Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Game of Thrones (2011) - HBO

di

Öne çıkan mesajlar

mokoko said:

birde şöyle bir teori varmış ki baya mantıklı gözüküyor anlattığı şekilde

özet olarak jon'la ilgili ww'larda bir kehanet vs var ve ww'lar dizinin başından beri jon'u hedeflemekteler

https://eksisozluk.com/entry/60453136

jon azor ahai işte.

grrm gandalfı dirilten tolkiene laf atmıştı ama kendisi en klişe sona gitmiş. meh.

Sosyal ağlarda paylaş

Martin şunu demiş:

I do think that if you're bringing a character back, that a character has gone through death, that's a transformative experience. Even back in those days of Wonder Man and all that, I loved the fact that he died, and although I liked the character in later years, I wasn't so thrilled when he came back because that sort of undid the power of it. Much as I admire Tolkien, I once again always felt like Gandalf should have stayed dead. That was such an incredible sequence in Fellowship of the Ring when he faces the Balrog on the Khazad-dûm and he falls into the gulf, and his last words are, "Fly, you fools."

What power that had, how that grabbed me. And then he comes back as Gandalf the White, and if anything he's sort of improved. I never liked Gandalf the White as much as Gandalf the Grey, and I never liked him coming back. I think it would have been an even stronger story if Tolkien had left him dead.

My characters who come back from death are worse for wear. In some ways, they're not even the same characters anymore. The body may be moving, but some aspect of the spirit is changed or transformed, and they've lost something. One of the characters who has come back repeatedly from death is Beric Dondarrion, The Lightning Lord. Each time he's revived he loses a little more of himself. He was sent on a mission before his first death. He was sent on a mission to do something, and it's like, that's what he's clinging to. He's forgetting other things, he's forgetting who he is, or where he lived. He's forgotten the woman who he was once supposed to marry. Bits of his humanity are lost every time he comes back from death; he remembers that mission. His flesh is falling away from him, but this one thing, this purpose that he had is part of what's animating him and bringing him back to death. I think you see echoes of that with some of the other characters who have come back from death.
Sosyal ağlarda paylaş

nymeria

Şimdi bilinen bi durum var. Nedin çocuklarının hepsinde warglık özellikleri var ama bilerek ama bilmeyerek, tüm starklarda varmı yokmu bu muallakta, ama kuzeydeki insanların soyunun ilk insanlardan gelmesi ve büyük olasılıkla forest of the children ile bir kan bağı oluşturduğu görülüyor. Warglık özelliklerinin buradan geldiğini düşünüyorum. Kitapta Sansa'nın uyurken ve farkında olmadan nymerianın içine girdiği belirtiliyor. Fakat sansa tam olarak farkında değil avlanıyor, yiyor içiyor ama pek kafası basmıyor olanlara, Aynı şey jon snow içinde geçerli bayağı pov var bu konuda. Nymeria yaşıyor diğer kurtları toplayıp birlik olmuş durumda.

Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:

Olumsuz etkilediğini anlatıyormuş lel. Halbüse
said:
And then he comes back as Gandalf the White, and if anything he's sort of improved.
diyordu =(

I never liked Gandalf the White as much as Gandalf the Grey, and I never liked him coming back. I think it would have been an even stronger story if Tolkien had left him dead. demiş adam ya. olumsuz değil mi bu
Sosyal ağlarda paylaş

"gandalf niye geri geliyor yaaa" demişse zaten konuyu hiç anlamamış demektir, zira bildiğiniz gibi gandalf ve saz arkadaşları "öldüğü" zaman kaybolacak "canlılar" değiller ve belli görevler dahilinde gönderilmiş varlıklar, nitekim geri gönderiliyor gandalf diye anılan...

demek istediği "ben böyle bir şey yapmazdım" da, ama zaten onun anlatımı ile tolkien nin anlatımı arasında farklar var, elma armut meselesi...
Sosyal ağlarda paylaş

Adamı şişire şişire ne hale geldi. Büyük yazarda şöylede böylede, tamam eyvallah yazdıklarına sözümüz yok ama kitaplar bile kendi içerisinde bi çok noktada tutarsızlaştı. Bence şişko sıçtığının farkında seriyi bitiremiyecek. Nerde büyük yazar sorarım size. Emin olduğum bişey var. Senaryo yu artık diziyi yapan ekibe bıraktı ve dizi olduğundan kitabı boşladı amca, faillediğinin farkında oldukça.
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
  • Yeni Oluştur...