Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fallout 4 #3


Sam

Öne çıkan mesajlar

bıngıldakın bahsettiği sorunlardan biri şu
düzgün sneak mekaniği olan oyunlarda herhangi bir npc kendisinin tam üstünde olan birini görmemesi lazım
yani aynı hizada olduğunuzu varsayın, npclerin görebileceği max ve min yükseklik olması lazım
hele ki arada kat varsa onun da görüşünü engellemesi lazım
malesef bu oyunda öyle değil, düşük skill ile belli bir mesafeye yaklaştığın an direk görüyorlar aradaki katları hiçe sayarak
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Black-ice said:

ben hala bi oyun neden savunulur oradayım lan.

2004 yılında da aynı soruyu sormuştum bu bölümde.


Taam la taam anladık sen no-lifer değilsin sana çok garip geliyor böyle oyun muhabbeti için tartışmak, bizler hepimiz nerdken sen sosyal hayatı sevgilisi olan kıvır zıvır işte anladın.

Her topikte bikbikbik neyi tartışıyorsunuz niye tartışıyorsunuz bikbibkik. Yeter la. Yürü git.

Allaan mimarı ya sözelci midir nedir..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:

Black-ice said:

ben hala bi oyun neden savunulur oradayım lan.

2004 yılında da aynı soruyu sormuştum bu bölümde.


Taam la taam anladık sen no-lifer değilsin sana çok garip geliyor böyle oyun muhabbeti için tartışmak, bizler hepimiz nerdken sen sosyal hayatı sevgilisi olan kıvır zıvır işte anladın.

Her topikte bikbikbik neyi tartışıyorsunuz niye tartışıyorsunuz bikbibkik. Yeter la. Yürü git.

Allaan mimarı ya sözelci midir nedir..


lan o alıntı yaptığın postta senden de bahsedecektim sırf summon olma diye bahsetmemiştim asdasda
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya birde adamlar ne dünün firması nede, bu ilk oyunları, nede ben bu oyunu "fallout" oyunu diye aldım...

firmanın felsefesi, taa arena ve daggerfall zamanlarında beri devam ediyor ve özünde oyuncuya verdiği üründe buna sadık kalmaya çalışıyorlar ki, bunu taktir ediyoruz.

dediği gibi bu oyunu yeni "fallout" diye almadım, ne f3 nede nv sı, aksine "fallout evreninde geçen bir yeni bir bethesda oyunu" bilincinde aldım ve oynuyorum ve bu bakımdan beni ziyadesi ile tatmin ediyor.

oyunun eksikleri var, bir çok alanda eksikleri var, morrovind de daggerfall a göre oldukça başarısız ve bitmemiş bir oyundu misal, hatta daggerfall bile sorunlu bir oyundu...

bu yapmak istediğin şeyle ve amaçladıkların lada ilgili, firma senelerdir yaptığı işi bir şekilde devam ettirmiş ve bunu önceki işlerine nazaran oldukça sorusuz ve stabil bir şekilde yapmış.

buna itiraz edenin olacağını zannetmiyorum. ama bunun yanında yapılması gerekenleri ya yapmamış, ya yapamamış yada kolaya kaçmış buna da kimsenin itiraz edeceğini sanmıyorum. diğer konuda değilidiği gibi şafağı yetenler, morrowindin ne gibi vaatler ile yapımına başladığını ve nasıl bitirildiğini hatırlar, çünkü bu tür oyunlarda artık o eşik aşıldı,

ısrarla kıyaslanan ama, bomboş ovalarda ve ormanlarda dolaştığın, başı sonu belli bir roman kahramanın başında geçenlere 2 veya 3 varyasyon ile dahil olduğun ama sonuç olarak aynı noktaya vardığın ve "oyun" diye tabir edilen şeyin %60 nin ara sinematikler, %20 nun x noktasından amacın olan y noktasına gitmek üzere harcadığının zaman %10 hiç bir işe yaramayan tonla ıvır zıvırın zamanla doldurduğu envaterin içinde aradığını bulmaya çalışmak ve %10 da vasati combat oluşturuyor. nedir bu oyun w3...

bunlara rağmen ben dahil o %60 lık kısmı elde etmek için 200+ saat oynayabiliyor olmamız bizatihi bir başarıdır lakin w3 gibi görece basit bir oyunda dahi açık dünya yapmaya çalışmanın sonuçlarını oyunda göre biliyoruz.

demem odur ki, f4 adlı oyunun dayandığı ilke ve geleneklere sadık kalma ve ileriye götürme bakımından güzel ve yeterli bir oyundur, ama bunlara ilave edilmesi arzu edilen şeyleri es geçerek veya başaramayarak da üzmüştür. ama ümit odur ki, firma bu sağlam çalışan oyununu ile bu yakaladığı başarıdan sonra nv örneğinde olduğu gibi sadece cila ve badana boya ile çok güzel bir devam oyunu karşımıza çıkarta bilir, çıkartmalıdır da o kadar cukkaladığı paradan sonra
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bone said:

Namessar said:

Bone said:

kim oynamamış. Sam oynamıyor. herkese tek tek cevap vermekten. veremeyince de kızıyor işte :)


valla baktim simdi steam recent activity ine :P fallout 4 yok :P


şimdi var.
mutlu musun?

MUTLU MUSUN!


10.9 saat :) artik refund da edemezsin :D almis, 10 saat oynamis, sonra dokunmamis. ondan recent activity de gozukmuyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Feamer said:

firmanın felsefesi, taa arena ve daggerfall zamanlarında beri devam ediyor ve özünde oyuncuya verdiği üründe buna sadık kalmaya çalışıyorlar ki, bunu taktir ediyoruz.


suna deginmeden gecemeyecegim. yasim itibari ile hem arena yi hem daggerfall u ciktiginda oynayabilmistim. ozellikle adamlarin daggerfall a hayal ettigi, ancak yapamadigi faction sistemi ve vampire ozel factioni acaip ambitious bir projeydi ve dolayisi ile o donemin imkanlari ve kucuk kadrosu ile yapamadilar. ancak o zaman bethesda daha innovative ve daha rpg odakli dusunen bir sirketti. hepimiz taktir ediyorduk.

morrowind halen (bazilariniz icin bugunun standartlarinda olmasa da donemi icin) bir zirvedir. ancak firma oblivion ve ondan sonrasinda sacmalamaya basladi. asiri konsol odakli ve konsol oyuncusu hitapli bir bakisa donduler.

morrowind den sonra o zannettigin/bahsettigin felsefenin kaldigindan supheliyim.

(pc release olan herseylerini oynadim. bunu yazarken yuzlerce saat morrowind, oblivion, fo3, skyrim ve her ne kadar obsidian da olsa NV oyunum ve su anda 60 saat fo4 oyunum oldugunu goz onunde bulundurun)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Namessar said:

Feamer said:

firmanın felsefesi, taa arena ve daggerfall zamanlarında beri devam ediyor ve özünde oyuncuya verdiği üründe buna sadık kalmaya çalışıyorlar ki, bunu taktir ediyoruz.


suna deginmeden gecemeyecegim. yasim itibari ile hem arena yi hem daggerfall u ciktiginda oynayabilmistim. ozellikle adamlarin daggerfall a hayal ettigi, ancak yapamadigi faction sistemi ve vampire ozel factioni acaip ambitious bir projeydi ve dolayisi ile o donemin imkanlari ve kucuk kadrosu ile yapamadilar. ancak o zaman bethesda daha innovative ve daha rpg odakli dusunen bir sirketti. hepimiz taktir ediyorduk.

morrowind halen (bazilariniz icin bugunun standartlarinda olmasa da donemi icin) bir zirvedir. ancak firma oblivion ve ondan sonrasinda sacmalamaya basladi. asiri konsol odakli ve konsol oyuncusu hitapli bir bakisa donduler.

morrowind den sonra o zannettigin/bahsettigin felsefenin kaldigindan supheliyim.

(pc release olan herseylerini oynadim. bunu yazarken yuzlerce saat morrowind, oblivion, fo3, skyrim ve her ne kadar obsidian da olsa NV oyunum ve su anda 60 saat fo4 oyunum oldugunu goz onunde bulundurun)


biz o donem might and magic 6 efsane diyorken "daggerfall gibi epic bir oyundan sonra sulandirilmis hack and slash bu" deniyordu, millet tapiyordu resmen tipki bugun her topicte mileltin vicir demesi gibi, sozum sana cdpr

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...