Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Hepsiburada


Shaklaban

Öne çıkan mesajlar

Monitor alırsam ve 1 tane ölü piksel çıkarsa, kutuya zarar vermeden aynen paketleyip geri yollarsam hepsiburada sıkıntı çıkartır mı?

Cayma hakkımı kullanarak beklentilerimi karşılamadığı için iade ettim diyeceğim.

Mağazadan almak istiyorum ama alacağım model hiçbir mağazada yok sadece internette satılıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Lopeth said:

sordun mu merak ettim cidden ? ss pls


sanalmarketime sordum cuma günü. iso miso markanın iade şartlarını saydılar. sonra sipariş verdim aynı isimle verdiğim için aradılar kutuyu açarsanız almayız diye ağladılar.

aynen paketlerim falan dedim ama pek yanaşmadılar.

öyle bi konusştu ki adam sanki %100 ölü pikselli çıkacak gibiydi siparişi iptal ettim parayı geti yatırdılar.

şimdi hepsiburadaya da sorsam telefonda ne dediklerinin pek önemi yok. alırız deseler de sonra yasal yollara başvurmayı gerektirecek kadar çamura yatarlarsa bir anlamı yok. uğraşmamak için almayız da diyebilirler yani.

daha önce başına gelmiş birisi varsa ona göre hareket edeceğim.

7thBreath said:

abi arayıp ölü pixel garantisini soracaksın yada yazıyordur bir yerde.


ölü piksel markadan markaya değişiyor 5 piksel falan genelde. genelde mağazadan satış yapanlar tek piksel bile olsa sorun çıkarmadan geri alıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi sitesinde yazıyor bak

Ölü Piksel Hakkında:


Sitemizden almış olduğunuz LCD monitör , TV ya da Notebook ürünlerinde ölü piksel olması durumunda uluslararası standartlar çerçevesinde değerlendirme yapılır.

LCD Panel üretiminde piksel yapısına dayanan bir teknoloji kullanılır. Bu teknoloji yapısı gereği, üretim aşamasında LCD Panel üzerinde “parlak nokta” (Bright Dot) veya karanlık/siyah nokta (Dark Dot) oluşabilmektedir. Monitör üreticileri, üretim sırasında oluşan bu noktaları, belirli adedin altında ve noktaların birbirine uzaklık değerinin belirli değerin altında kaldığı ve aksi belirtilmediği sürece “normal ürün” (ayıplı olmayan ürün) olarak kabul etmektedir.
İade işlemleri;
Gelen ürün öncelikle “İade” departmanı tarafından incelenir, gerekirse ürünün yetkili servisine yada tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır.

İade onaylandığında sistemimizdeki e-posta adresinize ürün bedeli ödeme kuponu olarak gönderilir. Bu e-posta mesajını aldığınızda sitemizdeki “Hesabım” sayfasında yer alan "Ödeme Kuponlarım" bölümünde size iki seçenek olarak gönderilen dekontunuzu, hediye çeki ya da para iadesi şıklarından birini işaretleyerek aktif hale getirebilirsiniz. Eğer para iadesi talep ederseniz, sistem kuponunuzu reddettiğiniz gün otomatik olarak iade bedelini siparişiniz kredi kartıyla yapıldıysa kredi kartınıza, havaleyle oluşturulduysa bilgilerini dolduracağınız banka hesabınıza yansıtır.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

vatan falan alıyor da onlarda da benq yok mecbur hepsiburada vb. yerlere yöneliyorum.


7thBreath said:

abi sitesinde yazıyor bak

Ölü Piksel Hakkında:


Sitemizden almış olduğunuz LCD monitör , TV ya da Notebook ürünlerinde ölü piksel olması durumunda uluslararası standartlar çerçevesinde değerlendirme yapılır.

LCD Panel üretiminde piksel yapısına dayanan bir teknoloji kullanılır. Bu teknoloji yapısı gereği, üretim aşamasında LCD Panel üzerinde “parlak nokta” (Bright Dot) veya karanlık/siyah nokta (Dark Dot) oluşabilmektedir. Monitör üreticileri, üretim sırasında oluşan bu noktaları, belirli adedin altında ve noktaların birbirine uzaklık değerinin belirli değerin altında kaldığı ve aksi belirtilmediği sürece “normal ürün” (ayıplı olmayan ürün) olarak kabul etmektedir.
İade işlemleri;
Gelen ürün öncelikle “İade” departmanı tarafından incelenir, gerekirse ürünün yetkili servisine yada tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır.

İade onaylandığında sistemimizdeki e-posta adresinize ürün bedeli ödeme kuponu olarak gönderilir. Bu e-posta mesajını aldığınızda sitemizdeki “Hesabım” sayfasında yer alan "Ödeme Kuponlarım" bölümünde size iki seçenek olarak gönderilen dekontunuzu, hediye çeki ya da para iadesi şıklarından birini işaretleyerek aktif hale getirebilirsiniz. Eğer para iadesi talep ederseniz, sistem kuponunuzu reddettiğiniz gün otomatik olarak iade bedelini siparişiniz kredi kartıyla yapıldıysa kredi kartınıza, havaleyle oluşturulduysa bilgilerini dolduracağınız banka hesabınıza yansıtır.



o ölü pilsel garantisi. markanın standardından az ölü piksel var diye zaten iade almıyorlar.


ben cayma hakkımı kullanarak iade edeceğim. ilk hali gibi paketlerim de illa mühür falan etiket oluyor orda 1 mm şeye bakıp çamura yatarlar mı onu öğrenmeye çalışıyorum.



İncelediğiniz ürünü satın aldıktan sonra beklentilerinizi karşılamadığı takdirde iade edebilirsiniz. İade işlemlerinizi aşağıdaki şekilde yapmalısınız:

Ürünün adresinize teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde "Sipariş Takibi" sayfasından "İade ve Geri gönderim" başvurusunda bulunarak iade sürecinizi başlatabilirsiniz.

Ürünü iade etmek için, orijinal kutusuyla ve faturasıyla birlikte Hepsiburada.com’a göndermelisiniz. İadenizin kabul edilmesi için, ürünün hasar görmemiş ve kullanılmamış olması gerekmektedir.


Böyle bir açıklama var ama ürünü kullanmadan nasıl beklentilerimi karlışamadığını anlayacağım orası muamma.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

14 günlük iade hakkı ürünün orjinal ambalajı açılmamış ve kullanılmamış olmasını gerektirir. eğer paketi açıp, takar ve ölü pixel yüzünden iade gönderirsen yüksek bir şans ile iaden kabul edilmeyebilir. sözleşme kapsamında satıcıdan yana. iyi niyet çerçevesinde kabul edebilirler.

şöyle düşünmen gerek. iade edilen mal başka bir müşteriye satılabilecek halde olmalıdır. sen nasıl sana paketi açılmış (veya yamalanarak kapatılmış) bir ürünü kabul etmezsen, onlarda senin paketini açtığın ürünü kabul etmek durumunda değiller.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi tamam bu dediğinde haklısın ama 700 800 lira verdiğin aletin ortasında kırmızı nokta olmasıda ürünün satılamaz olduğunu göstermeli diyor başlık sahibi anladığım kadarıyla.

ben laptop almıştım samsung'tan. ekranda kırmızı ölü piksel vardı değiştirmedi adamlar. 4 sene boyunca öyle kullanmak zorunda kaldım. bi yerden sonra alıştım farkına bile varmıyodum ama o kadar para verip aldığın şeyin, alınma sebebi olan iyi görüntü verme işini yapamıyor olması başlı başına iade sebebidir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

14 günlük iade hakkı ürünün orjinal ambalajı açılmamış ve kullanılmamış olmasını gerektirir. eğer paketi açıp, takar ve ölü pixel yüzünden iade gönderirsen yüksek bir şans ile iaden kabul edilmeyebilir. sözleşme kapsamında satıcıdan yana. iyi niyet çerçevesinde kabul edebilirler.

şöyle düşünmen gerek. iade edilen mal başka bir müşteriye satılabilecek halde olmalıdır. sen nasıl sana paketi açılmış (veya yamalanarak kapatılmış) bir ürünü kabul etmezsen, onlarda senin paketini açtığın ürünü kabul etmek durumunda değiller.


bu çok saçma değil mi? paketi açmadan çalışıp çalışmadığını nasıl anlayacak adam? belki hiç çalışmayacak monitor?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kulaklık aldım mesela ben. sol taraftan ses gelmiyordu ara ara. sürekli olan bi sıkıntı değil ama böyle arada kesiliyordu random. 2 gün sonra iade ettim. geldi kargocu aldı gitti, verdiler parasını geri. bu hangisine giriyor mesela? belki ben bozdum ürünü açarken vs. nerden belli aldığımda öyle olduğu diyebilirlerdi?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aluriel said:

bingildak said:

14 günlük iade hakkı ürünün orjinal ambalajı açılmamış ve kullanılmamış olmasını gerektirir. eğer paketi açıp, takar ve ölü pixel yüzünden iade gönderirsen yüksek bir şans ile iaden kabul edilmeyebilir. sözleşme kapsamında satıcıdan yana. iyi niyet çerçevesinde kabul edebilirler.

şöyle düşünmen gerek. iade edilen mal başka bir müşteriye satılabilecek halde olmalıdır. sen nasıl sana paketi açılmış (veya yamalanarak kapatılmış) bir ürünü kabul etmezsen, onlarda senin paketini açtığın ürünü kabul etmek durumunda değiller.


bu çok saçma değil mi? paketi açmadan çalışıp çalışmadığını nasıl anlayacak adam? belki hiç çalışmayacak monitor?


saçma, saçma olmasının yanında yanlış.

kullanıldığında bitecek, bir daha kullanılamayacak ürünlerde geçerli açılmama şartı. CD, toner vs gibi. diğer şeylerde kutusnu gayet açıp çalıştırıp beğenmeyip, geri iade edebilirsiniz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sabonis hatalı bu arada, orj ambalajını bozduğun her şey (fabrika kutulanması) iade kapsamından çıkar. içeriği ile alakası yok. iade şartlarını okuyun*

ps. bizim sözleşmemizde öyle en azından. satılan mala göre sözleşmede değişiklik yapabiliyorlar. en temizi sözleşmeyi okumak o yüzden, iade şartları ve kapsamı orada yazar. internetten satın alırken o sözleşmeyi kabul etme şartıyla satın alıyorsunuz. eğer kabul ettiğiniz sözleşme kapsamında "orjinal ambalajı bozulmamış" şartı varsa yasal olarak iade kabul etmeme hakkı var. kabul eder, etmez orası satıcının insiyatifinde ve senin inandırıcılığında.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...