Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Dark Souls 3 !?


Lopeth

Öne çıkan mesajlar

Red said:

easy de yani sdfs


Sorcererdan sonra knight buildi ile oynamak çok daha kolay geliyor doğrusu, 2-3 kat daha az health pool / daha kötü resistance ve daha az stamina ve daha az estus ile affetmiyor hiçbir encounter.

Önceki oyunlara kıyasla çok çok daha zayıf ds3 de büyüler genel olarak, cast süreleri baya artmış ve zararı indirilmiş. (en azından şu ana kadar öğrendiklerim)

yeni gelen Farron büyülerinden baya umutluydum ama onlarda baya tırt çıktı. Farron dart 20-30 dmg vuruyor şaka gibi (40int - 160 spell buff staff)

Sırf belli ring kombinasyonlarıyla / ilerde açılacak speller ile bi şekilde viable olur diye devam ediyorum inatla.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi lel ilk boss...

Herald açtım, 15 - 20 kere falan denedim boss'u %75'e bile getiremedim. Sonra warrior açayım bakayım dedim, oynarken target lock diye bir olayın olduğunu farkettim ve 3. denememde kestim boss'u warriorla; ki neredeyse kafa göz daldım, flask bile kullanmadım.

Yalnız oyunun craft sistemi nasıl işliyor; ne hangi işe yarıyor hiç bir şey anlamadım. Firestone mu ne almıştım burial gift olarak; onu elimdeki baltaya bastım takılıyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yazayım da bari yeni başlayacaklar görsün.
tutorial boss normalden biraz zor olmuş gibi. ilk bölgenin sonundaki boss çok daha kolay mesela.
bu adam çok kastırıyorsa geriye dogru kosturun belli bir range'den itibaren havaya zıplayıp yere dogru vuruyor. zıplayında adama dogru gidince ıskalıyor direkt. yere konunca vurursunuz. polymorp halinde de yapıyor mu bilmiyorum.

craft olayı söyle düşmanların belli elementlere karşı direnci veya duyarlılıgı var. lightining penalty lı boss a karşı lightining silahı baya rahat ettiriyor. onun dışında şu iyi diye bir mevzu yok, en azından öncekilerde öyleydi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi Dark Souls bosslarının degismez taktigi, ilk girdiginde sadece moveset'ini ögreniceksin. Çünkü boslar senin pozisyonun ve uzaklıgına göre belli hareketleri yapıyorlar genelde. Arada random hareketler var evet, ama cogunlukla belli kriterleri var.

Estus bastıgında delirenler, shield kaldırdıgında shieldbreak, arkasına geçmeye calıstıgında tailswipe vs vs.

O yüzden geri çekilicen, paso dodgelıcaksın vurmadan önce. Yoksa aşırı agır cezalandırıyolar.

Bu kafayla oynayınca ölme oranın düşer kaşarlanmış dark souls oyuncusu olmasan bile. Abyss Watcher'a kadar ölmedim bosslarda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

İlk boss kolaymış ama ben target lock olayını bile bilmediğim için ilk başta zorlandım. Bir de boss'un canlanma animasyonunu falan bekledim keko gibi. Meğer ayağa kalkarken saydırdıklarımız da sayılıyormuş :>

Ben boss'tan çok ilk ejderhayla karşılaştığımız (undeadleri yakıyor ya lel) koridorun sonundaki düz knight'ta öldüm ahah.

Oyun bayağı eziyetli ilk kez oynayan birisi için. Dodge vs. kolay gerçi ama kamera kanser ediyor. Bir kaç kez buglanıp tam tur falan döndü.

Bir de bizim bu swinglerin pattern'leri mi var nedir? Mesela 2 kez fast attack'a basıyorum; 3 kez vuruyor. O yüzden 2 kez basayım geri zıplıyım dediğim her seferde ölüyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Lopeth said:

abyss watchers ng++ da dümdüz ettiler beni 10 kere.


Abi ben sadece Greatsword'la oynuyorum Dark Souls oyunlarını, Guts cosplay'i gibi gezerek. O yüzden bi boss 1den fazla karakter içeriyorsa kanser ediyor genelde.

Kalkan tavuklar içindir.

ng++'ta ne işin var pvp nasıl yapıcan orda?

deadwoll said:

İlk boss kolaymış ama ben target lock olayını bile bilmediğim için ilk başta zorlandım. Bir de boss'un canlanma animasyonunu falan bekledim keko gibi. Meğer ayağa kalkarken saydırdıklarımız da sayılıyormuş :>

Ben boss'tan çok ilk ejderhayla karşılaştığımız (undeadleri yakıyor ya lel) koridorun sonundaki düz knight'ta öldüm ahah.

Oyun bayağı eziyetli ilk kez oynayan birisi için. Dodge vs. kolay gerçi ama kamera kanser ediyor. Bir kaç kez buglanıp tam tur falan döndü.

Bir de bizim bu swinglerin pattern'leri mi var nedir? Mesela 2 kez fast attack'a basıyorum; 3 kez vuruyor. O yüzden 2 kez basayım geri zıplıyım dediğim her seferde ölüyorum.


Abi oyunun mekaniklerini bilmediginden oluyor. Mesela poise nedir, stagger nedir, i-frame nedir bilmeden oynayınca çok basit şeyler çok zor oluyor. Mesela o seni zilyon kere öldüren knight'ın poise'u yok. Her damage onun attack animasyonunu kırıyo. Ve parrylemesi kolay onun swingleri. Mesela parry nedir bilmiyor olabilirsin, bak bunlara rahatlarsın ve aldıgın keyif artar.

http://i.imgur.com/AWjJYTv.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

i-frame dediğin şu roll atarken ya da backstab yaparken ÖLÜMSÜZ olduğun animasyonlar mı? invulalubriarity (google'lamadan yazdım, invul'dan sonrası çıkmadı :() invulnerability frame.

bi de en sefil ötesi hollow'larda bile parry denemiyorum ben. hatta block'u hiç bırakmıyor olabilirim ya. hani yürürken kalkanı kaldırmak ds geleneği de, blighttown'da aşağı inen merdivenleri falan bulamıyordum kalkan yukardayken press x to ladder çıkmadığı için.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

i-frame'ler roll sırasında hiçbirşeyden damage olmadıgın frameler, roll'un tam ortasında ki bi aralık gibi düşün.

Oyunda parryleyemedigin çok az şey var, bossları bile parryleyebiliyorsun.

Özellikle twohanded weapon kullanan herşey daha rahat parryleniyor bosslar buna dahil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...