Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Hepsiburada


Shaklaban

Öne çıkan mesajlar

örnek vereyim, kıyafet satan bir firma. sealed kutu içerisinde gönderiyor, satın alırken şunu kabul ediyorsun :

• Ürünlerin ambalajı açılmış ve/veya deneme amaçlı olsa bile kullanılmış ise iadesi mümkün değildir.

içerik dahilinde kullanıldığında azalan bir şey değil ama satıcı sana satış yaparken bunu kabul ettiriyor, eğer kutuyu açıp beğenmezsen iade etme hakkın yok. satıcı yine iade almayı seçebilir ama resmi bir yükümlülüğü değil.

hepsiburada TR'de amazon'a en yakın şirket müşteri hizmetleri konusunda. müşteriyi üzmezler mümkün olduğunca ama senin için çok önemli bir konuysa kesinlikle telefonda konuş, yazılı teyit al ölü pixel konusunda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yok ya türk insanı mantığı var geri iade'de.

biz hepsi burada üzerinden elektrikli ısıtıcı almıştık. kargo geldi bıraktı tam aldım koltuğa açıp ürüne bakmaya kargocu o arada gitmiş -gitmemesi gerekir- netekim, ürün kırık çıktı koliden ısıtıcının etrafı camla çevriliydi o cam kırılmış hep.

direk aradık kargoyu tamam geri gönderioruz dediler, gelmedi kimse tekrar aradım çirkefe yatmaya başladılar almasaydınız ürünü vs. diye (klasik yurtiçi kargo) hepsiburada'yı aradım dedim böle böle, aldıysanız ürünü yapacak bişeymiz yok vs. dediler.

sonra hanım dedi ver bakim şu telefonu.

20 dakika sonra ürün geri iade + para iadesi aldık sdfs

power of kadın çemkirmesi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kargodan paketi teslim aldığında ALICI’NIN BEYAN VE TAAHHÜTLERİ kapsamında ürünün hasarsız ve sağlam olduğunu kabul ediyorsun çünkü. legal olarak yine alma yükümlülükleri yok. TR'de kargo şirketleri inanılmaz kötü olduğu için, teslim almadan önce kontrol edeceğim desen adam izin vermiyor. ben 1-2 kere tartıştım getiren elemanla. teslim almadan kutuyu veremem diyor. ben kutuyu teslim aldığımda hasarsız olduğunu kabul etmiş oluyor. boktan yani sistem.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

kargodan paketi teslim aldığında ALICI’NIN BEYAN VE TAAHHÜTLERİ kapsamında ürünün hasarsız ve sağlam olduğunu kabul ediyorsun çünkü. legal olarak yine alma yükümlülükleri yok. TR'de kargo şirketleri inanılmaz kötü olduğu için, teslim almadan önce kontrol edeceğim desen adam izin vermiyor. ben 1-2 kere tartıştım getiren elemanla. teslim almadan kutuyu veremem diyor. ben kutuyu teslim aldığımda hasarsız olduğunu kabul etmiş oluyor. boktan yani sistem.


basit bir yöntemi var,

2 imza alacak kargo

1 ürünü teslim ettim

2 ürün problemsiz.

bu iki imzaya sahip değilse kargo elemanı hiç bir şekilde kıvıramaz böylece.

bizde çakallık buradan çıkıyor, tek imzayı her iki anlamda da kullanıyoruz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tuketici mahkemesine gidersin alirlar her turlu..herkes kendine gore hakli o islerde..sirf zevk icin gunde 20 tane kiyafet siparis edip o gun istedigini giyip de hepsini begenmedim ben bunlari diye geri gonderen tipler de var..ha isin icine kargo sirketlerinin asgari ucret elemanlarini da eklersek her tarafin kendini korumak icin turlu dolap cevirmesini hos gormek lazim..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

UPS ile çalışıyoruz

teslimde imza alınması gerekiyor

eğer gönderide sorun yaşanıyorsa, kuryenin elinde zımbırtıdan müşteri imzasını kontrol ediyorsun

ve işin komiği hiçbiri insan imzası değil, adam paketi veriyor, imza bile almıyor, çıkışta kendi imzalıyor karalıyor

bu konuda çemkiriyorsun UPS'e "kalemlerde sorun olabiliyor" deyip işin içinden çıkıyorlar hehe.

banana republic.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bi de son olarak ekleyim 2006 yılında amerikadayken alienware'dan gaming laptop almıştım, 2 adet ölü pixelle geldi. ne yaptıysam değiştirmedi adamlar ki premium marka öküz gibi müşteri hizmeti beklersin. adamların umurunda bile olmadı, bana ölü pixel policylerini gönderdiler ve kapsam dahilinde değişime uygun değil dediler hehe.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Shaklaban said:
Ürünü iade etmek için, orijinal kutusuyla ve faturasıyla birlikte Hepsiburada.com’a göndermelisiniz. İadenizin kabul edilmesi için, ürünün hasar görmemiş ve kullanılmamış olması gerekmektedir.
[/code]
Böyle bir açıklama var ama ürünü kullanmadan nasıl beklentilerimi karlışamadığını anlayacağım orası muamma.


Açılmamış paket demiyor, orjinal kutusu diyor, hasar görmemiş ürün diyor. Uzak satışlarda sorgusuz sualsiz 7 veya 14 gün iade hakkın var pakedi veya ürünü hırpalamadıysan, güzelce geri paketlersen.

Cep telefonu için IMEI falan konularından dolayı iade olmayabiliyor ama monitöre "beklediğim parlaklık yok" der uydurursun kılıfına, almamak tabii ki ellerinde ama uğraşırsın tüketici heyeti falan, alırlar mecbur. Paketlerken her yerin fotoğrafını çek de "çizmiş göndermiş abi" diye sıkmasınlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benjani said:

vatan a iade ettiğim laptop'ta neden iade ettiğimi sormuşlardı.performansını beğenmedim dedim, aldılar direk.14 gün içinde iade hakkında kullanmama şartı olmamalı, firmalar kandırıyor bence.


bi sebep belirtmenize gerek yokki cayma hakkımı kullanmak istiyorum demeniz yeterli.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 11 ay sonra ...
Buradan bir gardrop aldım ama teslim koşullarına ilişkin bir bilgiye ulaşamadım, şu anda kargoda yola çıkmış durumda;
gardrobu apartmana kadar mı getirirler eve kadar mı? Yurtiçi kargonun kendi kuralları var ama hepsiburadaya ayrı bir şey uyguluyor mu bilemedim, var mı deneyimleyen daha önce?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 yıl sonra ...
şu 3100 e geliyor, amazondan 3300 e geliyor

alsam mı acaba?

http://www.hepsiburada.com/msi-nvidia-geforce-gtx-1080-ti-armor-11g-oc-11gb-352-bit-gddr5x-dx-12-pci-e-3-0-ekran-karti-gtx-1080-ti-armor-11g-oc-p-HBV000004UENC?magaza=Hepsiburada

ya da şu

http://www.hepsiburada.com/msi-nvidia-geforce-gtx-1080-gaming-x-8g-8gb-256-bit-gddr5x-dx-12-pci-e-3-0-ekran-karti-gtx-1080-gaming-x-8g-p-BD805635
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...