. en son overwatch ultra ayarlarda pixel pixel tabelalar uzaktan. masalar konsollar köşe köşe. ona güzel diyorsan değil zaten pixar filmi gibi oyun aramıyorsan özel olarak. yüksek performans alırsın zaten teknik olarak eski grafik yaparsan zor birşey değil. "ben sevdim" denirse eyvallah ona lafım olamaz da objektif olarak güzellik konuşuyorsak 'stylized' basınca kafadan güzel olmuyor hayır.
quixef Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2016 Geldim, gördüm, güldüm. Sam yanlış olmaya devam ediyor.
senko Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2016 geçen sayfalarda xunn güzel yazmış grafik oyunun diğer parçalarına tam oturunca güzel.
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2016 yok demek istedigim soyle bisi 2 tane araba modeli yapıyorsun. ilki fazla polygonla diğeri az polygonla, sadece 2. yapan artist aynı zamanda texture da biliyor shaderda biliyor. 2. si 1. siyle aynı güzellikte, çünkü texture çalışan arkadaş yetnekli. Örnek bulsamda gösterebilsem. yani daha çok poligon daha iyi grafik kesinlikle değil, sadece model yapan arkadaşın tembelliği. bak mesela, texture özellikleriyle low poly vs high poly örneği. Yani aslında, texture yeteneğinle fazla polygon varmış gibi yapabiliyorsun modelini, buda oyunun kasmamasına sebep veriyor. zor iş ama texture artist iyiyse low polyde gayet güzel grafik output verebiliyor. patide modelingle uğraşan arkadaşlar var, görüpte bahsedebilirler bu muhabbetle ilgili. http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/266963_367010970057889_1979841288_o.png https://jazzon3d.files.wordpress.com/2008/12/rock02.jpg Sam said: güzel şeyler dediğin nedir yani, bilizort filansa grafik olarak güzel bir oyunlarını oynamadım dönemine göre sc1'den beri. wc3 belki biraz. en son overwatch ultra ayarlarda pixel pixel tabelalar uzaktan. masalar konsollar köşe köşe. ona güzel diyorsan değil zaten pixar filmi gibi oyun aramıyorsan özel olarak. yüksek performans alırsın zaten teknik olarak eski grafik yaparsan zor birşey değil. "ben sevdim" denirse eyvallah ona lafım olamaz da objektif olarak güzellik konuşuyorsak 'stylized' basınca kafadan güzel olmuyor hayır.
pattisliborek Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2016 oyuna oturan grafik = grafik gibi grafik. world of warcrafttan sonra çıkmış zibilyon tane mmo genre oyun denedim ama hiçbirisi yanına bile yaklaşamadı görsel kalite olarak. ne conanlar geldi ne riftler, aionlar geçti ama world of warcraft'ın o smooth, yumuşak ve yağ gibi akan grafik/gameplay hissiyatı tek oyunda yok.
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2016 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2016 Suark bu senin dediğin low polygon değil ki. direk olarak her modelcinin yapması gereken bir şeyi söylemişsin. cgi için high polygon bir dürbünün 10 milyon poligondan oluşması, low polygon da aynı dürbünün 100bin poligondan oluşması anlamına gelse de, oyunlarda bu biraz daha farklı. zaten mümkün olduğunca az poligon kullanman gerekiyor performans için. gidip de her dürbüne bir milyar poligon bassan, bi de view of distance'ı %100 yapsan, supercomputer bile getirsen kaldırmaz onu :D sam'in dediği high polygon - low polygon olayı şöyle bişi... eğer sen, o yıl elinde şunu yapabilecek teknolojiye sahipsen: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/content_folder_media/K5TGVFJATGED1391792056583.jpg onun yerine gidip de şunu yaparsan: http://www.3dtotal.com/admin/new_cropper/tutorial_content_images/1187_tid_34.jpg bize gelip "çok sanatsal oldu çok güzel grafik oldu" diye yutturmasınlar, özellikle pixar grafikleri aramıyorsan felan demiş. ki bu konuda haklı bence. gidip quake 1 gibi karakterleri 20-30 polygon ve düşük texture boyutlarıyla felan yaparsan, 10 sene önceki pc'ler bile kaldırır o oyunu.
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2016 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2016 bu arada oyunlar için "low polygon" şöyle bişi: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/a8/0c/26/a80c269641f55f1bff3b88db4c7e59e0.jpg
Öne çıkan mesajlar