Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fallout 4 #3


Sam

Öne çıkan mesajlar

"We know you’re ready to learn what’s coming for Fallout 4 DLC. We’re not far off, and we think you’ll be excited."

"We’re also doing a complete overhaul of Fallout 4 Survival mode. Food, sleep, diseases, danger and more. Stay tuned."

https://twitter.com/BethesdaStudios/status/697886212640665600

Meh..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

geç olsun güç olmasın? DLC çok satsın bence daha ziyade. bu benim kitabımda adilik klasmanına girer. bunun böyle olması gerektiği zaten açık açık ortadaydı yani sonradan "aa boyle yapsaydık daha iyi olurdu" dencek bişey değil. zaten onceki benzeri oyunlarda var olan ve olmadığı zaman pek çok insanın şikayet edeceği önceden belliydi.

Insanlar DLC alsın yeniden oynasınlar falan filan. Ama yemezler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"dlc'yi açıklayacağız" diyor, sonra nokta. "ayrıca" diyorlar ki oyun modu üzerinde yamayla değişiklik ilk defa yaptıkları birşey değil, skyrim'de ücretsiz gelmişti legendary yaması. okuyunca ücretli dlc olması fikrini doğuracak birşey yok ortada.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyunlara komplike öğeler koymaları hoşuma gidiyor. ama sırf zorluk olsun diye olmasını istemiyorum.

uyumak, yemek aramak, yemek, hastalanmak, tedavi aramak felan güzel şeyler. ama long dark benzeri oyunlardaki gibi her saniye acıkan, her saniye hastlanan ve oyun boyunca yemek aramaktan başka bi halt yapamadığımız oyunlar çok sıkıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hmm su, yemek falan iyide onlar 2x vursun biz ceyrek vuralim olayi bayiyor beni biraz, glowing sea acayip olur gerci.

bide zaten duzgun isleyen bikac settlement varsa yemek/su olayi cok rahat burda, hele adadaysaniz damacana isine girersiniz rahat, gerci vegastada oyleydi havaalanindaki npc tonlarca satiyordu hep.

ama survival ogeleri her zorlukta acilip kapanan birsey olsa options/gameplayde daha mantikli olur gibi.

bide uyuma gelcekse vendor refresh olma suresininde uzamasi lazim 2 gunden.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet bence de tiklenen bir seçenek olması lazım.

dmg olayındaki sıkıntı oyun lvl scaling olmasın diye dövünenler yüzünden lvl 75'te karşıma hala lvl 5'e göre scaling'i fixlenmiş adam koyuyor haritanın çeyreğinde, diğer çeyreği midgame'e göre filan, son halime göre çıkan düşman sayısı az. o olaya da bir tik getirseler iyi olur, karşıma dümdüz tier 0 raider çıkmasın yani hep aynı binada artık.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

o olay sanirim bazi questlerin scripted olmasi ile alakali, scale olmamis olarak geliyor moblar bikac yerde evt

ama onun disinda scale olayi gayet iyi bence taa lvl 75+e kadar scale var oraya gelene kadar zaten 100lerce saat gameplay gerek, legendary chameleon deathclaw falan geliyor artik god tier.

ben lvl 57 olmusum simdi baktim, nerdeyse tum buldugum parcalar stat verdigi icin combat armor giyiyorum hep, power armora gecince armor vs tavan yapiyor 1800lere firliyor ama special dusuyor acayip asd

bide silahi ekrandan cekme ve bikac tane cim yesil agac vs modu kulaniyorum cok daha iyi oldu oyun oyle, bi 4 mevsim modu vardi cok iyi oda, baya bi kıs mevsiminde oynadim ordada 100 saat falan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

o benim bildiğim oblivion'a millet isyan edince fo3'te başlattıkları "bir yere gittiğinde levelların kitlenmesi" mekaniği yüzünden öyle. boston'da aynı binaya girdiğimde her defasında aynı tipler çıkıyor mesela.

yani tamam ellerinde son tier silah ve zırh olmasın ama oyun bana seçenek sunsun yüksek tier adamla kapışayım. ben bilmemkaçyüz dps yaparken time to kill 0.2sn olmasın yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

level scaling dünyanın en saçma şeyi.
"ben kasıp uğraşıp lvl 100 karakter yapabildiysem, oyun da bana göre değişebilmesi lazım" bahanesinden dolayı oyuna eklenen özellikler sadece immersionı baltalıyor.

oyunun sonuna lvl 10 karakterle gitmek ile lvl 100 karakterle gitmek arasında fark olmayacaksa (bkz lvl scaling), niye level kasıyoruz diye de sormak gerekiyor.

mmorpg'lerde bunu pasif bi şekilde görüyoruz. lvl 10'dayken de fare öldürüyorsun, lvl 70'deyken de, lvl 120'deyken de... ama biri "castle rat" iken, diğeri "ratling" oluyor, sonraki gelen de "ratty chatty" isminde oluyor. ama hepsi fare işte.
ilerlediğin main queste göre yaratık skinleri aynı kalıp levelları artıyor. heh.

hani tamam az bi oranda level scaling olabilir de, lvl 50'ye geldiğinde başlangıç noktasına dönünce lvl 50 moblarla karşılaşacaksak, orda işte progression perdesi yırtılıyor tamamen. o yüzden uyuzum lvl scaling'e.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...