tiLi Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 ohh basligin havasi degisti neydi oyle
Fistan Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 ben 7 dakikada yürüyorum evden işe
Aceace Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Trafiğin bu kadar pislik olmasının 2 nedeni var. Biri minibüsler öteki de otobüsler. Ciddiyim. Herifler 2 arabanın önüne geçecekler diye trafiğin içine ediyorlar. Lan zaten yol kalabalık. Şerit değiştircekler, benzin istasyonuna gir-çık yapacaklar diye yolu daha da yavaşlatıyorlar. Toplu taşımaya %25-30 falan zam yapacaksın. Ama İzmir'deki gibi 90 dakika ücretsiz aktarma da gelecek (İstanbul'da malum aktarma ücretsiz değil) Millet sallıyorum 4 leventten, Bahçelievler'e kadar toplu taşımayla 3 liraya gidebildiğini görünce taksi ve minibüsten ayağını çekecek. Zaten kendi arabası olan adam kolay kolay toplu taşımaya yönelmiyor. Bir ihtimal onların da bir kısmı bazen toplu taşımaya kayacak. 4 Levent, Kabataş gibi pis yerlerde bile en azından 10 yerine 20 km hızla yol alınır. Bu bile kardır.
µh Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Büyük şehirlerde araç trafiğini çözmenin veya rahatlatmanın yolu yok. Bu türkiye için de böyle yabancı ülkeler için de böyle. o yüzden adamlar öküz gibi metro yatırımı yapıyor. Sen kara yolunda istediğin kadar değişiklik yap istediğin kadar toplu taşımayı ucuzlat trafiğe çıkan araç sayısı baştan trafiğin kendine bağlı olduğu için bütün rahatlatmayı dengeleyecek bir araç artışı olacak denge reaksiyonu gibi. Adamlar trafik artmasın diye yeni yol bile yapmıyorlar Londrada vs.
riglous Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Insanlar kurallara uymadigi surece duzen olmaz. Minibusu otobusu cok farketmez. Adam kirmizida gecmeyecek, cok net kural... Kavsaktayken gidecegi yonde yeri yoksa ilerlemeyecek; kavsaga girmeyecek. Yoksa deadlock kacinilmaz. a.k.a obur filozoflar
Longshanks Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 göt kadar yerde kaç milyon insan, sonra trafik var
Aiko Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 bunlara birde anayol üstüne araç bırakan sürücüler dahil. minibüs yolu mesela 100 metrede bir tek şeride düşüyor yol üstüne araba bırakanlar yüzünden. bazen 50 dk'da kadıköyden göztepeye geliyorum minibüsle.
Editor Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 µh said: Büyük şehirlerde araç trafiğini çözmenin veya rahatlatmanın yolu yok. Bu türkiye için de böyle yabancı ülkeler için de böyle. o yüzden adamlar öküz gibi metro yatırımı yapıyor. Sen kara yolunda istediğin kadar değişiklik yap istediğin kadar toplu taşımayı ucuzlat trafiğe çıkan araç sayısı baştan trafiğin kendine bağlı olduğu için bütün rahatlatmayı dengeleyecek bir araç artışı olacak denge reaksiyonu gibi. Adamlar trafik artmasın diye yeni yol bile yapmıyorlar Londrada vs. servisler yok olsa...
Liebe Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Aiko said: bunlara birde anayol üstüne araç bırakan sürücüler dahil. minibüs yolu mesela 100 metrede bir tek şeride düşüyor yol üstüne araba bırakanlar yüzünden. bazen 50 dk'da kadıköyden göztepeye geliyorum minibüsle. farketmiyor ya çift şerit olunca da kitliyor minibüsçüler ortadan sağdan soldan sıkıştırıp zar zor geçersen geçtin yoksa 5 dk arkası sıra gidiyorsun tin tin. yolcu toplucaklar diye katlediyor şerefsizler arka arkaya 10 tane minibüs mü gider abi nerde var bu kadar yolcu
Xaero Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Red said: kayışdağından erenköy'e 2 saatte gitmişliğim var geçenlerde. istanbul trafiği sanki gittikçe daha bi boka sarıyor. ayrıca şu bitmeyen inşaatlar, zamansız yol bakımları, park sorunu. 3 köprü yapsan nolur 5 köprü yapsan nolur. istanbul'da her köprüye her yola trafik yaratacak kadar adam var. hani eskiden diyorduk şu saat trafik saati bu saat trafik saati. şimdi her saat trafik var amk sdfs. anca gece 12 den sonra rahatlıyor. gece 12 den sonra mesela aynı yolu 11 dakkada geliyorum sdfs. 11 dakka nere 2 ssaat nere. yaşayacağımız kaç sene şunun şurasında. yarısı trafikte yarısı uyuyarak geçiyor dsfs Aynen bi gece arkadaşla beylikduzunden Ortaköy 20 dakikada gittik eleman ağlayacak gibi oldu mutluluktan 😀😀😀
KuddusiMavra Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 suBzer0 said: O rekor ben de be kuddusi :) Beşiktaştan - Adapazarına gidip geliyorum hergün... Kendi işim olduğu için trafik bitince çıkıyorum sabahlar 9.15 ; işe varmam 11 oluyor. akşamları da 18.15 de çıkıp eve 21.00 da varıyorum. günde 4.5 saat yol ;git gel 320 Km... helal :)-D
-Deno- Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Aiko said: Xaero said: Normalde akşamdan istanbula gececektim herhalde gece yarısı yola çıksam çok daha mantıklı bu nedir böyle ya... işyerim en sol üstte, evim ise en sağ altta. hafta içi hergün ! kardeş o senin mallığın
Absolut Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Birinden birini taşıman lazım hem sana hem harcadığın ulaşım masrafına yazık. İşe isteksiz gitmeye neden olur öyle bir mesefa ve zaman boşa gitmesi.
senko Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 suBzer0 said: O rekor ben de be kuddusi :) Beşiktaştan - Adapazarına gidip geliyorum hergün... Kendi işim olduğu için trafik bitince çıkıyorum sabahlar 9.15 ; işe varmam 11 oluyor. akşamları da 18.15 de çıkıp eve 21.00 da varıyorum. günde 4.5 saat yol ;git gel 320 Km... sen 1 sene daha bu çileyi çek, cennete peygamber kontenjanından girersin zaten direk.
Aiko Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Absolut said: Birinden birini taşıman lazım hem sana hem harcadığın ulaşım masrafına yazık. İşe isteksiz gitmeye neden olur öyle bir mesefa ve zaman boşa gitmesi. işyerine(ikitelli) yakın pek düzgün yaşam alanı yok her taraf arap dolu. bütün ailem, arkadaşlarım vs. anadolu yakasında. işyerine yakın bi yere taşınsam bile haftada en az 1 2 gün geçmem gerekecek karşıya. şöylede bi durum var, birde tuzlada ofisimiz var bazı günler oraya da gitmem gerekiyor hatta yakın gelecekte sürekli bile gidebilirim :) her türlü mokoko
Xaenin Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 İstanbul'da iş bulamayanlar "İSTANBUL'DA ZATEN ÇOK TROFOK VAR" ağlamasını yaptılar mı topicte?
aquila Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 istiklal marsindan sonra direk onu yaptik, simdi istanbulda is bulanlarin konusmalariyla devam edecegiz.
Genel Yönetici orc_lord Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Genel Yönetici Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Bu akşam en az 3 saati bulur eve varış :(
suBzer0 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 senko said: suBzer0 said: O rekor ben de be kuddusi :) Beşiktaştan - Adapazarına gidip geliyorum hergün... Kendi işim olduğu için trafik bitince çıkıyorum sabahlar 9.15 ; işe varmam 11 oluyor. akşamları da 18.15 de çıkıp eve 21.00 da varıyorum. günde 4.5 saat yol ;git gel 320 Km... sen 1 sene daha bu çileyi çek, cennete peygamber kontenjanından girersin zaten direk. 5 sene oldu :)
synthesizer Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2015 adapazarında oturup beşiktaşta iş yapmanın cazibesi nerede
Mino Mesaj tarihi: Aralık 31, 2015 Mesaj tarihi: Aralık 31, 2015 Tren... NEREDE KALDI TREN!!!! :X:X:X Sayıştay rapor sunmuş: Demiryolu taşımacılığının toplam taşımacılık içindeki payının halen düşük seviyelerde bulunması nedeniyle, yük ve yolcu ulaştırma hizmetlerinin etkin, verimli, ekonomik, çevreye duyarlı, emniyetli ve kaliteli bir şekilde sürdürülmek üzere geliştirilmesi hususunun önemini koruduğunu anlatan Sayıştay şu önerilerde bulundu: “-Enerji sektöründe; üretilen elektrik enerjisinin üretim, iletim ve dağıtımında verimliliği artırıcı tedbirler alınmalı, arz güvenliğini sağlamak üzere yerli kaynaklar ile ithal enerji kaynakları çeşitlendirilmeli, enerji santrallerinde yer alan tüm elektromekanik teçhizattaki yerli dizayn ve üretim oranlarını artırıcı planlamalar yapılmalı, üretimde dışa bağımlılığın azaltılmasına çalışılmalıdır. -Demiryolu taşımacılığının toplam taşımacılık içindeki payının artırılması için; demiryolu işletmeciliğinin modernizasyonuna yönelik olarak, çift hatlı yolların arttırılması, yük ve yolcu ulaştırma hizmetlerinin geliştirilerek daha etkin, verimli, ekonomik, çevreye duyarlı, emniyetli ve kaliteli bir şekilde sürdürülmesi konusundaki çalışmalara etkinlik kazandırılmalıdır.” Bunu likiditeyi betona gömmeden önce söyleselerdi...
Oski Mesaj tarihi: Aralık 31, 2015 Mesaj tarihi: Aralık 31, 2015 gercekten cok etkili bir rapor neyin yapilmasi gerektigi degil nasil yapilabilecegini yazsalarmis keske
Öne çıkan mesajlar